صادرات انواع پارچه پلی استر لاکرا به عراق

ایران یکی از تولیدکنندگان بزرگ پارچه پلی استر لاکرا می باشد که به دلیل ظرفیت تولید بالا، هر ساله میزان زیادی از این پارچه ها را علاوه بر عرضه به بازارهای داخلی به کشورهای همسایه مانند عراق نیز صادر می نماید. کیفیت بالای این پارچه ها و قیمت مناسب آن سبب شده که عراق یکی از مشتریان دائمی این محصول باشد. علاوه بر این صادرات انواع پارچه پلی استر لاکرا به عراق برای ما بسیار سود آور بوده است و ارزآوری خوبی در پی داشته است.

صادرات انواع پارچه پلی استر لاکرا به عراق

معرفی چند پارچه با الیاف پلی استر

معرفی چند پارچه با الیاف پلی استر

الیاف پلی استر در زمره الیاف مصنوعی قرار دارد که امروزه کاربردهای زیادی دارد و می توان گفت که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، جایگزین الیاف طبیعی شده است و در بسیاری از موارد یا به صورت تکی و یا ترکیب با الیاف دیگر، در صنایع نساجی و صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه این مطلب قصد داریم که به معرفی چند پارچه که با الیاف پلی استر تولید می شوند بپردازیم. به طور کلی الیاف پلی استر بر اساس روش تولید به صورت زیر دسته بندی می شوند که هر یک برای تولید پارچه های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند، این موارد عبارتند از:
الیاف کشیده شده: از این نوع الیاف برای تولید انواع تور، پیراهن های زنانه، چادر، پرده های رنگارنگ و … استفاده می شود و بیشترین کاربرد آنها در صنایع نساجی و بافندگی است.

الیاف کشیده نشده: این الیاف به دلیل روش تولید متفاوت در تولید پارچه های رو مبلی، جوراب، پارچه های کشباف استفاده می شوند.
الیاف ترکیبی: همان طور که اشاره کردیم، این الیاف می توانند با الیاف دیگر ترکیب شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. به عنوان مثال برای تولید الیاف لایی و موکت بهتر است که الیاف پلی استر با الیاف پنبه و ویسکوز که در گروه الیاف طبیعی قرار دارند ترکیب شوند تا محصولی با کیفیت تر و نرم تری تولید شود.

تاپس: الیاف تاپس بیشتر برای تولید پارچه های مانتویی مناسب هستند.
در یک جمع بندی می توان گفت که این پارچه ها به دلیل دوام بالا، استحکام و رنگ پذیری مناسب، چروک نشدن و …  از محبوب ترین الیافی هستند که نظر بسیاری از تولیدکنندگان را به خود جلب نموده اند.

سایت خرید پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

سایت خرید پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

اگر شما یکی از خریداران عمده، فروشندگان و یا تاجران پارچه ویسکوز پلی استر هستید می توانید با مراجعه به سایت خرید پارچه پلی استر لاکرا انواع رنگ بندی ها، مشخصات و لیست قیمت ها را مشاهده نمایید و پس از انتخاب سفارش خود را ثبت کنید.

این سایت امکانات زیادی را در جهت خرید آسان تر و بهتر به شما مشتریان ارائه می نماید که می توان به عدم محدودیت زمانی و مکانی در خرید، کاهش ترافیک های شهری، در نظر گرفتن تخفیفات ویژه، یافتن محصول مورد نظر بدون ساعت ها گشتن در فروشگاه های مختلف و … اشاره نمود.

به علاوه شما می توانید جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات دقیق تر با نمایندگی بخش فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما