سفارش بهترین پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

امروزه امکان سفارش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی از طریق همین سایت برای مشتری فراهم می باشد. با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانبد اطلاعات بیشتری را خصوص نحوه ارسال و قیمت محصول به دست آورید و آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و مناسب تر به مشتری ارائه می کنند تا با شناخت کامل اقدام به خرید نماید و پس از انتخاب و ثبت سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد.سفارش بهترین پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا مناسب چه لباسی است؟

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا مناسب چه لباسی است؟ این پارچه از ترکیب نخ هایی با الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه شده است و دارای خاصیت کشسانی بسیار خوبی می باشد و کاربرد زیادی در دوخت انواع لباس زنانه دارد. از رطوبت پذیری خوبی برخوردار است و دارای ثبات رنگ و درخشندگی خاصی می باشد همچنین خنک و سبک است. پارچه ویسکوز لاکرا بسیار نرم و لطیف بوده و انتخاب مناسبی برای دوخت انواع لباس های تابستانی نظیر شلوار، ساپورت، تیشرت و تاپ و … می باشد. این پارچه تنوع زیادی در رنگ‌ و طرح دارد و در رنگ های تیره و روشن همچنین ساده و طرح دار در بازار مشاهده می شود.

در اثر شستشو با مواد شوینده هیچ‌گونه تغییری در رنگ و کیفیت پارچه ایجاد نمی شود و با توجه به ویژگی های مثبت فراوان توانسته است فروش بالایی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد. امروزه بسیاری از تولیدی های بزرگ پوشاک از خریداران عمده این پارچه می باشند و از آن در دوخت انواع لباس های زنانه و بچگانه استفاده می‌کنند. قیمت انواع پارچه ویسکوز با توجه به کیفیت آن، برند و شرکت تولید کننده، رنگ و طرح، روش خرید و … متفاوت است.

خرید انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

خرید انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا این روزها بازار خرید پارچه لاکرا به دلیل کاربرد فراوان و کیفیت عالی بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که بسیاری از آنها این پارچه را به صورت عمده و با قیمتی مناسب‌ تهیه می کنند. در حال حاضر کارخانه های نساجی متعددی در کشور در حوزه تولید انواع پارچه از جمله ویسکوز تیپ لاکرا مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با بهره‌گیری از بهترین و مرغوب ترین الیاف و بوسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن طراحی و تولید می کنند.

این تولیدی ها در تهیه این پارچه استانداردهای لازم را رعایت می کنند تا بتوانند محصولی با کارایی مطلوب و کیفیت عالی به دست مشتری برسانند و ضمن به دست آوردن رضایت خریدار فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند که مسلما هر چه کیفیت بهتر . قیمت مناسب تر باشد، فروش نیز بیشتر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما