قیمت روز پارچه دورس

پارچه دورس امروزه توسط خریداران عمده که تولید کنندگان لباس می باشند، خریداری می شود. این پارچه در تنوع رنگ ها و مدل ها تولید می شود که این امر مصارف بالای آن ها را سبب شده است. این محصولات با توجه به کیفیت های محصول قیمت گذاری می شوند. قیمت روز پارچه دورس عموما در طول سال دچار نوسان می شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید‌.

قیمت روز پارچه دورس

مصارف پارچه دورس را عنوان کنید

مصارف پارچه دورس را عنوان کنید

پارچه دورس یکی از لطیف ترین و نرم ترین‌ پارچه های کاربردی در خیاطی می باشد. این پارچه عموما بافت مستحکمی ندارد و تار و پود آن کاملا قابل مشاهده می باشد. تولید کنندگان این پارچه عموما به علت مصارف بالایی که دارد آن ها را در انواع طرح ها و مدل ها تولید می نمایند. 

برای خوانندگان این مطلب می تواند سوالی ایجاد شود که پارچه دورس چه مصارفی دارد. برای پاسخ به این سوال می تواند کیفیت آن را مورد بررسی قرار داد. قدرت جذب رطوبت این‌ پارچه بالاست. بنابراین تولید کنندگان لباس ورزشی می توانند از انواع طرح های زیبا و شکیل این محصول در تولید لباس های ورزشی اعم از تیشرت، سوئی شرت و گرمکن ورزشی و شلوار و لگ های ورزشی استفاده کنند.

پارچه دورس عموما از هفتاد درصد پلی استر و سی درصد پنبه تشکیل یافته است. این محصول عموما با استفاده از دستگاه هایی که گرد بافت هستند تارو پودشان بافته می شود. بنابراین این پارچه ها گرد بافته شده و ترکی پارچه ای ندارند‌. این پارچه ها اغلب کش بافت هستند و میزان این امر بسته به نوع تولید محصول دارد. کش بافت های زیاد برای دور مچ لباس های ورزشی به کار می رود. 

شرکت تولید پارچه دورس

شرکت تولید پارچه دورس

شرکت تولید پارچه دورس امروزه در تولید خود تراکم های مختلفی را اعمال می کند. تراکم تار و پود مختلف سبب ایجاد پارچه هایی مختلف از نظر طرح و مدل می شود. پارچه های تراکم بالا در دو درجه ضخامت کم و زیاد تولید می شوند. درجات ضخیم برای تولید لباس های گرم مانند سوئی شرت استفاده می شود. و تراکم های کمتر برای لباس های نوزادی و کودکان به کار می رود. 

امروزه تولید کنندگان بسیاری در سراسر کشور به تولید این پارچه مشغول هستند. آن ها با گسترش تجهیزات تولیدی خود و خط تولید توانسته اند با افزایش میزان تولید، بسیاری از محصولات خود را برای صادرات در نظر می گیرند‌. رنگ های و طرح های فانتزی این محصول برای تولید لباس های کودک و خانگی به کار می رود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما