فروش عمده پارچه ویسکوز خام

پارچه های گردباف دارای انواع متعددی هستند که یکی از آنها پارچه ویسکوز خام محسوب می شود. این محصول با نخ های متفاوتی به صورت عمده عرضه می شود.

متفاوت بودن نخ موجب تنوع پیدا کردن در این محصول شده است، به طور نمونه نخ هایی مانند: نخ پلی استر، نخ لاکرا و ویسکوز می باشد. با ترکیب کردن این نخ ها می توان انواع متعددی از نخ ها را به بافتن پرداخته که شامل موارد زیر می شود:

 پارچه ویسکوز خام

  • پارچه ویسکوز پلی استر
  • پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا
  • ویسکوز صددرصد تیپ لاکرا

البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که این محصول با کیفیت های متعددی عرضه می شوند مانند: نخ اپن ایران، هند، ازبکستان، هند، چین و…. می باشد.
این گونه نخ‌ها می‌توانند به تنهایی کیفیت های متفاوتی را ایجاد کند.

 پارچه ویسکوز خام

تهیه کردن پارچه ویسکوز خام به صورت عمده

برای تهیه کردن پارچه ویسکوز خام اولین نکته‌ای که باید به آن اهمیت داد این است که آن را با قیمت مطلوب تهیه کرد که در این میان خرید کردن به صورت عمده یا تهیه کردن آن از کارخانه های عرضه کننده برای خرید آنها به صرفه تر خواهد بود و می توانید این محصول را به صورت عمده و با قیمت مطلوب به دست آورید که البته آسان ترین و بهترین راه برای جستجو کردن محصول باکیفیت از طریق سایت های آنلاین می باشد.
خصوصیات پارچه تریکو ویسکوز خام
پارچه تریکو ویسکوز جزو یکی از انواع پارچه های کشی به حساب می آید که الیاف هایی که در این نوع پارچه به کار رفته مانند: لاکرا ، پلی استر و… می باشد.
البته باید به این نکته توجه داشت که در بعضی از اوقات قیمت ارزان مورد اهمیت می باشد که در این پارچه به غیر از نخ های ویسکوز و لاکرا از نخ های پلی استر هم مورد استفاده قرار می گیرد. در بازار قیمت آن به صورت عمده یکی از عوامل متفاوت بودن قیمت در همین مسئله است.

 پارچه ویسکوز خام

دلیل وجود تفاوت در قیمت پارچه تریکو ویسکوز خام

تفاوت داشتن در قیمت پارچه تریکو دارای دلیل های بسیاری می باشد که شامل موارد زیر می شود:

  • الیاف و نخ های مورد استفاده در پارچه
  • کیفیت بافت پارچه
  • بافته شدن آن به صورت یک رو یا دو رو

یکی از دلایل فرق داشتن قیمت عمده در این گونه پارچه بافت آن نوع نخ در پارچه ویسکوز خام می باشد. به طور نمونه مورد استفاده قرار دادن نخ پلی استر در این نوع پارچه موجب کاهش قیمت آن می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما