صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه

چگونه یک صادرکننده موفق شویم؟ خصوصیت صادرکننده خوب چیست؟
صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه، جزو موفق ترین و سرشناس ترین صادر کنندگان صنعت نساجی کشور هستند. این صادر کنندگان توانسته اند به خوبی زمینه را برای صادرات این منسوجات به بازارهای جهانی فراهم کرده و از این طریق به درآمد زایی بالایی برسند. اما چگونه صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه توانسته اند به این جایگاه و موفقیت دست پیدا کنند؟ تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی موشکافانه این موضوع بپردازیم.
صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه، با تکیه بر سه اصل بازار سنجی، بازار یابی وبازار سازی توانسته اند، به موفقیت های زیادی در زمینه صادرات پارچه تیشرت پنبه، دست پیدا کنند. در ادامه به بررس دقیق تر این سه اصل خواهیم پرداخت.
بازار سنجی و بازار یابی: صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه، با هوشمندی و زیرکی توانسته اند، نیازهای بازار جهانی را شناسایی و خود را با وضعیت و خواسته بازار هماهنگ کرده و اقدام به صادرات این محصول در بازارهایی بکنند که میدانند این محصولات خواهان و مشتری زیادی در آن بازارها دارد و از میزان فروش و سودآوری بالایی برخوردار خواهد شد.

صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه
بازار سازی: صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه، در معرفی و عرضه کالای خود خلاقیت به خرج داده و محصولات خود را به بهترین نحو ممکن به مشتریان بازارهای خارجی معرفی کرده اند. این صادر کنندگان روز به روز با تبلیغات بجا و کارآمد محصولات خود و همچنین ایجاد هیجان در بازار، به درصد طرفداران و مشتاقان محصولات خود افزوده و توانسته اند به محبوبیت زیادی در بین مصرف کنندگان بازارهای خارجی برسند و از این طریق زمینه را برای فروش بهتر و بیشتر محصولات خود ایجاد کرده اند.
در واقع این سه اصل جرو نکته های اساسی در امر صادرات به حساب می آیند که دقت و توجه به آنها با سود زیاد و بی توجهی به آنها با ضرر زیاد همراه است.
کار کنان این شرکت، افرادی خستگی ناپذیر، صبور، باپشتکار هستند که تمام تلاش خود را در جهت عرضه درست این محصولات به کار گرفته اند و موفق شده اند نبض بازارهای جهانی را به خوبی دست کرفته و از این طریق به سودآوری زیادی رسیده و سهم کوچکی در رونق اقتصادی کشور داشته باشند.
از این رو از نقش پر رنگ شرکت دیبا بافت نگار قم، در توسعه و رشد چشم گیر این محصولات نباید غافل ماند.

تنوع رنگ پارچه تیشرت

تنوع رنگ پارچه تیشرت

داشتن تنوع رنگی در لباس ها چقدر حائز اهمیت است؟ رنگ ها چه تاثیری بر روان ما میگذارند؟ رنگ بندی لباس تا چه میزان بر حالات روحی ما اثرگذار است؟ رنگ ها در طراحی پارچه تیشرت ۲ جنبه مهم دارند. اولین جنبه در واقع بُعد ظاهری تیشرت است و دومین جنبه آن بحث روانشناختی رنگ ها است.
رنگ های استفاده شده توسط صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه با تمام جزئیات زندگی ما ارتباط نزدیکی دارند. در واقع رنگ ها میتوانند سبب پیوند روح و روان ما با جهان اطراف شوند و تاثیر زیادی بر روی احساسات ما بگذارند. برای مثال رنگ ها این قدرت را دارند تا بر تاثیر بر روحیه ما، سبب ایجاد اعتماد به نفس در ما شوند، رنگ قرمز این قابلیت را دارد که روحیات یک انسان افسرده و نا امید را دچار تغییرات اساسی کند و به او حس زندگی و شادابی ببخشد و یا رنگ زرد میتواند سبب ایجاد انرژی مضاعف در فرد شود.
از این رو به دلیل اهمیت بسیار زیاد رنگ ها در زندگی روز مره ما انسان ها، تولید کنندگان انواع پوشاک، به خصوص تیشرت سعی کرده اند تنوع رنگی بسیار زیادی در محصولات خود ایجاد کنند. در واقع رنگ پارچه تیشرت، اولین عاملی است که سبب میشود مشتری به سمت خرید آن محصول کشش پیدا کنید. برای مثال، پارچه تیشرت بچه گانه، هر چه از تنوع رنگ بندی بالا و زیبایی برخوردار باشد، برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آنها را به سمت خرید این محصولات ترغیب میکند.

فروش تضمینی پارچه گردباف پنبه ای
.همچنین علاوه بر مورد گفته شده، تنوع رنگی، به دلیل تفاوت سلیقه ها، نیز بسیار لازم و ضروری است. برای مثال بعضی از افراد تمایل به رنگ هایی با تناژ تیره دارند و بعضی دیگر عاشق رنگ هایی هستند که شاد و روشن باشند. بنابراین تولید کنندگان برای آنکه بتوانند تمام سلایق را پوشش دهند و پاسخگوی سلایق مختلف باشند، باید پارچه تیشرت را با تنوع رنگی بالا تولیدکنند و خوشبختانه در این راه نیز موفق بوده اند، با کمی گشتن در بازار متوجه میشوید که تیشرت ها از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار هستند، به گونه ای که هنگام خرید بین دنیای رنگ دچار سردرگمی میشوید. یکی از مزیت های تنوع رنگی این است که، هر رنگی که دوست داشته باشید به راحتی در اختیاردارید و میتوانید تجربه خریدی دلچسب را داشته باشید. این تنوع رنگی پارچه تیشرت را در همه مدل های پارچه تریکو و ترک مشاهده کرد و فقط مختص به یکسری از پارچه های خاصی نیست.
این تنوع رنگ پارچه تیشرت و تاثیرات رنگ، حتی مورد توجه صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه قرار گرفته است. از این رو، صادر کنندگان سعی در صادرات پارچه هایی دارند که تنوع رنگ بسیار زیادی داشته باشد، تا از این طریق میزان رضایت مشتریان بازارهای خارجی خود را افزایش داده و برای هر نوع سلیقه ای بتوانند محصولی ارائه بدهند.
تشخیص کیفیت پارچه مخصوص دوخت تیشرت
پارچه ها دوخت تیشرت، تولید شده در دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی هستند. پارچه هایی با الیاف طبیعی، همان گونه که از اسم آن مشخص است، برگرفته از دل طبیعت بوده و هیچ گونه ماده شیمیایی در تولید آن استفاده نشده است. مانند؛ پارچه های پنبه ای، پشمی، کتان، نخی و…
پارچه های الیاف مصنوعی: در ساخت و تولید آنها مواد شیمیایی و ترکیبات ساخته دست بشر دخالت داشته اند، مانند؛ نایلون، استات، ریون، فیبرهای آکریلیک و…
و اما برای شناخت مرغوبیت پارچه مخصوص دوخت تیشرت، راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

فروش تضمینی پارچه گردباف پنبه ای
۱- پارچه رادر برابر نور مستقیم خورشیده قرار داده، هر چه پارچه ضخیم تر و در نتیجه مرغوب تر باشد، نور به سختی از آن عبور میکند.
۲- دومین روش برای تشخیص کیفیت پارچه، کشیدن پارچه به دو طرف مخالف است. اگر پارچه شما پس از کشیدن به حالت اول خود برگشت، یعنی پارچه باکیفیت است و مرغوبیت خوبی دارد و اگر برعکس این موضوع اتفاق افتاد، یعنی پارچه شما بی کیفیت است.
۳- روش بعدی که میتوانید جهت تشخیص کیفیت پارچه نخی تیشرت به کار ببرید، این است که تکه ای از پارچه را در دست خود مچاله کنید، اگر پارچه بعد از رها سازی مچاله نشد، یعنی مرغوبیت دارد ولی اگر مچاله شد، بدانید که پس از یک بار شست و شو به دلیل نداشتن کیفیت، پارچه شما شبیه دستمال خواهد شد.
۴- روش چهارم برای تشخیص کیفیت پارچه، درجه حرارت اتو است. معمولا برای پارچه های بی کیفیت، توصیه میشود که از حرارت کم هنگام اتوکشی استفاده شود تا بافت پارچه دچار آسیب نشود.
۵- روش دیگر سوزاندن تکه کوچکی از پارچه است. اگر موقع مشتعل شدن، پارچه جمع شود، به این معنا است، الیاف آن مصنوعی است. اما اگر به هنگام سوزاندن، پارچه پودر شود، به این معنا است که الیاف پارچه کاملا طبیعی است.
۶- نکته ای که شاید خیلی از افراد به آن توجه ندارند، رنگ سوختن پارچه است. در واقع الیاف مصنوعی مانند پلی استر در هنگام سوختن، دود برآمده از آن سیاه رنگ است. اما الیاف طبیعی مانند پنبه دودی سفید رنگ دارد.
۷- لمس پارچه، در تشخیص میزان کیفیت آن کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد، در واقع اگر در هنگام لمس پارچه حس لطافت و نرمی به شما منتقل شد، یعنی الیاف به کار رفته در آن طبیعی و مرغوب است. اما اگر هنگام لمس پارچه حس لطافتی به شما منتقل نشد، باید بدانید که الیاف پارچه مصنوعی است.
با روش های زیر به راحتی میتوانید، پارچه دوخت تیشرت با کیفیت را از پارچه بی کیفیت تشخیص داده و خریدی مطمئن و خوشایند را تجربه کنید.

مراحل تضمین کیفیت پارچه تیشرت

مراحل تضمین کیفیت پارچه تیشرت

قبل از رسیدن محصولات به دست مشتری، صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه، یکسری از کنترل ها را بر روی منسوجات خود انجام میدهند تا بدین طریق افراد مشغول در امور کنترل کیفی محصول، از داشتن مرغوبیت و کیفیت جنسی که به دست مصرف کنندگان میرسد، اطمینان حاصل کنند .شرح وظایف این گروه کنترل کیفی به صورت زیر است.
1- کنترل کیفی مواد اولیه ورودی
2- کنترل و پایش محصولات در هنگام تولید آنها
3- بازرسی و کنترل محصولات تولید شده
تمام محصولات تولید شده باید از این سه مرحله تضمین کیفیت به خوبی عبور کنند و اگر در هریک از این مراحل به مشکل برخورد کنند، باید حتما مشکلات و نواقص اصلاح شود تا بتوانند محصول را به دست مشتری برسانند.
اما علاوه بر طی مراحل تضمین کیفیت در کارخانجات، با راه حل های ساده ای میشود که خود ما هم جنس را از نظر کیفیت بسنجیم و تضمین کنیم. در واقع برای دوخته شدن یک تیشرت، علاوه بر هزینه ای که برای پارچه صرف میشود، انرژی و زمان زیادی نیز استفاده میشود. اما ممکن است بعد از اتمام دوخت با حرارت جزئی یا شست و شو زحمات شما به هدر رفته و پارچه خراب شود برای همین خرید منسوجی با کیفیت اهمیت زیادی دارد.
بهترین راه برای داشتن پارچه ای بدون ایراد، تست پارچه از نظر کیفی و تضمین کیفیت پارچه است. اما برای انجام مراحل این کار در خانه، نیاز به وسایل غیر معمول نخواهد داشت و شما به راحتی با روش های زیر میتوانید به بررسی و تضمین کیفیت پارچه اقدام کنید.

مراحل تضمین کیفیت پارچه تیشرت
اگر دقت کرده باشید، پارچه ها هرکدوم در گوشه خود دارای شناسنامه هستند که این شناسنامه اطلاعات لازم در مورد، الیاف به کار رفته در پارچه و اطلاعاتی از این قبیل در مورد جنس پارچه به شما میدهد. میزان مرغوبیت و کیفیت پارچه معمولا با علامت* تعیین شده است. هرچه پارچه انتخابی شما مرغوب تر باشد، تعداد ستاره های آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد و شما به راحتی با دقت به این علامت ها میتوانید پارچه های انتخابی خود را از نظر کیفیت بسنجید و یا کنترل رنگ پارچه را به راحتی میتوانید انجام دهید.
آزمایش رنگ پارچه و تشخیص میزان ثبات رنگ پارچه به این گونه است که، به مدت زمانی کوتاهی مثلا در حد ۲ الی ۴ دقیقه، یک تکه از پارچه را که برش داده ایم، در آب داغ گذاشته و بعد از این کار پارچه را در میان پارچه سفید دیگری میگذاریم، بعد از سپری شدن مدت زمان کوتاه دیگری، این دو را در زیر اتو گذاشته، بعد از سرد شدن پارچه ها، بررسی میکنیم که اگر پارچه انتخابی شما، به پارچه سفید رنگ پس داده بود، معلوم میشود که این پارچه از کیفیت خوبی برخوردار نیست و مراحل تثبیت رنگ را به خوبی نگذرانده است، بررسی مقاومت پارچه به راحتی صورت میپذیرد، برای این مرحله از بررسی کیفیت پارچه، شما باید طول و عرض پاچه موردنظر خود را به دقت اندازه گرفته و سپس پاچه را اتو بکشید، اگر پس از حرارت دیدن، طول و عرض پارچه کم شود یعنی از کیفیت خوبی برخوردار نیست.
با همین چند نکته ساده، شما میتوانید از میزان کیفیت پارچه انتخابی اطمینان حاصل کنید.

قیمت فروش پارچه تیشرت پنبه

قیمت فروش این منسوج

قیمت گذاری مناسب تا چه حدودی بر میزان فروش محصولات تاثیرگذار است؟
در واقع میتوان گفت، اکثر مردم به خصوص خانم ها یک سوم عمر خود را در خرید لباس و پارچه صرف میکنند. اما در این بین مهم است که توانایی تشخیص جنس خوب از بد را به خوبی داشته باشیم، تا هزینه و وقتی را که برای گشتن و خرید صرف میکنیم هدر نرود. تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا در مورد تاثیرات قیمت گذاری مناسب و عواملی که باعث افزایش نامتعارف قیمت های فروش میشوند، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.
در حال حاضر، کارخانجات و شرکت های متعددی در زمینه فروش پارچه تیشرت پنبه، مشغول به ارائه خدمات و فروش محصولات خود هستند. اما نکته ای توجه اکثر افراد را به خود در مورد این محصولات جلب کرده است، قیمت فروش باور نکردنی و مناسب این محصولات است. در واقع تعیین قیمت متعادل برای فروش، کار بسیار حساس و دقیقی است. آن چیزی که برای همه آشکار است این است که، قیمت پایین، زیاد هم ایده آل و مناسب نمیتواند باشد و در نقطه مقابل قیمت بالا نیز برای یک محصول اصلا ایده آل نیست. زیرا در هر دو روش به تولیدکنندگان ضرر مالی وارد میشود. پس بهترین راه، انتخاب قیمتی ایده آل و در عین حال مناسب است.
قیمت فروش پارچه تیشرت پنبه، بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. تولیدکنندگان این محصول شرایطی را در نظر گرفته اند، تا قیمت فروش این محصولات هم برای مشتریان بازارهای داخلی و هم برای صادر کنندگان پارچه تیشرت پنبه، بسیار مناسب و استثنایی باشد. تا از این طریق بتوانند، فروش محصولات خود را بالا برده و طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جلب کنند.
اما هرگز نباید از این نکته غافل شد که در قیمت فروش پارچه تیشرت پنبه، عواملی مانند واسطه گران و دلالان بی تاثیر نیستند. این عوامل با افزایش میزان قیمت فروش این محصولات فقط به فکر جیب خود و رسیدن به منفعت زیادی هستند و از این طریق باعث میشوند، تا محصول بخواهد به دست مصرف کننده برسد افزایش قیمت فوق العاده زیاد و خارج از عرفی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما