قیمت پارچه شلوار گلکسی ۹۸ | خرید اینترنتی انواع پارچه تریکو

پارچه ها انواع بسیار گوناگونی دارند. این نوع کالا، نقش زیادی در زندگی روزمره ما داشته و به همین دلیل است که از جانب کارخانه های متعددی تولید و روانه بازار می‌شوند. اگر سری به بازارهای قماش در هر شهری که زندگی می کنیم بزنیم، متوجه می‌شویم که تا چه اندازه تنوع در این محصول وجود دارد.

بنابراین می‌توان خرید اینترنتی انواع پارچه تریکو و غیره را انجام داد. از سایت ها متعدد پارچه فروشی، می‌توان قیمت پارچه شلوار گلکسی ۹۸ را هم که از جمله پارچه های مرغوب است به دست آورد.

قیمت پارچه شلوار گلکسی 98 | خرید اینترنتی انواع پارچه تریکو

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه های گردبافی

کارخانه های نساجی، با استفاده از دو نوع دستگاه، محصولات خود را تولید می‌نمایند. این دستگاه ها به شکل گرد و تخت هستند که پارچه های بافته شده توسط آنان هم به همین نام ها مسما می‌گردند. کالاهای گرد بافی شده، تنوع زیادی دارند. از این جمله می‌شود به تریکو اشاره کرد که در بازار خرید و فروش زیاد دارد و یکی از پارچه ها پر فروش به شمار می‌رود.

انواع دیگری هم از این نوع محصول وجود دارد. این پارچه به دلیل این که تنها پود آن مورد توجه است، مشهور و نام آشنا می‌باشد. در هر حال، تولیدی های بزرگی در ایران وجود دارند که انواع پارچه های گردباف را می‌بافند و سپس به شکل توپ، کیلویی و یا متراژی به فروش می‌گذارند. آن ها این نوع از پارچه ها را تولید می‌نمایند:

  • پارچه ویسکوز ملانژ
  • پارچه تترون
  • پارچه ژرژت
  • پارچه تریکو کشی
  • پارچه پلی استر
  • پارچه لباس های ورزشی

 

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه های گردبافی

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه های تریکو

پارچه های تریکو انواع گوناگونی دارند. این محصول را به راحتی به هر طریقی می توان به دست آورد. عمدتاً برای تولید چنین پارچه ای از نخ های طبیعی و مصنوعی استفاده می‌کنند. اما راه های متفاوتی را برای خرید این گونه از کالا می‌شود در پیش گرفت که یکی از آن ها، اینترنت می‌باشد.

با گسترش اینترنت و دسترسی بیشتر مردم به این دهکده کوچک جهانی، اکثر کارخانجات و همچنین فروشندگان، اقدام به عرضه این پارچه تیپ لاکرا، ساده و طرح دار کرده‌اند. از همین طریق فروش عمده پارچه هم انجام می‌پذیرد.

گفتنی است که شما به با وارد شدن به این سایت ها هم می‌توانید تازه ترین قیمت پارچه تریکو را تهیه کنید و اگر مورد نیاز تان باشد و به نرخ مناسبی عرضه شود، خریداری کنید. فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که کارشان عرضه پارچه ها در تنوع بالایی می‌باشد. توصیه ما به شما در این جا این است که سعی کنید، سایت های معتبر را بیابید.

اکثر شرکت های وارداتی و تولیدی نیز خود دارای سایت ها مشخصی هستند که از این طریق، محصولات شان را به صورت مستقیم در دسترس مشتریان قرار می‌دهند. آنان حتی قیمت پارچه گردباف تریکو را نیز درج می‌نمایند تا به این ترتیب مشتریان و بازدید کنندگان سر گردان نشوند. از این طریق خرید پارچه درجه یک انجام شدنی است.

 

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه های تریکو

خرید عمده انواع پارچه دورس گلکسی

برای خرید عمده انواع پارچه دورس گلکسی، می‌توان به مراجع متفاوتی مراجعه کنید. برای نمونه، کارخانه های تولید کننده و شرکت های بازرگانی که کارشان واردات این نوع از پارچه می‌باشند، مثال خوبی هستند. آنان به همان شکلی که پارچه را می بافند و یا خریداری می‌کنند، به همان گونه نیز در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهند که عمدتاً شرکت های تولید و دوخت پوشاک می‌باشند. قابل یاد آوری است که خرید کلی این نوع از محصول، از لحاظ اقتصادی و هزینه، به سود مشتری تمام خواهد شد چون نرخ آن پایین است.

اما پارچه های گلکسی یکی از انواع محصولاتی می‌باشد که در تولید آن از نخ های متفاوتی استفاده می‌کنند. خود پارچه دورس در دو نوع، دو نخ و سه نخ تولید می‌گردد و یکی از چندین نمونه محصولات آن، همین گلکسی می‌باشد. این پارچه نوعی تریکو دور به شمار می‌رود که پشت آن را با نخ فلامنت و یا سایر نخ ها می‌بافند و عرضه می‌دارند.

باید متذکر شد که در بیشتر آنان از لاکرا هم استفاده می‌کنند که همین مسئله باعث می‌گردد تا پارچه قدرت کش سانی داشته باشد. حالا برخی از انواع آن ممکن است دارای لاکرای بیشتر و یا کمتری باشد. در هر حال، استفاده از این جنس، قوام پارچه دورس گلکسی را هم بیشتر می‌کند که به همین دلیل مورد توجه واقع شده است.

 

قیمت پارچه شلوار گلکسی در سال ۹۸

اگر به دنبال این هستید تا تازه ترین قیمت پارچه شلوار گلکسی در سال جاری به دست آورید، خوب است که سری به بازارهای پارچه بزنید. در این بازارها فروش پارچه گلکسی در رنگ ها و عروض مختلفی انجام می‌شود و شما حتی می‌توانید پارچه تریکو نوزادی، پارچه لباس ورزشی و غیره را هم به دست آورید.

قابل ذکر است که نرخ های این پارچه ها بر اساس یک سری از فاکتورها تعیین می‌گردد و طبعاً کیفیت نخی که در بافت محصول به کار رفته است، از جمله اساسی ترین مسائل می‌باشد. همچنین باید به این نکته نیز اشاره نمود که برخی از مسائل جانبی دیگری هم روی نرخ ها این پارچه ها تأثیر گذار می‌باشند که می‌شود به این ها اشاره نمود:

  • نوع عرضه و تقاضا
  • عرض پارچه
  • پرتی نداشتن محصول
  • برندی که آن را تولید کرده

 

خرید عمده انواع پارچه دورس گلکسی

انواع مارک پارچه گلکسی پنبه در کشور

بیشتر پارچه ها با ترکیب شدن یک یا چند نوع جنس، تولید می‌شوند. این مسئله هم به قوام پارچه کمک می‌کند و هم این که می‌شود از آن بهترین استفاده را برد. یکی از این نوع پارچه های ترکیبی، نوع گلکسی پنبه است. از این محصول عمدتاً تولید کنندگان پوشاک به شکل گسترده‌ای استفاده می‌نمایند و شیک ترین لباس ها را می‌دوزند.

در ایران، برندها و مارک های متفاوتی هستند که در کار بافت گلکسی پنبه می‌باشند. شما می‌توانید برای به دست آوردن این نوع از کالا، به بازارهایی سر بزنید که در آن فروش پارچه پنبه ای صورت می‌گیرد. در این مراکز، فروشندگانی را خواهید یافت که در کار فروش پارچه ویسکوز نیز می‌باشند که گاهی بخش تکمیل گلکسی هم فعالیت می‌کنند.

در هر حال، این محصول را مارک های معتبر، با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها می‌بافند. باید گفت که پارچه گلکسی پنبه ای هم در زمره کالاهای گردباف قرار می‌گیرد و به نحوی، نوعی تریکو محسوب می‌شود. از این محصول حتی می شود لباس های گرم پاییزه، تابستانی و بهاری را هم تولید کرد، چون که از نوع پنبه تولید می‌شوند و خاصیت گرم کنندگی هم دارند. به هر صورت، پارچه هایی را که مارک های معروف تولید می‌نمایند، از بهترین محصولات در بازار به شمار می‌روند و فروش خوبی هم دارند.

مهمترین ویژگی های پارچه گلکسی

از جمله ویژگی هایی که برای پارچه های گلکسی می‌توان بر شمرد، این است که این گونه از کالا بیشتر برای دوخت انواع شلوار مردانه و بچه گانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل از ضخامت بالایی برخورد است، عمدتاًٌ تولیدی های پوشاک از آن لباس های گرم می‌دوزند. در همین حال، به علت استفاده شدن از لاکرا و یا سایر جنس های دیگر، پارچه گلکسی را می‌توان در زمره محصولات مقاوم و دارای استقامت بالا قرار داد که به راحتی زانو نمی‌اندازند و از زیبایی شلوار نمی‌کاهند.

این پارچه سنگین می‌باشد و گاهی هم برای دوخت انواع کت مردانه هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما دیگر ویژگی های این پارچه می توان این گونه نام گرفت:

  • از پلی استر و پنبه تولید می شوند.
  • دارای ضخامت های مشخصی هستند.
  • عرض آن ها بالای ۱۰۰ سانتی متر است.
  • رنگ های متنوعی ای را دارا می‌باشند و طرح های آن هم متفاوت است.
  • بهترین لباس ها را به ویژه شلوار را می‌شود با استفاده از این پارچه، تولید کرد.

 

انواع مارک پارچه گلکسی پنبه در کشور

 

 

 

فروشنده پارچه گلکسی با تضمین کیفیت

اغلب کسانی که در کار خرید و فروش پارچه در بازار می‌باشند، می‌کوشند تا در درجه های کیفی متفاوتی محصولات را وارد بازار کرده و در دسترس مشتریان بگذارند. اگر شما به دنبال این هستید تا پارچه گلکسی با تضمین کیفیت بالا را تهیه کنید، بهتر است که به عرضه کنندگان معتبر سر بزنید. چنین فروشندگانی در همه جای ایران وجود دارند.

در این زمینه همچنین راه کارهای دیگری هم وجود دارد. مثلاً در هنگام خرید، به برند شرکت تولید کننده توجه داشته باشید. بی تردید، برندهای معروف، پارچه هایی را وارد بازار نمی‌کنند که از کیفیت پایینی برخوردار باشند. لازم به ذکر است که می‌توان پارچه را نیز تست کرد. اصولاً پارچه های مرغوب، کرک نمی‌دهند و رنگرزی شان هم دقت انجام شده است. به این ترتیب، خواهید توانست که محصولی بسیار خوب را از فروشندگان به دست آورید و از آن بهترین لباس ها را تولید کرده و به فروش رسانید.

همچنین اگر خواسته باشیم که فروشندگان این نوع از پارچه را معرفی کنیم، به ترتیب می‌شود به بزازی های در بازار، سایت های اینترنتی، شرکت های وارد کننده، شرکت های تولید کننده، نمایندگی های این شرکت ها و سایر موارد دیگر اشاره کرد. این گزینه ها در کار عرضه عمده و جزئی کالاهای خود هستند.

پخش کلی پارچه های گلکسی در بازار داخلی

پارچه های گلکسی در تنوع رنگ بالایی در بازار داخلی عرضه می‌شود. شرکت هایی که در کار تولید این محصول هستند، پخش کلی آن را هم انجام می‌دهند. این کارخانجات، محصولات شان را از طریق شعبی که در سر تا سر ایران به ویژه کلان شهر ها ایجاد نموده‌اند، در دسترس مصرف کنندگان می‌گذارند.

شما هم می‌توانید با مراجعه مستقیم به خود دفاتر فروش و یا شعب تولیدی ها، این پارچه را به صورت عمده تهیه کنید. همچنین اغلب شرکت های توزیع کننده، دارای وب سایت های رسمی ای هستند که زمینه تهیه پارچه را آسان نموده‌اند.

 

فروشنده پارچه گلکسی با تضمین کیفیت

 

 

نمایندگی فروش انواع پارچه های خارجی

بسیاری از شرکت هایی که در کار واردات پارچه ها در انواع مختلفی هستند، نمایندگی هایی را در گوشه و کنار شهرهای گوناگون کشورمان دایر می‌نمایند از این طریق کالای خود را به فروش می‌گذارند.

شعبه های ایجاد شده رسمی، یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید پارچه های مرغوب خارجی می‌باشند. آن ها کالای برندهای معروف و نام آشنایی را به فروش می‌رسانند و در همین حال، محصول را به صورت تضمینی در اختیارتان قرار خواهند داد.

از این نمایندگی ها همچنین می‌شود تازه ترین قیمت انواع پارچه را هم به دست آورد.

سفارش عمده و جزئی انواع پارچه

راه های متفاوتی وجود دارد تا بتوان سفارش عمده و جزئی انواع پارچه را ارائه کرد. در این نوشته بارها به این موضوع اشاره کردیم و راه کارهای خرید را نیز پیش رویتان قرار دادیم. شما می‌توانید به همه گزینه هایی که در این جا به آنان پرداختیم سر زده و سفارش خود را به هر میزانی که نیاز دارید، ارائه دهید.

از بازارهای قماش فروش پارچه دورو، تک رو، یک لا، دو لا و … و همچنین فروش پارچه اعلاء صورت می‌یرد. بیشتر فروشندگان این بازارها، فروش پارچه بافتنی را هم انجام می‌دهند.

 

نمایندگی فروش انواع پارچه های خارجی

خرید مستقیم پارچه از تولید کننده

یکی از راه های خرید پارچه ارزان این است که به صورت مستقیم با تولید کننده وارد معامله شد. اغلب کسانی که در کار خرید عمده می‌باشند، به این نساجی های کوچک و بزرگ مراجعه می‌کنند و بدون این واسطه ای در میان باشد، اقدام به تهیه کالایی می‌نمایند که به آن نیاز دارند.

اگر خود شرکت های تولیدی در دسترس نبودند، می‌توان به شعبی که ایجاد کرده‌اند و یا سایت های اینترنتی مشخصی را که راه اندازی نموده‌اند هم سر زد و خرید مستقیم پارچه از تولید کننده را با خیالی آسوده و بدون دردسر انجام داد.

راهنمای انتخاب و خرید انواع پارچه

هر خریداری سعی می‌کند تا پارچه ای را تهیه نماید که از هر نظری خوب و مرغوب باشد. اما بهترین پارچه ها چه نشانه هایی دارند؟ در بالا به این اشاره کردیم که نوع با کیفیت کالا، از بهترین نخ ها تولید می‌شوند و در همین حال رنگرزی خوبی هم شده‌اند.

در این جا توصیه می‌نماییم که پارچه هایی را بخرید که پرتی نداشته و عرض شان طبق استانداردها باشد. در هر صورت، شما با سر زدن به بازار قماش خواهید توانست خرید پارچه گردباف، خرید پارچه دیور و خرید پارچه پنبه ای را انجام دهید.

 

خرید مستقیم پارچه از تولید کننده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما