فروش عمده پارچه سه نخ در بازار | خرید عمده پارچه نخ پنبه

پارچه ها بسته به نوع بافت و الیاف مورد استفاده در آن ها به انواع و اقسام گوناگونی دسته بندی می‌شوند و هر نوع پارچه برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته برای بافتن این محصولات از الیاف کاملا طبیعی مثل پشم و پنبه استفاده می‌کردند اما امروزه بیشتر نخ ها و الیاف مصنوعی برای این منظور به کار گرفته می‌شود. پارچه سه نخ یکی از انواع پارچه هایی است که هم با الیاف طبیعی هم مصنوعی تولید می‌گردد. برای خرید این محصول می‌توانید به مراکز فروش عمده پارچه سه نخ در بازار مراجعه کنید.

 

فروش عمده پارچه سه نخ در بازار | خرید عمده پارچه نخ پنبه

بزرگترین پارچه سرای اینترنتی در ایران

ما در عصر تکنولوژی و ارتباطات به سر می‌بریم و در زمان حاضر، بیشتر معاملات و خرید و فروش ها به جای جهان حقیقی در دنیای مجازی انجام می‌شود. بشر امروزی به دلیل مشغله های بسیار زیاد و راحت طلبی، چندان علاقه ای به خروج از منزل و رفت و آمد کردن در خیابان های سطح شهر برای تهیه مایحتاج خود ندارد.

 

افراد ترجیح می‌دهند همه کارهای خود را از طریق اینترنت انجام دهند. به همین دلیل وب سایت های اینترنتی بسیاری برای عرضه انواع کالا و فروش آنلاین آن ها راه اندازی شده اند تا رضایت و راحتی مشتریان را فراهم آورند. در همین راستا، فروشگاه های مجازی عرضه پارچه نیز در این بستر به راه افتاده اند که شما می‌توانید با کمک آن ها به راحتی به تامین نیاز های خود بپردازید.

 

بزرگترین پارچه سرای آنلاین در ایران را می‌توانید با جستجو در گوگل بیابید. شما در این وب سایت ها هم می‌توانید به استعلام قیمت پارچه ورزشی و یا سایر انواع بپردازید هم آن ها را سفارش داده و خریداری کنید.

 

بزرگترین پارچه سرای اینترنتی در ایران

بهترین مارک های پارچه در بازار ایران

پارچه ها توسط تولید کننده های مختلفی تولید و با برند ها و مارک های گوناگونی به بازار های مصرف کشور عرضه می‌گردند. این محصولات از چندین جنبه با یکدیگر متفاوت می‌باشند. از جمله می‌توان نمونه های زیر را نام برد:

  • مواد اولیه و متریال های مورد استفاده در تولید پارچه (طبیعی یا مصنوعی)
  • جنس و کیفیت پارچه ها
  • روش های بافت و تولید
  • میزان ضخامت
  • ایستایی و یا نرم و کشی بودن پارچه
  • رنگ و طرح های به کار رفته در بافت

 

با توجه به این ویژگی ها، می‌توان درجه کیفی و قیمت هر برند را تعیین کرد. برای انتخاب بهترین و مرغوب ترین مارک های تولید کننده پارچه در ایران، بهترین راه کار این است که به سراغ فروشندگان این محصولات بروید. این افراد به دلیل سر و کار داشتن با انواع گوناگون پارچه و آشنایی کامل با جنس و دوام هریک می‌توانند بهترین راهنمایی را در این زمینه به شما ارائه بدهند.

 

بهترین مارک های پارچه در بازار ایران

کارخانه تولیدی انواع پارچه نخ پنبه در ایران

پارچه ها یکی محصولات تولیدی در صنعت نساجی هستند که با کنار هم قرار دادن و بافتن الیاف و رشته های نخی تولید می‌گردند. این محصولات در گذشته کاملا به وسیله نیروی دست انسان و به روش های سنتی بافته می‌شدند. به این ترتیب که پنبه و یا پشم چیده شده از بدن حیوانات را با کمک دوک های نخ ریسی می‌ریسیدند، رشته های آن ها را در کنار هم منسجم ساخته و نخ تولید می‌کردند. سپس این نخ ها را با استفاده از رنگ های طبیعی رنگ آمیزی می‌نمودند. در نهایت نخ های رنگ شده را برای بافتن پارچه درون ماشین های پارچه بافی قرار داده و پارچه های سنتی زیبایی تولید می‌کردند.

 

این روش با سرعت کم و در مدت زمان طولانی انجام می‌گرفت و هر بار مقدار کمی پارچه تولید می‌نمودند. امروزه با رشد جمعیت جهان، دیگر این روش ها پاسخگوی نیاز های روز افزون مردم نیست. به همین دلیل متد های صنعتی جایگزین این راه ها شد. در حال حاضر از نخ های طبیعی و الیاف مصنوعی برای بافتن پارچه ها استفاده می‌شود. دربرخی موارد نیز این نخ ها با هم ترکیب شده و تشکیل محصولات جدیدتری را می‌دهند.

 

در همین راستا کارگاه ها و کارخانه های تولیدی بسیاری در سراسر ایران، به بافت و تولید انواع مختلف پارچه های نخی یا تریکو و … مشغول هستند و این محصولات را به وسیله شرکت های پخش کننده به تمام نقاط کشور ارسال می‌کنند و به دست مصرف کنندگان می‌رسانند. اگر قصد تهیه و خرید پارچه پنبه ای را دارید، بهتر است به یکی از مراکز اصلی پخش و فروش پارچه پنبه مراجعه کنید.

خرید پارچه سه نخ ملانژ خارخورده

برخی از پارچه ها تحت عنوان پارچه های تریکو، که با الیاف مصنوعی تریکو بافته می‌شوند، مصارف زیادی در تولید البسه دارند. از لباس های نوزادی و کودکانه گرفته تا لباس های ورزشی، تمام این لباس ها با این محصولات تهیه می‌شود. نوع استفاده و مصرف آن ها به نوع بافت و میزان ضخامت متریال بستگی دارد.

 

در این میان پارچه هایی به نام های دو نخ و سه نخ در بازار وجود دارند که با ماشین های گردباف تولید می‌شوند. این پارجه ها بسیار ضخیم و بادوام بوده و بیشترین مصرف را برای تولید کردن لباس های گرم کن، پاییزه و زمستانه دارند. در اکثر موارد لباس های مردانه مثل سویشرت را با این نوع پارچه می‌دوزند اما در بعضی مواقع برای دوختن مانتو های زنانه نیز استفاده می‌شوند. از خصوصیات این پارچه ها، خاصیت کشسانی، نرمی، راحتی و ثبات رنگ آن ها است.

 

جهت خرید پارچه گردباف ساده و رنگی و پارچه لباس ورزشی، می‌توانید به مراکز عمده فروشی این محصولات مراجعه نمایید. در این مراکز امکان خرید پارچه ارزان قیمت تر از بازار برای شما وجود دارد.

 

کارخانه تولیدی انواع پارچه نخ پنبه در ایران

 

خرید پارچه سه نخ ملانژ خارخورده

فروش پارچه سه نخ دورس سه نخ رنگی

کارگاه های تولیدی لباس های مردانه و لباس های پاییزه، روزانه از حجم زیادی از پارچه های دورس سه نخ و دو نخ رنگی استفاده می‌کنند. این مراکز برای تامین کردن بار مورد نیاز خود با بهای مناسب، می‌توانند به مراجع توزیع و فروش پارچه سه نخ مراجعه کنند.

 

البته یک راه حل دیگر این است که مستقیما به سراغ کارخانه های تولیدی این محصولات رفته و آن ها را در حجم وسیع و به صورت عمده تهیه کنید. به این ترتیب کمترین هزینه را خواهید پرداخت و صرفه اقتصادی خیلی بیشتری برای شما خواهد داشت.

فروشنده انواع پارچه گردباف دورس جودون

پارچه های گردبافت نوع جدیدی از پارچه ها هستند که عمدتا با الیاف تریکو تولید می‌گردند. این پارچه ها دارای ویژگی کشسانی بوده و برای تولید کردن لباس های زیر، لباس های ورزشی و انواع شلوار های بچه گانه و مردانه مناسب می‌باشند. یکی از انواع معروف این متریال ها، پارچه های دورس جودون هستند.

این نوع خاص از پارچه را با ترکیب کردن الیاف نخی و تریکویی می‌بافند. از جمله الیافی که در آن ها استفاده می‌شود، به ترتیب درصد آنها، نخ های پلی استری و نخ های پنبه ای هستند. فروشنده های اصلی این محصولات، اقدام به عرضه و فروش پارچه دورس از تولید به مصرف کرده و آن ها را در حجم عمده و یا جزئی با سود کمتر و قیمت منصفانه تری به دست مصرف کنندگان می رسانند.

در صورتی که مشتریان درخواست خرید محصول در حجم بالا را بدهند، تخفیفات ویزه ای به آن ها تعلق می گیرد. شما عزیزان می‌توانید انواع و اقسام پارچه پلی استر، پارچه تریکو نوزادی و پارچه تریکو کشی را در مراکز عرضه عمده آن ها تهیه کنید.

 

فروش پارچه سه نخ دورس سه نخ رنگی

 

 

فروشنده انواع پارچه گردباف دورس جودون

عرضه عمده پارچه در بازار های داخلی

یکی از مراکز و مراجع اصلی برای خرید پارچه، شرکت های عرضه عمده پارچه در سطح بازار های داخلی کشور هستند. این شرکت ها یا محصول را به صورت انبوه از درب کارخانه تولید کننده آن ها خریداری کرده و در سراسر کشور توزیع می نمایند و یا اینکه مسئول فروش رسمی تولیدی ها هستند.

 

در هر صورت خرید این کالا و اجناس از این طریق بیشترین صرفه اقتصادی را برای شما خواهد داشت. چرا که آن ها را به نرخ تولید و با کمترین درصد سود و ارزش افزوده خریداری خواهید کرد. از جمله  محصولات و خدماتی که این مراجع ارائه می‌دهند می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • فروش پارچه نخی
  • فروش پارچه پلی استری
  • فروش پارچه بافتنی
  • فروش پارچه دورو
  • فروش پارچه کشی

صادرات پارچه های درجه یک ایرانی

یکی از تخصص های تولید کنندگان و صنعت گران داخلی، تولید انواع محصولات نساجی از جمله پارچه های درجه یک و مرغوب است. این هنری است که از گذشته زنان و مردان عشایر و روستایی در مناطق مختلف کشور ما در آن تبحر داشتند.

 

پارچه های قدیمی که اکثرا پشمی و یا پنبه ای بودند همگی با ماشین های کوچک پارچه بافی در خانه ها بافته می‌شدند و برای تولید لباس های محلی و تزئینات سنتی به کار می‌رفتند. این محصولات از نظر زیبایی و ظرافت پارچه و بافت در بالاترین درجه قرار داشتند.

 

در عصر حاضر نخ ها به کمک ماشین آلات و دستگاه های عظیم و پیشرفته در کارخانه های نساجی، با دقت بسیار بالا و در انواع گوناگونی تولید می‌شوند و سپس برای بافت انواع و اقسام پارچه ها به کار گرفته می‌شوند. این پارچه ها نیز با ماشین های بافندگی کاملا الکترونیکی با سرعت زیاد و در حجم بالایی تولید و روانه بازار های مصرف می‌گردند.

 

امروزه صادرات پارچه های ایرانی به سایر ملل دنیا یک فرصت استثنایی برای جذب درآمد های خارجی به کشور است و فروش پارچه اعلای تولید داخل در بازار های بین المللی یک افتخار برای ما محسوب می‌شود. چرا که علاوه بر اینکه در این صنعت به خودکفایی کامل رسیده ایم و دیگر مصرف کننده محصولات خارجی نیستیم، بلکه می‌توانیم به تامین نیازهای دیگر کشورها نیز بپردازیم.

 

عرضه عمده پارچه در بازار های داخلی

پخش کلی پارچه در سراسر کشور

 

 

پخش کلی پارچه در سراسر کشور

لیست قیمت انواع پارچه در بازار

یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای اطلاع یافتن از آخرین لیست قیمت انواع پارچه در بازار های داخلی و خارجی، این است که به سراغ نمایندگی های پخش و فروش این نوع محصولات بروید یا اینکه با شماره تلفن های واحد پشتیبانی آن ها تماس برقرار سازید.

 

راه حل دیگر این است که از بستر فضای مجازی بهره بگیرید و در وب سایت های اینترنتی به جستجو بپردازید. به این ترتیب می‌توانید به فروشگاه های مجازی پارچه دست یافته، به بررسی کردن مدل های مختلف و نرخ مربوط به هر یک بپردازید.

 

در این سایت ها اطلاعات کامل و جامعی درباره هریک از آن ها به شما ارائه می‌گردد که شما را برای انتخاب و خرید کمک می‌نماید. به علاوه امکان ثبت کردن سفارش و خرید از راه دور و غیر حضوری نیز برای شما وجود دارد.

پخش کلی پارچه در سراسر کشور

تولید کننده پارچه، برای توزیع و فروش محصولات تولیدی خود در سطح کشور، آن را به نمایندگان پخش کالا می‌سپارد. این نمایندگان محصول را بوسیله ماشین های بزرگ حمل بار به همه دفاتر و شعب خود در تمامی استان های کشور ارسال می‌کنند. سپس به صورت عمده و یا جزئی، با قیمت های مختلف به مصرف کنندگان ارائه می‌دهند.

 

با توجه به پروسه طولانی نقل و انتقال محصول و دست به دست شدن میان چند واسطه، ممکن است خرید آن با قیمت خیلی بیشتری نسبت به نرخ کارخانه ها صورت گیرد. چرا که فروشندگان هزینه مربوط به خرید، حمل و نقل و … را با کمی سود دریافت می‌کنند.

 

شما عزیزان اگر به دنبال خرید عمده این محصول هستید، می‌توانید با مراجعه کردن به مرکز خرید پارچه، انواع و اقسام آن را با تخفیف ویژه تهیه کنید. برای خرید پارچه تریکو رنگی با قیمت مناسب، بهترین راه رفتن به سراغ شرکت های پخش است.

 

لیست قیمت انواع پارچه در بازار

سفارش عمده و جزئی انواع پارچه

همواره در خرید هر محصول و کالایی، خرید کلی آن بسیار با صرفه تر از خرید جزئی است. چرا که در این روش عمدتا کالا با قیمت تولیدی و بدون سود زیادی به مصرف کنندگان ارائه می‌شود و در برخی موارد تخفیف های قابل توجهی نیز به آن ها ارائه می‌گردد.

 

در صورتی که قصد سفارش دادن و تهیه کردن عمده انواع پارچه را دارید می‌توانید این کار را به چند صورت انجام دهید:

  • مراجعه به یکی از شعب و دفاتر شرکت های پخش پارچه
  • مراجعه به فروشگاه های پارچه فروشی
  • استفاده از امکان تماس تلفنی با این مراکز و سفارش غیر حضوری
  • به کار گیری راه های ارتباطی با این مراجع در بستز فضای مجازی برای خرید محصولات از راه دور

خرید مستقیم پارچه از تولید کننده

یکی از بهترین راه کارها برای کاهش هزینه ها در تهیه پارچه برای تامین کردن مواد اولیه مورد نیاز تولیدی ها و کارگاه های خیاطی و دوزندگی، خرید مستقیم و بدون واسطه پارچه از تولید کننده آن است.

 

به این ترتیب تمامی واسطه ها و دلالان از چرخه معامله حذف شده و کالا بدون هیچ سودی، با قیمت واقعی آن به فروش می‌رسد. این روش بهترین راه حل برای خرید پارچه دیور مورد استفاده در تولیدی های مانتو زنانه است.

 

سفارش عمده و جزئی انواع پارچه

 

 

 

خرید مستقیم پارچه از تولید کننده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما