فروش انواع پارچه دورس سه نخ کیلویی

امروزه بازار فروش پارچه دورس بسیار پر رونق بوده و مشتریان زیادی دارد. از این رو محصول فوق کاربرد زیادی داشته و بسیاری از تولیدی‌های پوشاک از خریداران عمده این پارچه هستند. این پارچه برای دوخت انواع لباس، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این جهت که استحکام و دوام بالایی دارند، متقاضیان بسیاری در داخل و خارج از کشور کسب کرده‌اند.

 

 

فروش انواع پارچه دورس سه نخ کیلویی

همه چیز درباره پارچه دورس

برای تولید پارچه دورس از نخ‌های مختلفی همچون لاکرا، پنبه و پلی استر استفاده می‌شود. این پارچه به صورت دو نخ و سه نخ تهیه می‌گردد. برای تهیه انواع لباس گرم کاربرد زیادی دارد. از این پارچه برای انواع سوئشرت مردانه، زنانه و بچه گانه، لگ ورزشی، انواع شلوار گرم و انواع لباس‌های ورزشی در سایز و اندازه، همچنین رنگ بندی متنوع استفاده می‌شود.

این محصول از ضخامت و دوام بالایی برخوردار بوده است. کشسانی بسیار خوبی دارد و قدرت جذب رطوبت این پارچه بالا است. همچنین در برابر پارگی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

پارچه دورس پنبه در کارخانه‌های نساجی با استفاده از متریال درجه یک تولید می‌شود. در حقیقت به وسیله دستگاه‌های مجهز و مدرن و طبق استانداردهای لازم و با بهره وری از پرسنل مجرب در رنگ و طرح های متنوع با بهترین کیفیت تولید و ارائه می‌شود.

این پارچه به دلیل کیفیت بالا و ضخیم بودن در دوخت انواع پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین فاقد آبرفتگی بوده و چروک نمی‌شود. لازم به ذکر است در اثر شستشو رنگش تغییری نمی‌کند.

 

همه چیز درباره پارچه دورس

فروش عمده پارچه دورس سه نخ پنبه ارزان

پارچه دورس سه نخ پنبه ارزان با بهترین کیفیت از همین شرکت به فروش می‌رسد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل نمایید. آنها شما را در انتخاب و خریدی بهتر راهنمایی می‌نمایند تا بتوانید با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان محصول دلخواه را خریداری کنید. بعد از ثبت سفارش ،کالا به نشانی شما ارسال خواهد شد و در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صرفه جویی خوبی صورت می‌پذیرد.
در این مرکز محدودیت زمانی برای خرید وجود نداشته همچنین امکان مشاوره رایگان قبل از خرید برای مشتری فراهم می‌باشد. لازم به ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده صورت می‌گیرد. قیمت عمده پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر از  قیمت جزیی است. برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می‌کند. همچنین فروشنده سریع‌تر کالای خود را به فروش می‌رساند

 

فروش عمده پارچه دورس سه نخ پنبه ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما