سفارش انواع پارچه تریکو طرحدار

سفارش انواع پارچه تریکو طرحدار به عنوان یکی از از دغدغه های تولید در کشور محسوب می گردد چرا که این نوع پارچه یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین انواع پارچه است‌. تولید این محصولات و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در صنعت پارچه بافی تحول خوبی را به وجود آورده است. کیفیت بالا و همچنین تنوع در طرح و بافت موجب ایجاد سیل عظیمی سفارشات پارچه های تریکو برای دوخت انواع پوشاک شده است.

سفارش انواع پارچه تریکو طرحدار

اطلاعات فنی پارچه تریکو کشی طرحدار

اطلاعات فنی پارچه تریکو کشی طرحدار پارچه تریکو کشی در واقع پارچه ای است که به صورت حلقه های در هم تنیده شده در واقع می‌توان گفت که بافت این پارچه صورت بافته شده و کشی است بنابراین قابلیت استفاده برای تولید انواع پوشاک را دارد چرا که می‌توان از این نوع پارچه برای تولید البسه های زیادی استفاده کرد که دارای سایز مشخصی نیستند و به اصطلاح به آنها فری سایز گفته می‌شود و همچنین می توان برای همه افراد با سایزهای مختلف استفاده کرد.

رنگ بندی های متنوع و نقوش زیبا در طراحی این پارچه ها سبب میشود که تنوع طرح و مدل در پوشاک نیز نسبت به سایر پارچه های استفاده شده بیشتر گردد همچنین پارچه های تریکو از ریز بافت و درشت بافت برای انواع پوشاک مانند: مانتو، پیراهن و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع پارچه های تریکو کشی در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند که هر یک برای نوع دوخت های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کنندگان پارچه تریکو طرحدار

تولید کنندگان پارچه تریکو طرحدار تولید پارچه تریکو توسط تولید کنندگان بزرگ داخلی نیاز بازار را به واردات این محصول تا حد زیادی کاهش داده است و توانسته صادرات این محصول نیز در دستور کار خود قرار دهد.

بنابراین می ‌توان گفت که قیمت تولید و فروش می تواند تا حدی تعادلی در کشور دنبال شود و از این رو تولید کنندگان انواع پوشاک قدرت خرید بالاتری را خواهند داشت و با ایجاد سلیقه های مختلف در بین مشتریان توسط تولیدکنندگان به میزان بالاتری خواهد رسید و نیاز بازار به خوبی پاسخ داده خواهد شد. پارچه های طرح دار با در نظر گرفتن بسیاری از معیارهای فرهنگی و عرف جامعه تولید می گردند.

یکی از مهمترین فاکتورهای اساسی در تولید انواع پارچه با در نظر گرفتن بسیاری از ویژگی‌های صنعتی و در تولید آنها کیفیت را به گونه ای فراهم می کنند که علاوه بر بالا بردن سطح آن در هر سری از تولیدات میزان هزینه ها و کیفیت دستگاه های به کار رفته پارچه ها را نیز مدنظر قرار دهند بنابراین اکثر تولید کنندگان با بروز کردن دستگاه های پارچه بافی خود محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما