صادرات پارچه ویسکوز تیپ لاکرا | لیست قیمت انواع پارچه

صادرات پارچه ویسکوز تیپ لاکرا، به کشورهای مختلفی انجام می‌شود. این گونه از محصول خریداران خارجی بسیاری دارد و شرکت های گوناگونی نیز این کالا را صادر می‌نمایند. در همین حال، شرکت های تولید کننده زیادی در ایران وجود دارند که این نوع از پارچه را بافته و سپس روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کنند. اما اگر می‌خواهید که تازه ترین لیست قیمت انواع پارچه را به دست آورید و یا این که از چگونگی ساخت، عرضه و در همین حال کاربرد آن ها مطلع شوید، مطلب حاضر را مطالعه نمایید.

 

صادرات پارچه ویسکوز تیپ لاکرا | لیست قیمت انواع پارچه

کارخانه تولیدی انواع پارچه در کشور

کارخانه هایی که در کار تولید پارچه ها در انواع مختلفی می‌باشند، محصولات خود را از دو مواد اولیه اصلی می‌بافند و عرضه می‌کنند. آنان از نخ های طبیعی و مصنوعی در این خصوص استفاده می‌نمایند. قابل ذکر است که پارچه هایی که از جنس پنبه، پشم و غیره تولید می‌شوند، کاملاً طبیعی و در همین حال بسیار کاربردی خواهند بود.

همچنین نمی‌توان از این مسئله نیز چشم پوشی نمود که نخ های مصنوعی به کار رفته در تولید پارچه ها هم از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشند. در همین حال، برخی از کارخانجات نساجی، از نخ های ترکیبی برای ساخت و بافت انواع پارچه استفاده می‌کنند که به برآیند و نتیجه آن، محصولاتی باکیفیت و طرح های گوناگونی است که ما در بازار به وفور با آن بر می‌خوریم. در هر حال، کارخانه تولیدی انواع پارچه در کشور، برای این بتواند محصول خود را به فروش رساند آن را به سراسر ایران توزیع می‌نماید.

آن ها پارچه گردباف ساده و طرح دار، پارچه تریکو نخی، پارچه تیپ لاکرا، پارچه لباس ورزشی و غیره را تولید می‌نمایند و به بازار عرضه می‌دارند. اگر تصمیم دارید که بهترین برندهای تولیدی را به دست آورید، نیاز است که به شعب و یا وب سایت های رسمی این کارخانه ها مراجعه کنید. به این ترتیب، محصولی با کیفیت را تهیه خواهید نمود.

 

کارخانه تولیدی انواع پارچه در کشور

مرکز فروش بهترین پارچه های ایرانی

در هر شهری بازارهایی وجود دارد که به آن به اصطلاح قماش می‌گویند. در این مراکز، فروشندگان متعددی فعالیت می‌کنند که هر گونه پارچه ایرانی را عرضه می‌دارند. شما می‌توانید خرید پارچه ارزان تولید شده در کشورمان را از آنان تهیه نمایید و در اموری که به آن نیاز دارید، مورد استفاده قرار دهید. گفتنی است که در این گونه از مراکز نیز نوع خوب، مرغوب و باکیفیت عرضه می‌شود که اگر به فروشندگان معتبر مراجعه کنید، قادر خواهید بود که بهترین پارچه تولید شده را خریداری کنید.

پارچه های ایرانی عرضه شده در بازار را در طرح ها، رنگ بندی ها، برندها، ابعاد، گرماژ و کیفیت های متنوعی می‌توان یافت و اقدام به خرید کلی و جزئی آن نمود. در سال های اخیر، فروش پارچه ورزشی و سایر محصولات دیگر، از طریق اینترنت نیز انجام می‌شود که داد و ستد را بسیار راحت کرده‌اند. فروش عمده پارچه هم از این طریق صورت گرفته که بیشتر مشتریان به این سایت ها جهت تأمین پارچه مورد نیاز خود، مراجعه کرده و آن را در هر شهری که باشند به آسانی خریداری می‌کنند.

در هر صورت، مراکز فروش بهترین پارچه های ایرانی را در هر منطقه از کشور می‌شود به آسانی پیدا نمود و انواع پارچه ویسکوز ملانژ و پارچه پلی استر را تهیه کرد.

شرکت پخش انواع پارچه در کشور

پارچه ها انواع بسیار زیادی دارند. از آن ها در ساخت پوشاک، رو میزی، رو تختی، پوشش انواع مختلفی از وسایل و … موارد دیگر استفاده می‌کنند. در ساخت این پارچه ها، شرکت های داخلی و خارجی فعالیت می‌کنند. آنان در کار فروش پارچه دورس، تک لایه، نازک و غیره به صورت کلی می‌باشند. خلاصه این که هر کدام از این محصولات، موارد کاربرد گوناگونی دارند.

در این جا به چند نوع پارچه اشاره می‌کنیم که از طریق شرکت های پخش عرضه می‌شوند:

  • پارچه تترون
  • پارچه ژرژت
  • پارچه کرپ
  • پارچه مخمل
  • پارچه گردباف
  • و غیره موارد دیگر

 

مرکز فروش بهترین پارچه های ایرانی

قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز کشی

برای به دست آوردن جدیدترین قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز کشی، نیاز است که در مراجع اصلی آن حضور پیدا کنید. این مراجع، کارخانه های تولیدی، شرکت های بازرگانی وارد کننده و همین طور، نمایندگی های آنان می‌باشد. از این راه ها خواهید توانست نرخ های کلی را تهیه کنید. این منابع، در کار فروش پارچه کشی عمده هم می‌باشند.

در کل، نرخ های این محصولات بر اساس یک سری از موارد تعیین می‌گردند که می‌توان به نوع نخ مورد استفاده شده در پارچه، گرماژ، عرض، نداشتن پرتی و کیفیت آن اشاره نمود. بیشتر شرکت های تولیدکننده این موارد را در نظر می‌گیرند و سپس محصولات خود را نرخ گذاری می‌کنند. آن ها فروش پارچه طرحدار کشی را هم انجام می‌دهند.

اما پارچه تریکوی ویسکوز کشی، موارد کاربرد زیادی دارد که از آن برای تولید این گونه از پوشاک استفاده می شود:

  • انواع شلوار کشی زنانه
  • انواع دامن زنانه
  • انواع لباس های زیر
  • دوخت پوشاک بچه گانه
  • و …

قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز کشی

مشخصات پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

پارچه هایی که از جنس ویسکوز بافته می‌شوند، بر خلاف تصور بسیاری که گمان می‌برند از نوع مصنوعی می‌باشد، کاملاً طبیعی است. برای تولید پارچه های بسیاری امروزه از ویسکوز استفاده می‌شود که به دلیل مقاومت بالا، رنگ بندی های متفاوت و همچنین سایر مزایای دیگر، از آن به شکل گسترده‌ای در تولید پارچه کار می‌گیرند.

یکی از پارچه های تولید شده، نوع ویسکوز تیپ لاکر است. این گونه از پارچه را عمدتاً برای تولید تاپ زنانه، تی شرت زنانه، لباس زیر زنانه و مردانه و همین طور سایر موارد دیگر استفاده می‌کنند. قابل ذکر است که از جمله مشخصات دیگر این محصول، می‌توان به رنگ بندی متنوع آن اشاره کرد که شامل رنگ های نوک مدادی، سرمه ای، سبز یشمی، مشکی و غیره می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به بازار قماش، به راحتی این کالا را پیدا کرده و از نزدیک پارچه را مشاهده و اقدام به خرید آن نمایید.

قابل یاد آوری است که از جمله ویژگی های پارچه ویسکوز تیپ لاکرا، نرم بودن آن در زیر دست، لول نشدنی، عدم پرز دهی و خاصیت کششی بالا می‌باشد.

عرضه پارچه بکرو ملانژ تیپ لاکرا

یکی دیگر از انواع پارچه ها، نوع یکرو ملانژ تیپ لاکر است. این محصول که به آن گرد باف هم می‌گویند، هر طاقه آن وزنی نزدیک به ۲۰ کیلوگرم دارد و در همین حال هر کیلو گرم آن ۲ متر می‌باشد.

در ساخت آن از ۷۰% پلی استر و ۳۰% پنبه استفاده شده است. عرضه چنین پارچه را به گونه کلی و جزئی، بسیاری از فروشندگان پارچه انجام می‌دهند. آنان در رنگ بندی های متفاوت و همچنین موارد کاربرد مختلفی محصولات خود را برای مشتریان ارائه می‌کنند. از این کالا، برای تولید لباس های مختلفی استفاده می‌کنند.

 

مشخصات پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

خریدار پارچه ویسکوز کشی شلواری

اگر قصد دارید تا پارچه ویسکوز کشی را برای تولید و دوخت شلوار خریداری کنید، باید بگوییم که انتخاب خوبی کرده‌اید. این گونه از محصول را بیشتر پارچه فروشی ها به صورت عمده و جزئی عرضه می‌دارند. شما به عنوان تولیدکننده پوشاک می‌توانید در مراجع مختلفی حضور پیدا نمائید. این پارچه را در هر طرح و کیفیتی که می‌خواهید تهیه نمایید.

باید گفت که این محصول، از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد زیرا که از متریال و نخ های بسیار مرغوبی تولید شده است. در همین حال، آب رفت ندارد، قدرت کش سانی بالایی را دارا است و تنوع رنگ بندی و طرح آن هم بسیار زیاد می‌باشد. خلاصه این که این گونه از پارچه از هر لحاظی برای دوخت انواع شلوارهای کشی چه برای فصل گرما و فصل سرما خوب است و توصیه می‌گردد. شما می‌توانید برای خرید این محصول، به نزدیک ترین فروشگاه ها و همچنین سایت های اینترنتی مختلفی مراجعه کنید.

از این روش می‌توان قیمت پارچه ورزشی و پارچه تریکو کشی را هم به دست آورد که در این عرصه کاربرد بسیار زیادی دارد. پارچه تریکو رنگی کشی را هم خریداران قادر خواهند بود که از هر پارچه فروشی ای تهیه کنند. بهترین گزینه در این حوزه، مراجعه به مرکز خرید پارچه است که در هر شهری وجود دارد.

 

خریدار پارچه ویسکوز کشی شلواری

خرید مستقیم پارچه ویسکوز از کارخانه

برای آن تعداد از افرادی که می‌خواهند پارچه ویسکوز را در انواع گوناگونی به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنند، راه های متفاوتی وجود دارد. در حال حاضر، اغلب شرکت های نساجی، برای فروش بهتر محصولات خود، این روش را در پیش گرفته اند. آنان برای ایجاد سهولت برای مشتریان، نمایندگی هایی را در شهرهای مختلفی تأسیس نموده‌اند.

در عین زمان، سایت های گوناگون اینترنتی را هم به آسانی می‌توان پیدا کرد که از این طریق هم کارخانه ها، فروش محصولات خود را را به صورت مستقیم انجام می‌دهند. به این ترتیب، می‌توان گفت که خرید بدون واسطه پارچه ویسکوز از کارخانه را می‌شود از طرق گوناگونی انجام داد و با قیمت های خوب و از جانب دیگر کیفیت بالا، آن را تهیه کرد.

مشتریان خواهند توانست به مراجع فروش پارچه لاکرا، تترون، تریکو سایر محصولات دیگری از این قبیل مراجعه کرده و باید در نظر داشت کیفیت و طرح خوب، کالا را به گونه مستقیم از کارخانه ها تهیه کنند. لازم به ذکر است که اکثر خریداران عمده خود به دفاتر فروش تولیدی ها جهت تهیه پارچه ویسکوز، مراجعه می‌کنند و اقدام به خرید محصول می‌نمایند.

صادرات پارچه های ویسکوز به عراق

صادرات پارچه هایی که از جنس ویسکوز تولید شده‌اند، به کشورهای گوناگونی انجام می‌شود که می‌توان به کشور عراق اشاره کرد. این محصول را در کنار سایر پارچه ها به این کشور همسایه ارسال می‌کنند که از فروش خوبی نیز برخوردار بوده و مورد استقبال خریداران زیادی واقع شده است.

باید گفت که در امور صادرات، بیشتر این کارخانه های تولیدی می‌باشند که فعالیت دارند. البته نمی‌توان نقش شرکت های بازرگانی را هم در این عرصه نادیده گرفت. در هر حال، پارچ های ویسکوز در انواع گوناگونی به عراق صادر می‌شود و به دلیل کاربرد بالای آن و همچنین تنوع زیادی که در طرح و رنگ دارد، همواره مورد توجه قرار گرفته است.

به طور کلی، صادرات این گونه از محصولات می‌تواند برای فروشندگان و همچنین کشورمان سود بسیاری به همراه داشته باشد. از سوی دیگر، کشور عراق به دلیل مجاورت و همچنین بازار خوبی که دارد، بازرگانان و همیشه نگاه ویژه ای به آن داشته‌اند.

 

خرید مستقیم پارچه ویسکوز از کارخانه

فروشنده پارچه ویسکوز رنگی ایرانی

رنگ بندی یکی از موارد بسیار مهم در تولید پارچه های ویسکوز می‌باشد. به این طریق، تنوع در بازار بالا می‌رود و مصرف کننده هر رنگی را که نیاز داشته باشد، می‌تواند از فروشنده آن تهیه کند.

فروشندگان معتبری که در مراکز عرضه پارچه فعالیت می‌نمایند، محصولات خود را از بهترین برندهای ایرانی وارد بازار کرده و به فروش می‌گذارند. از آنان می‌شود خرید پارچه دیور و خرید پارچه پنبه ای را با کیفیت بالا انجام داد و به مصرف رساند.

در هر حال، در هر جایی که باشیم، خواهیم توانست بهترین عرضه کنندگان پارچه ویسکوز رنگی ایرانی را پیدا کنیم.

بهترین مارک پارچه ویسکوز در ایران

در ایران، شرکت های مختلفی هستند که پارچه ویسکوز را تولید می‌کنند. اما بهترین برندها در این عرصه، محصولاتی را ارائه می‌نمایند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. مرغوبیت این کالا، به نخ هایی ربط دارد که در بافت پارچه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بی تردید، برندهای نام آشنا، برای این که بتوانند همچنان مشتریان خود را حفظ کنند، پارچه هایی را می سازند که دارای ویژگی های زیر باشد:

  • موارد کاربرد گوناگونی داشته باشند.
  • دارای تنوع بالایی باشند.
  • مقاوم در برابر شتسشو باشند.
  • به صورت استاندارد ساخته شده باشند.
  • و …

فروشنده پارچه ویسکوز رنگی ایرانی

وب سایت رسمی فروش انواع پارچه در ایران

اغلب شرکت های تولیدی و وارداتی، برای فروش و ارتباط مستقیم با مشتریان خود، وب سایت هایی را طراحی می‌کنند. این سایت ها رسمی هستند و ارائه خدمات مختلفی را انجام می‌دهند. با جستجویی کوتاه مدت در جستجوگرهای اینترنتی، می‌توان به راحتی سایت های شرکت های بزرگ را پیدا کرد.

از آنان می‌شود با خیالی آسوده در هر جایی از کشور که باشیم، کالایی را تهیه کنیم زیرا که فروشندگان آن، کالا را با ضمانت در اختیار مشتریان خود می‌گذارند. در واقع وب سایت های رسمی فروش انواع پارچه در ایران، در اسرع وقت، محصول را در هر جایی از ایران که باشیم، در دسترس ما قرار می‌دهند.

 

وب سایت رسمی فروش انواع پارچه در ایران

1

  1. سلام و خسته نباشید.مطالبتون بسیار مفید و با ارزش بودند.یک سوال داشتم ایا شما پارچه تیپ لاکرا سایتhttps://mrnixan.com/%d9%be%d8%a7%d8%b1%da%86%d9%87-%d8%aa%db%8c%d9%be-%d9%84%d8%a7%da%a9%d8%b1%d8%a7/را تایید میکنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما