تولیدکنندگان انواع پارچه گردباف طرحدار

شرکت های تولید کننده انواع پارچه گردبافت طرحدار با به کارگیری مواد اولیه مرغوب و طبیعی و همچنین استفاده از بروز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات بافندگی انواع پارچه های گردباف طرحدار را تولید می کنند و تولید کنندگان در این زمینه حرفی برای گفتن دارند. در ادامه این مقاله تعریف پارچه گردباف، انواع پارچه گردباف، طرز بافت پارچه گردباف و علت نام گذاری آنها را به طور اجمالی معرفی خواهیم کرد و پس از آن به سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید پاسخ خواهیم داد.
اگر جنس پارچه از نخ های وارد شده باشد به آن پارچه، پارچه گردباف گفته میشود. که توسط دستگاه ها و تجهیزات مخصوص بافته میشوند. از آنجا که الیاف تشکیل دهنده پارچه گردباف از نخ های مرغوب و درجه یک ساخته شده است، سطح کیفیت پارچه نهایی در سطح بالایی قرار دارد و کیفیت نهایی آن مطلوب و مورد پسند اکثر متقاضیان و خریداران محترم هستند.
خوب است بدانید که انواع پارچه های گردباف در دو نوع طرح دار و ساده عرضه میشوند. شما میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید عمده یا تکی انواع پارچه های گردباف نمایید و با قیمتی ارزان و شگفت انگیز یک یا چند نوع از آنها را تهیه کنید. پارچه های گردباف از چندین نخ متوالی و به شکل حلقوی ساخته شده اند که از طرف مقابل با یک حلقه دیگر مشابه خود کشیده خواهند شد. بر خلاف پارچه هایی که الیاف تشکیل دهنده آنها به صورت تار و پود است، در پارچه های گردباف، حلقه های کش باف از طرفین به سایر حلقه ها متصل شده و گره میخورند.
علت اینکه نام گردباف را بر روی این دسته از پارچه ها برگزیده اند، به علت شکل و ظاهر دستگاهی است که پارچه های گردبافت را میبافد. اگر بخواهیم شکل ظاهری این دستگاه بافنده را توصیف کنیم باید بگوییم که به شکل چند سیلندر دایره ای شکل است که باعث میشود نخ ها به صورت دورانی در هم تنیده و بافته شوند.

اکنون سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید و سپس پاسخ به آنها:
– درباره پارچه گردباف چه میدانید و چگونه با ویژگی های بارز و خصوصیات منحصر به فرد پارچه گردباف آشنا شویم؟
– خصوصیات ظاهری پارچه گردباف از چه قرار است؟ و وجود کدام ویژگی ها در ظاهر آن، آن را از سایر پارچه ها متمایز میکند؟
– راهنمای تخصصی خرید پارچه گردباف به چه صورت است و هنگام خرید این پارچه باید چه نکات و دستور العمل هایی را رعایت کنیم؟
– عرضه بی واسطه پارچه گردباف طرح دار چگونه صورت میگیرد و چه مزایایی دارد؟
با ما در ادامه همراه باشید …

نکاتی درباره پارچه گردباف

نکاتی درباره پارچه گردباف طرحدار

همان طور که قبلا اشاره کردیم انواع پارچه های گردباف در دو نوع طرح دار و ساده تولید و عرضه میشوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و برای مصارف مختلفی به کار میروند. از انواع پارچه های گردباف از نوع طرح دار میتوان به پارچه های تریکویی اشاره کرد که در بیشتر موارد برای تهیه ی لباس های خانگی استفاده میشود.
انواع پارچه گردباف طرحدار به طور کلی دارای خصوصیات بارزی هستند که در ادامه به طور مختصر به آنها اشاره خواهیم کرد. اولین ویژگی که از پارچه گردباف چاپ شده به چشم میخورد این است که بسیار. نرم و لطیف هستند به گونه ای که هنگام لمس کردن آنها حس خوبی را به ما منتقل می کنند. دومین ویژگی بارز آنها این است که بسیار محکم و مقاوم اند؛ پس در برابر عوامل نا مساعد محیطی دست خوش تغییرات نا مطلوب نمیشوند.
علاوه بر این موارد شست و شو و خشک کردن پارچه گردباف طرحدار عملی بسیار ساده بوده و در نتیجه از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کند. و به عنوان آخرین ویژگی از این دسته پارچه ها باید بگوییم از آنجا که به ندرت چروک می شوند پس نیازی به اتو کشی ندارند. در مقابل اکثر اوقات از پارچه های گردباف ساده برای مصارفی مانند تهیه زیر پوش مردانه، انواع مختلف لباس های اسپرت و ورزشی و… به کار میرود. توجه داشته باشید که برای تهیه و تولید لباس های ورزشی از پارچه های گردباف پلی استر و فلامنت در رنگ بندی های متنوعی استفاده می شود.
خوب است بدانید که پارچه گردباف را با نام پارچه تریکو نیز معرفی می کنند. پارچه گردباف انواع متعددی دارد به جرئت می توان گفت که انواع آن نا محدود است و اگر شما بخواهید تمامی انواع آن را بشناسید تقریباً غیر ممکن است چون تعداد انواع آن نا محدود است. اما در ادامه چند نمونه از انواع مختلف پارچه گردباف چاپی و ساده و ویژگی های منحصر به فرد هر یک را خدمت شما عزیزان به اختصار و به صورت اجمالی معرفی خواهیم کرد.

انواع پارچه گردباف
– پارچه گردبافت جودون
– پارچه گردباف لاکرا
– پارچه گردباف ملانژ
– پارچه گردباف اسپان
– پارچه گردباف پلی استر
– پارچه گردباف ویسکوز
– پارچه گردباف پنبه ای و…
البته توجه داشته باشید که تمامی این دسته بندی ها، هر کدام دارای زیر مجموعه هایی هستند و هر کدام برای کاربردهای متفاوتی به کار میروند.
پارچه گردباف جودون: این نوع پارچه از پارچه های گردباف به روش تولید بافته میشود و خود پارچه گردباف جودون به انواع مختلفی تقسیم میشود. قبل از اینکه انواع مختلف پارچه گردباف جودون را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم دانستن این نکته الزامی است که بدانید تمامی انواع پارچه های گردباف جودون بافتی سوزنی یا لوزی لوزی دارند.

پارچه گردباف

اکنون نوبت آن فرا رسیده است که انواع مختلف و زیر مجموعه های متفاوت پارچه گردباف جودون را شرح دهیم:
– پارچه گردباف جودون لاکرا
– پارچه گردباف جودون پلی استر پنبه
– پارچه گردباف جودون پنبه ای و…
پارچه گردباف لاکرا: این نوع پارچه از پارچه های گردباف نیز خود زیر مجموعه هایی دارد که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– پارچه گردباف جودون لاکرا
– پارچه گردباف ملانژ لاکرا
– پارچه گردباف اسپان لاکرا
– پارچه گردباف پلی استر لاکرا
– پارچه گردباف ویسکوز لاکرا
– پارچه گردباف پنبه ی لاکرا و…
نام دیگری که برای این گروه بندی در نظر گرفته شده است پارچه های تریکو کشی است.
پارچه گردباف ملانژ: این دسته از پارچه ها به وسیله نخ ملانژ بافته شده اند که نخ ملانژ ترکیبی از نخ های زیر است:
– نخ لاکرا
– نخ اسپان
– نخ پلی استر
– نخ ویسکوز و… است.
نخ هایی که در بالا ذکر شد میتوانند مواد تشکیل دهنده پارچه های زیر باشند:
– پارچه اسپان ملانژ با لاکرا
– پارچه اسپان ملانژ
– پارچه پلی استر ملانژ با لاکرا
– پارچه پلی استر ملانژ
– پارچه ویسکوز ملانژ با لاکرا
– پارچه ویسکوز ملانژ

پارچه گرد باف طرح دار
پارچه گردباف اسپان: در خصوص پارچه گردباف اسپان باید بگوییم که معروف ترین نوع آن پارچه گردباف لاکرا است که جز پارچه های تریکو کشی دسته بندی میشود.
پارچه گردباف پلی استر: در تهیه و تولید این دسته از پارچه ها الیاف مختلفی به کار میرود.
– پارچه گردباف پلی استر ملانژ
– پارچه گردباف پلی استر ویسکوز لاکرا
– پارچه گردباف پلی استر ویسکوز
– پارچه گردباف پلی استر پنبه و…
نمونه هایی از پارچه هایی هستند که در این گروه دسته بندی میشوند.

پارچه گرد باف جودون
پارچه گردباف ویسکوز: این نوع پارچه را هم مشابه پارچه قبل از مخلوط کردن الیاف مختلفی میسازند و انواع مختلفی دارد. از جمله انواع آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
پارچه گردباف ویسکوز ملانژ
پارچه گردباف ویسکوز ۱۰۰ % فول لاکرا
پارچه گردباف ویسکوز ۱۰۰ % تیپ لاکرا
پارچه گردباف ویسکوز پلی استر لاکرا
پارچه گردباف ویسکوز پلی استر و…
تمامی این پارچه هایی که ذکر کردیم با نخ ها و الیاف مختلفی تهیه و تولید میشوند و هر کدام ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند.
پارچه گردباف پنبه ای: این دسته از پارچه ها همان طور که از نامش پیدا است الیاف به کار رفته در ساخت و تولید آنها از ترکیب سایر نخ ها با نخ پنبه به دست می آید. پارچه گردباف پنبه ای نیز انواع متعدد و مختلفی دارد که در ادامه چند نمونه از آنها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:
– پارچه گردباف جودون پنبه
– پارچه گردباف پنبه لاکرا
– پارچه گردباف پلی استر پنبه
– پارچه گردباف دو رو پنبه
– پارچه گردباف یک رو پنبه

 بررسی خصوصیات ظاهری پارچه گردباف
بررسی خصوصیات ظاهری پارچه گردباف

به کار رفتن الیاف مصنوعی در ساخت این پارچه از جنس سلولزی است و همین امر منجر شده است تا قابل بازیافت باشند. پارچه گردباف طرحدار خوب به ندرت چروک می شوند، در نتیجه در برابر گوله گوله شدن مقاوم اند. خاصیت ایجاد الکتریسیته ساکن در آنها سطح پایینی دارد و این ویژگی جز مزایای این دسته از پارچه های گردباف طرحدار است. بافت این منسوج خوب به گونه ای است که به خوبی رنگ را به خود جذب میکنند از این رو می توان گفت خاصیت رنگ پذیری بالایی دارند. از دیگر ویژگی های بارز پارچه گردباف  طرحدار خوب این است که هنگام شست و شو ابعاد آن تغییر نمیک ند به عبارتی دیگر آب رفتگی ندارد. ضد چروک است و از ثبات رنگ بالا و ویژه ای برخوردار است. جنسی نرم و لطیف و وزنی سبک دارد. این پارچه ها علاوه بر این که تا نمی اندازد و کرک پس نمیدهد دارای بافتی ظریف است و زیر دست لطیفی دارد به گونه ای که اگر آن را لمس کنید، به شما حس خوبی را القا می کند. خاصیت و قابلیت تنفس بسیار بالایی دارد و به خوبی هوا را از خود عبور می دهد و مانع عرق کردن و مرطوب ماندن بدن میشود. پارچه های گردباف چاپی خوب خاصیت کشسانی بسیار بالایی دارند و جذب رطوبت آنها نیز نسبتا بالا است.
تا اینجا مقاله شما را با مشخصات پارچه گردباف طرحدار خوب تا حدودی آشنا کردیم، امیدواریم مباحث ذکر شده برای شما کار آمد باشد و شما بتوانید به کمک آنها این نمونه پارچه گردباف خوب را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید.

 راهنمای تخصصی خرید پارچه گردباف
راهنمای تخصصی خرید پارچه

در ادامه نکاتی را شرح خواهیم داد که توجه به آنها و رعایت شان هنگام خرید پارچه گردباف طرحدار الزامی است و به شما در انتخاب صحیح تر کمک شایانی میکند. به عبارتی دیگر راهنمای انتخاب پارچه گردباف را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.
توجه کنید که پارچه قابلیت شست و شو را داشته باشد: از آنجا که پارچه ها در معرض تماس با بدن انسان هستند برای رعایت بهداشت فردی و عمومی باید در هفته حداقل یک بار شسته شوند، بنابراین پارچه ای مناسب خرید است که روی برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شستن درج شده باشد. شما میتوانید پارچه هایی که قابل شست و شو هستند را به دو صورت دستی و یا به کمک ماشین لباس شویی بشویید.
به طرح و رنگ پارچه مد نظرتان توجه کنید: چراکه طرح و رنگ ظاهری پارچه میتواند به صورت مستقیم روح و روان انسان را تحت تاثیر خود قرار دهد. انتخاب پارچه هایی با رنگ های ملایم مانند صورتی روشن، گل بهی، سبز روشن، لیمویی ، و… به طور کلی رنگ های پاستیلی میتواند انرژی مثبتی را به شما القا کند. اگر هدف شما خرید پارچه برای کودک تان است باز هم همین امر صدق میکند و باید از خرید پارچه هایی با طرح های کارتونی خطرناک اجتناب کنید.
بر اساس نیاز و میزان بودجه تان خرید نمایید: همان طور که قبلا اشاره کردیم پارچه ها در انواع و برندهای متنوعی طراحی و تولید میشوند و همین امر منجر به تفاوت قیمت ها شده است. در خرید هر نوع محصولی از جمله پارچه گردباف طرحدار قیمت یک پارامتر مهم برای خریداران بوده است به گونه ای که گاهی اوقات در اثر به توافق نرسیدن سر قیمت، یک معامله لغو شده است. بنابر این شما باید مطابق با میزان بودجه تان و میزان هزینه ای که میخواهید بپردازید باید یک برند از پارچه ها را انتخاب کنید که با میزان پول شما هماهنگی و هم خوانی داشته باشد.

عرضه بی واسطه پارچه گردباف طرح دار

عرضه بی واسطه این نوع پارچه

خرید عمده و انبوه و همچنین بی واسطه پارچه گردباف طرحدار از شرکت تولید کننده آن مزایای بسیار زیادی دارد که به عنوان بهترین مزایا میتوان به کاهش هزینه در خرید انبوه و بی واسطه نسبت به خرید تکی اشاره کرد.
عمده فروشی و فروش انبوه و بی واسطه نوعی تجارت است که در آن از تولید کنندگان مقادیر بسیار زیادی از کالای مورد نظر را خریداری میکنیم. با توجه به اینکه خرید ما به صورت انبوه و بی واسطه بوده میتوانیم علاوه بر اینکه هزینه کمتری را بپردازیم، بلکه سود بیشتری را نیز داشته باشیم. این پارچه را میتوان به دو صورت تکی و عمده خریداری کرد. برای خرید انبوه و عمده پارچه گردباف طرحدار در سراسر ایران نمایندگی های پخش فعالی وجود دارد که خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهند. خرید عمده نسبت به خرید تکی مزایای بیشتری دارد مثلا واسطه های فروش کم می شوند و این منجر به کاهش هزینه میشود، همچنین از اتلاف وقت جلوگیری می شود.
تمامی این محصولات نام برده شده تولیدات شرکت تولید کننده پارچه گردباف طرحدار هستند و به صورت ماشینی به فروش میرسند. همان طور که میدانید مزیت فروش ماشینی و کارخانه ای کاهش چشم گیر قیمت هاست که هزینه های شما نسبت به کیفیت محصولی که خریداری میکنید بسیار مقرون به صرفه میشود.
یکی دیگر از مزیت های فروش ماشینی و کارخانه ای عدم وجود واسطه ها است که خود این امر نیز باعث میشود تا شما هنگام خرید ماشینی و کارخانه ای محصولات هزینه کمتری را بپردازید و این یک ویژگی مهم و بارز به شمار میرود. به کار بردن مواد اولیه مرغوب و طبیعی در الیافی که برای بافت پارچه گردباف به کار میرود و همچنین قیمت مناسب آن با توجه به کیفیت مورد قبول آن این شرکت را به یک قطب مهم صادراتی در کشور تبدیل کرده است و سالانه کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه خواهان واردات محصولات به قیمت کارخانه ای هستند.

پارچه گردباف ساده

سخن پایانی

مثل همیشه از اینکه تا پایان راه با ما همراه بودید، کمال سپاس و امتنان را دارم. تا مادامی که گروه تولیدی دیبا بافت نگار پا برجاست، خود را مدیون همراهی شما عزیزان میداند. امید است که هر سوال، پیشنهاد یا انتقادی که دارید، با مشاوره و هم صحبتی شما بزرگواران با کارشناسان زبده دیبافت، به پاسخی درخور بزرگواری و دوستی با شما منجر شود. همواره برای رضایت شما گرامیان آماده خدمت رسانی خواهیم بود.
در پناه حق ….

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما