شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

پارچه یکی از کالاهای پر فروش در میان منسوجات است. این محصول در انواع طرح و رنگ تولید و توسط شرکت هایی مانند شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا به بازار داخلی و خارجی عرضه میشود. پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا با داشتن ویژگی های مثبت و مرغوب توانسته است یکی از محصولات پرطرفدار در بازار داخلی و خارجی باشد. پارچه پلی استر ویسکوز یک محصول صادراتی به شمار میرود و از این محصول هر سال بیش از صد هزار تن به کشورهای همسایه صادر میشود. از جمله کشورهای پذیرای این منسوج باکیفیت و بی نظیر: عراق، ترکیه، عربستان، تاجیکستان، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، سوریه، روسیه و … را میتوان نام برد.
این پارچه با داشتن ظاهری جذاب توانسته است در نظر افراد سخت پسند، زیبا به نظر بیایید. با اینکه از تولید این محصول مدت زیادی نمیگذرد اما این منسوج آمار فروش زیادی را از خود به نمایش گذاشته است. این پارچه از پارچه های تولید داخل کشور عزیزمان ایران است که توانسته است در رقابت با برندهای کشورهای دیگر از جمله چینی و کره ای، خوش درخشیده و یک محصول پر طرفدار به شمار آید. امروزه یکی از دغدغه های خریداران منسوجات و پارچه، قیمت آنها است. این پارچه با داشتن قیمت مناسب امکان خرید هموطنان با هر وضعیت مالی را فراهم ساخته است.

شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا
امروزه متاسفانه برخی سودجویان با تولید و توزیع محصولات نامرغوب و البته گران، در میان برندهای مشهور پارچه، سود زیادی را از این راه به دست آورده اند. از این جهت باید خریداران پارچه بسیار دقت کنند و این محصول را به صورت مستقیم از طریق شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا تولیدی به صورت خرده یا عمده تهیه کنند تا از اصالت پارچه مطمئن باشند. مزیت سفارش مستقیم و اینترنتی این محصول این است که از اصالت جنس خریداری شده خود مطمئن خواهید بود و این محصول را به راحتی درب منزل دریافت خواهید کرد.
از دیگر مزیت های سفارش این محصول به صورت اینترنتی این است که میتوانید با مراجعه به سایت شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا، همه طرح های این محصول را در سایت مشاهده نمایید سپس میتوانید با شماره های درج شده در سایت شرکت تولیدی، تماس برقرار کنید تا پشتیبانان برجسته و زبده این شرکت انواع متنوعی از این محصولات را به همراه قیمت آنها در اختیار شما قرار دهند. با گسترش فروش پارچه لاکرا، شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا این امکان را فراهم کرده تا در تمامی شهرهای کشور نمایندگی های فروش تاسیس شود و این محصول با سهولت بیشتر در دسترس خریداران قرار گیرد.

بهترین نوع پارچه پلی استر برای صادرات

بهترین نوع پارچه پلی استر برای صادرات

همه ما در طول زندگی به صورت مکرر از پارچه ها استفاده کرده ایم. در استفاده از برخی پارچه ها احساس زبری به ما دست داده ولی برخی ها نرم و لطیف هستند. پارچه پلی استر ویسکوز یکی از پارچه هایی است که جنس بسیار نرم و لطیف و ضخامت مناسب دارد و در طرح های متنوع و با قیمت بسیار مقرون به صرفه و عمده به سراسر کشور توزیع میشود.
این پارچه جزو منسوجات صادراتی است و انواع مختلفی دارد. به دلیل تولید در گستره رنگی متنوع از جمله رنگ های پرفروش آن رنگ قرمز، آبی، سبز، و… است که این تنوع رنگی باعث شده این منسوج در بازار فروش به خوبی خود را نشان دهد و طرفداران زیادی داشته باشد. در حین خرید پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا باید به دوام و استاندارد بودن جنس و اندازه این محصول توجه داشت. پارچه پلی استر ویسکوز از تار و پود کردن الیاف پلی استر با الیاف پنبه، نخ و ابریشم تولید میشود. تار و پود زیاد این پارچه باعث ایجاد ضخامت مناسب و در نتیجه طول عمر بالاتری برای محصول شده است تا مصرف کنندگان بتوانند از این پارچه برای مدت زمان زیادی استفاده کنند.
این پارچه با داشتن اندازه های متنوع توانسته است اندازه هایی متناسب با سایز بدن مصرف کنندگان داشته باشد. پارچه پلی استر ویسکوز ظاهری زیبا و برجسته دارد. همچنین این محصول به دلیل خاصیت ضد حساسیتی که دارد برای افرادی که دچار بیماری حساسیت پوستی یا اگزما هستند بسیار مناسب است؛ از این رو گزینه مناسبی برای لباس های کودکان و نوزادان به شمار میرود. این محصول در رنگ هایی متناسب با روحیه مصرف کننده ساخته میشود.

بهترین نوع پارچه پلی استر برای صادرات
با رعایت موارد اشاره شده در مطالب ذکر شده میتوان یک پارچه با دوام و بسیار مناسب و شیک خریداری کرد. این پارچه یکی از پارچه های پرطرفدار در بازار محصولات مجلسی به شمار می آید. به صورتی که نمونه های برتر این محصول برای لباس های عروس، لباس کودکان، لباس های ورزشی و… استفاده میشود و طرح های شیک و فروش خوبی دارد. در نتیجه منجر به رونق اقتصادی کارخانه و تولیدات داخلی کشور میشود.
بهترین نوع پارچه پلی استر ویسکوز شامل مدل لاکرا است که جزو پرطرفدار ترین محصولات است که به بازار داخلی و خارجی عرضه میشود. شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا با صادرات این محصول به صورت عمده و انبوه توانسته است سود زیادی را برای ارز آوری درون کشور رقم بزند. همچنین تاجران با صادرات این محصول به کشورهای دیگر سود زیادی را کسب نموده اند و زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان را فراهم ساخته اند زیرا هر چه نیاز به تولید این محصول بیشتر شود در نتیجه، در فرآیند تولید این محصول و صادرات به کشورهای دیگر نیروهای بیشتری مشغول به کار خواهند بود.

چند نکته درباره پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

چند نکته درباره پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

برای بررسی قیمت این پارچه میتوانید به نمایندگی های فروش این محصول که در اقصا نقاط کشور وجود دارد مراجعه کنید. در زمان های قدیم برای تهیه یک پارچه مناسب باید حتما به صورت حضوری به بازار مراجعه میکردید تا این محصول را خریداری کنید اما با پیشرفت تکنولوژی کافی است به اینترنت جهانی متصل شوند و در بخش جست و جو مرورگرتان عبارت” شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا” را جست و جو نمایند و با مراجعه به سایت، انواع مختلفی از طرح ها و رنگ های این محصول و همچنین قیمت این محصولات را مشاهده نمایند. برای تولید این محصولات از بهترین و با کیفیت ترین مواد بهره گیری میشود که طرح های آن بسیار خاص است. همچنین این منسوج جزو یکی از منسوجات صادراتی به شمار می آید.

هر آنچه که باید درباره پارچه پلی استر بدانیم

هر آنچه که باید درباره پارچه پلی استر بدانیم

پلی استر لاکرا نوعی پارچه تولید شده از پلی استر ویسکوز و ترکیب سه الیاف دیگر(نخ، پنبه، ابریشم) است که تفاوت آن در ظاهر یکدیگر مشخص است. عمده تفاوت این پارچه در پشت و روی این محصول است. پارچه پلی استر ویسکوز در پشت خود از پلی استر بهره برده، در حالی که در پلی استر لاکرا از الیاف طبیعی پنبه استفاده شده است و با لمس این دو پارچه میتوانید تفاوت آنها را به راحتی احساس کنید. این پارچه یک انتخاب مناسب برای البسه مردانه و زنانه و همچنین صنعت تولیدی لباس های ورزشی است. این پارچه از پارچه های دوست داشتنی و محبوب است که برای تولید لباس های زمستانی بچه گانه و مردانه و زنانه استفاده میشود.
پارچه پلی استر ویسکوز بهاره نوع دیگری از نمونه پارچه های تولید شده شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا با نوع با کیفیت است. پارچه پلی استر ویسکوز بهاره همان طور که از اسمش مشخص است برای فصل بهار بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا بهاره مخصوص سویشرت و هودی های گوناگون است. این پارچه دارای دو بخش است. یک بخش داخلی که لطافت و نرمی ویژه ای دارد و بخش خارجی آن که نسبت به بخش داخلی از نرمی کمتر برخوردار بوده و ضخیم است. این ضخامت تنها با لمس حس میشود و در دید محسوس نیست. مهم ترین معیار انتخاب و استفاده از این محصول لطافت و نرمی آن است.

توزیع عمده پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

توزیع عمده پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

به صورت مستقیم و غیر مستقیم محصولات با کیفیت شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا را میتوان از عرضه عمده انبوه یا خرده این محصول خریداری نمود. توزیع عمده این نوع پارچه به صورت خرده فروش یا عمده صورت میگیرد. پخش مستقیم این کالا عمده در سراسر کشور و تمامی شهرها مانند تهران، قم، اصفهان، کرمان، یزد، تبریز و… انجام میشود. این محصول به دلیل ویژگی هایی که دارد مورد استفاده عموم قرار گرفته و همین تاثیرات مثبت بوده که باعث شد نمایندگی های معتبر فروش عمده پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا در کشور افزایش یابد تا امکان سهولت و خرید آسان برای مصرف کنندگان فراهم شود. خریداران داخلی یا خارجی میتوانند این منسوج را به صورت عمده از طریق شرکت توزیع کننده خریداری کنند.

توزیع عمده پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

پارچه پلی استر لاکرا

امروزه استفاده از پارچه با جنس پلی استر ویسکوز لاکرا بسیار فراوان شده است. این پارچه به صورت تک رو و دو رو موجود است و در بازار در اختیار مصرف کنندگان و خریداران قرار میگیرد. استفاده از پارچه دو رو پلی استر ویسکوز لاکرا ویژگی های زیادی دارد که به توضیح این ویژگی ها میپردازیم.
ویژگی اول که میتوان به پارچه مذکور نسبت داد نرم و لطیف بودن و ضد حساسیت بودن آن است. این پارچه به دلیل اینکه هشتاد درصد از الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده است در نتیجه از لطافت و نرمی منحصر به فردی برخوردار است که به راحتی میتوان از این محصول برای مصارف و تولیدات گوناگون استفاده کرد تا رضایت شما را برآورده سازد.
این پارچه به دلیل اینکه از جنس پلی استر است برای افرادی که دچار حساسیت های پوستی و بیماری هایی مانند اگزما هستند توصیه میشود. به بیان دیگر در طول شبانه روز برای مدت زیادی از پارچه و لباس ها برای بدن استفاده میکنیم و پارچه ها زمان زیادی با پوست در ارتباط هستند که اگر از جنس پارچه نامرغوب استفاده کنیم باعث ایجاد خارش و جوش هایی در پوست میشوند و اگر به تعویض پارچه استفاده شده در لباس ها اقدام نکنیم این جوش ها به بیماری های بزرگ تر تبدیل میشوند، پس استفاده از یک پارچه پلی استری بسیار توصیه میشود.

قیمت پارچه ی ویسکوز
از مزایای دیگر استفاده از این منسوج این است که این پارچه ها دارای رنگ ها و طرح های متنوع هستند که میتوان متناسب با سلیقه خود رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کرد. رنگ های به کار رفته در این پارچه ها طبیعی است و در اثر شست و شو رنگ رفتگی و آبرفت نخواهند داشت.
مزیت دیگر استفاده از پارچه دو رو پنبه این است که این پارچه را هم میتوان به صورت یک رو و به صورت هم دو رو خریداری کرد. در نوع دو رو، پارچه ضخامت بیشتری دارد. در نتیجه از آنها برای لباس های زمستانی استفاده میگردد. برای لباس های زمستانی، پنبه به کار رفته در لباس باعث ایجاد عایق مناسب گرمایی میشود. این محصول با قیمت مناسبی که دارد در اختیار تمام قشرهای جامعه با هر وضعیت مالی قرار دارد. از این پارچه به عنوان یک پارچه اشرافی استفاده میشود.

قیمت پارچه ی ویسکوز

قیمت پارچه ی ویسکوز

این پارچه در اندازه ها و ضخامت های متفاوتی تولید و به بازار عرضه میشود. منسوجات پارچه ای پلی استری با داشتن ضخامت و قیمت مناسب، برای تمامی رده های سنی قابل استفاده بوده و قدرت خرید مردم نیز در زمینه خرید این منسوجات کافی است. قیمت پارچه ویسکوز در مقایسه با برندهای ترک و کره ای بسیار مناسب تر است. شرکت فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا محصولات تولیدی داخل کشور را با قیمت عمده به هموطنان عزیز عرضه میکند و تمام تلاش خود را در زمینه تولیدات برتر و افزایش کیفیت محصولاتش روز به روز افزایش میدهد تا بتواند محصولاتی مدرن و با طراحی های جذاب تر به هموطنان عزیز عرضه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما