قیمت انواع پارچه ویسکوز پنبه ای

پارچه ویسکوز پنبه ای نوعی از پارچه بافته شده با الیاف مصنوعی می باشد که مواد اولیه این نوع از پارچه در کشور ما بسیار فراوان است، به همین جهت این پارچه،پارچه ای بسیار ارزان قیمت در کشور ما میباشد،قیمت پایین این محصول علاوه بر خرید بسیار بالای آن در داخل کشور موجب صادرات بسیار عظیم آن به خارج کشور نیز می شود.

قیمت انواع پارچه ویسکوز پنبه ای

مختصری درباره فرآیند تولید پارچه ویسکوز پنبه ای

مختصری درباره فرآیند تولید پارچه ویسکوز پنبه ای پارچه ویسکوز یک پارچه پنبه ای می باشد که تولید شده از منابع بسیار طبیعی است.این پارچه یک نوع پارچه دست ساخت بشر می‌باشد یعنی مواد اولیه آن و الیافی که موجب تولید آن می شود از مواد بسیار طبیعی می باشد. بر خلاف پارچه های نایلونی و ریونی که از مشتقات نفتی تولید شده‌ اند این پارچه تولید شده از منابع طبیعی میباشد که ما در این مطلب قصد معرفی روش تولید این پارچه داریم.

بنابراین به کسانی که کنجکاو هستند بدانند این پارچه چگونه پارچه ای است و از چه چیزی تولید می شود پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه بمانند و با مراحل مختصری که از تولید این پارچه شرح می دهیم آشنا شوند.

همانطور که قبلاً گفتیم پارچه ویسکوز تهیه شده از الیاف طبیعی که ساخته دست بشر است می باشد. در تولید این پارچه تشابه زیادی با تولید کاغذ وجود دارد،زیرا الیاف تشکیل‌دهنده این پارچه از الیافی که بر اثر تخمیر چوب گرفته شده است تولید شده است.

به بیان دیگر انجام عملیاتی پس از کندن تنه درختان در کارخانه های صنعتی الیافی که در تنه درختان و در فیبر موجود در چوب ها وجود دارد به پارچه تبدیل شده و این الیاف شباهت بسیار زیادی به پنبه و کتان دارد. به همین جهت می‌توانیم بگوییم پارچه ویسکوز یک پارچه بسیار طبیعی و تولید شده بر پایه مشتقات گیاهی می باشد.

این پارچه پارچه بسیار نرم بوده که از لحاظ لطافت شباهت زیادی به پارچه های پنبه و کتان دارد اما از لحاظ شکل و ظاهر برق و جلوه بسیار خاصی داشته که تفاوت بسیار زیاد آن را با پارچه های مات نخی مشخص می کند.به همین جهت می توانیم بگوییم ویسکوز یکی از بهترین پارچه های موجود برای دوخت لباس های خاص می باشد.

پخش پارچه ویسکوز پنبه ای به صورت مستقیم

پخش پارچه ویسکوز پنبه ای به صورت مستقیم در مطلب بالا اشاره های مختصری در تولید پارچه پنبه ای ویسکوز داشتیم اکنون می خواهیم بگوییم در پخش پارچه ویسکوز باید چه نکاتی رعایت شود تا بهترین پخش از این محصول صورت بگیرد. باید بگویم که پخش مستقیم این پارچه از کارخانه های تولید کننده آن بهترین نوع پخش این محصول می باشد زیرا با پخش مستقیم به مشتری این امکان را می‌دهیم که بهترین کیفیت را از پارچه ویسکوز ای که مورد نظر دارد دریافت کند،به علاوه قیمت بسیار پایینی را برای خرید این نوع از پارچه بپردازد.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما