خرید پارچه لاکرا پنبه کشی

پارچه لاکرا کشی پنبه برای دوخت انواع لباس های زنانه انتخاب مناسبی است. به همین علت باید با خصوصیات این محصول و رنگ های پرطرفدار آن آشنا باشید. الیاف لاکرا بسیار مقاوم و بادوام می‌باشد و تا چند برابر طول خود قابلیت کشسانی دارد. جالب است بدانید که دوخت چه مدل لباس هایی با این نوع پارچه ها امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات کافی و سفارش خرید عمده با ما همراه شوید.

مجموعه ما یکی از مراکز فروش عمده پارچه تریکو طرحدار و پارچه لاکرا پنبه کشی می باشد و شما مشتریان عزیز جهت خرید این محصولات با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

 

خرید پارچه لاکرا پنبه کشی

خصوصیات انواع پارچه لاکرادار

پارچه لاکرا که در بازار به پارچه ها الاستین و اسپندکس نیز معروف هستند، مدل هایی بافته شده از الیاف مصنوعی می‌باشند که به علت قابلیت کشسانی بسیار بالا در صنعت نساجی و تولید لباس با حجم قابل توجه ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از قابلیت های این نوع پارچه ها، قدرت کشسانی آنها تا ۵ برابر بیشتر از اندازه عادی خودشان است که همین امر آنها را گزینه مناسبی برای دوخت لباس های ورزشی نیز کرده است. برای دوخت انواع جوراب و دستکش هایی که در آنها نیاز به قابلیت کشسانی است نیز می‌توان انواع پارچه لاکرادار را به کار گرفت. توجه کنید که تنوع این محصول از نظر رنگبندی و ضخامت بسیار زیاد بوده و مدل های مناسب برای دوخت لباس های زنانه، بیشترین تنوع را دارند. برخی از مهم‌ترین خصوصیات پارچه لاکرادار که آن را به اولین انتخاب برای استفاده و تولید دیگر پارچه ها مانند پارچه تریکو لاکرا، پنبه ای لاکرا و … بدل کرده است، عبارتند از:

  • پارچه لاکرادار به علت قابلیت کشسانی بعد از شستشو به هیچ عنوان گشاد نمی‌شود.
  • نخ های لاکرادار می‌توانند با پارچه ویسکوز ترکیب شده و باعث افزایش استحکام آنها شوند.
  • می‌تواند در پارچه های پنبه ای از شل شدن پارچه جلوگیری کند.
  • به علت قابلیت کشسانی برای دوخت لباس های ورزشی مانند ایروبیک و پیلاتس بسیار مناسب است.
  • به هیچ عنوان تغییر رنگ به علت شستشو با مواد شوینده ندارد.

 

خوشبختانه انواع پارچه تریکو لاکرا نیز برای دوخت لباس های زنانه خانگی و راحتی گزینه مناسبی هستند که به علت تنوع رنگبندی و طرح در کنار قیمت ارزان گزینه ای همیشه در دسترس به شمار می‌آیند.

 

خصوصیات انواع پارچه لاکرادار

عرضه مستقیم پارچه تریکو لاکرا کشی

در بالا با برخی از خصوصیات و کاربردهای انواع پارچه لاکرا کشی آشنا شدید. در این میان باید اشاره کرد که ویژگی های کیفی و تولیدی می‌توانند در تعیین قیمت هر متر از این محصولات تاثیرگذار باشند. به این گونه که پارچه های لاکرا ورزشی که اندکی نیز ضخیم هستند به مراتب قیمت و نرخ بالاتری نسبت به مدل های تریکو لاکرا دارند. بنابراین نوع الیاف به کار رفته در تولید و ترکیب آنها، علاوه بر تضمین کیفیت، در قیمت گذاری آنها نیز تاثیرگذار هستند.

به طور کلی اگر در زمینه عرضه پارچه لاکرا و تولید انواع پارچه تریکو و لاکرا پنبه ای و … فعالیت دارید و دنبال بازارهای جدید جهت افزایش فروش خود هستید، می‌توانید از طریق فروشندگان و مشاوران این مرکز اقدام به معرفی هرچه بیشتر محصولات خود کنید.

 

عرضه مستقیم پارچه تریکو لاکرا کشی

قیمت پارچه لاکرا پنبه کشی

ویژگی های کیفی و تولیدی می‌توانند در تعیین قیمت هر متر از این محصولات تاثیرگذار باشند. به این گونه که پارچه های لاکرا ورزشی که اندکی نیز ضخیم هستند به مراتب قیمت و نرخ بالاتری نسبت به مدل های تریکو لاکرا دارند. بنابراین نوع الیاف به کار رفته در تولید و ترکیب آنها، علاوه بر تضمین کیفیت در قیمت گذاری آنها نیز تاثیرگذار هستند.

اگر در زمینه عرضه پارچه لاکرا، تولید انواع پارچه تریکو و لاکرا پنبه ای فعالیت دارید و به دنبال بازارهای جدیدی جهت افزایش فروش خود هستید، می‌توانید از طریق فروشندگان و مشاوران این مرکز اقدام به معرفی هرچه بیشتر محصولات خود کنید.

 

 

مقالاتی در مورد جنس پارچه دورس

 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما