قیمت خرید پارچه پلی استر پنبه طرحدار | بهترین برند پارچه در بازار

 

قیمت خرید پارچه پلی استر پنبه طرحدار به فاکتور هایی چند بستگی دارد. نوع خرید پارچه از لحاظ متراژ و تناژ خرید تعیین کننده نرخ این منسوجات می‌باشد. پلی استر یکی از انواع پارچه با الیاف مصنوعی است که استفاده و کاربرد زیادی در صنعت پوشاک جهت دوخت انواع البسه دارد.

یکی از مشخصات این منسوجات این است که می‌توانند مدت ها بدون نیاز به اتوکشی قابل استفاده باشند. پلی اتیلن ترفتلات نام علمی این کالا است که در زبان عامیانه به پارچه های پلاستیکی نیز مشهور است. یکی از دیگر از خصوصیات پارچه پلی استر، مقاومت و دوام بالای آن است که سبب محبوبیت آن در بین افراد مختلف شده است.

 

قیمت خرید پارچه پلی استر پنبه طرحدار | بهترین برند پارچه در بازار

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه در ایران

ایران از نظر تولید انواع پارچه در موقعیت و جایگاه خوبی قرار دارد و بسیاری از کارخانجات نساجی در شهر های مختلف از جمله اصفهان و یزد واقع شده‌اند که تامین کننده این کالا می‌باشند.

تولید این پارچه ها توسط تولید کنندگان آن در کارخانجات نساجی که مجهز به آخرین ماشین آلات صنعتی می‌باشند صورت می‌گیرد. از این رو تولیدات ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشند. بخش عمده‌ای از خریداران پارچه مراکز مختلف می‌باشد که تولیدی های لباس بخشی از این مراکز محسوب می‌شوند.
تولیدکنندگان پارچه در ایران از نظر وسعت و حوزه کاری با هم تفاوت دارند و برخی از آنها به دلیل تولید انواع با کیفیت پارچه، صادر کننده آن به دیگر نقاط جهان نیز می‌باشند.

از جمله برخی تولیدات این مراکز عبارت است از:

  • پارچه تریکو نوزادی، پارچه گردباف ساده، پارچه تریکو نخی
  • پارچه تریکو کشی، پارچه لباس ورزشی، پارچه تریکو رنگی

در مرکز خرید پارچه انواع و اقسام پارچه های فوق را می‌توان در هر متراژ و مقدار مورد نظر تهیه نمود.

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه در ایران

بازار بزرگ پارچه در تهران

فروش پارچه اعلا در بازار های بزرگ شهر های مختلف کشور به صورت طاقه ای و عدلی یا در متراژ های کم صورت می‌گیرد. این مراکز خرید، به فروش انواع پارچه در مقادیر مختلف و با کیفیت متفاوت می‌پردازند.

مراکز خرید پارچه در تهران به دلیل تمرکز جمعیت زیاد در مناطق مختلف آن تاسیس شده‌اند. برخی از این بازار ها به عمده فروشی انواع پارچه به شکل عدلی و طاقه ای می‌پردازند. بنابراین پارچه فروشی ها برای تامین کالای مورد نیاز خود به این مراکز مراجعه می‌کنند.


برخی بازار های پارچه نیز جهت مراجعه افراد برای خرید متری پارچه تاسیس می‌شوند و جزء فروشگاه های خرده فروشی می‌باشند.
در چنین بازار هایی ارقام و اقسام مختلف پارچه شامل جدید ترین طرح های بازار در معرض دید مراجعان و خریداران قرار می‌گیرد. آنچه در این زمینه قابل اهمیت است، عرضه پارچه مناسب و با کیفیت است که باید خصوصیات زیر را داشته باشد:

  • عدم تغییر کیفیت در اثر شستشو 
  • ضدحساسیت و آنتی باکتریال 
  • پوشش دهنده بدن
  • سبک و راحت و دارای تنوع رنگی 

موارد بالا از مهم‌ترین نکاتی هستند که برای خرید پارچه از مراکز فروش آن باید در نظر گرفته شوند.

لیست قیمت انواع پارچه در بازار

پارچه یکی از ملزومات زندگی انسان و از ضروریات است که برای تهیه انواع البسه مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت هر یک از این اقلام متفاوت بوده و یکی از عوامل تعیین کننده نرخ و قیمت انواع پارچه می‌باشد. علاوه بر جنس و کیفیت پارچه، عرض پارچه نیز یکی از عوامل قیمت گذاری آن می‌باشد.

از دیگر عوامل مهم میزان عرضه و تقاضا است که هر چه میزان عرضه بیشتر باشد به طور معمول کالای مورد نظر قیمت پایین تری دارد. قیمت خرید مواد اولیه تولید نیز فاکتور تاثیر گذار دیگری است که در مجموعه این عوامل قابل ذکر است. به عنوان مثال در صورتی که مواد اولیه از خارج وارد شوند از آن جا که نرخ آنها با نرخ ارز محاسبه می شود، بنابراین کاهش یا افزایش نرخ ارز با کاهش یا افزایش قیمت این اجناس نیز  همراه می‌باشد.

عرض پارچه نیز یکی از مهم‌ترین فاکتور های تعیین کننده قیمت آن می‌باشد. عرض های ۹۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سه عرض رایج هستند که به صورت های مختلف بسته بندی می‌شوندعلاوه بر موارد فوق، کاربرد پارچه برای تهیه البسه مختلف نیز عاملی تاثیر گذار بر قیمت آن می‌باشد. به طور مثال، قیمت پارچه ورزشی با قیمت فروش پارچه بافتنی متفاوت است.

 

بازار بزرگ پارچه در تهران

فروش عمده پارچه پنبه طرحدار

پارچه های پنبه ای یکی از پر طرفدارترین انواع و اقسام پارچه هستند که از آنها برای دوخت لباس های مختلف استفاده می‌شود. انواع طرحدار چنین منسوجاتی برای دوخت لباس نوزاد، لباس زیر و همچنین لباس راحتی به کار می‌رود. 

 

پارچه هایی که از پنبه تهیه می‌شوند نوعی پارچه با الیاف طبیعی می‌باشند که بسیاری از افراد خرید آن را به خرید انواع پارچه مصنوعی ترجیح می‌دهند.  شرکت های تولیدی و کارخانجات نساجی انواع پارچه را در گرماژ های مختلف تولید کرده و به اشکال مختلف به فروش می‌رسانند.

 

فروش عمده و فروش به صورت متری و خرده فروشی دو نوع روش عرضه پارچه هستند که برای ارقام مختلف آن به کار می‌روند. فروش عمده را عمده فروشان پارچه در بازار به صورت متمرکز انجام می‌دهند. بنابراین از نقاط مختلف شهر یا دیگر شهر های دور و نزدیک برای تهیه پارچه به صورت طاقه ای به این مراکز مراجعه می‌شود.

بهترین برند پارچه در کشور

پارچه به شبکه ای از تار و پود و لایه های نخی اطلاق می‌شود که در متراژ های مختلف به مرحله تولید می‌رسند. عواملی همچون موارد زیر میزان استحکام و کشش پارچه را تعیین می‌کنند و فروش موفق یک برند را به دنبال دارند:

  • نوع الیاف، نوع نخ
  • زاویه محور ها در
  • تار و پود و رنگ ساختمان فیزیکی

تنوع در تولید انواع نخ باعث تنوع در تولید انواع پارچه و روش دوخت با برند های مختلف شده است. بر این اساس دسته ای از پارچه با الیاف طبیعی مانند ابریشم، پشم و نخ تولید می‌شوند که در مقایسه با پارچه های تهیه شده از الیاف مصنوعی کیفیت بیشتری دارند، اما در مقابل پارچه های مصنوعی قیمت مناسب تری دارند.

بنابراین هر چه پارچه ای با دوام تر باشد و کیفیت خود را پس از شستشو از دست ندهد از کیفیت بالایی برخوردار است. این فاکتورها توسط تولیدکنندگان و بهترین برند های پارچه در بازار های داخلی در نظر گرفته شده و برای تولید بهینه و با کیفیت اصول مربوط به آن رعایت می‌شود.

 

فروش عمده پارچه پنبه طرحدار

خرید پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبی

پارچه پلی استر همان طور که عنوان شد، نوعی پارچه تهیه شده از الیاف مصنوعی است که جزء با دوام ترین نوع پارچه های بازار به شمار می‌رود. پلی استر ویسکوز ترکیبی از اقسام دسته بندی و تنوع موجود در این تولیدات است. رنگ های این پارچه شامل طیفی از رنگ های روشن و تیره می‌شود که هر کدام مشتریان و طرفداران خاص خود را دارد.

خرید پلی استر ویسکوز از مراکز فروش پارچه به صورت عمده یا جزئی امکان پذیر است. ضمن این که این تولیدات از طریق سایت های اینترنتی فروش پارچه نیز قابل تهیه می‌باشد. در این سایت ها فروش پارچه پلی استر، فروش پارچه دورو، فروش پارچه کشی، و فروش پارچه دورس با جدید ترین طرح های تولید شده در کارخانجات صورت می‌گیرد.

علاوه بر این ها، خرید پارچه ارزان به صورت عمده نیز در مراکز خرید راهی برای تامین نیاز خریداران جزء می‌باشد.

خریدار بهترین پارچه ویسکوز نخی

پارچه ویسکوز نمونه ای از پارچه های با منشاء گیاهی یا سلولزی می‌باشند. این بافته ها قدرت جذب آب بالایی دارند و می‌توانند به خوبی رطوبت محیط را جذب نمایند. ظاهر درخشان و براق از دیگر خصوصیات ویسکوز نخی است که به آن جذابیت خاصی بخشیده است.

از ویسکوز نخی می‌توان برای دوخت انواع لباس راحتی استفاده نمود و بنابراین بخشی از فروش این پارچه منحصر به تولیدی های لباس زیر می‌شود. از این رو خریداران پارچه ویسکوز نخی را تولیدی های لباس تشکیل می‌دهند که آن را در مقادیر و متراژ های زیاد تهیه می‌کنند.

این خریداران به تهیه عمده پارچه اقدام می‌کنند تا قیمت نهایی پوشاک تهیه شده کاهش یابد و در نتیجه به دست مصرف کننده نیز به قیمت مناسبی برسد. قسمت دیگری از خریداران را تاجران و بازرگانان تشکیل می دهند که برای خرید و فروش این اجناس در سطح بازار های بین المللی فعالیت دارند.

 

خرید پارچه پلی استر ویسکوز ترکیبی

فروشنده پارچه پلی استر

شاید بتوان در بین پارچه های مصنوعی و ساخته دست بشر، انواع پلی استر آن را به دلیل خصوصیات فوق العاده ای که دارد، بهترین به شمار آورد. ذفیبر معجزه ای نامی است که به دلیل خصوصیات منحصر به فرد پلی استر به آن اطلاق شده است. فروشندگان این پارجه به معرفی اقسام مختلف آن پرداخته و رنگ های متنوع آن را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

فروشندگان این محصولات را می‌توان به چندین گروه مختلف تقسیم کرد. به عنوان مثال گروه های زیر مهم‌ترین کسانی هستند که در این ارتباط فعالیت دارند:

  • عمده فروشان بازار که سایر بخش ها برای تامین پارچه پلی استر به آنها مراجعه می‌کنند.
  • خرده فروشان و صاحبان فروشگاه های قماش و پارچه فروشی
  • فروشندگان اینترنتی و مجازی

این افراد در بخش های مختلف به اشکال متفاوتی مشغول به فعالیت هستند و دامنه کاری آنها با هم به صورت قابل ملاحظه ای تفاوت دارد.

بهترین پارچه پلی استر طرحدار جدید

پلی استر طرحدار جدید در رنگ بندی و کالیته متنوع تولید می‌شود که یکی از بهترین پارچه های بازاری از جهت دوام و استحکام بالا محسوب می‌شوند. تنوع رنگی پارچه پلی استر امکان انتخاب آن را برای سلیقه های مختلف از هر گروه سنی ممکن می‌سازد.

این منسوجات ضمن  استحکام بالا، دارای قدرت ماندگاری و دوام بالایی نیز می‌باشند و به این دلیل پس از شستشو کیفیت خود را از دست نمی‌دهند. از پلی استر طرح دار می‌توان برای دوخت انواع لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه استفاده نمود و برای هر گروه سنی رنگ های مناسب آنها را به کار گرفت.

بهترین مدل های پارچه پلی استر در بازار از فروش بالایی برخوردارند و به دلیل کیفیت برتر توسط همه افراد خریداری می‌شوند. نگهداری و شستشوی چنین پارچه هایی نیز آسان و ساده است و می‌توان البسه تهیه شده از آن را بدون اتوکشی آن را بار ها و بار ها به تن نمود.

 

فروشنده پارچه پلی استر

سفارش پارچه تریکو طرح دار

یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین انواع متنوع پارچه، تریکو نام دارد. تریکو به گروهی از پارچه های به اصطلاح گردبافت گفته می‌شود که به دلیل شکل خاص دستگاه به این نام، خوانده می‌شوند.
تریکو در ارقام گوناگون تریکو ساده و طرح دار تولید می‌شود که هر کدام کاربرد خاصی دارد. مثلا تریکو طرحدار برای دوخت انواع لباس نوزاد به کار می‌رود که معمولا از طرح های عروسکی برای این منظور استفاده می‌شود.

جهت سفارش و خرید پارچه گردباف تریکو به چندین طریق می توان اقدام کرد. مثلا ساده ترین روش ممکن از محل کار یا منزل نیز امکان پذیر و در دسترس می‌باشد، سفارش آنلاین است. سایت های مختلفی امروزه در اینترنت وجود دارند که به طور اختصاصی به فروش چنین اقلامی می‌پردازند.

 

سفارش پارچه تریکو طرح دار

وب سایت فروش انواع پارچه

در صورت تصمیم برای خرید پارچه می‌توان به وب سایت های فروش اینترنتی مراجعه نمود. خرید پارچه در متراژ های گوناگون با طیفی از انواع و اقسام آن از اینترنت صورت می‌گیرد. این وب سایت ها همچنین ارائه دهنده آخرین اخبار و اطلاعات این حوزه می‌باشند.

 

پارچه یکی از کالا های تولیدی با تنوع بسیار بالاست که ضمن به کار گیری آن برای تهیه پوشاک برای انواع مختلف ملحفه نیز به کار می‌رود. در سایت های اینترنتی خرید پارچه دیور، و خرید پارچه پنبه دو نمونه از فهرست فروش ارقام پارچه را به خود اختصاص می‌دهد که به شهر های مختلف و نقاط دور و نزدیک ارسال می‌شود.

پر فروش ترین پارچه های موجود در بازار و همچنین جدید ترین طرح های تولیدی نیز در این فروشگاه های اینترنتی قابل مشاهده است که می‌تواند به عنوان مرجع و منبع اطلاع از آخرین تولیدات بازار پارچه مورد بازدید کاربران قرار گیرد.

صادرات پارچه های اعلا ایرانی

یکی از کالا های صادراتی ایران به دیگر کشور ها، پارچه می‌باشد. ایران یکی از تولید کنندگان برتر پارچه است که تولیدات آن هم در بازار های داخلی به فروش می‌رسد و هم بازار کشور های دیگر را در بر می‌گیرد.

کشور همسایه عراق یکی از وارد کنندگان پارچه اعلای ایرانی می‌باشد که هر ساله حجم مشخصی از این تولیدات به مقصد این کشور ارسال می‌شود. از این رو عراق یکی از خریداران پارچه های ایرانی به شمار می‌رود. صادرات پارچه می‌تواند ضمن اشتغال زایی افراد زیادی در کشور همراه با ورود ارز نیز باشد که این خود با ارزش افزوده زیادی همراه است.

 

وب سایت فروش انواع پارچه

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما