تخفیف ویژه پارچه تریکو نخی باکیفیت

اگر فروشگاهی به شما پارچه تریکو نخی را ارائه دهد، این منسوج چه شاخصه هایی باید داشته باشد؟ چگونه از با کیفیت بودن پارچه تریکو مطمئن شویم؟
در سالهای اخیر به دلایل مختلف توجه اقشار جامعه به راه اندازی واحد های صنفی مختلف مشاهده شده، این امر باعث زیاد شدن رقیب و رقابتی شدن تجارت گشته، به همین خاطر مراکز خرید زیادی دست به تخقیف ویژه می زنند. اگر در مکانی، محصولی، را بصورت حراجی به فروش برساند، باید به چند نکته توجه کنید تا از خرید خود احساس رضایت داشته باشید.
یکی از مهمترین مسئله ای که باید به آن توجه کرد، بررسی کیفیت آن محصول است که این کار در تخصص هر کسی نیست و باید چند ها سال در آن محصول کار کرده باشی تا بتوانی در آن حوزه کارشناس شوی و این کار هم مستلزم صرف وقت زیاد می شود و یک مشکل دیگر هم وجود دارد که شما برای خرید هر محصول نمی توانید خُبره شوید چون هم زمان زیادی را از شما می گیرد و هم امکان پذیر نیست.آیا راه ساده تری وجود دارد که راحت تر به با کیفیت بودن محصول پی ببریم؟
می توانید راحت ترین راه را انتخاب کنید، آن هم اعتماد کردن به فروشنده است، این کار ساده ترین راه حل است ولی اگر فروشنده صداقت نداشته باشد و اجناس بی کیفیت و مانده خود را به ما عرضه کرد چه کنیم و چگونه متوجه شویم؟
به نظر شما چطور است که به چند واحد صنفی که همان محصول را عرضه می کنند و اطلاعات اولیه ای را کسب کنیم، این کار زمان زیادی را از ما نمی گیرد و به راحتی قابل اجرا است ولی باز هم سختی هایی دارد، شاید راه دیگری هم وجد داشته باشد؟ نظر شما راجع به فروش اینترنتی چیست؟
امروزه در خانه ای نیست که از اینترنت استفاده نکرده باشد و به مزایای آن پی نبرده باشد. فکر کنم راه خوبی باشد، زمان زیادی از ما نمی گیرد و به راحتی قابل دسترسی است و تنوع محصول در آن زیاد است و به راحتی می توان محصول خود را پیدا کرد و تحقیقات خود را انجام داد و با بصیرت و آگاهی نوع محصول را انتخاب کرد.

مشخصات پارچه تریکو نخی

پارچه تریکو انواع مختلفی دارد که با نامها و کیفیت های مختلفی عرضه می شود. این محصول معمولا بسته به نوع الیاف و نخهایی که در بافت آن بکار می رود نامگذاری می شود. نامهایی همچون پنبه لاکرا، پلی استر پنبه، ویسکوز پنبه، یک رو پنبه و دورو پنبه، همه این نامها از روی نخ های استفاده شده در بافت این منسوج مورد استفاده قرار می گیرد.
هر یک از این پارچه ها با توجه به نخ های به کار رفته در آن خواص مختص به خودشان را دارد.

پی بردن به کیفیت پارچه تریکو نخی

در بافت پارچه تریکو نخی می توان از انواع نخ با کیفیت های متفاوت به کار برد که هر چه کیفیت نخ به کار رفته بالاتر باشد کیفیت پارچه هم بالاتر می رود. معمولا در ساخت این نوع منسوج از سه نوع کیفیت نخ استفاده می کنند. که نام های آن بدین صورت است،نخ اپن اِند یا چرخانه ای، نخ شانه شده سوپر، نخ شانه شده رینگ کامفور شده که هر یک از این نخها کیفیت های متفاوتی دارند در این بین نخ شانه شده رینگ کامفور شده بالاترین کیفیت را به خود اختصاص میدهد و رده بعدی کیفیت که معمولا بیشترین نخ استفاده شده در این محصول است نخ شانه شده سوپر است و آخرین نخ که نخ اپن اِند یا چرخانه ای است پایینترین کیفیت را به خود اختصاص داده.
درهنگام خرید پارچه تریکو نخی به مهترین مسئله ای که باید توجه بسزایی کرد نوع نخ بکار رفته در بافت آن است.
مورد دیگری که باید به آن توجه کرد، کشور سازنده ی نخ است کشور هایی مانند ایران، ازبکستان، چین و هند، اینها کشور هایی هستند که نخ های مورد نیاز ما را تهیه می کنند، هر یک از کشور های سازنده، کیفیت های متفاوت نخ را به ما عرضه می کنند که بهترین کیفیت رو کشور عزیز خودمان ارائه می دهد و د ررده بعدی نخ ازبکستان و بعد نخ هندی و نخ چینی هستند.
با مورد توجه قرار دادن این مواردی را که در بالا ذکر کردم می توانید بسته به کیفیتی که نیاز دارید پارچه تریکو موردنظر خود را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما