فروش عمده پارچه اسپان لاکرا در تهران

دوختن لباس شیک از دغدغه های یک بانو است و همیشه برای اینکه بتواند یک لباس خوبی بدوزد به دنبال بهترین پارچه ها می باشد به همین دلیل یک پیشنهاد فوق العاده برای این بانوان داریم پارچه اسپان لاکرا یک نوع بی نظیر است که می تواند مورد خوبی برای لباس خانوم ها باشد و از بهترین الیاف ساخته شده است.
فروش عمده پارچه اسپان لاکرا در تهران می تواند مورد خوبی برای خریداران باشد.

فروش عمده پارچه اسپان لاکرا در تهران

موارد استفاده از پارچه اسپان

موارد استفاده از پارچه اسپان

این پارچه به دلیل کشسانی بالایی که دارند می تواند در بسیاری از موارد کاربرد داشته باشد کشسانی آن به طوری است که گاهی تا چند برابر کش می آید.
از دیگر مزیت این پارچه که مصرف آن را بالا برده است تنوع رنگ بندی آن می باشد یا اینکه این پارچه دارای مقامت بالایی در برابر مواد شوینده و چنگ زدگی دارد.

موارد استفاده از پارچه اسپان را می توان اینگونه نام برد: 

  • دوختن رو مبلی های شیک و زیبا 
  • دوختن لباس زنانه
  • دوختن لباس کودک
  • دوختن کت و شلوار مردانه
  • دوختن انواع لباس و ملحفه بیمارستانی 
  • دوختن لباس ورزشکاران در رشته هالی مختلف ورزشی 
  • دوخت دستکش و جوراب 
  • رو بالشی و ملحفه رخت خواب

همان گونه که می بینید این پارچه مصرف بالایی دارد از مهمترین مسئله انتخاب این پارچه برای دوخت لباس ورزش این است که این پارچه چون کش می آید برای حرمت ورزشکاران مناسب است و برای آنان این امکان را می دهد که به راحتی حرکات کششی انجام دهند.

این پارچه به دلیل نرم بودن و مقاوم بودن می تواند مورد خوبی برای دوخت لباس سالمندان باشد چون این قشر دارای پوستی حساس بوده و با کوچکترین زبری دچار خارش یا سوزش می شوند حتی ملافه آنان نیز می تواند از این جنس باشد تا دچار زخم بستر نشوند.

پخش کننده پارچه اسپان لاکرا اصفهان

پخش کننده پارچه اسپان لاکرا اصفهان

پخش پارچه اسپان با بهترین کیفیت و بهترین نوع الیاف در سر تا سر کشور موجود می باشد و هر شخصی می تواند با مراجعه به نمایندگی های فروش این محصول آن را با بهترین قیمت خریداری کند و لباس دوست داشتی اش را بدوزد.

پارچه اسپان اصفهان از سری پارچه های تولید شده است که با برترین دستگاه های روز دنیا و با تکنولوژی جدید در نساجی های این شهر تولید شده است و توانسته رتبه خوبی را در این مورد کسب کند و رضایتمندی مشتری از سری دغدغه های مهم آن می باشد.

پخش کننده پارچه اسپان لاکرا اصفهان با تولید عمده این محصول این امکان را به خریداران داده است تا هر مقدار از این محصول را که می خواهند خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما