فروش پارچه گردباف کشی عمده ای

فروش پارچه گردباف کشی عمده ای در بازار به صورت وسیع و گسترده انجام میپذیرد، چرا که این پارچه دارای ویژگی های منحصر به فردی است و خرید آن به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدی ها و دفاتر و نمایندگی های فروش امکان پذیر است.
پارچه گردباف چیست؟ فروش عمده پارچه گردباف به چه شیوه ای انجام میپذیرد؟ از ویژگی های پارچه گردباف چه میدانید؟
برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر در حوزه پارچه گردباف تا پایان با ما همراه باشید.
پارچه گردباف، نمونه ای عالی و ارزنده در بین پارچه های صنعت نساجی کشور است. پارچه گردباف دارای طرح و رنگ جذاب و چشم نواز است و در انواع مدل های متنوع به عرصه تولید رسیده است و به بازار عرضه میشود. پارچه های گردباف از نمونه های نفیسی است که طرف داران زیادی را توانسته به سمت و سوی خود جلب کند.
پارچه های گردباف، پارچه هایی هستند که فقط از پود تولید شده اند و اما در برخی از نمونه های آن هم تار و هم پود به صورت ترکیبی استفاده شده است. البته بافت به کار رفته در این نوع پارچه بستگی به نوع دستگاه با یک دیگر متفاوت هستند. پارچه های گردباف دو نوع هستند: ۱- پارچه های گردباف تریکو ۲- پارچه های گردباف کشی.

فروش پارچه گردباف کشی عمده ای
پارچه های گردباف کشی بیشتر در تهیه انواع لباس زنانه کاربرد دارد. فروش پارچه گردباف کشی عمده ای، از طریق نمایندگی ها و دفاتر فروش مجاز و همچنین از طریق صفحات مجازی و سایت های تخصصی طراحی شده امکان پذیر است. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا باید خرید عمده پارچه گردباف کشی را به صورت آنلاین انجام بدهیم؟! در واقع میتوان گفت فروش پارچه گردباف کشی عمده ای به صورت آنلاین و از طریق سایت های معتبر مزایای بیشتری را نسبت به خرید حضوری برای مشتریان در برخواهد داشت
در خرید به صورت آنلاین علاوه بر این که شما محصولات را با قیمت استثنایی خریداری میکنید در وقت و انرژی شما نیز صرفه جویی خواهد شد و میتوانید بدون ذره ای محدودیت و در کمترین فرصت و بدون اتلاف وقت و هزینه، محصولات انتخابی خود را در هر تعدادی که میخواهید سفارش دهید و دریافت کنید.
اما فروش پارچه گردباف کشی عمده ای از طریق این دو روش و به صورت مستقیم و بی واسطه سبب شده است تا مشتریان علاوه بر خرید جنسی باکیفیت و اصل، بدون دخالت واسطه گران و هرگونه تقلبی، بتوانند این محصولات را با قیمتی استثنایی و باور نکردنی تهیه کنند.
مراکز فروش پارچه گردباف کشی عمده ای، در واقع پلی هستند که برای ایجاد ارتباط بین مشتریان و تولید کنندگان شکل گرفته اند. در این مراکز فروش پارچه گردباف کشی عمده ای، خدمات پس از فروش به خوبی ارائه میشود و مشتریان محترم میتوانند به راحتی از این خدماتی که توسط تولید کنندگان برای آنها در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

 ترفندهای محافظت از پارچه گردباف کشی
ترفندهای محافظت از پارچه گردباف کشی

چگونه میشود دوام و ماندگاری پارچه های گردباف کشی را بالا برد؟ درباره مراقبت و محافظت و همچنین نحوه شست و شو پارچه گردباف کشی چه میدانید؟
اگر برایتان نگه داری و محافظت از پارچه ای که برای آن هزینه ای را صرف کرده اید، مهم است پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
پارچه های گردباف کشی استفاده های بی شماری در تهیه لباس هاس زنانه دارند و از درصد محبوبیت بالایی در بین خانوم ها برخوردار است و همانطور که میدانید پارچه های گردباف کشی دارای بافتی حساس هستند و نگه داری و مراقبت از آنها نیازمند رعایت یک سری از نکات است و اگر بخواهید این پارچه ها عمر و دوامی طولانی برای شما داشته باشند حتما باید این نکات را رعایت کنید تا از صدمه و آسیب به بافت آنها جلوگیری کنید.
در درجه اول بعد از انتخاب جنسی مرغوب، اصل و بادوام، طریقه شستن پارچه گردباف کشی بسیار در میزان دوام و ماندگاری آن نقش مهم و پررنگی دارد. پارچه های گردباف کشی بسیار پرکاربرد و پر استفاده میتوانند باشند و ممکن است در طول یک ماه چندین دفعه نیاز به شست و شو پیدا کنند. با رعایت چند موارد ساده عمر و ماندگاری پارچه گردباف کشی خود را میتوانید به آسانی زیاد کنید.
به هیچ وجه پارچه گردباف کشی را با دمایی بیشتر از ۳۰ درجه شست و شو ندهید زیرا باعث کاهش ماندگاری و آسیب به بافت و الیاف پارچه میشود.
حتما به جای استفاده از پودرهای چند آنزیمی از مایع شست و شو استفاده کنید و این را بدانید وایتکس اصلا گزینه مناسبی برای تمیزی پارچه نخواهد بود زیرا علاوه بر صدمه با بافت پارچه گردباف کشی سبب صدمه به رنگ پارچه هم خواهد شد.
ناگفته نماند هر پارچه ای از جمله پارچه های گردباف کشی اگر در محیطی نمناک و مرطوب برای مدت طولانی گذاشته شود علاوه بر اینکه باعث ایجاد بویی ناخوشایند در پارچه ها میشود میتواند سبب ایجاد صدمه به بافت پارچه هم بشود.

نکات کلیدی در انتخاب پارچه گردباف

نکات کلیدی در انتخاب پارچه گردباف

۱- حتما جنس نخ انتخابی خود را بشناسید: هر پارچه گردباف تشکیل شده از یک یا دو و یا ترکیبی از چند نخ مختلف به عرصه تولید میرسد. هر نخ دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود است. اطلاع از جنس و نوع نخ به کار رفته در آن میتواند کمک بسیار زیادی به شما در انتخاب پارچه گردباف مناسب بکند.
۲- انتخاب درست جنس: نوع بافت، جنسیت و تکمیل پارچه گردباف بیشترین میزان تاثیر را بر خصوصیات و ویژگی های پارچه گردباف کشی دارد. هر نوع بافت دارای ضخامت و شکل ظاهری خاصی است و نوع بافت باید متناسب با مصرف پارچه انتخاب شود.
۳- متراژ مناسب را انتخاب کنید: پارچه های گردباف کشی در عرصه تولید و خرید وفروش بر حسب کیلو گرم محاسبه میشوند. وقتی شما یک طاقه بیست کیلویی از پارچه گردباف کشی را تهیه میکنید باید دقت کنید که یک کیلو از آن چند متر پارچه خواهد بود. چون متراژ پارچه در یک کیلو (گرماژ) میزان ضخامت آن را تعیین خواهد کرد و شما برای تولید هر پوشاکی نیازمند ضخامت خاصی خواهید بود.
۴- لول شدگی پارچه را حتما بررسی کنید: لول شدن پارچه گردباف زحمت زیادی را در زمان برش و دوخت خواهد داشت پس حتما به این نکته توجه داشته باشید.
۵- در هنگام خرید پارچه گردباف کشی حتما به رنگ آن دقت کنید تا دچار رنگ پریدگی و یا عدم یک نواختی در رنگ نباشد، مخصوصا بعضی از پارچه ها در خط تا دچار رنگ پریدگی هستند حتما به این نکته توجه کافی داشته باشید.
۶- عرض مناسب با الگو را برای پارچه انتخاب کنید: انتخاب عرضی نادرست سبب میشود پرتی پارچه شما زیاد باشد. با رعایت و دقت همین چند نکته ساده میتوانید پارچه گردباف مناسبی را تهیه کنید.

معرفی مدل های مختلف پارچه گردباف

معرفی مدل های مختلف پارچه گردباف

انواع مدل های پارچه گردباف چیست؟ آیا از کاربردهای پارچه گردباف اطلاع دارید؟
در ادامه قصد داریم تا چندین مدل معروف پارچه گردباف را به شما معرفی کنیم.
۱- پارچه گردباف لاکرا: این پارچه بسیار بادوام است و از طول عمر بسیار زیادی برخوردار است. نقطه مثبت این پارچه خاصیت کشسانی آن است که تا ۵ برابر مقدار اولیه خود میتواند باز شود و بیشتر در تهیه شلوار جین و لباس های ورزشی کاربرد دارد.
۲- پارچه گردباف پلی استر: پارچه تریکو پلی استر از نخ پلی استر درست شده است و به صورت تار گونه ساخته شده است. پارچه های گردباف پلی استری معمولا میتوان گفت ضدآب هستند و استحکام زیادی در برابر در رفتن دارند، به گونه ای که از این پارچه ها در تولید کاپشن، اوورکت،لباس هاس ورزشی استفاده میکنند.
۳- پارچه گردباف پنبه ای: به دلیل لطافت و نرمی و همچنین عدم حساسیت زا بودن این نوع پارچه بیشتر برای تولید انواع کالاهای خواب استفاده زیادی دارد.
۴- پارچه گردباف ویسکوز: پارچه تریکو ویسکوز بسیار مورد استفاده بانوان قرار گرفته است. روسری های نازکی که بافت ظریف دارند و به سرعت نخ کش میشوند، از جنس پارچه گردباف ویسکوز هستند. این پارچه به دلیل استحکام پایینی که دارد از ترکیب کردن نخ لاکرا با آن برای افزیش استحکام آن استفاده میشود.
۵- پارچه گردباف جودون: بافت این نوع پارچه لوزی شکل بوده و بیشتر در لباس های زنانه و مردانه به خصوص در تهیه تیشرت مردانه استفاده میشود. و بیشترین کاربرد آن در تهیه لباس های زمستانه است. کیفیت و دوام این نوع پارچه های گردباف بسیار خوب است.

معرفی مدل های مختلف پارچه گردباف
۶- پارچه گردباف ملانژ: از پارچه گردباف ملانژ بیشتر برای تهیه لباس های بانوان استفاده میشود. این پارچه نسبت به سایر پارچه های گردباف شکیل تر و خاص تر است. این پارچه استحکام بالایی دارد و برای تهیه انواع پیراهن، دامن مجلسی استفاده بسیار زیادی دارد.
۷- پارچه فلامنت گردباف: این نوع پارچه ها بسیار نرم و لطیف هستند و در هنگام دوخت لول نمیشوند و برای دوختن انواع سویشرت مناسب است.
همان گونه که گفته شد، هر کدام از این موارد نام برده شده دارای استفاده های مختلف و متفاوتی از جمله؛ لباس های ورزشی، اسپرت، زیر پوش مردانه و لباس های زنانه هستند و ما روزانه سرو کار زیادی با این نوع پارچه ها داریم.
از خصوصیات همه پارچه های گردباف میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛
۱- از استحکام و مقاومت قابل قبولی برخوردار هستند.
۲- شستن و خشک کردن این پارچه بسیار راحت و آسان است.
۳- چروک پذیری بسیار کمی دارند و نیاز به اتو کشی ندارند.

سفارش پارچه گردباف کشی

سفارش پارچه گردباف کشی

پارچه گردباف کشی به دلیل ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد و نفیسی که دارد، از میزان محبوبیت زیادی برخوردار است وطرف داران زیادی به خصوص در میان بانوان دارد.
تولید کنندگان برای فروش پارچه گردباف کشی عمده ای، همان گونه که در ابتدای متن گفته شد از طریق دفاتر و نمایندگی های مجاز و همچنین از طریق سایت های معتبر آنلاین اقدام میکنند. مشتریان محترم میتوانند با مراجعه حضوری به این دفاتر و نمایندگی های تعیین شده سفارشات عمده خود را ثبت کنند و یا از طریق صفحات مجازی معتبر اقدام به خریداری این محصولات کنند.
مزایای فروش پارچه گردباف کشی عمده ای به صورت آنلاین نسبت به فروش حضوری به شرح زیر است؛
۱- صرفه جویی در وقت؛ مشتریان محترم به جای صرف وقت زیادی در ترافیک و هدر رفتن زمان میتوانند به راحتی و با یک جستجو ساده نسبت به ثبت سفارشات خود اقدام کنند و از این طریق میتوانند مدیریت خوبی نسبت به زمان خود داشته باشند.
۲- جلوگیری از صرف هزینه های اضافه مانند هزینه رفت وآمد، بنزین و…

سفارش پارچه گردباف کشی
۳- مشتریان اینترنتی دارای قدرت انتخاب بسیار بالایی در دامنه گسترده ای از فروشگاه های اینترنتی هستند و با یک جستجوی ساده، میتوانند دسترسی راحت و آسان به انواع طرح ها، رنگ ها و مدل های انواع پارچه گردباف کشی داشته باشند و سفارشات خود را به ثبت رسانند.
۴- قیمت مناسب و استثنایی این محصولات در ثبت سفارشات آنلاین، زیرا محصولات بدون دخالت واسطه گران از طرف تولید کننده یا فروشنده به صورت مستقیم به دست مشتریان میرسد.
اما سفارش و یا فروش پارچه گردباف کشی عمده ای چه مزایا و منفعتی برای فروشنده و یا خریداران دارد؟
در سفارش عمده پارچه گردباف کشی هم فروشنده و هم خریدار به سود و منفعتی زیادی دست پیدا میکنند. بدین صورت که فروشنده میتواند تعداد و حجم بالایی از محصولات خود را به فروش برساند و از این طریق به میزان فروش بالایی دست پیدا کند و خریدار نیز با سفارش محصولات در حجم زیاد میتواند از تخفیفات استثنایی و باور نکردنی این محصولات بهره مند شود. همینطور خریدارانی که دارای مغازه های خرده فروشی در سطح بازار هستند میتوانند این محصولات را با قیمت کمتر و استثنایی به فروش برسانند و در واقع نوعی تخفیف برای اجناس مغازه خود در نظر بگیرند تا از این طریق میزان فروش آنها نیز بالا برود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما