پخش انواع پارچه ملانژ دورو طرح دار

پارچه ملانژ از جمله پارچه های گردبافت است که مخلوطی از الیاف طبیعی و مصنوعی می باشد و این نوع پارچه انواع مختلفی دارد که از نظر میزان کاربرد الیاف طبیعی و مصنوعی متفاوت هستند. پخش انواع پارچه پارچه ملانژ طرح دار با کیفیت مناسب انجام می گیرد و خریداران عمده می توانند این محصول را با قیمت ارزان و ویژه خریداری کنند.

پخش انواع پارچه ملانژ دورو طرح دار

موارد مصرفی پارچه ملانژ را بشناسید

موارد مصرفی پارچه ملانژ را بشناسید

موارد مصرف پارچه ملانژ با توجه به انواع گوناگون این محصول متفاوت است و این پارچه با ضخامت و طرح های متفاوتی تولید می شود.

بافت این پارچه در انواع یکرو، دو رو، دو رس، فانریپ انجام می گیرد که هر کدام ویژگی های خاص دارند و برای دوخت لباس خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه های یک رو را اغلب برای لباس های راحت و خانگی و تاپ و تی شرت مصرف می کنند و این نوع پارچه به دلیل نرم و سبک بودن بسیار پرمصرف است.

پارچه های دورو به نسبت پارچه های یکرو پارچه های ضخیم هستند که برای تهیه لباس های ورزشی و تی شرت و بلوز و غیره کاربرد بیشتری دارند.

پارچه های دورس در واقع پارچه های ضخیم هستند که یک طرف آنها کرک دار است و برای تولید گرمکن ورزشی بسیار مناسب هستند

همچنین  پارچه های فانریپ دارای بافت کبریتی هستند که برای تولید لباس های ورزشی بیشتر به کار برده می شوند.

سایت فروش پارچه ملانژ گلکسی طرح دار

سایت فروش پارچه ملانژ گلکسی طرح دار سایت فروش پارچه ملانژ گلکسی طرح دار این محصول را به صورت مستقیم و با قیمت ارزان تر از جاهای دیگر به فروش می رساند.

خریداران این محصول به دنبال خرید ارزان و با کیفیت این محصول هستند و روش های گوناگونی برای خرید عمده این محصول وجود دارد.

روش خرید مستقیم و عمده این محصول یک روش ویژه و بسیار مناسب است که خریداران می توانند محصولات را به صورت دست اول و با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند.

خرید مستقیم این محصول برای تمامی خریداران عمده به راحتی انجام پذیر است و خریداران عمده در شهر های مختلف کشور می توانند با سفارش این محصول از خرید ارزان و با کیفیت این محصول بهره مند گردند.

تمامی محصولات ارائه شده دارای کیفیت بسیار عالی هستند و دلیل ارزانی آنها صرفاً عرضه مستقیم و حذف واسطه گران می باشد که سبب کاهش چشمگیری در قیمت این محصول شده است.

برای سفارش این محصول خریداران عمده می توانند از محصولات ارائه شده دیدن نمایند و همچنین از قیمت روز آنها اطلاع یابند و در صورت تمایل این محصولات را ثبت سفارش نمایند تا در کوتاهترین زمان برای آنها ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما