قیمت انواع پارچه ویسکوز ۱۰۰٪

پارچه ویسکوز ۱۰۰٪، در عبارتی ساده این پارچه مدل ویسکوز ، از بهترین نوع پارچه ها به حساب می آیند، که امروز بیشتر لباس ها، شلوار ها و یا نیز مانتو ها از این پارچه جین ها تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین برای سفارش و یا خرید پارچه ویسکوز های لاکرا، با قیمت بسیار مناسب، شما مشتریان عزیز می توانید با همکاران ما در ارتباط و یا همچنین در تماس باشید.

قیمت انواع پارچه ویسکوز ۱۰۰٪

همه چیز درباره پارچه ویسکوز لاکرا

همه چیز درباره پارچه ویسکوز لاکرا این پارچه ویسکوز لاکرا ها، در انواع مدل ها تولید شده و نیز در سایز های بزرگ همچون سه ایکس لارج نیز سایز بنده شده اند. دقت کنید که این پارچه ها از الیاف طبیعی تهیه شده اند و به دلیل ماهیت های گیاهی که دارد، افراد زیادی می توانند این پارچه ها را مورد استفاده قرار دهند.

از برخی ویژگی ها و یا مشخصات انوا ع پارچه ویسکوز مدل لاکرا، می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • از قابلیتی تمام کش و از جنس عالی دوخته شده اند
  • بهترین کیفت نخ در دوخت این پارچه ها، دارای مقاومتی بسیار بالا و محکم، دارای جنس نرم و لطیف، مورد رضایت مشتریان
  • در طرح، مدل و نیز رنگ های بسیار متنوعی به بازار عرضه می شود الیاف و نخ های استفاده شده در پارچه در درجه ۱،۲،۳
  • این پارچه ها از الیاف های طبیعی تهیه شده اند و به دلیل ماهیت گیاهی که دارد، افراد زیادی می توانند این پارچه ها را مورد استفاده قرار دهند

در نظر داشته باشید که ما هیچگاه تبلیغ نمی کنیم، بلکه این مشتریان و سابقه کار ما است که تبلیغی برای کار ما شده است.

همچنین در نظر داشته باشید که جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا قیمت در مورد این پارچه مدل ویسکوز لاکرا، شما عزیزان میتوانید با همکاران ما در ارتباط و یا همچنین در تماس باشید.

خرید بدون واسطه پارچه ویسکوز ۱۰۰٪

خرید بدون واسطه پارچه ویسکوز ۱۰۰٪ دقت کنید که امروزه با توجه به استفاده کردن انواع الیاف های طبیعی و نیز یا از انواع نخ های مخصوص تنوع بسیاری را تولید کرده اند، که ما به شما این پارچه های لگ نخی، رو معرفی می کنیم.

امکان خرید این پارچه ها، به صورت عمده و تکی برای مشتریان عزیز امکان پذیر بوده می باشد، همچنین شما عزیزان می توانید انواع پارچه جینی مشکی، با قیمت فوق العاده به همراه تخفیف ویژه برای شما عزیزان را نیز خریداری کنید.

همچنین توجه داشته باشید که جهت کسب اطلاعات بیشتر و قیمت تولید پارچه های ویسکوز لاکرا درجه یک و همچنین دیگر پارچه ها، در انواع رنگ، مدل، سایز و اندازه های مختلف، شما عزیزان می توانید با کارشناسان و یا همکاران ما در ارتباط و یا تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما