تجارت پارچه پلی استر پنبه طرحدار | کارخانه تولیدی انواع پارچه

کارخانه های تولیدی متعددی در کشورمان وجود دارند که انواع پارچه را عرضه می دارند. آن ها از مواد اولیه گوناگونی برای بافت این محصولات استفاده می نمایند و پس از تولید، کالای شان را وارد بازار می کنند. از این میان، تجارت پارچه پلی استر پنبه طرحدار که از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی بافته شده، رونق خوبی دارد. این پارچه نه تنها در داخل ایران، بلکه در خارج از کشور هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آن، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه را تولید می کنند که هم شیک و هم با دوام می باشند. 

تجارت پارچه پلی استر پنبه طرحدار | کارخانه تولیدی انواع پارچه

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه در ایران

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه در ایرانتنوع در تولید پارچه بسیار زیاد است. در کشورمان نیز یکی از صنایع پر رونق، نساجی می باشد که کار آن ها، بافت انواع پارچه می باشد. در ایران، کارخانه پارچه کتان، پارچه ویسکوز ملانژ، پارچه تریکو نخی و غیره وجود دارد که هر کدام از آن ها در درجه بندی کیفی متفاوتی محصولات شان را بافته و سپس به صورت طاقی و کیلویی عرضه می دارند. 

مصرف کنندگان، محصولات این کارخانه ها را می توانند به طرق گوناگونی به دست آورند. اغلب این تولیدی ها می کوشند تا از طریق نمایندگی هایی که در جای جای کشورمان ایجاد کرده اند و هم چنین سایت های اینترنتی که راه اندازی نموده اند، کالای شان را در اختیار مشتریان خاص خود قرار دهند و به آنان حتی به شهرهای دوردست ارسال نمایند.

طبعاً هنگامی که صحبت از بزرگ ترین تولیدی ها در این عرصه می شود، خود به خود به این نتیجه می رسیم که بایستی آنان دارای دستگاه های پیشرفته و مجهز به فناوری های جدیدی باشند تا بتوانند در تنوع بالا و مرغوبیت مناسبی، پارچه ها را بافته و سپس عرضه کنند. در حقیقت به همین شکل نیز است. اغلب تولیدی ها در این عرصه، سعی شان بر این است تا با استفاده از بهترین مواد اولیه که همانا نخ باشد، پارچه هایی در خور توجه را تولید کرده و در مدل ها و الوان گوناگونی روانه مراکز داد و ستد قماش کنند. 

مرکز فروش پارچه های پلی استر

مرکز فروش پارچه های پلی استردر هر منطقه از کشورمان، می توان به راحتی پارچه فروشی ها را پیدا کرد. آنان هر نوع و مدلی از این محصول را ارائه می دهند که یکی از آن ها پارچه های پلی استری می باشد. این عرضه کنندگان، به صورت کلی و جزئی محصولاتی از این دست را به فروش می گذارند و خریداران می توانند جهت تهیه کالا، به آنان مراجعه کنند. 

در زمینه پارچه های پلی استری باید گفت که عموماً آنان را از جنس پلاستیکی می سازند. نام علمی و صنعتی این محصول، پلی اتیلن ترفتلات یا همان پت می باشد که به زبان ساده به آن پلی استر می گویند. این نوع از محصول در کنار این که بسیار کاربردی و مناسب می باشد، برخی از معایبی را نیز دارا است که همین مسئله باعث گردیده تا برای دوخت لباس های خاصی مورد استفاده قرار گیرد و یا این که، آن را با سایر نخ ها و پارچه های دیگر ترکیب کرده و یک فرآورده و پارچه جدیدی پدید آورند. 

در هر صورت، می توان با مراجعه به مراکز گوناگونی که در آن انواع پارچه ها عرضه می شود، قیمت پارچه پلی استر را نیز به دست آورد. تولید پارچه پلی استر را بیشتر شرکت ها انجام می دهند. آنان فروش پارچه طرحدار پلی اتیلن ترفتلات را هم در دستور کار خود به صورت عمده و جزئی قرار می دهند. این کارخانه فروش پارچه پنبه ای را هم انجام می دهند. 

تجارت پارچه پلی استر پنبه طرحدار

تجارت پارچه پلی استر پنبه طرحدارپیش از این گفتیم که پارچه های پلی استر به دلیل برخی از معایبی که دارند، اغلب سعی می شود همراه با سایر نخ های دیگر بافته شوند تا کارایی شان بالا برود. در تولید این گونه از محصول، بیشتر سعی می شود تا از پنبه استفاده شود که نوعی الیاف طبیعی به شمار می رود. این کار باعث می شود تا پارچه ای جدید تولید گردد. 

اما این گونه از محصول، به صورت طرح دار و ساده بافته می شود. نوع طرح دار آن از فروش خوبی چه در داخل و چه در خارج از کشور برخوردار است. به نوعی می شود گفت که تجارت پارچه پلی استر پنبه طرحدار، رونق خوبی دارد. طرح هایی که این پارچه دارا می باشد، عبارت هستند از: 

  • طرح راه راه 
  • طرج چهار خانه 
  • طرح مشبک 
  • طرح گل دار 
  • طرح خال خالی 
  • و غیره 

لیست قیمت انواع پارچه در بازار

لیست قیمت انواع پارچه در بازارپارچه ها هر کدام شان همان گونه که از مواد اولیه مختلفی تولید می گردند، به همان میزان هم دارای نرخ های متفاوتی هستند. بی تردید، آن شمار از پارچه هایی که از بهترین الیاف تولید می شوند، قیمت های بالاتری را دارا هستند. در این جا می شود گفت که اغلب پارچه های تولید شده از جنس های طبیعی گران تر هستند که این کاملاً در بازار به امری طبیعی تبدیل شده است. در هر حال می شود با مراجعه به عرضه کنندگان پارچه در هر جایی که ساکن هستیم، قیمت پارچه گردباف و تخت باف را به دست آورد. 

از آن ها می شود قیمت پارچه نخی و پلاستیکی را هم تهیه کرد. این ارائه دهندگان در کار فروش پارچه تریکو، پلی استری، پنبه ای و غیره می باشند که هر یک از این پارچه ها دارای نرخ های متفاوتی هستند. اگر می خواهید به راحتی قیمت های جدید پارچه ها را در انواع گوناگونی به دست آورید، توصیه ما به شما این است که به بازدید از سایت های اینترنتی معتبر بپردازید. بیشتر این فروشگاه های آنلاین، نرخ ها را درج می کنند و در باره محصول هم توضیحات خوب و همه جانبه ای را می دهند که برخی مشتری راهگشا اند. 

ولی قیمت پارچه ها بر اساس کیفیت نخ پارچه، برند تولید کننده، ابعاد و عرض پارچه، گرماژ و سایر موارد دیگری از این دست از جانب تولیدی ها تعیین می شود. 

فروش پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبی

فروش پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبیفروش پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبی را به گونه کلی و جزئی انجام می دهند. این محصول را کارخانه تولید انواع پارچه، شعب آن ها و همچنین شرکت هایی که در کار واردات پارچه می باشند، به صورت کلی عرضه می دارند و در کنار این، مغازه ها و پارچه فروشی های سطح شهر، آن را به گونه جزئی، کیلویی و متری به فروش می رسانند. 

باید گفت که فروش عمده پارچه پلی استر ویسکوز بیشتر برای تولیدی هایی انجام می شود که انواع پوشاک و همچنین لوازم دیگری مانند ملحفه و سایر محصولات دیگری از این قبیل را می سازند. این کالا، به نوعی پارچه لباس ورزشی هم به شمار می رود که به دلیل استفاده از الیاف سلولزی که به ویسکوز معروف اند، بسیار خوب و مناسب هستند. 

روی هم رفته، باید متذکر شد که فروش پارچه ویسکوز ترکیب شده با پلی استر را اغلب مراکزی که در آن پارچه عرضه می شود، انجام داده و آن را در الوان و طرح های گوناگونی نیز ارائه می کنند. گفتنی است که پارچه هایی که از جنس ویسکوز تولید می شوند، کاربرد زیادی دارند و اغلب کارخانه جات، آن را با سایر پارچه ها ترکیب می کنند. 

خرید اینترنتی پارچه های پنبه طرحدار

خرید اینترنتی پارچه های پنبه طرحدارآیا قصد خرید پارچه پنبه ای ارزان را دارید؟ می خواهید که این محصول را در طرح های متفاوتی تهیه کنید؟ پیشنهاد ما به شما این می باشد که برای این منظور، سری به فروشگاه های آنلاین بزنید. در اینترنت، به آسانی می توان سایت هایی را پیدا کرد که در آن انواع پارچه پنبه ای عرضه می شود که دارای مدل های مختلفی می باشند. 

از فروشندگان مجازی می شود خرید پارچه ارزان پنبه ای را با بهترین کیفیت و همچنین تولید شده از سوی برترین برندهای داخلی و خارجی تهیه نمود. شما همین طور قادر خواهید بود که تازه ترین قیمت انواع پارچه پنبه ای را هم به سادگی از طریق وب سایت های معتبر به دست آورید و حتی اقدام به خرید محصولی مورد نظر خود کنید. 

خلاصه این که، خرید اینترنتی پارچه های پنبه طرح دار از این طریق، از هر نظری به صرفه است و شما برای به دست آوردن این گونه از محصول، وقت زیادی را هدر نخواهید داد. 

بزرگترین پارچه سرای اینترنتی در کشور

بزرگترین پارچه سرای اینترنتی در کشوروب سایت های بزرگ و معتبری در چند سال اخیر برای فروش پارچه ها در انواع گوناگونی طراحی و راه اندازی شده اند. برخی از این سایت ها را خود شرکت های تولیدی و وارداتی طراحی کرده اند که به نوعی می توان آنان را بزرگترین پارچه سرای اینترنتی هم نام گذاری کرد. اما فروشگاه های زیاد دیگری هم در این حوزه در اینترنت فعالیت می کنند. سعی آن ها بر این است تا از برند های مختلفی پارچه را در معرض فروش قرار دهند و همچنین تنوع زیادی به محصولات خود ببخشند که این گونه فروش بهتری دارند. 

در کنار این، اگر شما بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی پارچه را بیابید، به آسانی قادر خواهید بود که خرید پارچه دیور، ویسکوز، پلی استر و سایر محصولات دیگر از این قبیل را تهیه کرده و از آن در اموری که نیاز دارید کار بگیرید. 

در حال حاضر، بیشتر خریداران و فروشندگان، سعی می نمایند تا پارچه ها از این طریق تهیه و یا عرضه کنند. به این ترتیب، مشتریان در هر گوشه ای از کشور که نیازی به پارچه داشته باشند، خواهند توانست که وارد بزرگترین پارچه سرای مجازی شده و کالای خود را خریداری نمایند. 

عرضه عمده پارچه با الیاف طبیعی و مصنوعی

عرضه عمده پارچه با الیاف طبیعی و مصنوعیکارخانه هایی که کارشان تولید پارچه ها می باشد، از دو نوع الیاف استفاده می نمایند. در این جا ما این الیاف را برای تان معرفی می کنیم: 

  1. الیاف طبیعی که شامل پنبه، پشم و الیاف سلولزی می باشند. 
  2. الیاف مصنوعی که بیشتر از جنس های پلاستیکی تولید می شوند. 

این تولیدی ها عرضه کننده اصلی عمده پارچه های الیافی هستند. آن ها در تلاش هستند تا در تنوع بیشتری محصولات شان را وارد بازار کنند. اگر می خواهید که خرید کلی این نوع از محصولات را از انجام دهید، بهترین گزینه همین شرکت های بافندگی و ریسندگی می باشند. 

پرفروش ترین برند های پارچه در بازار

پرفروش ترین برند های پارچه در بازاراگر سری به بازار قماش بزنید، پارچه هایی را می بینید که برندهای گوناگون ایرانی و خارجی آن را تولید کرده اند. 

طبعاً شما نیز مانند هر خریدار دیگری به دنبال این هستید تا بتوانید کالایی با کیفیت را از بهترین برندهای تولید کننده به دست آورید. اما مشخصات شرکت های معروف نساجی به چیست؟ به این موارد توجه کنید: 

  • کالای شان پر فروش است. 
  • از بهترین الیاف برای تولید پارچه استفاده می کنند. 
  • کالای شان دارای پرتی نمی باشد. 
  • در تولید پارچه ها موارد مهمی از جمله عرض استاندارد، گرماژ و رنگرزی را در نظر می گیرند. 
  • و غیره موارد دیگر 

خریدار پارچه پلی استر پنبه بیمارستانی

خریدار پارچه پلی استر پنبه بیمارستانیپارچه هایی که از جنس پلی استر و ترکیب پنبه تولید می شوند، کاربرد زیادی در بیمارستان ها دارند. از این نوع پارچه، لباس پزشک، لباس پرستار، لباس بیمار، انواع روپوش و غیره را می سازند که بسیار کارا هستند. 

خریداران چنین کالاهایی می توانند به مراجع مختلفی سر بزنند. برای نمونه، می شود به مراکز خرید و فروش لازم پزشکی مراجعه کرد. برخی از مغازه های پارچه های بیمارستانی را نیز به فروش می رسانند. هم چنین در سطح شهر هم به راحتی می توان بزازی ها را پیدا نمود پارچه پلی استر پنبه بیمارستانی را به دست آورد. 

فروش بدون واسطه انواع پارچه در کشور

فروش بدون واسطه انواع پارچه در کشورپارچه ها بیشتر کارخانه ها در تنوع بالایی تولید می نمایند و به گونه بدون واسطه هم در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند. 

این شرکت ها، به وسیله وب سایت هایی که طراحی کرده اند و همچنین شعبی که در گوشه و کنار شهرهای بزرگ راه اندازی نموده اند، به گونه کاملاً مستقیم به فروش می گذارند. این نوع عرضه باعث شده تا دیگر مشتریان سر گردان نشوند و مراجع مشخصی را برای تهیه کالا را داشته باشند و در کنار این، قیمت ها نیز مناسب ارائه گردند. 

خلاصه این که، فروش بدون واسطه انواع پارچه مزیت های زیادی هم برای فروشنده و هم برای خریدار دارد. 

راهنمای انتخاب و خرید پارچه در ایران

راهنمای انتخاب و خرید پارچه در ایرانبرای خرید و انتخاب پارچه، باید به نکاتی توجه داشت. در گام نخست مهم این است که شما در چه زمینه ای می خواهید از پارچه استفاده کنید. موارد کاربرد این محصول بسیار زیاد است. مسئله دوم این می باشد که برای خرید بهترین نوع کالا، به فروشندگانی سر بزنید که معتبر هستند. 

از سوی دیگر، در هنگام خرید، به گرماژ و عرض پارچه به خوبی توجه داشته باشید که طبق استاندارد باشد. از پارچه هایی که پرتی زیادی دارند هم خود داری کنید. 

با در نظر داشت این موارد، می توانید بهترین نوع پارچه موجود در ایران را تهیه کرده و بدون دغدغه از آن برای تولید پوشاک و سایر محصولات دیگر کار بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما