قیمت فروش عمده پارچه تریکو طرحدار | مرکز خرید عمده پارچه در ایران

با مراجعه به مراکز پارچه در ایران، می توانید تازه ترین قیمت فروش عمده پارچه تریکو طرحدار را به دست آورید. این گونه از محصول، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و به دلیل این که مزیت های فراوانی دارد، همواره مورد توجه تولیدی های پوشاک و هم چنین افراد عادی جامعه بوده است. اما اگر می خواهید که با این نوع از پارچه بیشتر آشنا شوید، مطلب حاضر را تا پایان مطالعه کنید. در این نوشته می کوشیم تا چگونگی استفاده از این پارچه و خرید و فروش آن را برای تان به شکل اجمالی توضیح دهیم. قیمت فروش عمده پارچه تریکو طرحدار | مرکز خرید عمده پارچه در ایران

تولید عمده پارچه تریکو در ایران

تولید عمده پارچه تریکو در ایراندر کشورمان ایران، شرکت های تولید کننده پارچه زیادی وجود دارند که در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند. آنان در کنار دیگر مدل ها و طرح های پارچه ها، نوع تریکو را هم بافته و وارد بازار می نمایند. این شرکت ها، به نوعی تولید کننده عمده این گونه از کالا می باشند. آنان سعی می نمایند تا در طرح ها و رنگ های متنوعی آن را وارد بازار کنند. 

اما پارچه تریکو از جمله پر مصرف ترین پارچه های حال حاضر در دنیا می باشد. جالب است که بدانید این گونه از محصول، دارای انواع گوناگونی می باشد که در این جا به چند مورد از آن اشاره می نماییم: 

  • تریکو جودون: این گونه از پارچه در را در بازار می تان در دو نوع گردباف و ساده پیدا کرد. کار برد زیادی در صنایع پوشاک دارد. 
  • تریکو ویسکوز: از مواد اولیه طبیعی تولید می شود که بیشتر از پنبه و لینن بافته می شود. 
  • تریکو ملانژ: در بافت آن ۳۵% نخ پنبه و ۶۵% پلی استر استفاده می شود. به آن پارچه نایلونی و مصنوعی هم می گویند. 
  • تریکو پلی استر: اصولاً از مواد نفتی در ساخت آن کار می گیرند. بسیار در برابر شستشو مقاوم است و رنگ بندی بالایی هم دارا می باشد.

عرضه انواع پارچه تریکو طرحدار

عرضه انواع پارچه تریکو طرحدار یکی از برجستگی های پارچه های تریکو، طرح های بسیار متفاوت آن می باشد. این گونه از محصول همان طور که در بالا متذکر شدیم، انواع مختلفی را دارا می باشد و همین مسئله باعث گردیده تا این کالا را در مراکز قماش با تنوع بالاتری مشاهده کنیم. عرضه این پارچه ها به اشکال متفاوتی و از جانب مراجع گوناگونی صورت می گیرد. 

اگر سری به بازار بزنید، می توانید به فروشگاه هایی بربخورید که در آن فروش پارچه ورزشی، فروش پارچه دورس، پارچه پلی استر، پارچه گردباف ساده و طرح و … انجام می شود. از آن ها خواهید توانست خرید پارچه تریکو را در طرح ها بسیار متنوع و زیادی انجام داده و آن را به صورت کیلویی، عمده و یا بسته بندی شده تهیه کنید. 

در هر حال، عرضه این محصول از جانب فروشندگان آنلاین نیز صورت می گیرد. در اینترنت، سایت های بسیار زیادی را می شود یافت که خرید پارچه ارزان تریکو طرحدار از آنان ها میسر می باشد. آن ها فروش پارچه طرحدار را در انواع گوناگونی انجام می دهند. می توان از این مراجع اینترنتی پارچه های تریکو را در طرح های چهارخانه، راه راه، ترکیب های رنگی مختلف و غیره پیدا نمود. از آنان خرید بسیار راحت و ساده است و خریداران قادر خواهند بود که به صورت کلی و جزئی اقدام به تهیه این گونه از محصولات نمایند. 

لیست قیمت پارچه های تریکو

لیست قیمت پارچه های تریکواگر به دنبال این هستید تا جدیدترین قیمت پارچه تریکو را به دست آورید، نیاز است که چند مورد را با دقت در نظر داشته باشید. خوب است که این موضوع را بدانید که پارچه های تریکو عموماً به صورت کیلویی عرضه می شوند و در این جا گرماژ، ابعاد، ضخامت و طرح آن تعیین کننده اصلی نرخ کالا می باشد. در پهلوی این مسائل، در بافت این پارچه ها گاهی پرتی های زیادی دیده می شود. پس در هنگام خرید، توجه نمایید که عرض پارچه ها را عموماً بین عدد ۹۰ تا ۱۵۰ در نظر می گیرند که برای پارچه تریکو نیز صدق می کند. 

در هر صورت، برای تهیه نرخ های تازه، می توانید به بازارهای قماش سر بزنید. در این مراکز، خواهید توانست که قیمت انواع پارچه را نیز به دست آورید. فروشندگان قیمت پارچه ورزشی و سایر کالاهای دیگر را در اختیارتان خواهند گذاشت. از آنان ضمن این که می شود نرخ های جدید را تهیه کرد، اقدام به خرید پارچه فلامنت ورزشی نیز نمود. 

با همه این ها، نرخ پارچه تریکو کشی با پارچه لباس ورزشی بر اساس مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، ممکن است متفاوت باشد که این امری طبیعی در بازار می باشد. 

خریدار پارچه تریکو طرحدار کیلویی

خریدار پارچه تریکو طرحدار کیلوییخریداران پارچه های طرح دار تریکو به شکل کیلویی، عموماً شرکت های تولید کننده پوشاک، مراکز مختلفی که به این گونه از پارچه ها نیاز دارند و افراد عادی جامعه می باشند. از این دسته بندی می توان این گونه نتیجه گرفت که مشتریان پارچه های تریکو در انواع متنوع منقسم به خریداران عمده و خریداران جزئی می شوند. 

آنانی که در پی تهیه کلی کالا هستند، عموماً به فروشندگان عمده سر می زنند. این ارائه دهندگان می توانند کارخانه های نساجی، نمایندگی ها و همچنین برخی از فروشگاه های پارچه فروشی در سطح شهرهای گوناگونی باشند. آن ها برای این که بتوانند محصولی ارزان را که از لحاظ اقتصادی صرفه بیشتری دارند، به دست آورند، خرید عمده را در پیش می گیرند. در سوی دیگر، آن شمار از افرادی که قصد خرید جزئی این محصول را دارند هم سعی می کنند تا به مراجع معتبر جهت خرید این پارچه سر بزنند. 

در کل، خریداران راه های مختلفی را در پیش می گیرند تا بتوانند محصولی در خور توجه و خوب را تهیه کنند. آنان پارچه تریکو رنگی را در هر طرحی که خواسته باشند، خواهند توانست از بازار پیدا کرده و پس از تهیه، مورد استفاده قرار دهند. 

خرید اینترنتی پارچه تریکو ارزان قیمت

خرید اینترنتی پارچه تریکو ارزان قیمتبسیاری از مشتریان پارچه تریکو در کنار این که به کیفیت پارچه اهمیت می دهند، نرخ آن هم برای شان مهم می باشد. به همین دلیل در تلاش هستند تا مراجعی را پیدا نمایند که از آن طریق بتوانند با قیمت های ارزان این نوع از محصول را تهیه کنند. یکی از مراجعی که در سال های اخیر بسیاری به آن سر می زنند، اینترنت است. شما هم به عنوان خریدار اگر سری به سایت های گوناگون بزنید، به راحتی قادر خواهید بود که پارچه تریکو ارزان قیمت را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیدا کرده و اقدام به خرید آن نمایید. 

خرید اینترنتی پارچه تریکو، راحت، ارزان، با تنوع بالا و برندهای خارجی و ایرانی امکان پذیر است. در فروشگاه های آنلاین فروش پارچه کشی و سایر انواع دیگر این گونه از کالا، انجام می شود. به نوعی در حال حاضر، اینترنت، به مرکز خرید پارچه در هر مدلی تبدیل شده است که دسترسی به آن نیز در هر ساعت از شبانه روز، مقدور می باشد. 

شما در هر جایی از این کشور که زندگی می نمایید، خواهید توانست به راحتی سایت مورد نظرتان را بیابید و خرید خود را با نرخ های بسیار پایین تر از بازار انجام دهید. 

مرکز فروش پارچه تریکو در تهران

مرکز فروش پارچه تریکو در تهراندر بازار تهران پایتخت کشورمان، فروشندگان متعددی را می شود پیدا نمود که در کار عرضه پارچه تریکو هستند. از آن ها می توان در طرح ها، ابعاد، گرماژ و رنگ های متنوعی این کالا را به دست آورد. 

قابل ذکر است که در مرکز فروش پارچه تریکو در تهران، شما خواهید توانست تا برندهای مشهور ایرانی و خارجی را پیدا کنید. در این گونه از بازارها، بسیاری از فروشندگان سعی می کنند تا در تنوع بسیار بالایی محصولات خود را ارائه دهند. 

گفتنی است که خرید و فروش عمده و جزئی در چنین مراکزی صورت می گیرد و شرایط را عرضه کنندگان به گونه ای فراهم کرده اند، تا مشتریان به سادگی بتوانند هر گونه از پارچه تریکویی را که نیاز دارند، تهیه کرده و سپس از آن در اموری که به آن نیاز دارند، مورد استفاده قرار دهند. 

در نقاط گوناگونی از پایتخت کشورمان بازارهای قماش وجود دارند که در آن ارائه کنندگان زیادی فعالیت کرده و اقدام به فروش محصولات خود می نمایند. 

سفارش عمده و جزئی انواع پارچه

سفارش عمده و جزئی انواع پارچهپارچه ها انواع مختلفی دارند که از دو مواد اولیه مختلفی بافته می شوند. آن ها را شرکت های تولید کننده از متریال طبیعی و مصنوعی می سازند. همین کارخانه ها نیز کالای خود را به صورت عمده وارد بازار کرده و عرضه می دارند. از طرفی، ارائه جزئی این کالا را پارچه فروشی ها زیادی در مراکز گوناگونی می فروشند. 

مشتریان می توانند سفارش عمده و جزئی انواع پارچه را به عرضه کنندگان آن ارائه کنند. از جمله پارچه هایی که می شود در بازار به راحتی پیدا نمود و خرید آن را انجام داد، این ها می باشند: 

  • پارچه ترگال 
  • پارچه فلامنت 
  • پارچه مخمل 
  • پارچه تترون 
  • پارچه حریر 
  • پارچه ژرژت 
  • و غیره 

ارسال عمده پارچه تریکو به سراسر کشور

ارسال عمده پارچه تریکو به سراسر کشورکارخانه هایی که در کار تولید پارچه های تریکو در انواع گوناگونی هستند، باری این که بتوانند محصولات خود را به بهترین وجه ممکن به فروش رسانند، نمایندگی هایی را در سر تا سر کشور ایجاد می نمایند. آنان از این طریق، ارسال پارچه تریکو عمده را نیز انجام می دهند و به این ترتیب است که مشتریان می توانند دسترسی راحتی به محصول داشته باشند. از طرفی می شود به صورت مستقیم نیز با تولیدی ها وارد تماس شد و پس از ارائه سفارش کلی، آن را به هر نشانی ای که داده ایم در اسرع وقت، تحویل بگیریم. 

خلاصه این که، تولیدی ها و همچنین شرکت های وارد کننده پارچه های تریکو، از طرق مختلفی کالای شان را به همه نقاط ایران ارسال می دارند و به فروش می رسانند. 

صادرات پارچه تریکو ایرانی به عراق

صادرات پارچه تریکو ایرانی به عراقیکی از جمله پارچه هایی که صادرات آن به کشورهای مختلفی انجام می شود، تریکو است. این گونه از محصول را عموماً بازرگانان، به کشورهای همسایه به ویژه عراق صادر می نمایند. آن ها محصول را از شرکت های بافندگی و ریسندگی تهیه کرده و سپس در تنوع بالا به این کشور ارسال می دارند. 

بازار عراق، به دلیل نزدیکی و وابسته بودن به کالای ایرانی یکی از بهترین مکان ها برای فروش انواع پارچه به شمار می رود. اغلب محصولات نساجی مانند پارچه تریکو را صادر کنندگان، به این کشور می فرستند. 

شرکت های بازرگانی می کوشند تا با در نظر گرفتن نوع خرید و همچنین سلیقه مردم عراق، کالا را به آن کشور ارسال کنند. 

صادرات انواع پارچه به هر کشوری می تواند در شرایط حاضر، سود خوبی برای فروشنده در پی داشته باشد و در همین حال، ارز بیشتری را نیز وارد ایران نمایند. 

فروشنده انواع پارچه تریکو رنگی

فروشنده انواع پارچه تریکو رنگیرنگ، یکی از موضوعات بسیار مهم در پارچه ها می باشد. به همین دلیل است که بیشتر شرکت های تولید کننده، محصولات شان را در رنگ بندی های بسیار متنوعی وارد بازار می نمایند. پارچه های تریکو رنگی را نیز در مراکز عرضه این گونه از کالاها می توان در تنوع زیادی مشاهده کرد. 

شما به هر کدام از پارچه فروشی ها که مراجعه نمایید، متوجه می شوید که انواع تریکوی رنگی عرضه می گردد. از جمله الوانی که فروشندگان ارائه می کنند، می شد به این ها اشاره کرد: 

  • مشکی 
  • زرد 
  • قرمز 
  • صورتی 
  • آبی 
  • رنگ های ترکیبی 
  • و … 

وب سایت رسمی فروش پارچه در کشور

وب سایت رسمی فروش پارچه در کشوردر بالا به این نکته اشاره کردیم که وب سایت های فروش زیادی را می شود در اینترنت پیدا نمود که در آن پارچه ها در انواع مختلفی عرضه می شوند. 

اما در این جا بایستی به این نکته توجه داشت که برخی از این سایت های عرضه کننده، به صورت رسمی از جانب شرکت های تولیدی و همچنین وارداتی راه اندازی می شوند. خرید پارچه دیور، تریکو و خرید پارچه پنبه ای در انواع گوناگونی از این طریق به صورت کلی و جزئی امکان پذیر می باشد. 

باید متذکر شد که تهیه پارچه از وب سایت رسمی، بهتر می باشد؛ زیرا آنان پارچه را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. 

تأمین پارچه در بازار های ایران

تأمین پارچه در بازار های ایرانپارچه ها انواع بسیار زیادی دارند. در بازار کشورمان نیز مراکز بی شماری را می شود در هر شهر و روستایی پیدا کرد که در آن انواع متفاوتی از پارچه ها در کیفیت ها و طرح های گوناگونی عرضه می شوند. 

خریداران می توانند به این بازارها جهت تهیه هر گونه پارچه ای که به آن نیاز دارند، مراجعه کنند. از طرف دیگر در پهلوی بازارهای سطح شهر، می شود به فروشگاه های اینترنتی هم برای تأمین پارچه مراجعه نمود. این سایت ها هر جایی که اینترنت باشد، در دسترس هستند و خرید و فروش در آن به شکل گسترده و در همین حال آسانی صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما