مرکز پخش پارچه دونخ

پارچه های از جمله محصولاتی هستند که در زندگی جوامع امروزی بیشترین کاربرد را دارند. این محصول دارای انواع بسیاری از جمله متقال، چیت، حریر، چلوار، لی، کتان و .. می‌باشد. پارچه ها بعضا از یک یا چند نخ مختلف تولید می‌شوند. تمام این نمونه های این محصول جریان هوا را از خود به خوبی عبور داره و از هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. انواع پارچه قابل شستشو بوده و کیفیت بالایی دارند. پارچه دونخ محصولی در مدلهای طرح دار و ساده است که جهت دوخت لباسهای زیبایی مردانه و زنانه مورد مصرف قرار می‌گیرد. جنس این پارچه ها محکم و بسیار مقاوم است.

مرکز پخش پارچه دونخ

تفاوت پارچه دونخ با پارچه دورو پنبه

تفاوت پارچه دونخ با پارچه دورو پنبهبا وجود تنوع بالای پارچه در مراکز فروش و عدم آگاهی افراد نسبت به مشخصات پارچه دو‌نخ بسیاری از خریداران این محصول را با پاچه های دورو پنبه اشتباه می‌گیرد. یکی از تفاوتهای اصلی این دو محصول نوع نخ آنها است. پارچه دو‌نخ از ترکیب دو نخ متفاوت تولید شده اما پارچه های دورو پنبه که ضخامت بیشتری نیز به نوع دو‌نخ تماما از پنبه تولید گردیده تند.

در حالی که این دو محصول با یکدیگر تفاوتهایی دارند. از مجموعه تفاوت های اصلی این دو محصول می توان به موارد ذیل اشاره داشت.

  • پارچه دو‌نخ از ترکیب نخ پنبه با الیاف دیگر تولید شده و دو روی کاملا متفاوتی دارد از کشش کمتری برخوردار است. اما پارچه دورو پنبه دو طرف آن یک شکل و تمام پنبه بوده و قابلیت کششی بیشتری را دارد.
  • تنوع طرح و رنگهای پارچه دو‌نخ معمولا بیشتر از قماش‌های دورو پنبه است.
  • قیمت فروش آنها نیز با یکدیگر فرق دارد.

توزیع پارچه دوروپنبه در تهران

توزیع پارچه دوروپنبه در تهرانخرید انواع پارچه دورو پنبه و دو‌نخ امروزه بسیار راحت شده و خریداران این کالا در هر نقطه ای از کشور که حضور داشته باشند می‌توانند به سادگی این نیاز را با هزینه مطلوب تامین نمایند.

خرید سفارشی این نمونه از پارچه ها در کشور در سالهای اخیر روندی صعودی داشته است. چرا که کارایی آنها نیز بیشتر است. پارچه دو‌نخ و دورو پنبه بسیار محکم بوده و ماندگاری زیادی دارند. برای سفارش مستقیم و غیرحضوری این نمونه از محصول از این سایت به صورت عمده می‌توانید آنلاین و یا تلفنی با ما در ارتباط باشد. ما مشتریان زیادی در سراسر کشور داریم که عمده این پارچه ها را سفارش می دهند. توزیع و پخش پارچه دونخ و دورو پنبه در تهران و سایر شهرهای ایران در زمان بسیار اندک و تضمینی انجام می‌پذیرد. ضمنا قبل از خرید و سفارش محصول می‌توانید لیست قیمت، طرح و رنگهای موجود این پارچه ها را در همین صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما