سفارش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی

جهت سفارش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی مشتریان می‌توانند به دو روش اقدام نمایند. این دو روش عبارتند از : سفارش مستقیم و مراجعه حضوری جهت تامین پارچه و سفارش غیر مستقیم و آنلاین. روش دوم روش مقرون به صرفه تری بوده و مشتریان به راحتی می‌توانند پس از اینکه پارچه را در وب‌سایت‌های گوناگون از نظر قیمت و کیفیت بررسی کردند، اقدام به سفارش آن نمایند.

 

سفارش پارچه ی ویسکوز ریون مانتویی

آشنایی با الیاف طبیعی پارچه ریون

پارچه ریون پارچه ای است که در خیاطی از آن استفاده های بسیار زیادی می‌شود. این نوع پارچه به عنوان مناسب ترین و مرغوب ترین پارچه جهت دوخت مانتو به شمار می‌رود. این پارچه در رنگ و طرح های مختلف و متنوعی در بازار موجود است.

 

این نوع پارچه از الیاف طبیعی به دست می‌آید که این الیاف از حیوانات و گیاهان گوناگون تهیه و تولید می‌شود. برخی از الیاف طبیعی که در ساخت پارچه ریون مورد استفاده قرار می‌گیرند که عبارتند از : پشم، پنبه و ابریشم.

 

نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که از تمام محصولات طبیعی که دارای سلولز هستند می‌توان جهت تولید این نوع پارچه ها استفاده کرد. عموماً از تفاله نیشکر، چوب و گندم در تهیه و ساخت الیاف این نوع پارچه ها استفاده می‌شود. بعد از اینکه این مواد تهیه شد، آنها را داخل یک قالب خمیر می‌ریزند و با افزودن برخی از مواد ناخالص به آن، توسط دستگاه رشته ساز این مواد تبدیل به الیاف می‌شوند.

 

به دلیل اینکه در تهیه پارچه ریون از الیاف طبیعی استفاده شده است، این نوع پارچه دارای لطافت بسیار زیادی می‌باشد. در نتیجه کسانی که بدن حساسی دارند و به راحتی با استفاده از پارچه های مصنوعی دچار خارش و آلرژی می‌گردند، می‌توانند اقدام به تهیه لباس هایی نمایند که در تهیه و تولید آنها از پارچه ویسکوز کبریتی با الیاف طبیعی استفاده شده است.

راهنمای شناخت پارچه ویسکوز ریون مانتویی اعلا

در دنیای مد و صنعت نساجی، پارچه ریون به سه مدل مودال، لیوسل و ویسکوز تقسیم‌بندی می‌شود که هرکدام ویژگی و خاصیت‌های متفاوتی دارند. لازم به ذکر است که پارچه ویسکوز نرم، سبک و پای ثابت خانه‌ها می‌باشد. در این راستا از اواخر دهه‌ی ۱۸۰۰، استفاده از این محصول در دنیا رواج پیدا کرد.

 

ویسکوز برخلاف باور عمومی از چوپ درخت‌های گوناگون تولید می‌شود اما برخلاف ابریشم خالص نیست زیرا مانند تولید کاغذ در فرآیند تولید آن از مواد شیمیایی استفاده می‌شود. از آنجایی که فرآیند تولید ویسکوز ارزان است، از این پارچه برای مصارف گوناگون از تولید لباس مانند بلوز، پیراهن ،کت تا دیگر وسایل خانه مانند روتختی، ملحفه، پارچه مبل و… استفاده می‌شود.

 

آشنایی با الیاف طبیعی پارچه ریون

پخش عمده پارچه ی ویسکوز کبریتی

پخش پارچه ی ویسکوز توسط فروشنده ها و نمایندگی های بسیاری در سطح بازار صورت می‌پذیرد. هر یک از این فروشندگان و نماینده‌ها در شهرهای مختلفی اقدام به فعالیت می‌کنند و مشتریان می‌توانند جهت خرید پارچه ویسکوز به صورت عمده، به هر یک از این نمایندگی ها مراجعه نمایند.

 

البته به دلیل اینکه فروشنده ها دوست دارند که کار خود را گسترش دهند و مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کنند، با طراحی وب سایت ها و پیچ های اینستاگرامی سعی در جذب مشتریان وخریداران بیشتری از دیگر شهرها نموده اند.

 

به این صورت که این فروشندگان با تهیه عکس ها و کاتالوگ هایی از پارچه های خود و قرار دادن آنها در وب سایت و مشخص نمودن قیمت این محصول می‌توانند با تبلیغات گسترده ای که در دنیای مجازی صورت می‌گیرد، وب سایت خود را تبلیغ نموده و به این صورت از دیگر شهرها مشتری برای خود جذب نمایند. این امر موجب می‌شود که فروشندگان این نوع کالا، سودآوری دو چندانی برای خود به دست آورند و به راحتی اقدام به گسترش کسب و کار خود نمایند.

 

پخش عمده پارچه ی ویسکوز کبریتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما