سفارش پارچه دورس دو نخ لاکرا

پارچه دورس لاکرا در نمونه های دو نخ و سه نخ تولید شده است که برای سفارش این محصول میتوانید از طریق راه های مختلفی اقدام کنید. این نوع پارچه با توجه به ضخامت بالا و مقاوم بودن در صنعت دوخت پرکاربرد بوده و مراکز عرضه زیادی برای سفارش پارچه دورس دو نخ لاکرا موجود هستند. این محصول با توجه به جنس لطیف و محکمی که دارد، مناسب دوخت هودی و سویشرت بوده و با وارد شدن به فصل های سرد سال، سفارش پارچه دورس دو نخ لاکرا بیشتر از قبل میشود.
آیا شما هم قصد سفارش پارچه دورس دو نخ لاکرا را دارید؟ آیا شما هم خواهان سفارش پارچه دورس دو نخ لاکرا از یک مرجع معتبر هستید‍؟ ما به شما مرکز فروشی را معرفی میکنیم که با داشتن مشاورین زبده میتوانند به هر سؤال شما در زمینه این منسوج پاسخ بدهند تا شما با آگاهی بیشتر خرید خود را انجام دهید. همچنین قیمتی که این شرکت به شما پیشنهاد میدهد، شما را وسوسه خواهد کرد که به صورت عمده خریداری نمایید. چرا که مناسب بودن قیمت یکی از حسن هایی است که کالاهای این شرکت دارا هستند.

دلایل پرکاربرد بودن پارچه دورس در صنعت دوخت

دلایل پرکاربرد بودن پارچه دورس در صنعت دوخت

پارچه های دورس بنا به نیاز افراد در مدل های مختلفی تولید شده اند که هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به خود را دارند. این پارچه ها به دلیل بافت لطیف و نرم و همچنین بالا بودن ضخامتشان، پرکاربردترین پارچه در صنعت دوخت هستند. این پارچه ها مناسب دوخت برای سویشرت و هودی بوده و افراد با هر جنسیتی چه زن و چه مرد میتوانند از این پارچه استفاده کنند. جنس مقاوم و محکم این پارچه باعث شده است که افراد با توجه به تغییر فصل ها بتوانند سال های بعد نیز البسه هایی که از پارچه دورس تهیه شده اند را از کمد لباس بیرون بیاورند و استفاده کنند، بدون آنکه تغییری در لباس خود مشاهده کنند. این پارچه ها در گذر زمان کیفیت اولیه خود را حفظ کرده و با شست و شوی زیاد وا نمیروند و بهترین گزینه برای خرید و تولید لباس های زمستانی هستند.

نکاتی برای شناخت پارچه دورس

نکاتی برای شناخت پارچه دورس

پارچه دورس توسط ماشین های گردباف تولید میشود. این پارچه نوعی پارچه ضخیم بوده که پشت آن به صورت تارهای نخی است که از پنبه تولید شده اند. روی آن ضخیم است و ممکن است از هر نخی یا ترکیبی از چند نخ بافته شده باشد.
علت ضخیم بودن این پارچه وجود تارهایی است که در پشت این پارچه است و این پارچه را مختص روزهای سرد سال کرده است. آشکارترین راه برای شناخت این پارچه تراکم بالای تار و پود این پارچه است. اگر به این پارچه هم دست بزنید؛ متوجه حالت کرکی این پارچه میشوید که این نیز ویژگی دیگری است که میتوانید پارچه دورس را تشخیص بدهید.

نحوه شستن پارچه دورس

نحوه شستن پارچه دورس لاکرا دو نخ

شستن هر نوع پارچه ای باید به طور صحیحی انجام پذیرد. چرا که شست و شوی نادرست باعث آسیب به بافت پارچه میشود و از عمر باارزش آن میکاهد. برای شستن پارچه دورس نیز باید مواردی را رعایت کنید تا از کیفیت این پارچه کاسته نشود.
به دلیل اینکه این پارچه ها از الیاف پنبه تولید شده اند، شست و شو با دست پیشنهاد میشود. برای شست و شو با دست در لگنی آب سرد و پودر شوینده بریزید و پارچه یا لباس تهیه شده از این محصول را درون لگن شست و شو دهید. اگر روی این پارچه لکه های چربی یا لکه های دیگری باشد، میتوانید چند ساعت این پارچه ها را در لگن با مواد شوینده بخیسانید و بعد اقدام به شست و شو کنید. اگر هم پشت پارچه شست و شو در ماشین لباس شویی درج شده باشد، میتوانید پارچه را درون مخزن لباس شویی انداخته و با دور متوسط و آب سرد شست و شوی این پارچه را به اتمام برسانید.

عرضه مستقیم پارچه دورس دو نخ لاکرا
توجه کنید که حتماً از آب سرد استفاده کنید، چرا که آب گرم باعث میشود که ایستادگی این محصول کم شود و به راحتی وا برود.
این موضوع را هم در نظر بگیرید که مناسب رنگ لباس هایتان از مواد شوینده استفاده کنید. برای لباس های تیره از تیره شوی، برای لباس های روشن از مواد شوینده مناسب خود و برای البسه های رنگی از مواد شوینده رنگی محصول لباس های رنگی استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.
اگر قصد اتوکشی این نوع پارچه ها را دارید، از پشت، اتو بکشید تا حالت براق پیدا نکنند و همچنان زیبا و باکیفیت بمانند. کالایی که کیفیت بالایی داشته باشد، صد در صد در اثر شست و شوی زیاد از بین نمیرود. اگر شما هم دنبال محصولی هستید که در هنگام شست و شو نگرانی بابت خرابی و از بین رفتن آن نداشته باشید، بهتر است سفارش پارچه دورس دو نخ لاکرا را از مراکز معتبر فروش انجام دهید.

عرضه مستقیم پارچه دورس دو نخ لاکرا

عرضه مستقیم پارچه دورس دو نخ لاکرا

عرضه مستقیم کالاها سبب میشود که قیمت محصولات مناسب تر باشد. البته باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که خرید کالاها باید از یک مرکز معتبر صورت گیرد تا کالای اصل به دستتان برسد. شرکت های بازرگانی زیادی در زمینه عرضه مستقیم پارچه دورس مشغول به فعالیت هستند که خریداران گرامی میتوانند با سفارش پارچه دورس دو نخ لاکرا از این مراکز معتبر محصولات اصل را دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما