صادرات انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا | قیمت خرید آن در بازار ایران

صادرات انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا، به کشورهای مختلفی انجام می شد. قیمت خرید آن در بازار ایران، متفاوت اعلام می گردد که این مسئله بر می گردد به کیفیت محصولی را که عرضه کنندگان، ارائه می نمایند. این گونه از پارچه در کشورمان، به شکل گسترده ای از جانب شرکت های تولید کننده، بافته شده و روانه بازار داخلی و خارجی می گردد. می توان با مراجعه به این کارخانه جات نساجی، بهترین نوع پارچه ویسکوز را در مدل ها و طرح های متفاوتی تهیه کرد و برای صادرات آماده نمود. 

صادرات انواع پارچه ویسکوز تیپ لاکرا | قیمت خرید آن در بازار ایران

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه ویسکوز

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه ویسکوزیکی از انواع بهترین پارچه هایی که به سلولزی معروف هستند و پایه شان طبیعی می باشد، نوع ویسکوز است. این گونه از پارچه را در کشورمان، شرکت های مختلفی طی فرآیندهای متفاوتی تولید کرده و به بازار عرضه می دارند. در ایران این پارچه موارد مصرف بالایی دارد و به همین سبب است که بیشتر پارچه ها از این جنس تشکیل شده اند. 

در همین حال باید گفت که شرکت های بزرگ، در ساخت پارچه های ویسکوز، مانند فرآیند تولید کاغذ استفاده می کنند. به این معنی که مواد اولیه ابتدا به شکل خمیر در می آیند و سپس به پارچه تبدیل می شوند. پارچه های ویسکوزی عموماً به دلیل این که جذب آب بالایی دارند، موارد مصرف شان بیشتر است. آن ها از پارچه هایی که از جنس پنبه ساخته می شوند هم قدرت جذب بیشتر از رطوبت و آب را دارا هستند. در کل، ویسکوز در دو نوع پرز بلند و پرز کوتاه تولید می شوند که در بازار نمونه های آن بسیار دیده می شود. 

در هر صورت، کشورمان از جمله تولید کنندگان اصلی این پارچه است و در این زمینه در طرح ها، رنگ ها و همچنین گرماژ متفاوتی این گونه از پارچه را می بافند و روانه مراکز خرید و فروش می کنند. تولید انواع پارچه ویسکوز در نقاط مختلفی از کشورمان و همچنین شهرهای گوناگونی صورت می گیرد. آنان پارچه های درجه یک را می باند و عرضه می کنند. 

مشخصات پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

مشخصات پارچه ویسکوز تیپ لاکرااز جمله پارچه های بسیار پرکابرد در دنیای پوشاک، لاکرا نام دارد. این پارچه، به دلیل قدرت کشسانی بالایی که دارد، همواره مورد توجه تولید کنندگان پوشاک بوده است. اما پارچه لاکرا، عموماً با ترکیب دیگر جنس ها و نخ ها تولید می شود. برای نمونه نع لاکرایی که با ویسکوز ترکیب شده است، یک نوع بخصوصی از پارچه می باشد. 

از جمله مشخصاتی که چنین پارچه هایی می تواند داشته باشد، می شود به موارد زیر اشاره نمود: 

  • می توان از این گونه پارچه انواع لباس زنانه، مردانه و بچه گانه را تولید کرد. کاربرد زیادی در تولید پوشاک ورزشی نیز دارد. 
  • پارچه لاکرا کشی به دلیل داشتن کش سانی بالا از آن در صنعت مد لباس بسیار استفاده می شود. 
  • ترکیب ویسکوز و لاکرا، پارچه ای بسیار مستحکم را می سازد. باید گفت که ویسکوز خود به تنها استحکام پایینی دارد. 
  • شما اگر این گونه از پارچه را بارها و بارها شستشو دهید، سایز آن تغییر نمی کند. پارچه لاکرا رنگ بدن از جمله رنگ های معروف این محصول است. 

قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز کشی

قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز کشیتولیدی ها و شرکت های وارد کننده انواع پارچه، نوع تریکو ویسکوز کشی را نیز به بازار عرضه می دارند. این شرکت ها تعیین کننده اصلی قیمت های عمده کالا می باشند. با مراجعه مستقیم به دفاتر فروش آنان می شود نرخ های جدید عمده را به دست آورد. در کنار این می شود از آنان قیمت پارچه لاکرا را نیز تهیه کرد که نرخ های متفاوتی دارد. 

با همه این ها، برای تهیه نرخ این گونه از محصول، آن هم به شکل عمده، می توان به نمایندگی شرکت ها هم مراجعه کرد. از آنان خرید پارچه لاکرا، پارچه تریکو ویسکوز و انواع پارچه درجه یک، امکان پذیر می باشد. در هر حال، قیمت های این نوع از پارچه ها، به دلیل این که به صورت کلی تهیه می شوند، پایین تر برای مشتریان ارائه می گردند. 

در کنار این، موارد مختلف دیگری هم وجود دارد که باعث می گردد نرخ ها متغییر اعلام گردند. از آن جمله، می شود به کیفیت پارچه، گرماژ، عرض محصول، برندی که آن را بافته است و سایر موارد دیگر اشاره نمود. خلاصه این که در جهان پارچه، اگر با قیمت های کاملاً متفاوتی برخوردید تعجبی نکنید؛ چون که این موضوع کاملاً عادی و طبیعی می باشد. 

ولی برای این که رحت تر بتوانید قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز کشی را به دست آورید، قادر خواهید بود که به سایت های رسمی و معتبر هم مراجعه کنید. 

کاربرد پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا

کاربرد پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرادر بالا به این موضوع اشاره کردیم که پارچه تیپ لاکرا ترکیب شده از ویسکوز، چه ویژگی هایی دارد. اما باید به این مسئله هم بپردازیم که در تولید کدام نوع از پوشاک از آن استفاده می شود. باید گفت که ترکیب شدن نخ های سلولزی با مصنوعی، ترکیبی جالبی را ارائه می دهند. آن ها در کنار مقاوم و محکم بودن، به پارچه زیبایی ویژه ای نیز اعطا می کنند. 

به همین دلیل است که در حال حاضر، بیشتر پوشاکی که تولید می شود، از پارچه های ترکیبی می باشند. این کار باعث می گردد تا هر نوع پوشاکی خوش استایل، زیبا و در عین حال مقاوم به نظر برسد. در کل، می شود از پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا، این گونه از محصولات را تولید کرد و روانه بازار نمود: 

  • دوخت لباس ها در جنسیت های متفاوت 
  • دوخت لباس زیر 
  • دوخت دستکش 
  • دوخت ملحفه 
  • دوخت رو تختی 
  • و غیره موارد دیر از این دست 

صادرات پارچه تریکو پنبه ای ایرانی

صادرات پارچه تریکو پنبه ای ایرانیشرکت های گوناگونی در ایران وجود دارند که در عرصه صادرات پارچه، به ویژه نوع تریکو پنبه ای فعالیت می کنند. این نوع از پارچه، به دلیل کاربرد بالایی که دارد، در میان تولید کنندگان پوشاک و همچنین مصرف کنندگان، از محبوبیت بالایی برخوردار است. باید گفت که پارچه تریکو نخی از جمله محصولات بسیار پر مصرف در سراسر جهان می باشد. 

اما صادرات این گونه از کالا را بیشتر خود شرکت های تولید کننده به دوش می گیرند. در این جا نیاز است که به این مسئله اشاره گردد که بیشتر صادر کنندگان، محصولات خود را با درجه بندی کیفی متفاوتی به بازارهای جهانی عرضه می دارند. در هر حال، طیف های مختلفی در کشورهای گوناگونی زندگی می کنند که نیاز به پارچه های ارزان و گران دارند. 

با همه این موارد گفته، بیشتر پارچه هایی از این جنس را گروه های بازرگانی به کشورهای همسایه صادر می کنند. به نوعی برخی از این شرکت ها، فروش عمده پارچه های خود را به وسیله نمایندگی های گوناگونی که ایجاد کرده اند، عرضه می دارند. قابل یاد آوری است که فروش پارچه ویسکوز ملانژ ایرانی هم در شهرهای متفاوتی از جهان، با استقبال خوبی همراه بوده که این مسئله به کیفیت و همچنین نرخ خوب و ارزان کالا بر می گردد. 

فروش پارچه تریکو ویسکوز رنگی

فروش پارچه تریکو ویسکوز رنگیپارچه های تریکو ویسکوز، از تنوع رنگ بسیار بالایی برخوردار می باشند. اگر شما به بازار قماش مراجعه کنید، متوجه می شود که الوان متفاوتی از این محصول ارائه می گردد. باید گفت که رنگ بندی این پارچه ها به این دلیل متنوع است که مشتریانی از هر طیف و سلیقه ای را دارا می باشد. 

در کل، در مراکز فرش پارچه ها، می شود قیمت انواع پارچه را نیز جویا شد و در هر رنگی که می خواهیم، کالا را به دست آوریم. الوانی که ارائه می شوند؛ این ها هستند: رنگ مشکی، قرمز، نارنجی، سفید، رنگ های ترکیبی و …. 

کارخانه جات متفاوتی که در این عرصه فعالیت می کنند، سعی شان بر این است تا با در نظر گرفتن نوع سلیقه مردم کالای خود را تولید کند که یکی از این موارد، در نظر گرفتن رنگ پارچه ها می باشد. ما هم اکنون هم در بازار رنگ های متفاوتی از این گونه کالا را می توانیم مشاهده کنیم که این خود نشان دهنده تنوع زیادی آن می باشد. 

به هر صورت، فروشندگان متعددی در بازار وجود دارند که فروش پارچه لاکرا و تریکو ویسکوز را در الوان بسیار زیادی عرضه کرده و با نرخ های خوبی هم به فروش می گذارند. 

مرکز خرید انواع پارچه در تهران

مرکز خرید انواع پارچه در تهرانیکی از بازارهای بزرگ پارچه در کشور، در پایتخت کشورمان، تهران موقعیت دارد. از این مرکز، خریداران می توانند در تنوع زیاد و برندهای گوناگونی هر نوع از پارچه را که نیاز داشته باشند، به دست آورند. گفتنی است که مراکز خرید، دارای فروشندگان بسیاری می باشد و جهت تهیه یک کالای خوب، نیاز است که به معتبرترین آن ها سر زد. 

روی هم رفته، از چنین مراکزی می توان خرید پارچه پنبه ای، خرید پارچه دیور، پارچه فلامنت ورزشی و غیره محصولات دیگر را به راحتی و به صورت کلی و جزئی انجام داد. از دیگر پارچه هایی که می شود نام گرفت، این ها هستند که در بازار تهران به وفور عرضه می گردند: 

  • پارچه ساتن 
  • پارچه کرپ 
  • پارچه ژرژت 
  • پارچه مخمل 
  • پارچه تترون 
  • و غیره 

فروشگاه اینترنتی پارچه ویسکوز

فروشگاه اینترنتی پارچه ویسکوزاگر به دنبال این هستید تا خریدی ارزان، آسان و در همین حال در تنوع زیادی را تجربه کنید، ما به شما توصیه می نماییم که سری به سایت های خرید و فروش انواع پارچه بزنید. از این طریق می توانید ضمن تهیه پارچه ویسکوز، با چگونگی فرآیند ساخت و همچنین ارائه آن نیز آشنایی کاملی کسب کنید. 

باید گفت که خرید اینترنتی پارچه از این نوع را از سایت های معروف و در عین زمان، معتبر انجام داد. به این ترتیب می توانیم از هر جایی سفارش عمده و جزئی را ارائه دهیم و آن را در اسرع وقت به هر نشانی ای که داده ایم، تحویل بگیریم. 

فروشنده بهترین پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

فروشنده بهترین پارچه ویسکوز تیپ لاکرابهترین پارچه ویسکوز لاکرا، آن گونه از محصولی به شمار می رود که از مواد اولیه خوبی تولید شده باشد. به این معنی که ترکیب ویسکوز و لاکرا به شکلی صورت گرفته که باعث گردد تا پارچه هم زیبا و هم مقاوم به نظر برسد. در کنار این، این گونه از پارچه نباید با شستشو رنگ خود را تغییر دهد و یا این که وا رفته و یا کوچک شود. 

فروشندگان زیادی را در بازارهای سر تا سر ایران می توان پیدا کرد که با این مشخصات، پارچه های ویسکوز تیپ لاکرا را عرضه می دارند. 

خریدار پارچه ویسکوز ارزان قیمت

خریدار پارچه ویسکوز ارزان قیمتآیا به دنبال این هستید که پارچه ویسکوز ارزان قیمت را تهیه کنید؟ برای این کار نیاز است تا اندکی جستجوی بیشتری در بازار انجام دهید. می توان با پرس و جو هم مغازه هایی را پیدا کرد که عرضه کننده ارزان این کالا می باشند. 

از آنان می توان هر مارک و برندی را در رنگ های متنوع و کیفیت های گوناگونی به دست آورد. خریدار پارچه ویسکوز ارزان قیمت نکته مهم دیگری که برایش اهمیت دارد، نزدیکی و مجاورت به عرضه کنندگان ارزان فروش می باشد. پس می شود به سایت های اینترنتی هم جهت خرید این نوع از پارچه، مراجعه کرد. 

انواع مارک پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

انواع مارک پارچه ویسکوز تیپ لاکرابرندهای گوناگونی در ایران و جهان وجود دارند که پارچه ویسکوز تیپ لاکرا را تولید می نمایند. بهترین شرکت های سازنده، از مواد اولیه خوبی استفاده می کنند و کالای شان نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. چنین کارخانه جاتی، از ماشین آلات جدید و بروز شده نیز برای بافت پارچه هایی از این دست، کار می گیرند. 

در کل، شما هنگام مراجعه به مراکز خرید و فرش قماش، ممکن است که به مارک های گوناگونی از پارچه بر بخورید که این باعث می گردد تا شما گزینه های متفاوتی برای تهیه پارچه هایی مانند این را پیش رو داشته باشید. 

فروش پارچه ویسکوز تیپ لاکرا رنگ بدن

فروش پارچه ویسکوز تیپ لاکرا رنگ بدنپارچه هایی که از نخ ترکیبی ویسکوز (سلولزی) و لاکرا (مصنوعی) تولید می شوند، رنگ بندی های بسیار زیاد و منحصر به فردی دارند. یکی از این محصولات، رنگ پوست بدن است. عموماً از چنین پارچه ای در تولید انواع لباس زیر مانند: شورت، جوراب، شلوار کشی و غیره استفاده می شود و بانوان بیشتر از آن کار می گیرند. 

خلاصه این که فروش این نوع از پارچه را در گام نخست، شرکت های تولیدی و وارداتی به صورت عمده انجام می دهند و سپس این فروشندگان در بازار هستند که از آنان می توان آن را به راحتی تهیه کرد و هر گونه لباسی را که می خواهیم، بدوزیم. آنان همچنین فروش پارچه دورس را هم انجام می دهند. 

در کل، محصولاتی از این قبیل را عرضه کنندگان، به طرق مختلفی در دسترس مشتریان خود می ذارند. می شود از آنان خرید پارچه ارزان ویسکوز تیپ لاکرا را انجام داد که رنگ بندی های بسیار متفاوت و متنوعی را دارا می باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما