فروش ویژه پارچه شلوار اسلش

شلوار اسلش در دیدگاه قدیمی همان شلوار ورزشی نامیده می شود و  دارای تنوع مدلی زیادی است . استفاده از شلوار اسلش محدودیت سنی خاصی ندارد و در هر سنی می توان استفاده کرد و به علت راحتی دوخت و خوش ایستی آن در هر مکانی در اداره ،منزل و در ورزشگاها بیشتر توسط جوانان استفاده می شود. شلوار اسلش را از پارچه های که طرح خاصی ندارند و دارای کش در تار و پود هستند تولید می کنند و پارچه فروشان با فروش ویژه پارچه شلوار اسلش به تولید کنندگان جهت دوخت و تولید شلوار همکاری می کنند.

فروش ویژه پارچه شلوار اسلش

انواع پارچه های مناسب شلوار اسلش

انواع پارچه های مناسب شلوار اسلشپارچه هایی که با آن شلوار های اسلش درست می کنند به علت کیفیت جنس، براقی و نرم و راحتی که دارند و به دلیل این که دیرتر کهنه می شوند  مورد پسند اقشار جامعه بخصوص جوانان هستند در طرح های ساده و راه راه و مدلهای مختلف برای زنان، مردان و بچه ها دوخت می شوند . شلوار اسلش موجود در بازار از نوع پارچه های بنگال، فلامنت و دورس ها تولید می شود و در رنگ های یشمی، زرد، نارنجی، مشکی ،طوسی، سرمه ای تولید می شوند.

انواع پارچه های مناسب شلوار اسلش عبارتند از

۱-پارچه نخ پنبه ای

۲-پارچه پشمی

۳-پارچه کنفی(الیاف گیاهی)

۴-پارچه مصنوعی

۵-پارچه ملانژ

پر کاربرد ترین نوع پارچه شلوار اسلش آن است که به صورت ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی ساخته شده است که به آن ترویرا می گویند. از ویژگی های این محصول می توان به خنک بودن ،جذب مطلوب عرق بدن ، راحتی و دوام عالی آن در برابر شستشو اشاره کرد و همچنین به تناسب کیفیت آن  از قیمت مناسبی برخوردار است اما تنها عیبی که دارد این است که در فصل زمستان از نفوذ سرما جلوگیری نمی کند.

مشاور فروش پارچه شلوار اسلش

مشاور فروش پارچه شلوار اسلشهمانطور که در بالا نیز ذکر شد پارچه های مختلفی برای تولید این شلوار اسلش موجود دارد که هر کدام از آن ها کیفیت و قیمت مختلفی دارا است به همین دلیل در هنگام خرید این محصول باید دقت ویژه ای نمود و بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را خریداری نمایید. بهتر است بدانید مشاوره فروش پارچه شلوار اسلش وجود دارد که با تمام پارچه ها و کیفیت هر کدام از آن ها آشنایی دارد و می تواند در این زمینه به شما کمک موثری نماید.

این مشاور به تمام سوالات مشتریان پاسخگو است و اطلاعات جامع و کامل در خصوص این محصول در اختیار شما می گذارند. خریداران می توانند از طریق این افراد به صورت تلفنی و حضوری اطلاعات کافی بدست آورند و با آگاهی کامل خریدشان را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما