پخش انواع پارچه دو نخ خار خورده

پارچه دو نخ خار خورده در کدام شهرها تولید میشوند؟ پخش انواع پارچه دو نخ خار خورده به چه صورت است؟ پارچه دو نخ خار خورده چه نوع پارچه ای است؟ پخش انواع پارچه دو نخ خار خورده توسط شرکت های تولیدی معتبر صورت میگیرد، این شرکت ها شامل کارخانه تولیدی این پارچه است که نمایندگی هایی در سراسر کشور و خاورمیانه دارد.
این منسوج در تمامی استان های کشور وجود داشته و به وفور در بازار یافت میشود که به دلیل داشتن کیفیت و مرغوب بالا خریداران زیادی از سوی کشورهای خارجی دارد، هر ساله بیش از ۹۰۰ هزار تن طاقه پارچه دو نخ خار خورده صادر میشود که سهم ویژه ای در سود آوری برای کشور دارد. این محصول را میتوانید به صورت اینترنتی و مستقیم از طریق شرکت تولیدی پارچه دو نخ خار خورده خریداری کنید تا در کمترین زمان درب منزل دریافت کنید. مزیت خرید به صورت اینترنتی این است که طرح پارچه مورد نظر خود را میتوانید مناسب با طرح و رنگ خود با دست باز انتخاب کنید. سایت شرکت تولیدی پارچه دو نخ خارخورده در فصل های متنوع تخفیفاتی را در اختیار قرار میدهد که میتوانید در خرید این پارچه با مبلغ کمتر خریداری کنید.

از پارچه پنبه دو نخ خار خورده چه میدانید

از پارچه پنبه دو نخ خار خورده چه میدانید

پارچه پنبه دو نخ خار خورده زیر مجموعه پارچه تریکو محسوب میشود. پارچه ها معمولا از دو یا چند نوع نخ بافته میشوند، این محصول همان طور که از اسمش مشخص است؛ از دو نخ تشکیل شده است؛ نخ های به کار رفته در این پارچه از جنس پنبه ۸۰% و ۲۰% پلی استر ویسکوز تشکیل میشوند، سپس توسط مراحلی تکمیل و بافته میشوند.
پارچه دو نخ خارخورده پارچه ای است که از تنوع بالایی برخوردار بوده و متشکل از بهترین الیاف است. کارخانه بافنده این منسوج با کیفیت به صورت مستقیم و با به کارگیری مواد مرغوب و تولید توسط دستگاه های مدرن صنعتی به همراه کارشناسان خبره و زبده توانسته پارچه ای با کیفیت و بی نظیر را تولید کند و به عنوان یک نمونه اصیل پارچه ایرانی پنبه ای به رقبای خود به نمایش گذارد. پارچه دو نخ خار خورده از پارچه هایی است که در صنعت نساجی سروصدای زیادی بلند کرده است. پارچه مورد گفت و گو به صورت نازک و ضخیم موجود است که نوع ضخیم آن به وسیله ماشین آلات گردباف بافته میشوند؛ همچنین این پارچه به صورت تک رو یا دورو وجود دارد.
این پارچه یکی از مشهور ترین پارچه های تریکویی بسیار نرم و لطیف است که نسبت به پارچه های نخی، پارچه های پلی استر ویسکوز، پارچه ابریشمی و… از کیفیت بالاتر و به همان نسبت از قیمت مقرون به صرفه و کمتری برخوردار است. پارچه دو نخ خار خورده در مرحله اول با الیاف های پنبه و پلی استر تار و پود میشوند، سپس به مرحله بافندگی توسط مدرن ترین دستگاه ها هدایت میشوند. بعد از بافته شدن، پارچه دو نخ خارخورده به مرحله ریسندگی میرود تا ریسندگی بر روی آن انجام شود … سپس به مرحله رنگ رزی و تثبیت رنگ میرود تا رنگ های طبیعی بر روی آن تثبیت شوند و در اثر شست و شو و استفاده مداوم رنگشان از بین نرود. سپس در ابعاد متنوع تولید و بسته بندی میشوند تا به دست فروشندگان و به تبع آن مصرف کنندگان برسد. از پر فروش ترین رنگ های پارچه دو نخ خار خورده میتوان به رنگ های مشکی، سرمه ای، آبی، قهوه ای، قرمز و… اشاره کرد.

کاربردهای پارچه دو نخ خار خورده

کاربردهای پارچه دو نخ خار خورده

همه ما انسان ها در طول روز خواسته یا ناخواسته با پارچه ها در ارتباط هستیم؛ به طوری که میتوان گفت ۲۴ ساعت همیشه با پارچه ها در ارتباطیم و از این رو باید پارچه ای با بدنمان در تماس باشد که مرغوبیت فراوانی داشته باشد تا حساسیت پوستی ایجاد نکند. پارچه دو نخ خار خورده توسط روش تولید گرم ساخته میشود و از جنس پنبه است که به صورت دو نخ بافته میشود، بافت و دوخت این پارچه منحصر به فرد است و عمدتا به صورت زیگزاگی دوخته میشوند که باعث جذابیت بیشتر میشود.
از این پارچه برای لباس های زمستانی بیشتر استفاده میشود زیرا پنبه به کار رفته در آن از نوع اصیل است و عایق مناسبی برای گرما است، از همین رو گرما را درون خود به خوبی حبس میکند. این پارچه برای تولید البسه مجلسی، سویشرت، پیراهن، لباس های ورزشی، گرم کن ها و… استفاده میشود. همچنین به دلیل بافت پنبه ای که دارد برای لباس های نوزاد و عروسک سازی هم مناسب است.

پارچه دونخ خارخورده
به صورت کلی پارچه ها برای مدت بیشتری در تماس با بدن ما هستند و از این رو نقش تاثیرگذاری در صورت عدم مرغوب و با کیفیت بودن برای بدن ایفا میکنند، جای تعجب نیست اگر با مواد تولید شده و به کار رفته در پارچه، بدن سازگاری نداشته باشد و در نتیجه ساعت ها دچار خارش بدن شوید. استفاده از پارچه دو نخ خار خورده که از مواد با کیفیت پنبه ای و درجه یک تولید شده است، باعث میشود دچار بیماری نشوید و برای افرادی که دچار آلرژی یا حساسیت پوستی هستند مناسب است، زیرا درصد مواد پلی استر به کار رفته در این پارچه نسبت به سایر پارچه ها کمتر بوده، بیشتر از مواد طبیعی ساخته شده اند. پارچه دو نخ خار خورده از با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است که الیافی طبیعی دارد. از این پارچه به دلیل داشتن دو نخ پنبه، به پارچه با ضخامت بالا یاد میشود.

آشنایی بیشتر با پارچه دو نخ شانتون

آشنایی بیشتر با پارچه دو نخ شانتون

شاید در مرحله اول نام این پارچه برایتان نا آشنا باشد. درست است، زیرا این پارچه بیشتر تولید خارج (کشور چین) است، پارچه دو نخ شانتون شبیه پارچه نخی است، اما نسبت به آن مقداری نازک تر بوده و از دو نخ ابریشم تولید میشود. در گذشته برای تولید این پارچه از ابریشم خام وحشی استفاده میشده است.
این پارچه برجسته بوده و زیبایی خاصی دارد. نرمی و لطافت ویژه آن به دلیل وجود ابریشم به کار رفته در آن است. تولید پارچه دو نخ شانتون در سال های ۱۸۸۰ به بعد انجام شد و تا کنون در بیشتر کشورهای جهان در حال تولید است. جنس این پارچه مرغوب است و دارای ضخامت و سنگینی بالا. استفاده از این پارچه برای افرادی که پوست حساسی دارند توصیه نمیشود.
پارچه دو نخ شانتون در همه فصول به ویژه فصل تابستان، مورد استفاده قرار میگیرد، زیرا گردش هوا در خود داشته، باعث تعریق بدن نمیشود و از کیفیت بالایی برخوردار است. برای تولید لباس های مردانه، زنانه، بچه گانه و لباس های ورزشی از پارچه دو نخ شانتون استفاده میشود. این پارچه ضخامت بالایی دارد و الیاف های به کار رفته در آن توسط دستگاه، به صورت دانه ضخیم تار و پود میشوند تا ضخامت بالایی به پارچه دهند.

استفاده از پارچه دو نخ خارخورده
لباس هایی که از پارچه دو نخ خار خورده هستند؛ بیشتر برای لباس های تابستانی مناسب هستند، این پارچه دارای منافذ و بافت کنفی بوده، موجب میشود حرارت بدن درون پارچه حبس نشود تا گردش هوا داشته باشد و بدن عرق نکند. در صورت تعریق بدن با تحرک زیاد، سریعا این عرق خشک شده و برای مدت بیش از ۵ دقیقه به طول نمی انجامد؛ از این رو برای این مورد انتخاب پارچه دو نخ شانتون بسیار مناسب است.
این پارچه ویژگی هایی مانند: نداشتن پرزدهی، نداشتن آبرفت در اثر شست و شو، نرمی و لطافت بالا، تنوع رنگ زیاد و… است. این پارچه به دلیل ویژگی های زیادی که نسبت به سایر پارچه ها دارد و دارا بودن کیفیت بالا و مطلوب باعث شده برای لباس های زمستانی هم کاربرد داشته باشد و انواع سویشرت ها، کاور ها، گرمکن ها از آن تولید میشود. برای خرید مطمئن و با قیمت مناسب این نوع پارچه میتوانید از طریق نمایندگی های کارخانه تولیدی پارچه تریکو خرید نمایید. در تولید این پارچه از مرغوب ترین مواد و الیاف استفاده میشود که به این پارچه کیفیت بالا و مرغوبیت فراوانی میبخشد.

عرضه کنندگان مستقیم پارچه دو نخ خار خورده

عرضه کنندگان مستقیم پارچه دو نخ خار خورده

عرضه مستقیم پارچه دو نخ خار خورده توسط شرکت تولیدی این پارچه صورت میگیرد، پارچه دو نخ خار خورده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در سراسر کشور طرفداران زیادی دارد؛ به همین علت باید در تمام شهرهای کشور نمایندگی های فروش وجود داشته باشد تا نیاز خریداران را رفع کند. عمده نمایندگی های فروش پارچه دو نخ خارخورده در استان های (تهران، خراسان، آذربایجان، مازندران و…) وجود دارد.
جهت خرید این منسوج با کیفیت میتوانید به سایت شرکت تولیدی دیبا بافت نگار قم، مراجعه و پارچه مورد نظر خود را با طرح و رنگ مورد علاقه خود خریداری کنید. مزیت خرید اینترنتی از شرکت تولیدی نخ خارخورده به این صورت است که میتوانید پارچه دلخواه خود را با رنگ بندی بیشتر و تنوع طرح سفارش دهید تا در کمترین زمان درب منزل دریافت کنید.
برای خرید این پارچه میتوانید به شعب معتبر عرضه کننده این منسوج مراجعه کرده و این پارچه مرغوب را خریداری کنید. جهت خرید دو روش پیشنهاد میشود: از طریق اینترنتی یا به صورت مستقیم از شرکت تولیدی سفارش دهید تا از خرید خود مطمئن باشید و از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوید.

پارچه دو نخ کنف

پارچه دو نخ کنف

پارچه دو نخ کنف نوعی پارچه است که از الیاف پلی استر و الیاف گیاه شاهدانه تولید میشود. منسوج دو نخ کنف از موادی ساخته شده که قابلیت کشی بالایی دارد، گیاه کنف به عنوان یک محصول زراعی در آب و هوای متعادل رشد میکند. از این رو این پارچه برای چهار فصل مناسب است. پارچه دو نخ کنف زیباترین پارچه از دیدگاه نوع بافت و طرح و رنگ است؛ هر ساله ۱۰۰ هزار تن طاقه این پارچه به کشورهای دیگر صادر میشود، زیرا علاوه بر ایران، در کشورهای دیگر هم طرفداران زیادی دارد.
پارچه دو نخ کنف همان طور که از اسمش مشخص است از دو نخ تشکیل شده است، ضخامت بالایی دارد و در اثر استفاده مداوم دچار ساییدگی و خراش نمیشود. اين منسوج هم به صورت یک لایه و هم به صورت دو لایه تولید میشود. از این پارچه به مقاومت و استحکام در مقابل چروک شدگی و افزایش ماندگاری به همراه تثبیت رنگ یاد میشود و فقط با استفاده از این پارچه میتوان ویژگی های مذکور را حس کرد.
تولید این پارچه در ترکیبات رنگی بالایی صورت میگیرد. کاربرد بیشتر این پارچه برای لباس های زمستانی مانند: سویشرت، پیراهن و .. است.

پارچه دو نخ لاکرا

پارچه دو نخ لاکرا

پارچه دو نخ لاکرا یکی از پارچه هایی است که در ساخت لباس های مدرن و بروز استفاده میشود. این پارچه جنبه اشرافی داشته و بزرگان از آن استفاده میکردند به طوری که یکی از پارچه های لوکس و گران قیمت با قدمت چند ساله است. جزو پارچه های براق بوده، در رنگ های گوناگون ساخته میشود و جزو پارچه های مجلسی محسوب میشود.
جهت شست و شو بهتر است این پارچه را با آب ولرم بشویید و این شست و شو با دست بهتر از ماشین لباس شویی است. از این پارچه برای لباس های کشتی گیران، کت و شلوار، پابندها و… استفاده میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما