عرضه کننده پارچه دورس سه نخ توکرک

پارچه های دورس سه نخ توکرک معمولا در ماه های سرد سال قابل استفاده هستن. عرضه کننده پارچه دورس سه نخ توکرک و همه تاجران و بازاری ها و صاحبان برندها این رو میدونن که نباید فرصت خرید و فروش این پارچه رو به راحتی از دست بدن. عرضه کننده پارچه دورس سه نخ توکرک در واقع اطلاعات زیادی از مراکز فروش عمده داره. اونها رو با قیمت عالی میخره و با قیمت عالی هم در اختیار مصرف کنندگان میذاره.
شرکت های زیادی هم توی کشور هستن که پارچه های دورس و پنبه ای رو به صورت های مختلف به طور مستقیم از کارخانه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنن. عرضه کننده پارچه دورس معمولا برای رقابت با دیگر شرکت های عرضه کننده تمام تلاشش رو میکنه تا برای جذب هرچه بیشتر مشتری پاسخگوی همه سلیقه ها باشه.

پارچه دورس یکی از انواع معروف پارچه های پنبه ای تریکویی هست که جزء دسته پارچه های ضخیم و زمستانی قرار میگیره. عرضه کننده پارچه دورس سه نخ توکرک این پارچه رو برای دوخت لباس های مردانه، گرم کن ورزشی، اسلش، هودی و سویشرت و… در معرض فروش میگذاره و میدونه که مشتری های خاص این پارچه، علاوه بر بازار بزرگ تهران که مرکز فروش مستقیم پارچه های برند سراسر کشور هست؛ برای خرید پارچه های قابل مصرف خودشون به دنبال راه های ساده تری هستند که به راحتی محصول مورد نیازشون رو در اختیار داشته باشن.

به همین دلیل عرضه کنندگان پارچه دورس فروش اینترنتی رو به عنوان امن ترین و ساده ترین روش برای خرید پارچه دورس به مشتریان همیشگی این پارچه توصیه میکنه و بهش این فرصت رو میده تا با چند کلیک، پارچه مورد نظر خودش رو در رنگ و طرح دلخواه سفارش بده و همونطور که داخل خونه یا محل کارش نشسته، منتظر بمونه که سفارشش در اسرع وقت به محل مورد نظر تحویل داده بشه.

مراحل صادرات پارچه دورس توکرک

مراحل صادرات پارچه دورس توکرک

پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه. همین الیاف باعث شده که پارچه دورس از برتری خاصی نسبت به سایر پارچه های ضخیم و زمستونی برخوردار بشه. در حال حاضر کشور ما، کارخونه ها و کارگاه های پارچه بافی زیادی داره که پارچه دورس رو با تمامی استانداردهای لازم و بهترین مواد اولیه تولید میکنن و مرغوب ترین پارچه های پنبه ای و دورس رو به بازارهای بزرگ داخلی و بین المللی صادر میکنند. پارچه دورس از الیاف طبیعی و ارگانیک پنبه تولید میشه و همواره الیاف طبیعی و پنبه محبوبیت زیادی بین مشتری های خودش داره و نسبت به الیاف مصنوعی پرفروش تره. این مسئله در تمام بازارهای بین المللی حائز اهمیته و تمامی تولید کنندگان لباس های گرم ترجیح میدن که از پنبه و الیاف طبیعی استفاده کنن.

بخش قابل توجهی از چرخه اقتصاد کشور به دست صادرات مواد غیر نفتی از جمله البسه و صنعت نساجی ما هست. پارچه های پنبه ای و دورس با مرغوب ترین مواد اولیه داخل کشور تولید شدن. عرضه کنندگان پارچه دورس در برنامه های اقتصادیی که مد نظر داره، صادرات این پارچه رو به کشورهای در حال توسعه به عهده گرفته. که باعث رونق هر چه بیشتر تولید داخلی و ورود ارز به داخل کشور شده.

روش های مراقبت از پارچه دورس توکرک

روش های مراقبت از پارچه دورس توکرک

دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردبافه که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی اون از هر نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی با تراکم متفاوت هست. پارچه دورس در دو نوع دو نخ و سه نخ و در دسته پارچه های ضخیم پاییزه و زمستانی و برای مصارف خانگی، شلوار، سوییشرت بچگونه، شلوار و سویشرت مردونه، گرم کن و لباس های ورزشی گرم و… تولید میشه.
یکی از ویژگی های پارچه دورس کیفیت بالا و دوام اون در طول زمان هست به طوری که سال ها با گذشت زمان از مصرف این پارچه هنوز فرم و شکل اولیه خودش رو حفظ میکنه. این پارچه دارای پرزهای زیادی در قسمت رویی خودش هست که به وسیله دستگاه های خاصی کشیده شدن. به خاطر همین هم بهتره برای شست و شو، لباس هایی رو که از این پارچه تهیه شده اند از دیگر لباس ها جدا کنید. از اونجایی که این پارچه از الیاف پنبه ای تولید شده به همین دلیل وزن بالایی داره. پس باید مراقب باشید که برای خشک کردن نباید اون رو آویزان کرد و بهتره با احتیاط روی یک صفحه یا سطح صاف پهن کنید. جالبه بدونید که پارچه های دورس که از الیاف ویسکوز تهیه میشن، نسبت به الیاف دیگه کمتر چروک میشن. عرضه کننده پارچه دورس سه نخ توکرک فروش اینترنتی محصولات خودشون رو در جشنواره های پاییزی و زمستانی معمولا سر میگیرن. حتما به سایت های معتبر برای خرید این محصولات زمستانی مراجعه کنید.

بررسی استحکام پارچه دورس توکرک

بررسی استحکام پارچه دورس توکرک

عرضه کننده پارچه دورس سه نخ توکرک این پارچه رو به عنوان پارچه ضخیم و زمستانی به بازارهای داخلی و بین المللی معرفی و صادر میکنه. پارچه دورس برای تولید پوشاک زمستانی به کار میره و بسته به تکمیل پارچه و نوع بافت اون به صورت دو نخ یا سه نخ تولید میشه. پارچه دورس به طور معمول با عرض یک متر و به صورت خارخورده و بدون خار، بافته و تولید میشه و به همین دلیل جزء دسته پارچه های ضخیم و گرم قرار میگیره. آزمایش های لازم برای بررسی حالت کشسانی یا استحکام و مقاومت این پارچه توسط ابزار دقیق و مخصوص در کارگاه ها و کارخونه های پارچه بافی انجام میشه. در عین حال برای یک تست خونگی کافیه با دست، پارچه رو از دو جهت (تار و پود) بکشید تا از استحکام پارچه مطمئن بشید.

فروش مستقیم پارچه دورس سه نخ توکرک

فروش مستقیم پارچه دورس سه نخ توکرک

پارچه دورس سه نخ توکرک معمولا در تمام ماه های سرد سال قابل استفاده ست. چه در بهار و چه در ماه های پاییزی و زمستان. به همین دلیل هم بیشتر تاجران و بازاری ها و صاحبان برندها این رو میدونن که نباید فرصت خرید و فروش این پارچه رو به تولیدی های دوخت لباس های مردانه و لباس های ورزشی و کرم کن از دست بدن. این فروشنده ها اطلاعات زیادی از مراکز فروش مستقیم و عمده دارن. اونها پارچه های ضخیم دورس رو با قیمت عالی میخرن و با قیمت عالی هم در اختیار مصرف کنندگان میذارن.
عرضه کننده پارچه دورس سه نخ توکرک پارچه های دورس و پنبه ای رو به صورت های مختلف به طور مستقیم از کارخانه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنه. این فروشندگان و شرکت ها معمولا برای رقابت با همدیگه تمام تلاششون رو میکنن تا برای جذب هرچه بیشتر مشتری پاسخگوی همه سلیقه ها باشن.
عرضه کننده پارچه دورس سه نخ توکرک غالبا تونسته نبض بازار رو دست بگیره و بدونه ذائقه مردم معمولا کدوم نوع پارچه دورس رو میپسنده که بتونه تمام انواعش رو به تاجران و تولید کنندگان داخلی و خارجی عرضه کنه. معمولا این عرضه کنندگان صادراتی با تمام تولید کنندگان داخلی و خارجی در ارتباطن و با ایجاد رقابت شدید بین خریداران عمده همیشه تولید و فروش محصولات خودشون رو توی رده بالایی نگه داشتن. یعنی یه جورایی با تنوع بالایی که دارن مشتری هاشون رو برای خودشون حفظ کردن.

راهنمای انتخاب و خرید انواع پارچه

راهنمای انتخاب و خرید انواع پارچه

اولین نکته برای خرید پارچه مورد نظر، تعیین نوع کارکرد اون هست. توی ماه های گرم معمولا بهتره که از پارچه های نخی با رنگ روشن استفاده بشه. پارچه های پنبه ای جزو دسته الیاف طبیعی و پارچه های طبیعی به حساب میان که هیچ نوع حساسیت پوستی رو ایجاد نمیکنن. پارچه های مصنوعی و نیمه مصنوعی استحکام خوبی در برابر سائیدگی و کشش دارن به همین دلیل هم اغلب برای تولید جوراب، مایو ورزشی، بارونی و کشباف از اونها استفاده میشه.
پلی استر یکی از پارچه‌های کاملاً مصنوعی به حساب میاد. بورکن کرپ، بوکله، مخمل کبریتی، دوشس، لمه، ماهوت و… تمامی اینها جزء دسته پارچه های مصنوعی قرار میگیرن که بسته به نوع استفاده ای که ازشون میشه در طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید و به بازار عرضه میشه. عرضه کننده پارچه دورس سه نخ توکرک هم این پارچه رو به عنوان پارچه ای ضخیم و با لایه داخلی پنبه به مصرف کنندگان و مشتریان خودش معرفی میکنه.
حتی گاهی اوقات پارچه ها از لحاظ کارکرد و استفاده به دو نوع پارچه لباس راحتی، مجلسی و مصارف خانگی تقسیم بندی میشن. مصارف خانگی مثل تولید و دوخت پرده آشپزخونه و…

انواع پارچه دورس

انواع پارچه دورس

عرضه کننده پارچه دورس سه نخ توکرک این پارچه رو به عنوان پارچه ای پنبه ای که از پنبه، پلی استر هست و یا ترکیبی از پنبه و پلی استر به همراه لاکرا تولید میشن به عنوان پارچه ای مردونه و زمستانی به بازار عرضه کرده. قسمت داخلی پارچه دورس، پنبه ای، نرم و کرکی هست و قسمت خارجی اون که خیلی ضخیم تر بافته شده از انواع الیاف دیگه که غالبا مصنوعی هستن. مثل پلی استر، لاکرا و… پارچه های دورس معمولا در هودی، سویشرت، مایو و گرمکن ورزشی و اسلش استفاده میشن.
پارچه های دورس در انواع مختلف دورس گلکسی، دورس دو نخ، دورس سه نخ، پارچه دورس لاکرادار، پارچه دورس لاکرا، پارچه دورس شلواری، پارچه دورس شیراز و… تقسیم میشن. عرضه کننده پارچه دورسه سه نخ توکرک فروش عمده و مستقیم این پارچه رو به صورت اینترنتی در تمام سایت های معتبر که زیر نظر نمایندگی های مربوطه فعال هستند به فروش میرسونه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما