فروش عمده پارچه ملانژ دورو ترک

پارچه ملانژ ترک، از سری پارچه های بسیار زیبا و کاربردی است که از الیاف های طبیعی و مصنوعی بوجود آمده است. از طرفی هم این پارچه نسبت به بسیاری از مدل پارچه های دیگر بسیار ارزان قیمت می باشد و این یک گزینه بسیار عالی برای خرید این پارچه می باشد. فروش عمده این قبیل پارچه ها، بسیار زیاد است و افراد می توانند در ازای پرداخت پول کم تر، متراژ بیش تری از این پارچه را خریداری کنند؛ چرا که دست واسطه کوتاه شده است.

فروش عمده پارچه ملانژ دورو ترک

موارد استفاده پارچه ملانژ دورو

موارد استفاده پارچه ملانژ دورو

تاریخچه تولید این مدل از نخ برای اولین بار در روزهای قرن نوزدهم بر می گردد. پس از این، پیشرفت های بسیاری در زمینه فناوری ایجاد شده و تکنیک های فرآیند بهبود یافته برای کارآمدترین و راحت ترین روش تولید نخ اتخاذ شده است. ب

بسته به فرآیند تولید، ممکن است نخ های مختلفی وجود داشته باشد، به عنوان مثال نخ ریسی، نخ کم تر پیچیده، نخ فانتزی، نخ خرد شده، نخ ملانژ و غیره.

هندی ها برای اولین بار در دهه ۱۹۸۰ پیشگامان ساخت نخ ملانژ بودند که این ممکن است به عنوان نخ تولید شده توسط ترکیبی حداقل دو یا بیش تر از دو فیبر تعریف شود.

به طور متداول، اصطلاح ملانژ برای چنین نخ هایی استفاده می شود که با ترکیبی از دو الیاف تولید می شوند، چه از نظر نوع و چه از نظر رنگ و یا نوع الیاف استفاده شده در آن. علاوه بر این، نخ ملانژ را می توان به دو نوع بسیار اساسی آن طبقه بندی کرد: مخلوط نخ ملانژ و نخ مخلوط نشده آن که هر کدام در جایگاه خود بسیار کاربردی اند.

  این مدل از پارچه های چند رنگ یا رنگی، به دلیل خاصیت رنگی منحصر به فرد آن نسبت به بسیاری از پارچه های دیگر متمایز شده است. عملیات اتمام پارچه تریکو ملانژ، شامل سفید کننده زدن به آن نیست، زیرا باعث از بین رفتن رنگ الیاف می شود.  

محبوب ترین پارچه های ملانژ پنبه ای عبارتند از:

  •   tricot
  •  cheviot
  •  twill kavalry   

از نخ ها منانژ بسیار کاربردی می توانیم به رنگ های مشکی، سایه های قهوه ای، زنجیر، آبی، قرمز، سبز، زرد و بنفش اشاره کنیم.

از این پارچه برای ساخت انواع لباس های ورزشی و خانگی و راحتی و گرمکن های مدل اسلش استفاده کرد که هر کدام از آن ها به زیباترین فرم طراحی شده اند.

عرضه مستقیم پارچه تریکو ملانژ ترک

عرضه مستقیم پارچه تریکو ملانژ ترک

عرضه پارچه ملانژ ترک، بسیار زیاد است و افراد در هر زمانی می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای این قبیل محصولا را به دست آورند.

عرضه مستقیم این پارچه بسیار به صرفه تر برای خریدارن می باشد؛ چرا که دست واسطه در این امر کوتاه شده است و افرد می توانند در ازای پرداخت پول کم ترف پارچه مناسب خود را تهیه بفرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما