شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت

درمورد پارچه اسپان تیشرت چه اطلاعاتی دارید؟ آیا میدانید این پارچه در رده محصولاتی قرار دارد که توسط شرکت پارچه اسپان، به بازارهای خارجی صادرات میشود؟ در مورد صادرات پارچه اسپان چه اطلاعاتی دارید؟
تا پایان مطلب با ماهمراه باشید تا در رابطه با صادرات این محصول توسط شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت، به بحث بپردازیم.
صادرات کالا، مشغله ذهنی تعداد زیادی از تولید کنندگان مختلف کشور است. انجام این فعالیت، نه تنها سبب رونق بخشیدن به شریان اقتصادی کشور و ورود ارز به کشور میشود، بلکه برای شرکت صادر کننده و خود صادر کننده دارای سود و منفعت بسیار زیادی است.
اما بی شک صادرات کالا، کار اصلا راحتی نبوده و راه و روش مختص به خود را دارد. شرکت های صادر کننده انواع محصولات برای کسب مجوزهای لازم باید مراحل زیادی را پشت سر بگذارد.
در ادامه مطلب قصد داریم، شما را با یکی از برگزیده ترین و سرشناس ترین شرکت های فعال در بحث صادرات آشنا کرده و روش های صادرات محصولات این شرکت را برای شما بازگو کنیم.

شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت
شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت، یکی از معروف ترین و موفق ترین شرکت ها، در زمینه صادرات کالا به حساب می آید. این شرکت با صادرات ویژه محصولات خود، در حجم بسیار بالا و فروش پر رونق محصولات خود توانسته کمک شایانی در حوزه اقتصاد صادراتی کشور بکند. شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت، محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم به بازارهای جهانی صادر میکند. به زبان ساده تر، یعنی صفر تا صد صادرات کالا را خود شرکت بر عهده دارد و به انجام میرساند.
نکته ای که حائز اهمیت بوده این است که این شرکت، توانسته برای محصول صادراتی خود، مشتریان خارجی بسیار زیادی پیدا کند. و از این طریق جریان بازارهای خارجی را به خوبی در دست گرفته است. صادرات این محصولات مزیت های زیادی، برای شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت دارد. مهمترین و پر رنگ ترین مزیت آن، کسب سود و منفعت بسیار زیاد است. این محصولات در بازارهای جهانی بسیار شناخته شده بوده و در بین مشتریان خارجی، محبوبیت بسیار زیادی دارند. از این رو، با فروش فوق العاده بالای خود توانسته اند، شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت را به سود ورونق بسیار زیادی برسانند و از این تجارت پرسود نه تنها شرکت به منفعتی برسد، بلکه تولید گنندکان این محصول هم به سود و منفعت بالایی میتوانند دست پیدا کنند.

مدل های مختلف پارچه اسپان

مدل های مختلف پارچه اسپان

پارچه اسپان، در صنعت نساجی بسیار پرکاربرد است. این محصول فوق العاده در شرکت صادراتی پارچه اسپان تیشرت به تولید رسیده و به گونه ای توانسته در صنعت نساجی جای خود را باز کند که حذف و یا کمرنگ کردن آن در این صنعت کار دشواری است. پارچه اسپان، برخلاف اسم نا آشنایی که دارد، در صنعت نساجی از قدمت بسیار طولانی برخوردار است و حدود یک قرن است که این پارچه با صنعت نساجی تلفیق شده است. ممکن است خیلی از شما در طول روز با این پارچه سر و کار داشته باشید، اما نام آن را نشنیده باشید.
این نوع پارچه در دسته بندی پارچه های بی بافت قرار میگیرد. اما منظور از بی بافت چیست؟ برای درک بیشتر این کلمه میتوانید نوع بافت موکت را در نظر بگیرید. این پارچه ها علاوه بر بی بافت، به نام های دیگری همانند؛ پارچه نبافته، پارچه لایه سوزنی نیز مشهور است.
اما سوالی که ممکن است ذهن خیلی از افراد را به خود درگیر کند این است که؛ پارچه اسپان چه نوع پارچه ای است؟
پلی پروپلین، نام یک نوع جنس از میان پارچه ها است. الیاف این پارچه های بی بافت، مانند سایر پارچه ها نیست و تفاوت اندکی با سایر پارچه ها دارد؛ در واقع این پارچه از الیاف پرس تشکیل شده است.
این پارچه در ضخامت و وزن های گوناگونی به عرصه تولید میرسد و کاربرد این پارچه به حدی است که، تقریبا همه مشاغل با آن سر وکار دارند. برای مثال؛ شاید برایتان خیلی جالب باشد که پارچه اسپان حتی در تولید چای کیسه ای هم کاربرد دارد.

مدل های مختلف پارچه اسپان
پارچه اسپان باند در انواع مختلفی به تولید میرسد که در ادامه بعضی این انواع و مصارف آن را شرح میدهیم.
پارچه اسپان باند بیمارستانی یا پارچه های سوزنی؛ به طور معمول در رنگ های سفید و آبی تولید میشوند که این نوع اسپان برای تولید لباس های گان بیمارستان و یا ملحفه های بیمارستانی مورد استفاده قرار میگیرد.
پارچه اسپان باند اس ام اس که گزینه عالی برای صادرات است. این پارچه ترکیبی ازسه لایه اسپان باند و دو لایه پارچه ملت بلون است. این پارچه قابلیت تنفس دارد از این رو تولید ماسک پزشکی از آن استفاده میشود و این پارچه برای یک بار مصرف پزشکی نیز کاربرد دارد.
پارچه اسپان باند لمینت شده؛ این پارچه همانند پارچه اس ام اس قابلیت تنفس ندارد. موارد مصرف آن شامل؛ لباس ایزوله، لباس پرستاری، روی تخت اتاق عمل و مصارف بسته بندی مانند کاور کت و شلوار یا روکش مبل و… است.
پارچه اسپان باند در کشاورزی؛ صنایع اتومبیل سازی، صنعت و راه ساختمان، عمران و راهسازی، کشاورزی، ماکت سازی، پارچه نویسی و چاپ، صنایع نظامی، عایق صوتی و…کاربرد دارد.

الیاف مورد استفاده در پارچه های اسپان

الیاف مورد استفاده در پارچه های اسپان

پارچه اسپان چیست؟ الیاف این پارچه ها چه تفاوتی با سایر محصولات دارد؟
اسپان، پارچه معروفی در صنعت نساجی است که در شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت تولید میشود. این پارچه به بیانی نوعی پارچه مواد دار است که در تنوع بسیار بالایی تولید شده و کاربرد بسیار زیادی در نساجی و در صنایع دیگر دارد، در واقع میتوان گفت، مورد استفاده در همه صنایع است. اگر میخواهید به طور دقیق تر و واضح تر، اطلاعاتی درباره این نوع پارچه به دست آورید، حتما تا انتها با ما همراه باشید، تا به شما را با ساختار این پارچه به طور کامل و دقیق آشنا کنیم.
این پارچه برخلاف تمام پارچه های تولید شده در صنعت نساجی، به هیچ وجه تار و پود آن از الیاف نخ نبوده و در روند تولیدی این پارچه الیاف نخ هیچ نقشی ندارد، در واقع آن چیزی که پارچه اسپان باند را از سایر پارچه ها متفاوت کرده است، استفاده از الیاف فیلامنت در ساختار آن است. اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که؛ تفاوت پارچه اسپان باند تنها به همین الیاف فیلامنت منتهی نمیشود، بلکه روند تولیدی این پارچه نیز بسیار متفاوت تر از سایر پارچه ها و کارخانه های تولیدی است، به گونه ای که در روند تولید و ساخت این پارچه همانند پارچه های سنتی از دستگاه ها و ماشین آلات ریسندگی استفاده نمیشود، بلکه با کمک دستگاه های خاصی به اسم دستگاه های اکسترودر در جهت ساخت و تولید الیاف فیلامنت و از دستگاه دیگری به اسم کلندر جهت قرار دادن این الیاف در بغل یک دیگر استفاده میشود.
مواد اولیه مورد استفاده در تولید و ساخت این پارچه ها، پلیمرهایی مانند، پلی اتیلن و پلی پروپیلن است. پلیمرهایی که ویژگی های خوب زیادی را به این پارچه ها بخشیده اند. پارچه های تولید شده از این پلیمرها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. زیرا با استفاده از حجم اندکی از این پلیمرها، میتوان متراژ بالایی را با سرعت بسیار زیاد تولید کرد. همچنین این پلیمرها سبب شده است تا تنوع رنگی پارچه های اسپان بسیار بالا برود.
پارچه های اسپان باند، به صورت یک لایه، دو لایه، سه لایه، چهار لایه و حتی پنج لایه به عرصه تولید میرسند، که هرچه تعداد لایه ها افزایش یابد، ضخامت و قطر این پارچه هم بیشتر میشود.
نکته حائز اهمیت در روند تولیدی این پارچه ها در این است که؛ الیاف های فیلامنت به صورت عنکبوتی در کنار یک دیگر قرار میگیرند، اما این اتصال به وسیله روش های حرارتی، مکانیکی و شیمیایی صورت میگیرد و محصول نهایی که از هر یک این روش ها به دست می آید دارای خصوصیت های خاصی است و در موارد مختلفی کاربرد دارند.

درجه بندی کیفی پارچه اسپان

درجه بندی کیفی پارچه اسپان

پارچه اسپان از نظر کیفیت چگونه است؟ تجهیزات تا چه میزانی بر روی کیفیت این پارچه ها اثرگذار هستند؟ چه عواملی در تعیین میزان کیفیت این محصولات نقش دارند؟
شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت پارچه هایی در رنگ ها و مدل های مختلفی را به عرصه تولید میرساند، که این منسوجات از نظر کیفی باهم در رقابت هستند. افراد زیادی در زمینه تولید پارچه اسپان در حال فعالیت هستند. کارخانه های مختلف تولید کننده اسپان در شهرهای مختلفی مشغول به فعالیت هستند. این مراکز تولیدی با استفاده از بهترین تجهیزات و نیرویی متخصص، توانمند، زبده و جوان سعی در ارائه محصولاتی درجه یک و مرغوب دارند. البته ناگفته نماند کیفیت منسوجات تولید شده، هر یک از این گروه های تولیدی بر اساس دستگاه ها و تجهیزات و همچنین به کار گیری نیروهای متخصص تر، با یکدیگر فرق دارند. از آنجایی که پارچه اسپان مصارف پزشکی نیز دارد، بسیار حائز اهمیت است که محصول تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد. درجه بندی کیفی پارچه اسپان به عواملی مانند ضخامت، دوام، حساسیت زا نبودن آن، دفرمه نشدن پس از شست و شو، آبرفت کم، وزن استاندارد، رنگ بندی مناسب و یکنواخت بودن رنگ و دستگاه های به کار رفته در تولید آن بستگی دارد. هر کدام از این موارد نام برده شده در درجه بندی کیفی و میزان مرغوبیت و کیفیت پارچه اسپان باند، نقش مهم و بسزایی دارند. و هر کدام از مواد بالا اگر ضعیف باشد و یا زیاد باشد باعث کاهش کیفیت محصول تولیدی و در نتیجه کاهش میزان فروش میشود.

قیمت خرید پارچه اسپان

قیمت خرید این محصول

موارد کاربرد و استفاده پارچه اسپان همان گونه که گفته شد بسیار زیاد است. به همین علت این پارچه ها با حجم زیادی خرید و فروش میشوند. برای آگاهی و اطلاع از لیست قیمت های خرید پارچه اسپان باند، باید به نمایندگی ها و شرکت های فروش این محصولات، مراجعه کرد. همچنین اگر امکان مراجعه حضوری به این مراکز برای اطلاع یافتن از قیمت های خرید را ندارید، میتوان با تماس با کارشناسان فروش مستقر در این نمایندگی ها و شرکت ها از قیمت خرید به روز این نوع پارچه ها باخبر شوید.
کارشناسان فروش این محصولات، با حوصله و صبر به تمام سوالات احتمالی شما در حوزه قیمت خرید و یا تغییرات به وجود آمده در قیمت خرید این محصولات پاسخ میدهند و راهنمایی لازم را به شما ارائه میکنند. اما حتما توجه داشته باشید که هر زمان قصد انجام خرید را داشتید، همان زمان از قیمت خرید این منسوجات مطلع شوید، زیرا همانطور که میدانید به دلیل نبود ثبات اقتصادی، نه تنها پارچه های اسپان، بلکه تمامی پارچه ها دچار نوسان قیمت لحظه ای هستند.

این پارچه به چه صورتی توزیع میشود

این پارچه به چه صورتی توزیع میشود

لاش اغلب خریداران و مشتریان که به صورت عمده خرید میکنند، این است که؛ محصول را با قیمت بهتر و مناسب تری خریداری کنند؛ زیرا هر چه هزینه کمتری برای تهیه این منسوجات خرج کنند، امکان عرضه و پخش این منسوجات با قیمت مناسب تر در بازارهای خرید و فروش نیز فراهم میشود و همچنین دست این خریداران برای دادن تخفیفات ویژه نیز باز تر است. اما نکته ای که مهم بوده این است که؛ قیمت پارچه های اسپان همانند سایر پارچه ها؛ بر اساس ضخامت، رنگ، طرح، برند تولیدی و سایر ویژگی های دیگر با هم متفاوت هستند. در واقع این عوامل تعیین کننده خرید این منسوجات هستند. اما علاوه بر این موارد گفته شده، عوامل مهمتر دیگری نیز حضور دارند که در امر تعیین قیمت خرید این منسوجات دخیل هستند که از مهمترین آن میتوان به حضور واسطه گران در عرضه این محصولات نام برد. واسطه نقش مهمی در تاثیر بر قیمت نهایی محصول داشته و متاسفانه نظارتی بر این امر وجود ندارد. در واقع مناسب ترین و مطمئن ترین راه برای رسیدن به قیمت خرید مناسب وباور نکردنی، مراجعه به مراکز منتخب عرضه و پخش مستقیم این منسوجات است.
در ادامه به معرفی سه روش دسترسی آسان برای خرید این محصولات باقیمتی عالی، میپردازیم.

این پارچه به چه صورتی توزیع میشود
۱-خرید از کارخانه های تولید کننده پارچه اسپان به شکل مستقیم که این روش میتواند مناسب ترین و بهترین راه برای شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت یا شرکت صادرات پارچه اسپان لوازم پزشکی و غیره باشد. در این روش مستقیم صادر کننده و یا سایر مشتریان به راحتی و بدون دغدغه میتوانند این محصولات را با قیمت خرید مناسب، خریداری کنند.
۲-نمایندگی ها و شرکت های توزیع و عرضه این محصولات که در نقاط مختلفی از کشور دایر شده اند.
۳-صفحات مجازی معتبری که از طرف تولید کنندگان پارچه اسپان، طراحی شده است. این روش نسبت به دو روش دیگر کم هزینه تر بوده و در وقت خریداران صرفه جویی میشود.
چند نکته:
در بین تولید کنندگان پارچه های اسپان تیشرت، پارچه تیشرت اصفهان، از معروف ترین و بهترین پارچه های اسپان تولیدی است. به گونه ای که بخاطر کیفیت و مرغوبیت بالای آن، شرکت صادرات پارچه اسپان تیشرت، توجه و نظر خاصی به این گروه تولیدی دارد.
پارچه اسپان تیشرت، تولید شده در این گروه تولیدی، در رنگ بندی های مختلفی مانند؛ پارچه تیشرت مشکی، سفید، سبز و… در بازار عرضه میشوند و از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر قصد هدیه دادن به شخص خاصی را دارید حتما این منسوجات را امتحان کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما