بازار پخش پارچه گردباف کشی

یک نمونه از پارچه های بسیار پرطرفدار که این روزها فروش خوبی دارد، پارچه گردباف کشی است. بهترین بازار پخش پارچه گردباف کشی که از قیمت های بسیار عالی برخوردار است، شرکت دیبافت است. این شرکت بیشتر در بستر اینترنت و در سایت دیبافت یزد فعالیت خود را آغاز کرده است.
بعضی از نمونه های پارچه گردباف کشی حالتی ضخیم دارند و برای دوخت انواع مانتو زمستانی و پاییزه کاملاً مناسب هستند. همچنین این نمونه پارچه به علت حالت کششی که دارد، میتواند در تولید انواع لباس راحتی زنانه و دخترانه کاربرد داشته باشد. در روزهای سرد سال که اغلب به دنبال لباسی گرم و راحت هستیم، میتوانیم با دوخت لباسی از پارچه گردباف کشی، یک لباس شیک و راحت و در عین حال زیبا داشته باشیم. بازار پخش انواع پارچه گردباف کشی در دست توانای شرکت دیبافت یزد است و تنوع نمونه های بسیار جذاب و زیبای آن باعث شده این روزها بسیار پرفروش باشد. علاوه بر تنوع رنگ و بافت، قیمت بسیار مناسب این محصول نیز یکی دیگر از دلایل فروش بالای این پارچه است.

بررسی سایز طاقه های پارچه گردباف

بررسی سایز طاقه های پارچه گردباف

در زمان های قدیم مادربزرگ ها همیشه یکی دو طاقه پارچه در گنجه شان داشتند که هم برای هدیه دادن به دیگران عالی بود و هم گاهی که هوس دوخت و دوز میکردند، از آن استفاده میکردند، امروزه اما کمتر پیش می آید که برای مصرف شخصی پارچه را به صورت طاقه ای خریداری کنند. برای خرید هر نوع کالایی از جمله پارچه، بهترین و به صرفه ترین روش، خرید عمده یا طاقه ای است. بهتر است یک نمونه از پارچه را به لحاظ رنگ و نقش و طرح مورد ارزیابی قرار دهید و وقتی کاملاً مورد پسند شما واقع شد، یک طاقه از آن را بخرید و مطمئن باشید که این خرید عمده برای شما کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود. البته خرید طاقه ای پارچه بیشتر برای تولیدی های لباس مورد استفاده است.
با بررسی سایز طاقه های پارچه گردباف متوجه میشویم که سایز این طاقه ها با توجه به قیمت آنها متفاوت است. برخی طاقه ها از پهنای بیشتری برخوردارند که بیشتر مناسب دوخت روکش رختخواب و ملحفه است، اما به صورت کلی طاقه های پارچه گردباف، چون بیشتر برای دوخت لباس مورد استفاده قرار میگیرند پهنای زیادی ندارند.

ویژگی بهترین پارچه گردباف

ویژگی بهترین پارچه گردباف

در ادامه مطلب تعدادی از ویژگی های بهترین پارچه گردباف را که موجب جذابیت و فروش فوق العاده آن شده است، برای شما به صورت تیتروار بیان میکنیم.
– نرمی و لطافت فوق العاده؛
– ضد حساسیت بودن؛
– ضد چروک بودن؛
– قابلیت شست و شو با هر دمای آب؛
– ویژگی کشسان بودن پارچه که با این قابلیت امکان فری سایز شدن لباس به راحتی وجود دارد؛
– طرح و نقش های زیاد و متنوع متناسب با هر سلیقه و هر سن؛
– استفاده از مقدار قابل توجهی نخ پنبه در بافت پارچه.

بسیاری از بانوان برای دوخت لباس هایی راحت، نرم و گرم خواهان این پارچه فوق العاده هستند. به مدت زیادی بازار پخش پارچه گردباف کشی در دست دلالان بوده و طبق سلیقه خود قیمت این کالای مهم را تغییر میدادند، اما امروزه شرکت دیبافت یزد سعی کرده بازار پخش پارچه گردباف کشی را به صورت مستقیم و آنلاین در دست بگیرد و دست دلالان را از این بازار کوتاه کند. به همین علت است که قیمت پارچه گردباف کشی در سایت دیبافت بسیار مناسب تر از بیرون و بازارهای واقعی است.

بهترین روش شست و شوی پارچه گردباف کشی

بهترین روش شست و شوی پارچه گردباف کشی

همان گونه که اطلاع دارید، هر لباس با توجه به جنس و رنگ آن با روش های متفاوتی شسته میشود و همچنین میدانیم که هر لباس دمای مخصوص خود را در هنگام شستن تاب می آورد. نحوه خشک کردن لباس ها نیز متفاوت است؛ لذا هر پارچه را با توجه به بافت، نوع، جنس و رنگ آن باید مورد شست و شو قرار داد، چرا که اگر در هنگام شست و شو به موارد مذکور بی توجه باشیم، امکان خراب شدن و وارفتگی و کم رنگ شدن پارچه لباس بسیار زیاد خواهد بود.
بهترین روش برای شست و شوی پارچه های گردباف کشی یا در اصطلاح تریکو، شست و شو با آب ولرم است، چرا که آب داغ با توجه به کشی بودن و نرمی الیاف پارچه، به بافت آن آسیب وارد میکند. احتمال چروک شدن این پارچه به علت استفاده از پلی استر در آن بسیار کم است، اما چنانچه به علت شست و شوی نامطلوب چروک شد و نیاز به اتو داشت، حتماً از درجه ملایم و بسیار پایین اتو استفاده کنید تا داغی زیاد اتو باعث سوختن پارچه نشود. نحوه شست و شوی پارچه های تریکو زیاد سخت نیست، همین که فقط به درجه آب توجه شود و لباس رنگی از سفید و رنگ روشن جداگانه شسته شود، کافی است. لازم به ذکر است که اندازه استفاده از مواد سفیدکننده و تعداد شست و شوی این نوع پارچه هر چقدر کمتر باشد، عمر پارچه بیشتر میشود.

 فروشگاه پارچه گردباف کشی
فروشگاه این محصول

یکی از فروشگاه های مورد اطمینان برای خرید پارچه گردباف کشی، شرکت دیبافت نگار یزد است که هم به صورت حضوری و هم در بستر اینترنت بازار پخش پارچه گردباف کشی را در دست دارد. پارچه های گردباف برای انواع لباس زنانه و بچگانه به خصوص برای لباس نوزاد مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه انواع مختلف و زیبای انواع بافت این نوع پارچه به بازار آمده است. معمولاً پارچه تریکو بافت ریزی دارد، اما نمونه های درشت بافت تر هم وجود دارد که برای جلد کردن متکای کودک و به عنوان ملحفه رختخواب و پتوی کودک مورد استفاده قرار میگیرد، چون پوست کودک نرم و لطیف است و ممکن است با پارچه های دیگر سازگاری نداشته باشد، لذا از این نوع پارچه که بافتی نرم و ضد حساسیت دارد، میتوان برای لباس و ملحفه کودک استفاده کرد. برای تهیه پارچه تریکو و کشبافت مورد نیاز خود سری به سایت ما که به نوعی فروشگاه پارچه گردباف کشی نیز محسوب میشود بزنید و از نمونه های بسیار باکیفیت و اعلای این پارچه بازدید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما