صادر کننده پارچه ویسکوز کش

صادر کننده پارچه ویسکوز کشی و کالاهایی نظیر این محصول مرغوب، این منسوج را در تنوع بسیار زیاد طرح و رنگ به کشورهای مختلفی از طرفداران این محصول، صادر میکند تا این محصول علاوه بر مردم کشور خودمان، در دسترس مشتریان خارج از کشور نیز قرار بگیرد. این منسوجات مرغوب با بهترین الیاف و توسط بهترین دستگاه ها و ماشین آلات بافته شده اند؛ به همین منظور توسط لایق ترین شرکت های پخش و فروش، در دسترس مشتریان محترم داخل کشور قرار میگیرند یا توسط صادر کننده پارچه ویسکوز کشی به کشورهای طرفدار این منسوجات در خارج از کشور صادرات میشوند.

شرکت های بازرگانی مربوطه و معتبر قادر هستند به مرجع اصلی فروش و پخش این محصول مراجعه کنند تا این منسوج را به صورت عمده تهیه و در دسترس طرفداران قرار دهند. صادر کننده پارچه ویسکوز کشی، این محصول را به کشورهای مختلف همسایه صادر میکند. از آنجایی که مرغوبیت این منسوج اثبات شده است، این محصول با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. قیمت این کالا در بازار ایران متفاوت ارائه میشود و این مسئله به خاطر کیفیت متفاوت محصولی است که ارائه میشود.

 چند کاربرد پارچه ویسکوز در صنایع پوشاک
چند کاربرد پارچه ویسکوز در صنایع پوشاک

این محصول مرغوب، کاربردهای فراوانی دارد و به همین دلیل در صنایع پوشاک به وفور مورد استفاده قرار میگیرد و از مزایا، معایب و چند کاربرد پارچه ویسکوز در صنایع پوشاک به موارد زیر میتوان اشاره کرد.

این محصول بسیار بادوام است. میتوانید با لمس کردن آن میزان نرمی و لطافت آن را حس کنید و همان طور که گفته شد کیفیت این کالا شناخته شده است و جزو محصولات بسیار محبوب و پرطرفدار به حساب می آید. این منسوج نسبت به سایر محصولات از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری برخوردار است. این پارچه به دلیل اینکه از الیاف طبیعی و ارگانیک تولید میشود نسبت به سایر محصولاتی که از الیاف مصنوعی مانند پلی استر تولید شده اند، برتری محسوسی دارد. اغلب خریداران نمیتوانند تفاوت میان این محصول و پنبه را تشخیص بدهند و حتما باید این محصول را لمس کنند تا متوجه این تمایز شوند. این محصول بیشتر کاربردها و مزایای پنبه را دارد. از این پارچه برای گستره وسیعی از موارد متفاوت پوشاک میتوانید استفاده کنید. این محصول در تولید سایر محصولات خانه مانند: حوله، دستمال مخصوص تمیز کردن یا پارچه رومیزی نیز کارایی دارد.

 شناخت خصوصیات بهترین پارچه ویسکوز
شناخت خصوصیات بهترین پارچه ویسکوز

از مهم ترین خواص پارچه ویسکوز کش که مورد توجه خریداران محترم قرار گرفته است، میزان جذب آب، کشسانی پارچه و مقاومت آن محسوس است. این محصول برای لباس هایی که نیاز به خاصیت کشسانی دارند، مورد بسیار مناسبی است. همچنین زمانی که نیروی وارده بر آن از حد معمول بیشتر شود، در شکل ظاهری آن تغییر دائمی بوجود خواهد آمد؛ به طور مثال تاکنون تغییر شکل بر سر زانو در برخی از پارچه های شلواری را قطعا مشاهده کرده اید. این تغییر شکل، دائمی است.
این محصول جزو پارچه هایی است که قابلیت تنفس بالایی دارد. این پارچه خنک است و استفاده از آن برای فصل تابستان توصیه میشود. یکی از مزیت های بسیار مهم این محصول، خوش دوخت بودن آن است که باعث شده خیاطان زیادی مجذوب این محصول شوند. یکی دیگر از خصوصیات بارز این محصول، سبکی، نرمی و لطافت آن است. پیشنهاد ما به شما مشتریان محترم، استفاده از این منسوج برای لباس های راحتی در منزل است.
این کالا خاصیت رنگ پذیری بسیار خوبی دارد و همچنین دارای ثبات رنگی نیز است. این محصول دارای رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی است و همین طور خاصیت جذب رطوبت بالایی نیز دارد. قابل ذکر است این محصول عیوبی نیز دارد که به بدین شرح است: این پارچه مقاومت زیادی در برابر اسیدها ندارد. همچنین در حالت مرطوب، آسیب پذیر میشود؛ به همین دلیل، شست و شوی آنها از حساسیت زیادی برخوردار است. هنگام شست و شوی این محصول باید بسیار احتیاط کنید و قبل از شستن این محصول، حتما به برچسب آن دقت کنید.

نحوه تولید پارچه ویسکوز کش

نحوه تولید پارچه ویسکوز کش

نحوه تولید پارچه ویسکوز کش این گونه است که با تولید سلولز خمیر چوب، فرایند تولید آن آغاز میشود. برای تولید این محصول، سلولزی که مورد استفاده قرار میگیرد باید حداقل به میزان نود درصد خالص باشد؛ سپس هیدروکسید سدیم که فرآیند شیمیایی است، حل میشود و این فرایند باعث میشود این سلولز به سلولز قلیایی تبدیل شود تا ناخالصی های سلولز از بین برود؛ بعد از مراحلی که بیان شد، نوبت به این مرحله میرسد که سلولز قلیایی بین دو غلتک پرس میشود تا مایع اضافی آن از بین برود و این ورقه های پرس شده به ماده که پودر شده است تبدیل شود.
پودر سفید رنگی که ذکر شد، به دلیل در معرض اکسیژن قرار گرفتن، برای به وجود آمدن خمیر سلولز آماده میشود؛ سپس برای تبدیل به ماده ای جدید در معرض دی سولفید کربن قرار میگیرد. این پودر زرد رنگ در ادامه حل میشود و بعد از گذشت چند ساعت، خمیر سلولز برای تولید ویسکوز آماده میشود؛ پس از اینکه خمیر آماده شد، پودر زرد رنگی که ذکر کردیم، تصفیه میشود و هرگونه حباب گازی که در آن وجود دارد از بین میرود. در آخر، ماده نهایی در مقدار زیادی از اسید سولفوریک غوطه ور میشود که باعث میشود فیلامنت های ریون تولید شوند. فیلامنت های ذکر شده ریسیده، کشیده و شسته میشوند تا پارچه نهایی مد نظر ما به شکل و اندازه مورد نظر در بیاید.

مراکز تولید پارچه ویسکوز کش

مراکز تولید این منسوج

کارخانه ها و مراکز تولید پارچه ویسکوز کش، این محصول را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در دسترس شما مشتریان محترم قرار میدهند. مراکز تولیدی پارچه ویسکوز کش در سراسر کشور این محصول را با فناوری های جدید و با استفاده از متخصصان کاربلد و ماهر، با بهره گیری از بهترین دستگاه ها و ماشین آلات ارائه میدهند. خرید مستقیم از مراکز تولید بدون واسطه از نظر هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کارخانه تولیدی این محصول، این پارچه را به صورت مرغوب ارائه میدهد که این مرغوبیت و قیمت مناسب، باعث شده صادر کننده پارچه ویسکوز کشی، این منسوج را به صورت عمده صادر کند. تولید این پارچه در ایران در تعداد بسیار زیاد صورت میگیرد. خرید مستقیم از تولیدی ها باعث میشود تا از تخفیفات قابل توجهی برخوردار شوید و محصول را با نرخ کمتری خریداری کنید. این محصولات برای استفاده در لباس های تابستانی مناسب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما