مرکز خرید پارچه دونخ خارخورده

پارچه دونخ خارخورده در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود و توسط مراکز خرید به بازار عرضه می گردد. مرکز خرید پارچه دو نخ خارخورده با ارائه مستقیم و بی واسطه، این محصول را با بهترین قیمت در دسترس خریداران قرار می دهد.
این پارچه ها با مواد اولیه درجه یک تولید می شوند و برای دوخت انواع محصولات کاربرد دارند. خریداران می توانند به صورت حضوری و اینترنتی اقدام به سفارش این محصول نمایند و در سریعترین زمان آن را تحویل بگیرند.

مرکز خرید پارچه دونخ خارخورده

کاربرد پارچه دونخ خارخورده

کاربرد پارچه دونخ خارخوردهپارچه های دو نخ در واقع نوعی از پارچه هستند که در تولید آنها از دو نخ به صورت همزمان استفاده می شود و دلیل نامگذاری آنها نیز به همین دلیل است. این پارچه ها به دلیل ضخامت و دوام بالایی که دارند معمولا برای دوخت بسیاری از لباس های گرم و زمستانی بسیار مناسب اند.
از این نوع پارچه ها برای تولید انواع لباس مانند گرم کن و لباس های ورزشی گرم، لباس های کوه نوردی، لباس های مخصوص دو و دوچرخه سواری، شلوار، انواع سوییشرت های کلاه دار و بدون کلاه و لباس های بچگانه استفاده می شود.
این پارچه ها به دلیل اینکه از دوام و استحکام بالایی برخوردارند و در دراز مدت دچار تغییر رنگ و تغییر حالت نمی شوند و به راحتی کارایی خود را از دست نمی دهند برای دوخت این گونه لباس ها بسیار مناسب اند.
پارچه های دونخ خارخورده در طرح ها و رنگ بندی های مختلف تولید می شوند و با برند ها و مارک های مختلفی به بازار عرضه می گردند. در تولید بسیاری از این نوع پارچه ها از نوعی نخ به نام نخ لاکرا استفاده می شود که حالت کشسانی به پارچه می دهد. این پارچه ها بسیار نرم هستند و ظرافت بالایی دارند و بیشترین کاربرد آنها در صنعت نساجی و تولید پوشاک است.

شرکت صادراتی پارچه دونخ خارخورده

شرکت صادراتی پارچه دونخ خارخوردههمانطور که گفته شد پارچه دو نخ خارخورده یکی از نخ های بسیار پر کاربرد در صنعت نساجی ایران است که توسط تولید کنندگان ایرانی در ظرفیت های بسیار زیاد تولید می گردد. تولید کنندگان علاوه بر اینکه این نخ ها را در بازارهای داخل کشور عرضه می کنند بسیاری از آنها را به کشورهای دیگر صادر می کنند و در بازارهای جهانی به فروش می رسانند.
شرکت صادراتی پارچه دو نخ خارخورده توانسته با صادرات این نوع محصول در سطح گسترده رونق اقتصادی و ارزش افزوده زیادی را برای کشور به ارمغان بیاورد. عرضه این محصول در بازارهای جهانی به دلیل کیفیت بسیار مرغوب با استقبال زیادی از جانب مصرف کنندگان روبرو شده است و از بازار خرید و فروش ویژه ای برخوردار است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما