فروش عمده پارچه گردباف کشی | عرضه پارچه بصورت کیلویی

در بازارهای پارچه فروشی سر تا سر کشورمان، هر گونه محصولی را که خواسته باشیم، در هر رنگ و کیفیتی می توان پیدا کرد. همچنین فروش عمده پارچه گردباف کشی که از جمله کالاهای بسیار پر کاربرد می باشد، از سوی فروشندگان مختلفی در مراکز قماش، ارائه می شوند. در کنار این، این فروشندگان عرضه پارچه بصورت کیلویی را هم در دستور کار خود قرار می دهند. عموماً محصولاتی که به صورت کلی به فروش می رسند، کیلویی عرضه می گردند که دلایل خاص خود را دارا می باشد. فروش عمده پارچه گردباف کشی | عرضه پارچه بصورت کیلویی

کارخانه تولیدی انواع پارچه در ایران

کارخانه تولیدی انواع پارچه در ایرانکارخانه های تولید کننده در سر تا سر ایران، پارچه ها را در دو نوع تخت باف و گرد بافت، ساخته و سپس وارد بازار می نمایند. پارچه ها، انواع بسیار زیادی دارند و نام های شان هم با هم دیگر همانند کاربردهایی که دارند، متفاوت می باشد. باید گفت که تنوع در این عرصه بسیار زیاد به چشم می خورد همین مسئله باعث گردیده تا بسیاری از تولیدی های پوشاک از این پارچه ها برای ساخت و دوخت البسه استفاده کنند. باید خاطر نشان ساخت که بر اساس همین موارد است که کارخانه ها دست به تولید می زنند. 

پارچه هایی را که کارخانه جات نساجی می بافند و روانه بازار می نمایند، همچنین از دو جنس اصلی تولید می گردند که می شود این گونه از آن ها نام برد: 

  • پارچه هایی با الیاف طبیعی مانند: پنبه، پشم، ویسکوز و غیره 
  • پارچه هایی با الیاف مصنوعی مانند: انواع نخ ها پلاستیکی و پلی استر 

هر کدام از این پارچه ها، تفاوت های بسیار زیادی با هم دیگر دارند. آن ها از نظر درجه بندی کیفی نیز در سطوح مختلفی قرار داشته و دوخت شان هم متفاوت صورت می گیرد. 

فروش عمده پارچه تریکو کشی

فروش عمده پارچه تریکو کشیدر کشورمان، عرضه کنندگان مختلفی را می شود پیدا نمود که در کار فروش عمده پارچه تریکو کشی می باشند. در این جا می توان از نساجی ها، شرکت های وارد کننده، وب سایت های اینترنتی، برخی از فروشندگان در بازار و نمایندگی های معتبر نام گرفت که در حوزه ارائه کلی پارچه ها چه به صورت توپی و کیلویی، فعالیت می نمایند. 

خریداران این گونه از محصول، بیشتر تولیدی هایی می باشند که کارشان دوخت پوشاک، رو تختی، دستمال های مورد نیاز برای تمیز کاری و غیره هستند. این خریداران عموماً به مراجعی که در بالا به آن ها اشاره شد، جهت تهیه کالا مراجعه می نمایند که به این ترتیب هم می توانند کالایی مرغوب را تهیه کرده و هم این که ارزان محصول را بخرند. 

اما پارچه تریکو، از جمله محصولاتی است که در دسته بندی گردباف قرار می گیرد. شرکت تولید انواع پارچه، با استفاده از جنس ها و نخ های دیگر که قدرت کش سانی بالایی دارند، پارچه تریکو را می سازند که ترکیب این دو، کالایی مقاوم، زیبا، خوش رنگ و کاربردی را پدید می آورد. می توان با مراجعه به ارائه دهندگانی که در کار فروش کیلویی پارچه و یا پارچه درجه یک می باشند، تریکو کشی را به هر میزانی که نیاز داشته باشیم، با بهترین و مرغوب ترین کیفیت به دست آوریم و در اموری که نیاز داریم، از آن کار بگیریم. 

فروشنده انواع پارچه به صورت کیلویی

فروشنده انواع پارچه به صورت کیلوییپارچه ها را اصولاً به شکل طاقه ای، متری و کیلویی به فروش می رسانند. در مراکزی که این دست از کالاها به فروش گذاشته می شود، فروشندگانی را می توان یافت که در به صورت کیلویی کالای شان را عرضه می دارند. در این عرصه، طبعاً پارچه هایی که نازک و ظریف هستند، خرید شان به صورت کیلویی به صرفه تر از نوع ضخیم می باشد. 

اگر سری به بازار قماش در هر شهری که زندگی می کنید بزنید، فروشندگانی را می توانید بیابید که به این طریق محصولات خود را عرضه می دارند. از آنان می توان تازه ترین قیمت پارچه گردباف ساده و تخت باف را جویا شد که انواع بسیار متنوعی دارند و به نوعی می شود گفت که همه پارچه ها به این دو شکل تولید و به مصرف می رسند. 

خلاصه این که از این عرضه کنندگان که در کار فروش پارچه ورزشی، پارچه مجلسی، پارچه پوشاک تابستانه، پاییزی و زمستانی می باشند، می توان خرید پارچه ارزان را هم انجام داد. اغلب این فروشندگان به دلیل این که محصول به گونه کیلویی عرضه می شود، با نرخ های پایینی آن را در دسترس مصرف کنندگان خاص خود قرار می دهند. 

در هر حال، می توان از آن ها پارچه پلی استر، پارچه تریکو رنگی، پارچه لباس ورزشی و غیره را به گونه کیلویی تهیه کرد. 

مهمترین کاربرد های پارچه تریکو کشی

مهمترین کاربرد های پارچه تریکو کشیپارچه هایی که به تریکو کشی معروف می باشند، انواع مختلفی دارند و یکی از پر کاربردترین محصولات در این عرصه هستند. این محصول را می شود در بازار به شکل یک رو و دو کش تهیه کرد که طبعاً هر کدام از آن ها دارای کاربردهای گوناگونی می باشند. از طرف دیگر، کش سان بودن پارچه های گرد باف تریکو، به دلیل این است که تولیدی ها در هنگام بافت، به آن از لاکرا هم استفاده می نمایند که همین باعث می گردد تا پارچه به شکل به خصوصی در بیابید. در هر حال، این پارچه در این امور به کار برده می شود: 

  • دوخت پوشاک مجلسی زنانه 
  • دوخت شلوارهای کشی 
  • دوخت لباس های ورزشی 
  • دوخت انواع دامن 
  • دوخت لباس های زیر 
  • و سایر موارد دیگر 

قیمت پارچه تریکو ویسکوز کشی تیپ لاکرا

قیمت پارچه تریکو ویسکوز کشی تیپ لاکرابرخی از پارچه ها، از ترکیب چندین جنس و نخ تولید می شوند که همین مسئله باعث می شود تا نوع خاصی از محصول، پدید آمده و کاربرد بیشتری هم داشته باشد. یکی از این پارچه ها، ترکیو ویسکوز کشی تیپ لاکرا می باشد که هم در آن از نخ های ویسکوز که نوعی الیاف طبیعی است به کار رفته است و هم از نخ های پلاستیکی و کش دار. 

اگر بخواهید که تازه ترین نرخ این گونه از محصول را به دست آورید، باید به چند موضوع توجه داشته باشید. اول این که این پارچه ها را شرکت های مختلفی تولید می نمایند و آن ها هستند که محصول شان را تعیین نرخ می کنند. پس یکی از عوامل اصلی در بخش قیمت گذاری، برندی می باشد که این گونه از کالا را تولید کرده و عرضه می دارد. 

مسئله دوم، نوع خرید و فروش محصول است. اگر شما به صورت کلی این کالا را بخرید، بی تردید، هزینه کمتری بابت آن نسبت به خرید جزئی خواهید پرداخت. بیشتر شرکت های تولیدی عرضه کننده عمده پارچه می باشند و برای کسانی که محصول را به شکل کلی می خرند، تخفیف های ویژه ای را نیز در نظر می گیرند. اما موضوع سوم که بسیار مهم است، کیفیت نخ هایی می باشد که در تولید یک پارچه به کار گرفته می شود. هر چه نخ با کیفیت تر بوده، ارزش پارچه هم به همان میزان بالا می رود. 

از جمله موارد دیگری که باعث می گردد تا قیمت پارچه تریکو ویسکوز کشی تیپ لاکرا، نرخ های متفاوتی داشته باشد، طراحی و رنگ کالا است. 

فروش مستقیم پارچه از کارخانه

فروش مستقیم پارچه از کارخانهبسیاری از کارخانه های تولید کننده امروزه از خود نمایندگی هایی را در شهرهای گوناگونی ایجاد کرده و به این طریق، پارچه هایی را که می بافند، بدون این که واسطه ای در میان باشد، در دسترس مشتریان قرار می دهند. البته، برخی از خریداران عمده، مستقیماً به خود این شرکت های تولیدی هم مراجعه می نمایند. 

از جانب دیگر، خرید و فروش بدون واسطه از کارخانه، سبب گردیده تا دیگر مانند گذشته ها شاهد کم یا زیاد شدن پارچه ها در بازار نباشیم و در کنار این، نرخ ثابتی هم برخی از این محصولات پیدا کند. اگر سری به مرکز خرید پارچه در شهر خود بزنید، متوجه می شوید که چه مراجع و کدام فروشگاه ها، به صورت مستقیم پارچه را عرضه می دارند. 

از سویی، در حال حاضر، بیشتر تولیدی ها، خود وب سایت هایی را طراحی کرده اند که از این طریق هم محصولات شان را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مصرف کننده می گذارند. آن ها در کنار فروش، تازه ترین پارچه هایی را که در طرح و رنگ بندی ای که باشد، در سایت های شان معرفی می نمایند. 

تولید پارچه های گردبافی ریون فلامنت

تولید پارچه های گردبافی ریون فلامنتدر بالا اشاره به این نمودیم که نساجی ها، به دو طریق گردباف و تخت باف، پارچه ها را می بافند. اما این نام بر اساس نوع ماشینی که به کار می گیرند، انجام شده است. مثلاً هنگامی که صحبت از پارچه های گردباف ریون فلامنت می شود، یعنی این کالا به وسیله دستگاهی تولید شده که شکل ظاهری آن گرد است. 

ولی در این میان تفاوت هایی هم وجود دارد. برای نمونه در باره پارچه های گردباف، بر خلاف پارچه های تخت بافت که تار و پود دارند، فقط پود داشته که البته امروزه نوع تار و پودی آن هم بافته می شود. 

در کل، شرکت های سازنده این گونه از کالاها، با ترکیب کردن چندین مواد اولیه دیگر، پارچه هایی جدید را می بافند که همین مسئله باعث گردیده تا ما در بازار تنوع بیشتری از محصول را مشاهده کنیم. یکی از پر کاربرد ترین پارچه های حال حاضر در صنایع پوشاک، نوع ریون فلامنت می باشد. این پارچه کاربرد زیادی در ساخت انواع پوشاک دارد. 

خریدار بهترین پارچه دیور کشی

خریدار بهترین پارچه دیور کشیپارچه های دیور، اغلب برای تولید پوشاک زنانه مانند مانتو به کار گرفته می شوند. اما هنگامی که صحبت از دیور کشی می شود، می توان آن را در دوخت سایر لباس های دیگری هم به کار برد. 

خریدار بهترین پارچه دیور کشی، برای تهیه چنین محصولی، بایستی به مراجع معتبر سر بزند. پارچه فروشی های مورد اعتماد زیادی در جای جای ایران فعالیت می نمایند که این گونه از محصول را عرضه می دارند. 

باید در نظر داشت که چنین پارچه ای، از رنگ رزی خوبی برخوردار باشد، پرتی نداشته و در همین حال گرماژ استانداردی را نیز دارا باشد. 

وب سایت رسمی فروش انواع پارچه تریکو

وب سایت رسمی فروش انواع پارچه تریکوپارچه های تریکو انواع بسیار زیادی دارند که با ترکیب شدن با سایر نخ ها و پارچه ها، نوع خاصی از کالا را پدید آورده اند. 

این نوع از محصول را در حال حاضر بیشتر کارخانه ها و فروشندگان پارجه، از طریق وب سایت های اینترنتی عرضه می دارند. شما می توانید به راحتی وارد سایت های خرید و فروش پارچه ها شده و این محصول را در هر ابعاد و رنگی و طرحی که می خواهید، به دست آورید. 

از فروشندگان آنلاین می شود، پارچه های تریکو را زیر این نام ها تهیه کرد: 

  • پارچه تریکو کشی 
  • پارچه تریکو ویسکوز کشی 
  • پارچه تریکو ویسکوز فلامنت 
  • پارچه تریکو لاکرا 
  • و غیره 

خرید اینترنتی پارچه تریکو ویسکوز کشی

خرید اینترنتی پارچه تریکو ویسکوز کشییکی از راه هایی که به آسانی می توان پارچه تریکو ویسکوز کشی را تهیه کرد، اینترنت است. 

شما در هر جایی از ایران که زندگی می نمایید، می توانید وارد سایت های معتبر شده و این پارچه را در تنوع رنگ و کیفیت بالا تهیه کرده و در اموری که نیاز دارید از آن استفاده کنید. در کنار این، از اینترنت می شود قیمت انواع پارچه و قیمت پارچه ورزشی را هم به دست آورد. 

فروش پارچه گردباف تریکو ویسکوز کشی نیز از همین طریق به صورت کیلویی و طاقی انجام شده و خریداران جزئی نیز می توانند اقدام به تهیه کالا نمایند. 

مرکز خرید انواع پارچه کیلویی ارزان قیمت

مرکز خرید انواع پارچه کیلویی ارزان قیمتبیشتر پارچه ها، به گونه کیلویی عرضه می شود. البته باید در این زمینه توجه داشت که محصول از پرتی زیادی برخوردار نباشد. 

در پهلوی این موضوعات، مراکزی را می شود به سادگی در گوشه و کنار کشورمان پیدا کرد که از آن خرید پارچه دیور، خرید پارچه پنبه و سایر محصولات دیگر از این قبیل، به گونه کیلویی امکان پذیر می باشد. 

بیشتر فروشگاه هایی که در زمینه فروش پارچه کشی، تریکو، فلامنت، نخی و غیره فعالیت می نمایند نیز، به این شکل محصولات شان را در دسترس مشتریان قرار می دهند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که اغلب، خریداران عمده پارچه ها را به صورت کیلویی تهیه می نمایند. 

عرضه عمده پارچه تریکو دورس ملانژ

عرضه عمده پارچه تریکو دورس ملانژآن شمار از فروشندگانی که در کار عرضه پارچه تریکو دروس ملانژ می باشند، این محصول را در رنگ بندی های متنوعی عرضه می دارند. 

این گونه از پارچه که از جنس پنبه ملانژ و فلامنت تولید گشته اند، در عرض های گوناگونی به فروش می رسند. باید گفت که این پارچه ها، نرم، بدون آبرفت، ثبات رنگ بالا و این که دون دون نمی شود. 

فروشندگان عمده ای که در کار فروش پارچه دورس هستند، محصولات شان را برای تولیدی های پوشاک عرضه می دارند که آن ها نیز از این پارچه، لباس زنانه، مرانه، شلوار، گرمکن ورزشی، لباس های مناسب بچه گانه و غیره را تولید می نمایند و روانه بازار پوشاک می کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما