خرید و فروش پارچه ی گردباف توسط مشتری عزیز تهرانی

خرید و فروش پارچه ی گردباف توسط مشتری عزیز تهرانی که در تاریخ ۳/۸/۱۴۰۱ در جدید ترین اخبار مجموعه دیبا بافت نگار می توان به ثبت سفارش پارچه گردباف تشکی با گرماژ ۷۰۰گرم، ۱۲۰۰گرم به تعداد ۵۰ طاقه برای نمونه بارگیری انجامید اشاره کرد.
همکاری با شما مشتریان عزیز باعث خوشحالی ما بوده و مجموعه همه روزه در تلاش است که محصولاتی با کیفیت بیش تر تحویل دهد و خدمات ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرد و در کنار قیمت مناسب که به صورت عمده در نظر گرفته و ارسال به تمام شهرهای نقاط کشور و صادرات به تمام کشور های جهان انجام داده است.

خرید و فروش پارچه ی گردباف توسط مشتری عزیز تهرانی

پارچه گردباف

پارچه های گردباف نوعی پارچه صنعتی هستند که به این نام نامگذاری شده اند.
پارچه های گردباف دارای کاربرد فراوانی می باشند، این نوع پارچه دارای لطافت خاصی در بافت خود می باشند که به همین دلیل بسیار مورد استقبال طراحان لباس و تولید کنند گان صنعت پوشاک واقع شده اند.
لباس هایی که از این پارچه با بافت لطیف تهیه می شوند در قیمت تمام شده برای تولید کننده که به صورت عمده پارچه گردباف را بدون واسطه از شرکت دیبا بافت نگار تهیه کنید.
پارچه های گردباف عموما از هر جنس پارچه ای تولید می شوند، روش تولید پارچه گردباف به این صورت می باشد که الیاف بکار رفته شده در این پارچه متفاوت است و هر شرکت برای تولید این پارچه به نام برند خود از پارچه ی مخصوص خود استفاده می کند.
به دلیل گستردگی نخ های بکار رفته در پارچه های گردباف قیمت این پارچه ها هم وابسته به مواد اولیه به کار رفته می باشد که ثبات ندارد و به صورت قیمتی متغیر و قابل تغییر می باشد.

 

خرید پارچه گردباف

پارچه های گردباف که استفاده ی فراوانی در لباس های مجلسی دارد به دلیل بافت خوبی که دارد، به راحتی به تن می نشیند.
پارچه های گردباف انواع مختلفی دارد که می توان به این صورت نام برد پارچه گردباف ملانژ، پارچه گردباف پلی استر، پارچه گردباف للاکرا
پارچه گردباف ملانژ را بیشتر در لباس های مجلسی مورد استفاده قرار می دهند، این پارچه ها دارای جذابیت خاصی می باشند که می توان فقط در پارچه های گردباف مشاهده کرد، پارچه های گردباف ملانژ از الیاف ملانژ تولید می شوند، در تهیه پارچه های گردباف ملانژ از مواد اولیه و نخ های پلی استر و پنبه بکار می برند که با استفاده از این الیاف به پارچه های ملانژ خاصیت انعطاف پذیر بالایی داده که بسیار برای دوخت لباس مجلسی مناسب هستند . لباس های که از پارچه ملانژ تولید شده دارای ظرافت خاصی هستند که استفاده از لباس های جنس گردباف ملانژ مخصوص افراد شیک پوش است.
پارچه های گردباف پلی استر یکی از بهترین نوع پارچه است که کاربرد زیادی دارد و در لباس های ورزشی و کاپشن مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید پارچه گردباف
با توجه به این که محصولاتی مانند پوشاک زمستانی جزو ملزومات روزانه در فصل های سرد می باشد پس خرید آن برای همه ی مردم مورد نیاز می باشد و در نتیجه فروش زیادی دارند که همین دلیلی بر تولید بیشتر پارچه های پلی استر است که برای تولید لباس بکار می رود، پارچه های پلی استر دارای مقاومت استاندارد می باشندکه به راحتی پاره نمی شوند و محصولات تهیه شده از این پارچه استحکام بالایی خواهند داشت و این پارچه ها در انواع رنگ ها مخصوصا رنگ های شاد و متنوع تولید می شوند.
پارچه گردباف لاکرا به دلیل بافت خوبی که دارد خیلی خوب به تن می نشیند از این رو مصرف عمده این پارچه ها در تهیه و دوخت لباس های فرم مدرسه و اداره ها که خواهان پارچه ای شیک هستند مورد استقبال واقع می شوند، که این زیبایی خاص در لباس فقط با پارچه گردباف لاکرا قابل مشاهده است حتی در یونیفرم ها نیز از این پارچه استفاده می کنند.
پارچه های لاکرا دارای الیاف مصنوعی در بافت خود هستند که ا باعث انعطاف پذیری بیشتر پارچه می شود و حالت کشسان دارند و از این پارچه ها برای تولید لباس های ورزشی بیشتر استفاده می شود.
در سایت شرکت دیبا بافت نگار قم به طور جامع درباره ی انواع پارچه های گردباف پرداختیم.
پارچه گردباف همانند پارچه تریکو برای دوخت لحاف و پتو و همچنین در تولید لباس های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت این پارچه ها در بازار بسیار مناسب است، بسیاری از تولیدی ها و صنایع داخلی پارچه گردباف را با ارزش و قیمت مناسب به صورت عمده در دسترس مشتریان خود قرار می دهد که با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کنند.

 

فروش پارچه گردباف به تهران

خدمات فروش پارچه ی مجموعه دیبا بافت نگار در پخش و فروش به صورت عمده در زمینه پارچه گردباف با بهترین درجه کیفی و در انواع مختلفی از جنس به شما خریداران گرامی می باشد.
فروش و پخش عمده انواع پارچه های گردباف همانند پارچه گردباف پلی استر، ملانژ، پنبه به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت را از مجموعه دیبا بافت نگار بخواهید.
فروش و تولید انواع پارچه های گردباف با رنگ بندی کامل به تمام شهرهای مختلف ایران ارسال می شود.
فروش ارزان قیمت پارچه های گردباف در عرض های متفاوت با رنگ بندی ثابت و کاملا تضمینی انجام می شود، جهت اطلاع بیشتر با مرکز پخش عمده و تامین پارچه گردباف با جنس درجه یک پارچه گردباف با ما تماس بگیرید.
فروش عمده پارچه گردباف در بازار تهران انجام می شود، دستگاه های پارچه های گردباف به صورت یک رو ، دو رو ژاکارد نخ را به صورت حلقوی می بافند، برای خرید پارچه گردباف اول برای خود مشخص کنید این پارچه را برای تهیه و دوخت چه لباسی می خواهید استفاده کنید سپس ببنید که می خواهید پارچه گردباف شما از الیاف مصنوعی یا الیاف طبیعی تهیه شده باشد و اینکه پارچه قابلیت کشسانی هم داشته باشد.
پارچه های گردباف الیاف طبیعی که از جنس نخ پنبه ی ایرانی تهیه شده به عنوان یکی از بهترین مواد اولیه بشمار می رود.

فروش پارچه گردباف به تهران
در پارچه های گردباف از نخ های لاکرا و اسپانداکس بکار می برند که باعث کشسانی پارچه می شود.
پارچه های گردباف در مجموعه دیبا بافت نگار به صورت عمده طاقه و عدل انجام می گیرد، هر طاقه پارچه های گردباف وزنی معادل می باشد.
با توجه به تغییرات متداول در نرخ ارز که رابطه مستقیم با مواد اولیه پارچه های گردباف دارد ،بیشتر پارچه های وارداتی از کشورهایی مثل ازبکستان و هند و… می باشد.
با توجه به شرایط تولید شرکت دیبا بافت نگار توسط کارشناسان ایرانی بر قیمت آن تاثیر دارد، پارچه های گردباف از نظر قیمت در مقایسه با دیگر رقبای خارجی مناسب تر است، که نوسان در قیمت نخ های بکار رفته سبب تغییر قیمت نهایی محصول می شود.
شرکت دیبا بافت نگار با قیمت مناسب خود باعث شده محصولات این شرکت در بین خریداران خارجی و داخلی فروش خوبی داشته باشد.
امروزه بیشتر مردم تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی با آسان ترین روش انجام دهند و چون دیگر محصول را نمی توانند از نزدیک مشاهده کنند برای اینکه محصولی با کیفیت تحویل بگیرند باید خرید خود را از سایتی معتبر که دارای اعتبار و سابقه بوده انجام دهد، مجموعه دیبا بافت نگار که دارای سایت معتبر در زمینه انواع گسترده کالای خواب و انواع پتو همینطور منسوجات می باشد می توانید خرید خود را بوسیله لین سایت انجام دهید.
شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران مجموعه ما شما را راهنمایی کنند.

 

 

239

  1. سلام وقت بخیر
    لباس هایی که از این پارچه با بافت لطیف تهیه می شوند در قیمت تمام شده برای تولید کننده که به صورت عمده پارچه گردباف را بدون واسطه از شرکت دیبا بافت نگار تهیه کنید

  2. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف نوعی پارچه صنعتی هستند که بسیار در صنعت لباس از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

  3. سلام وقتتون بخیر
    خرید پارچه گرد باف از شما به چه صورت کیلویی فروش دارین یا متری یا طاقه ای؟

  4. سلام وقت بخیر
    قیمت مناسب که به صورت عمده در نظر گرفته و ارسال به تمام شهرهای نقاط کشور و صادرات به تمام کشور های جهان انجام داده است.

  5. سلام وقت بخیر
    قیمت مناسب که به صورت عمده در نظر گرفته و ارسال به تمام شهرهای نقاط کشور و صادرات به تمام کشور های جهان انجام داده است.

    • Shima:
      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  6. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف نوعی پارچه صنعتی هستند که به این نام نامگذاری شده اند ارسال به قمرود هم دارید ؟

    • Shima:
      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  7. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در اینستاگرام برای بفرستید نمونه ببینم بعد ثبت فاکتور کنم

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف که استفاده ی فراوانی در لباس های مجلسی دارد به دلیل بافت خوبی که دارد، به راحتی به تن می نشیند لیست قیمت و کاتالوگ هم ارسال کنید

  9. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه گردباف با کیفیتشما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  10. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه گردباف درجه یک با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  11. سلام وقت بخیر
    فروش ارزان قیمت پارچه های گردباف در عرض های متفاوت با رنگ بندی ثابت و کاملا تضمینی انجام می شود

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه گردباف ملانژ را بیشتر در لباس های مجلسی مورد استفاده قرار می دهند، این پارچه ها دارای جذابیت خاصی می باشند

  13. سلام وقت بخیر
    فروش عمده پارچه گردباف در بازار تهران انجام می شود، دستگاه های پارچه های گردباف به صورت یک رو ، دو رو ژاکارد نخ را به صورت حلقوی می بافند

  14. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان قدیمی شما هستم که همیشه خرید فروشگاهمو از شما میکنم بسیار باکیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.

  15. پارچه های گردباف نوعی پارچه صنعتی هستند که به این نام نامگذاری شده اند کاتالوگ محصولاتتون رو در واتساپ ارسال کنید آقای کریمی

  16. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف نوعی پارچه صنعتی هستند که به این نام نامگذاری شده اند نرخ مناسبی هم دارد در این سایت

  17. سلام وقت بخیر
    از این پارچه ها استفاده های زیادی میشود و کاربرد های زیادی دارند قیمت و کیفیت خوبی هم دارند

  18. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید
    آقای خسروانی آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما زنده باشید.

  19. سلام گردباف بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه
    تجارت پارچه تریکو و اصول خاصی دارد که شما را نیازمند مشاوران کاربلد و باتجربه در این زمینه می سازد

  20. سلام وقت بخیر ارسال به شهر اراک دارید من فروشگاه پارچه دارم از این پارچه گریبان تناژ بالا میخام

  21. سلام خسته نباشید چه جوری میتونم از انواع تنوع برای بنده پارچه های گردباف مطلع شوند و طاقه های پارچه های گردباف چند متری هستند

  22. سلام وقت بخیر
    به نظر من از پارچه‌های گردباف بهتر است ک در فصل‌های سرد استفاده شود و جنس ضخیم آن هم خوب است

  23. سلام خسته نباشید
    پارچه های گردباف پلی استر یکی از بهترین نوع پارچه است که کاربرد زیادی دارد و در لباس های ورزشی و کاپشن مورد استفاده قرار می گیرد ممنون

  24. پارچه های گردباف دارای کاربرد فراوانی می باشند، این نوع پارچه دارای لطافت خاصی در بافت خود می باشند که به همین دلیل بسیار مورد استقبال طراحان لباس و تولید کنند گان صنعت پوشاک واقع شده اند.

  25. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور انگلستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  26. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به تاجیکستان هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  27. باسلام و عرض ادب ممنونم از سایت خوبتون مطالب بسیار عالی بود بسیار سپاسگزارم چگونه میتوانم ثبت سفارش کنم از سایت خوبتون

  28. چقدر اطلاعاتی که در این سایت قرار داده شده مفید است و باعث میشه اطلاعات خوانندگان این سایت در مورد پارچه های مختلف بالاتر بره بسیار تشکر از سایت خوب شما

  29. اگه دنبال یک پارچه ای هستید که جنس عالی داشته باشه وبتونین خیلی چیزهاباهاش بدوزین بهتون این پارچه هاراپیشنهادمیکنم

  30. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  31. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من چند باری از شما خرید کردم خواستم ببینم برای عید به صورت چکی با من کار می کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  32. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  33. از این پارچه برای شلوار پیرهن و حوله و… وحتی برای ساخت کاور لوازم خانه بکار میرود

  34. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  35. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

  36. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از تولید کنندگان هستید که من بارها از شما خرید کردم و پشیمون نشدم لطفا همیشه همینطور بمونید.
    راستی یه سوال داشتم اگر من بخوام به دبی صادر داشته باشم شما میتونید کمکم کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  37. انقدر که این پارچه های نخی و پارچه گردباف زیبا و با دوام هستند که ادم به خرید مانتو حاضری بی رغبت میشه برای دوخت فوق العاده هستن

  38. سلام خسته نباشید پارچه های گردباف پلی استر یکی از بهترین نوع پارچه است که کاربرد زیادی دارد و در لباس های ورزشی و کاپشن مورد استفاده قرار می گیرد

  39. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  40. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  41. این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  42. پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  43. با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

  44. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  45. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  46. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه فروش پارچه با شما همکاری داشته باشم اگر ماهی یک وانت از شما خرید کنم قیمت هر پتو چقدر برام تمام میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  47. اگر قصد خرید این پارچه‌ها را دارید بهتون پیشنهاد می کنم زیرا دارای جنس خوب و دوام و ماندگاری بالا دارد

  48. خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  49. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند پارچه های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  50. پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  51. مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

  52. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من تعریف شما را بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کنم وخرید خودمو انجام بدم دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  53. سلام خدمت تیم حرفه ای دیبا بافت نگار
    من یک سال پیش از شما خرید کردم بازم خواستار خرید از شما هستم هنوز هم ارسال دارین ؟

  54. پارچه های ایرانی بهترین پارچه ها از لحاظ کیفیت و دوام هستند پارچه های ایرانی با کیفیت و در سایت دیبا بافت نگار مطلب زیادی در باره آن نوشته شده است

  55. سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  56. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  57. بعضی از پارچه های تریکو اصل هستند و اگر کیفیت خوبی داشته باشند صادرات آنها بسیار به صرفه است

  58. پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده میکنند ک خیلی عالی است

  59. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  60. پارچه تریکو بخاطره داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه بسیار پر طرفدار است من قصد دارم این پارچه را در مقدار بالا خریداری کنم

  61. سلام وقتتون بخیر.از اینکه زحمات زیادی برای آماده کردن محتواهاتون میکشید ممنونم ازتون .الان که داشتم مقاله رو درموردپارچه تریکو..میخوندم گفتم که لازمه حتما تشکر کنم .موفق باشید

  62. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  63. سلام خدا قوت پارچه گردباف از طرح ها و مدل های مختلفی تولیدشده و برای دوخت انواع لباس مناسبه

  64. پارچه تریکو در کشورهای خارجی هم افراد مورد علاقه خودش رو داره و این پارچه فروش بالایی دارد

  65. این پارچه ها کارایی خیلی خوبی دارند از نظر قیمت و کیفیت خیلی خوب تاثیر دارند این پارچه ها
    اگر قصد خرید این پارچه‌ها را دارید بهتون پیشنهاد می کنم زیرا دارای جنس خوب و دوام و ماندگاری بالا دارد

  66. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  67. طرح و رنگبندی این پارچه ها بسیار جذاب خواهد بود وشما میتوانید این پارچه های زیبا و با طرح های متنوع از سایت زیر خریداری کنید

  68. این پارچه ها خیلی زیبا و کیفیت بسیار خوبی دارد و لباس هایی که از پارچه های تریکو تولید می شود کاملا ضد حساسیت هستند.

  69. سلام وقتتون بخیر.از اینکه زحمات زیادی برای آماده کردن محتواهاتون میکشید ممنونم ازتون .الان که داشتم مقاله رو درموردپارچه تریکو..میخوندم گفتم که لازمه حتما تشکر کنم .موفق باشید

  70. سلام ووقت بخیر
    محصولات شما بسیار با کیفیت هستند و در طرح و رنگ های مختلف وبا قیمتی مناسب ارائه داده میشود ممنون از کادر خوبتون وسایت پر محتواتون

  71. پارچه های تریکو یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشند که صادرات آن بسیار پر رونق می باشد
    پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده میکنند ک خیلی عالی است

  72. سلام وقت بخیر
    من در زمینه صادرات چند بار باشما همکاری کردم خواستم اینبار هم از شما خرید کنم و کارای صادراتو انجام بدم فقط قبلش سوال داشتم قیمت ها چند درصد تغییر کرده ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  73. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید

  74. سلام خسته نباشید
    پارچه های تریکو معمولا دارای جنس های خوبی هستند و تنوع زیادیدارند و جنس نسبتا خوبی دارند

  75. پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  76. سلام من پارچه ای میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
    با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

  77. پارچه تریکو تجارت شون واقعاً باعث سودآوری میشه و احتیاج به یک سری آموزشهای مهم داره
    بعضی از پارچه های تریکو اصل هستند و اگر کیفیت خوبی داشته باشند صادرات آنها بسیار به صرفه است
    پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرند

  78. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت با پارچه با کیفیت را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایرانی دیبا بافت نگارخریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

  79. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  80. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

  81. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

  82. سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  83. سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  84. سلام خسته نباشید لباس های که از پارچه ملانژ تولید شده دارای ظرافت خاصی هستند وتن خور زیبایی دارد

  85. سلام خسته نباشید
    پتو ها دارای طول عمر بالایی هستند و الیاف خیلی عالی تهیه می‌شوند و در شست و شو از بین نمیروند

  86. پارچه های تریکو پلی استر به علت مقاومت در برابر رطوبت و کشسانی بالا برای دوخت لباس ورزشی مناسب هستند و پارچه های پنبه ای برای دوخت لباس های تابستانی مناسب است و پارچه تریکو بخاطره داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه بسیار پر طرفدار است من قصد دارم این پارچه را در مقدار بالا خریداری کنم

  87. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  88. سلام تندرست باشید
    ممنون از تیم فروش خوبتون و با اخلاقتون خیلی پیگیری خوبی انجام میدن
    موفق و موید باشید

  89. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  90. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    چقدر طرح هاتون به روز و جدید هست و صد در صد میشه
    سودآوری خوبی روی این محصولات داشت. برای خرید عمده
    پارچه میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنیم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  91. همانطور که می‌دانید پارچه تریکو یکی از پارچه های بادوام و با کیفیت است پارچه های تریکو پلی استر برای دوخت انواع لباس ها استفاده میشه و از نرمی و لطافت بالایی برخوردارن و همچنین بسیار مقاوم و با کیفیت و استحکام بیشتری دارند

  92. این پارچه ها دارای وزن بسیارسبک واز لطافت بسیار بالایی وکیفیت برخورداندودرهرفصلی میشه به راحتی پوشید
    پارچه تریکو در مدل های گوناگونی تولید و به دست مردم می‌رسد

  93. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    واقعا کیفیت محصولات تون به تناسب قیمت خیلی خوبه، امیدوارم
    همکاری های بیشتری داشته باشیم.

  94. سلام روز خوش
    واسه پیگیریاتون مرسی و تحویل به موقع تون میشه شرایط فروش صادراتی بگین؟

  95. سلام خسته نباشید
    محصولاتتون کاربرد فراوانی دارند ‌‌قیمت های مطلوبی ممنونم ازتون

  96. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  97. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  98. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  99. سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  100. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  101. این پارچه ها دارای تنوع بسیار زیاد است و همچنین دارای رنگ بندی و طرح های مختلف می باشد و این پارچه ها ضد حساسیت هستند.

  102. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری

  103. سلام وقت بخیر من از این پارچه های تریکو عروسکی برای تولیدی لباس نوزادی سفارش دادم خیلی باکیفیت بود ممنون

  104. با توجه به تغییرات متداول در نرخ ارز که رابطه مستقیم با مواد اولیه پارچه های گردباف دارد ،بیشتر پارچه های وارداتی از کشورهایی مثل ازبکستان و هند و… می باشد.

  105. سلام خسته نباشید قیمت فروش کیلویی انواع پارچه نسبت به قیمت متری شده اش کمتر است؟

  106. سلام و وقت بخیر
    بابت ثبت سفارش پارچه های گردبافت تشکی
    یکبار میخواستم ثبت سفارش کنم برای نمونه از مجموعه شما
    گفتین که کمتر از ۵طاقه نمیتونید به عنوان نمونه بگیرین
    کاش برای نمونه یک طاقه هم قبول کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  107. سلام وقت بخیر
    پارچه گردبافت یکی از قشنگ ترین پارچه ها برای تولید لباس کودکان مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار جنس خوبی دارد.

  108. سلام وقت بخیر
    لباس هایی که از این پارچه با بافت لطیف تهیه می شوند در قیمت تمام شده برای تولید کننده که به صورت عمده پارچه گردباف را بدون واسطه از شرکت دیبا بافت نگار تهیه کنید

  109. سلام
    این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و ارسال به تمام نقاط کشور و خارج هم دارد در مجموعه دیبا بافت نگار

  110. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

  111. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
    تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

  112. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
    وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
    و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

  113. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

  114. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

  115. سلام وقت بخیر
    لباس هایی که از این پارچه با بافت لطیف تهیه می شوند در قیمت تمام شده برای تولید کننده که به صورت عمده پارچه گردباف را بدون واسطه از شرکت دیبا بافت نگار تهیه کنید

  116. پارچه های گردباف که استفاده ی فراوانی در لباس های مجلسی دارد به دلیل بافت خوبی که دارد، به راحتی به تن می نشیند.

  117. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  118. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

  119. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  120. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

  121. سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

  122. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور بوسنی هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  123. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

  124. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  125. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  126. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

  127. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

  128. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  129. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

  130. سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

  131. پارچه های گردباف که استفاده ی فراوانی در لباس های مجلسی دارد به دلیل بافت خوبی که دارد، به راحتی به تن می نشیند.
    پارچه های گردباف انواع مختلفی دارد که می توان به این صورت نام برد پارچه گردباف ملانژ، پارچه گردباف پلی استر، پارچه گردباف للاکرا

  132. سلام وقت بخیر
    قیمت مناسب که به صورت عمده در نظر گرفته و ارسال به تمام شهرهای نقاط کشور و صادرات به تمام کشور های جهان انجام داده است.

  133. پارچه گردباف لاکرا به دلیل بافت خوبی که دارد خیلی خوب به تن می نشیند از این رو مصرف عمده این پارچه ها در تهیه و دوخت لباس های فرم مدرسه و اداره ها که خواهان پارچه ای شیک هستند

  134. شرکت دیبا بافت نگار با قیمت مناسب خود باعث شده محصولات این شرکت در بین خریداران خارجی و داخلی فروش خوبی داشته باشد.

  135. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از همکارم بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست حضوری خرید کنم. دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

  136. سلام خسته نباشین
    کمترین مقداری که میشه این پارچه هارو تهیه کرد
    چقدره
    پشت لمینت هستن یا بدون لمینت

  137. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  138. سلام وقتت بخیر
    قیمت پارچه هاتون متری چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  139. وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  140. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

  141. سلام وقت بخیر
    خواستم در زمینه فروش پارچه با شما همکاری داشته باشم اگر ماهانه از شما یک نیسان خرید داشته باشم قیمت عمده چقد برام تموم میشه؟

  142. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  143. بهترین های این محصول باید به گونه ای باشد که بر اثر شست و شوی مدوام خیلی زود رنگ خودش را از دست ندهد و طرح آن ماندگار باقی بماند

  144. پارچه های گردباف نوعی پارچه صنعتی هستند که به این نام نامگذاری شده اند.
    پارچه های گردباف دارای کاربرد فراوانی می باشند، این نوع پارچه دارای لطافت خاصی در بافت خود می باشند که به همین دلیل بسیار مورد استقبال طراحان لباس و تولید کنند گان صنعت پوشاک واقع شده اند.

  145. پارچه های گردباف در مجموعه دیبا بافت نگار به صورت عمده طاقه و عدل انجام می گیرد، هر طاقه پارچه های گردباف وزنی معادل می باشد.

  146. پارچه گردباف لاکرا به دلیل بافت خوبی که دارد خیلی خوب به تن می نشیند از این رو مصرف عمده این پارچه ها در تهیه و دوخت لباس های فرم مدرسه و اداره ها که خواهان پارچه ای شیک هستند

  147. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  148. این محصولات جنس خوبی دارند و کیفیت بالایی دارند و جنسشون نرم و لطیفه ‌کارایی فراوانی دارند

  149. پارچه گردباف ملانژ را بیشتر در لباس های مجلسی مورد استفاده قرار می دهند، این پارچه ها دارای جذابیت خاصی می باشند که می توان فقط در پارچه های گردباف مشاهده کرد

  150. پارچه های گردباف که استفاده ی فراوانی در لباس های مجلسی دارد به دلیل بافت خوبی که دارد، به راحتی به تن می نشیند.

  151. سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

  152. سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  153. سلام وقت بخیر
    پارچه با کیفیت در مدل های بسیار مختلفی تولید شده به دست مشتریان می رسد سایت بی نظیر و خوب شما متنوع ترین پارچه های پلی استر را در اختیارمان قرارداده سپاس

  154. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار مفیدی که داخل سایت تتون قرار می دهید تشکر کنم واقعا اطلاعات ما را بسیار زیاد کرده است.

  155. پارچه های گردباف دارای کاربرد فراوانی می باشند، این نوع پارچه دارای لطافت خاصی در بافت خود می باشند که به همین دلیل بسیار مورد استقبال طراحان لباس و تولید کنند گان صنعت پوشاک واقع شده اند

  156. سلام وقت بخیر
    این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

  157. پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  158. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  159. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  160. پارچه های گردبافت دارای طرح های مختلفی هستند که پر طرفدار ترین طرح های آن: طرح های توپ توپی، طرح های گلدار، طرح حیوانات و….. هستند که برای تهیه لباس مناسب است.

  161. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور هند هم دارید ؟

  162. سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  163. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

  164. پارچه های گردباف عموما از هر جنس پارچه ای تولید می شوند، روش تولید پارچه گردباف به این صورت می باشد که الیاف بکار رفته شده در این پارچه متفاوت است و هر شرکت برای تولید این پارچه به نام برند خود از پارچه ی مخصوص خود استفاده می کند.

  165. پارچه های گردباف نوعی پارچه صنعتی هستند که به این نام نامگذاری شده اند.
    پارچه های گردباف دارای کاربرد فراوانی می باشند

  166. پارچه های گردباف عموما از هر جنس پارچه ای تولید می شوند، روش تولید پارچه گردباف به این صورت می باشد که الیاف بکار رفته شده در این پارچه متفاوت است

  167. پارچه های گردباف دارای کاربرد فراوانی می باشند، این نوع پارچه دارای لطافت خاصی در بافت خود می باشند که به همین دلیل بسیار مورد استقبال طراحان لباس و تولید کنند گان صنعت پوشاک واقع شده اند.

  168. خسته نباشید وعالی است که مستقیم پارچه ای را به دست مصرف کننده می رسانید ودرقسمت عمده هم عالی هستید

  169. همکاری با شما مشتریان عزیز باعث خوشحالی ما بوده و مجموعه همه روزه در تلاش است که محصولاتی با کیفیت بیش تر تحویل دهد

  170. سلام وقتتون بخیر
    خرید پارچه گرد باف از شما به چه صورت کیلویی فروش دارین یا متری یا طاقه ای؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  171. پارچه های گردباف دارای کاربرد فراوانی می باشند، این نوع پارچه دارای لطافت خاصی در بافت خود می باشند که به همین دلیل بسیار مورد استقبال طراحان لباس و تولید کنند گان صنعت پوشاک واقع شده اند.

  172. سلام وقتتون بخیر
    خرید پارچه گرد باف از شما به چه صورت کیلویی فروش دارین یا متری یا طاقه ای؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  173. پارچه های گردبافت دارای طرح های مختلفی هستند که پر طرفدار ترین طرح های آن: طرح های توپ توپی، طرح های گلدار، طرح حیوانات و….. هستند که برای تهیه لباس نوزاد مناسب است.

  174. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف نوعی پارچه صنعتی هستند که بسیار در صنعت لباس از اهمیت بالایی برخوردار هستند

  175. لباس هایی که از این پارچه با بافت لطیف تهیه می شوند در قیمت تمام شده برای تولید کننده که به صورت عمده پارچه گردباف را بدون واسطه از شرکت دیبا بافت نگار تهیه کنید.

  176. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف نوعی پارچه صنعتی هستند که بسیار در صنعت لباس از اهمیت بالایی برخوردار هستند

  177. سلام خسته نباشید ببخشید پارچه گردباف نخ کش نمیشه؟؟؟ برای دوخت تونیک گرم مناسبه؟؟

  178. سلام وقت بخیر
    من اگر بخوام خرید به صورت عمده انجام بدم قیمت هر طاق پارچه چقدر میشه ؟

  179. پارچه های گردباف عموما از هر جنس پارچه ای تولید می شوند، روش تولید پارچه گردباف به این صورت می باشد که الیاف بکار رفته شده در این پارچه متفاوت است

  180. پارچه های گردباف عموما از هر جنس پارچه ای تولید می شوند، روش تولید پارچه گردباف به این صورت می باشد که الیاف بکار رفته شده در این پارچه متفاوت است

  181. سلام خسته نباشید ببخشید خرید حضوری به چه صورته؟؟ ارسال به شهر بندر انزلی دارید؟؟

  182. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  183. سلام وقت بخیر
    قیمت مناسب که به صورت عمده در نظر گرفته و ارسال به تمام شهرهای نقاط کشور و صادرات به تمام کشور های جهان انجام داده است.

  184. همکاری بامشتریان باعث خرسندی تیم مجموعه دیباف است وهمواره درتلاش است خدمات بهتری رابه مشتریان ارائه کند.

  185. من تعریف سایت شمارو زیاد شنیدم تا اینکه خودم خرید کردم و متوجه نشدم واقعا تعریفی هستید کیفیت محصولات تون بسیار عالیه.
    خسته نباشید

  186. سلام وقت بخیر
    قیمت مناسب که به صورت عمده در نظر گرفته و ارسال به تمام شهرهای نقاط کشور و صادرات به تمام کشور های جهان انجام داده است

  187. خرید و فروش پارچه ی گردباف توسط مشتریهادرسراسرکشورازنمایندگیها وفروشگاههای معتبرانجام می‌شود.

  188. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف نوعی پارچه صنعتی هستند که بسیار در صنعت لباس از اهمیت بالایی برخوردار هستند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما