خرید اینترنتی پارچه تریکو کیلویی به صورت عمده

تریکو نوعی از بافت حلقوی تاری است که عموما در دو نوع تخت و گرد و توسط ماشین های گردباف تنیده و بافته میشوند. تهیه و تولید میشود. این منسوج جزو محبوب ترین انتخاب برای دوخت لباس کودک، زنانه و مردانه است. به دلایل زیاد از جمله راحتی، سبکی، در دسترس بودن، قیمت مناسب و دارا بودن طرح ها و نقش و رنگ های متنوع معمولا از تمام اقشار به سمت این پارچه میآیند. در دوره پیشرفت تکنولوژی و زندگی ماشینی، رفتن به شلوغی شهر و گذر از ترافیک از حوصله مردم به شدت خارج شده است و همین امر انگیزه و رغبت زیادی را برای خرید آنلاین و جست و جو در اینترنت برای همگان ایجاد کرده است. در این منظر و دیدگاه مزایای خرید اینترنتی را در یک نگاه مورد بررسی قرار میدهیم.

تریکو به نوع خاصی از بافت حلقوی تاری گفته میشود ولی عموما، تریکو بافتهای حلقوی پودی است که در دو نوع تخت و گرد تهیه و تولید میشود. به همین دلیل مجوزهای مربوط به این فعالیت را صنف تریکو و کشباف (کشباف و جوراب) صادر میکند.

محبوبیت تریکو در تولیدی ها

فعالیت های وابسته به تریکو، به دلیل وجود شرایط خاص و مثبت، در صنعت پوشاک و نساجی در ایران بسیار مورد توجه است و گستردگی این بازار، یکی از گزینه هایی است که همواره تولیدکنندگان را فعال و بروز نگه میدارد. همچنین به دلیل قیمت مناسب این پارچه و علاقه عموم مردم به تریکو معمولا تمام اقشار چامعه از این پارچه استفاده میکنند. در بین اصناف مربوط به پوشاک، دو صنف کشباف و جوراب؛ و صنف تولید کننده¬ ها و فروشنده های لباس، رابطه مستقیمی با تریکو دارند.

موارد مهم هنگام خرید پارچه تریکو

– شناخت جنس نخ مربوط به تریکو؛ انواع نخ هایی که معمولا در بافت تریکو به کار میروند شامل: نایلون، پلی استر، ویسکوز نایلون، فیلامنت و…
– انتخاب درست جنس و نوع بافت پارچه گردباف؛ که سه ویژگی نوع بافت، جنسیت و تکمیل پارچه گردباف در این گزینه اهمیت دارند.
– شناخت نام های تجاری معروف و موجود در بازار
– تعیین وزن یا متراژ در کیلوگرم؛ یعنی هنگامی شما یک طاقه بیست کیلویی از پارچه تریکو را میخرید باید بدانید که یک کیلو از آن معادل چند متر پارچه است، چون متراژ آن در یک کیلو (گرماژ) مقدار ضخامت و نازکی آن را معین میکند.

– تعیین عرض تکمیل شده تریکوی مورد نظر؛ عرض تریکو معمولا بین ۹۰ تا ۱۵۰ است و هر چقدر مقدار پرتی ها و کناره ها بیشتر باشد هزینه بیشتری به باد میرود.
– مقدر لول شدگی ها؛ مهم ترین دلیل لول شدن پارچه تریکو، مربوط به زمان تکمیل و کامپکت آن است. پارچه هایی که مواد بیشتری دارند، بیشتر لول میشوند.
– انجام عملیات تکمیلی روی پارچه ها و تاثیر آن بر قیمت پارچه تریکو؛ در پارچه های تریکو بعد از جنس نخ، مواردی چون بافت، رنگ، طرح چاپ و عملیات تکمیلی اعمال شده روی قیمت نهایی پارچه موثر است.
– خرید مقدار کمی به عنوان نمونه.
– هیچ ارزانی ای بی علت نیست؛ جنس و کیفیت نخ در پارچه های تریکو، مهمترین اثر را بر قیمت پارچه دارد. بعد از جنس نخ، مواردی چون نوع بافت، رنگ، طرح چاپ و عملیات تکمیل اعمال شده روی پارچه در قیمت نهایی پارچه تاثیرگذار هستند که تمامی این موارد هزینه بردار است. مراقب تفاوت قیمت ها باشید.

موارد مهم هنگام خرید پارچه تریکو

مزایای خرید اینترنتی

۱- خرید آسان
فروشگاه های آنلاین فرصت خرید ۲۴ ساعته را به آسانی به ما داده و همچنین تجربه خرید بدون هزینه و آلودگی را به ما پاداش میدهند که در این راستا کمک شایانی به محیط زیست میشود.

۲- قیمت مناسب و ارزان کالا و معاملات باصرفه
خرید بدون دخالت واسطه ها از طرف تولید کننده یا فروشنده، مستقیم انجام میشود. همچنین بسیاری از سایت های آنلاین، خدمات کوپن تخفیف و فروش ویژه را نیز دارند.
۳- تنوع بیشتر
گزینه های آنلاین شگفت انگیز است. تقریباً میشود هر مارک یا کالایی را پیدا کرد؛ تنوع در انتخاب رنگ، اندازه و از همه مهمتر برند آزاد و میسر است.

۴- ارسال آسان هدیه ها
ارسال هدایا به اقوام و دوستان بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی و زمانی.

۵- کنترل گسترده تر
هنگام خرید معمولی ممکن است در فروشگاه، تمایل به خرید کالا و خرج کردن بیشتر داشته باشیم، اما هنگام خرید آنلاین، نیازی به دیکته و محدودیت در موجودی فروشگاه نیست.

۶- مقایسه قیمت
مقایسه و تحقیق در مورد محصولات و قیمت های فروشگاه؛ همچنین دسترسی به لینک ها برای انتخاب بهترین قیمت ها، نظرات مصرف کننده ها و مقایسه محصولات دیگر فروشگاه ها با یکدیگر.

۷- خرید بدون ازدحام و ترافیک
هنگام خرید آنلاین، آرامش خاطر حرف اول را میزند و این نوع تهیه اجناس از مشکلاتی مانند: شلوغی، ترافیک در مسیر، سردرد، عجله، یافتن پارکینگ و … جلوگیری میکند.

۸- خرید بدون اجبار و تحمیل
گاهی هنگام خرید، به اصرار فروشنده چیزهایی را میخریم که اصلا به آن نیاز نداریم که این از مهارت فروشنده است، اما در خرید آنلاین وادار به خرید چیزهای غیرضروری نمیشویم.
۹- یافتن و خریداری اجناس با قیمت پایین تر
گاهی در بین اجناس موجود در فروشگاه های آنلاین، به محصولاتی بر میخوریم که فروشنده آن را با قیمت پایین تر در اختیار مشتری قرار میدهد، مثل اجناس آسیب دیده یا پارچه ها و پوشاکی که زدگی دارند و…. بازار اینترنتی دسترسی به این محصولات را به آسانی و وفور در اختیار ما میگذارد.

۱۰- خرید خصوصی آسان بدون خجالت
خرید بعضی از امور و محصولات خصوصی، در حریم خانه بهتر و ساده تر انجام میشود. بازار آنلاین این امکان را میدهد که بدون شرم و هرگونه پارانویا که افراد دیگر در حال تماشا یا داوری باشند، خرید انجام شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما