صادر کننده پارچه گردباف طرحدار

صادر کننده پارچه گردباف طرحدار میتواند محصولات خود را به برخی کشور ها از جمله ترکیه صادر کند. کاربرد پارچه گردباف طرح دار بیشتر برای لباس های زنانه مورد توجه قرار می گیرد.البته از انواع دیگر پارچه برای تمام سنین و انواع سلیقه ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.در کل ما دو‌نوع پارچه گردباف داریم: پارچه گردباف ساده و طرح دار. پارچه گردباف طرح دار‌ با بالاترین کیفیت ممکن تولید و به کشور های دیگر صادر می شود.امروزه پارچه های گردباف را با پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های بافندگی با رنگ و طرح های متنوع به خصوص کیفیت بالا تولید و روانه ی بازار می کنند.

صادر کننده پارچه گردباف طرحدار

۳ مورد از مزایای پارچه گردباف تریکو

3 مورد از مزایای پارچه گردباف تریکو پارچه گردباف از نوع تریکو انواع مختلفی دارد که می توان به پارجه تریکو پلی استر،لاکرا،جودون،ملانژ و ویسکوز اشاره کرد. پارچه گردباف تریکو دارای مزایایی است که میتوان به چند مورد از ان اشاره کرد:

یکی از مزایای پارچه تریکو مقاوم بودن و درعین حال نرم و لطیف بودن پارچه ی ان است که برای تولید انواع لباس برای تمام سنین به کار برده می شود.از دیگر مزایای این پارچه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی ان است که باعث شده دست تولید کنندگان را برای تولید لباس های متنوع و با قیمت مناسب باز نگه دارد و لباس های متتوعی رو تولید و به بازار عرض کنند.

هم چنین تنوع طرح و رنگ این نوع پارچه یکی دیگر از مزایای این پارچه به حساب میاد که باعث شده تولید کنندگان با استفاده از این نوع پارچه بتوانند برای تمامی سلیقه ها لباس رو طراحی و تولید کنند.

پخش انواع پارچه گردباف طرحدار

پخش انواع پارچه گردباف طرحدار این پارجه در رنگ و طرح های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود.پخش پارچه گردباف در سرار سر کشور به صورت کلی و جزئی صورت می گیرد.

در بازار پخش انواع پارچه گردباف صورت میگیرد. شامل پارچه های ریون،تریکون،کشباف ،پلی استر و لایکرادار که اغلب برای لباس های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.و برای لباس های زیر،جوراب و برخی لباس زمستانه از پارچه گردباف از نوع تریکو استفاده می شود.

از انواع دیگر پارچه میتوان به پارچه فلامنت و یک رو و دو رو پنبه،پارچه استری و غیره…اشاره کرد. پارچه گردباف از نوع فلامنت که به صورت مصنوعی تولید می شود بیشتر برای لباس های ورزشی،بیمارستانی مورد استفاده قرار میگیرد این نوع پارچه از ترکیب دو نوع یکی فلامنت که الیاف مصنوعی دارد و یکی دیگر الیاف طبیعی مانند ویسکوز یا پنبه تولید می شود.که برای لباس ورزشی از بافت درشت تر و برای بقیه لباس ها از بافت لطیف و نرم تری استفاده می شود. و انواع پارچه فلامنت رو میتوان به فلامنت لاکرا،بیمارستانی و کج راه بیمارستانی اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما