قیمت کلی پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

قیمت کلی پارچه فلامنت سوزنی ورزشی کمتر از قیمت خرده می باشد البته کیفیت، نوع برند، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت تاثیر گذار هستند.

پارچه فلامنت سوزنی همان طور که از نامش مشخص است به وسیله الیاف مصنوعی فلامنت بافته شده است که الیاف درشتی دارد و براق می باشد.

قیمت کلی پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

مختصری درباره فرآیند تولید پارچه فلامنت سوزنی

مختصری درباره فرآیند تولید پارچه فلامنت سوزنی فرآیند تولید پارچه فلامنت سوزنی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • در وهله اول الیاف فلامنت با الیاف ویسکوز و پنبه ترکیب می شود.
  • در مرحله دوم الیاف با دستگاه های پیشرفته و مدرن بافته می گردد و تبدیل به پارچه می شود.

پارچه فلامنت به دو صورت پارچه فلامنت ورزشی و پارچه فلامنت مجلسی تولید می شود پارچه فلامنت ورزشی در مقایسه با پارچه فلامنت لباس مجلسی الیاف درشت تری دارد و حالت آن کشسانی است و بافت آن لطیف می باشد و براقیت فراوانی دارد.

پارچه فلامنت در دو مدل ساده و سوزنی تولید می شود که مدل سوزنی آن برای دوخت لباس های ورزشی استفاده می گردد و چون از پنبه طبیعی تولید شده و به هیچ عنوان عرق نمی کند و خارش ایجاد نمی نماید و به دلیل جنس مقاومی که دارد بهترین پارچه برای دوخت لباس های ورزشی محسوب می گردد.

با گذشت زمان پارچه فلامنت سوزنی ورزشی ایستادگی خود را از دست نمی دهد و در مقابل سابیده و پاره شدن مقاومت بالایی دارد و از خصوصیات این نمونه پارچه می توان به امکان چاپ عدد یا شکل روی آن اشاره کرد حالت کشی بودن آن باعث شده به راحتی روی بدن بنشیند علاوه بر این ها به هیچ عنوان پرز نمی دهد و همین باعث شده از پر مصرف ترین پارچه برای دوخت لباس های ورزشی محسوب شود که این به نوبه خودش موجب شده خرید آن بازار داغی پیدا کند.

پخش مستقیم پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

پخش مستقیم پارچه فلامنت سوزنی ورزشی پخش مستقیم پارچه فلامنت سوزنی ورزشی توسط حداکثر عرضه کنندگان این محصول به وفور انجام می شود چون می توانند میزان فروش خود را ۱۰۰ درصد افزایش دهند و مشتریان هم موفق می شوند بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه محصول را تهیه کنند علاوه بر این مزیت های استفاده از این مدل پارچه باعث شده پخش پارچه فلامنت رونق خوبی بگیرد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • به هیچ عنوان عرق نمی کند که این باعث می شود در هنگام تمرینات ورزشی بوی بدی متساعد نشود.
  • حالت کشی دارد و دوام و کیفیت آن عالی است.
  • زیر دست آن نرم و لطیف می باشد.
  • در هنگام دوختن لول نمی شود.
  • در هنگام شستن رنگ نمی دهد.
  • برای دوخت سویشرت، شلوار و انواع البسه های ورزشی استفاده می شود.
  • امکان چاپ روی آن وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما