خرید و فروش پارچه شلوار اسلش | کارخانه تولیدی پارچه در ایران

خرید و فروش پارچه شلوار اسلش به صورت عمده و جزئی از جانب مراجع مختلفی انجام می‌شود. در ایران، کارخانه های تولیدی پارچه این محصول را از نخ های مخصوصی بافته و سپس وارد بازار می نماید. تولید پارچه اسلش نیز در رنگ بندی ها و طرح های متفاوتی صورت می‌گیرد. این گونه از کالا، در صنعت تولید پوشاک از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد. می‌توان آن را از سایت های اینترنتی گوناگونی که در فضای مجازی فعالیت می‌نمایند هم تهیه کرد. پارچه های اسلش، نوع خاصی از محصول به شمار می‌روند.

مجموعه ما یکی از بهترین مراکز فروش عمده پارچه تریکو طرحدار و انواع دیگر پارچه تریکو در ایران می باشد و شما مشتریان عزیز جهت خرید این محصولات با نازلترین قیمت می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

 

خرید و فروش پارچه شلوار اسلش | کارخانه تولیدی پارچه در ایران

کارخانه های تولیدی انواع پارچه در ایران

کارخانه های مختلفی در ایران وجود دارند که انواع پارچه را تولید می‌نمایند. این کارخانه با استفاده از نخ های متفاوت، محصولات خود را بافته و سپس به شکل توپی، طاقه ای و کیلویی به بازار عرضه می‌دارند. بیشتر کارخانه های تولیدکننده پارچه ها در انواع گوناگون در کشورمان، به وسیله نمایندگی هایی که دارند، کالای شان را به فروش می‌گذارند. آنان سعی می‌نمایند تا محصولاتی را که ارائه می‌دهند، تنوع بیشتری داشته باشد و در همین حال کیفیت هایشان با هم دیگر فرق کند تا همه بتوانند آن را خریداری کنند.

هر حال، این کارخانجات، پارچه هایی زیر را با نام های مختلفی می‌بافند که ما در بازار به راحتی می‌توانیم به آنان دسترسی داشته باشیم. این پارچه ها عبارتند از:

  • انواع پارچه تریکو
  • پارچه های ژرژت
  • پارچه های تترون
  • پارچه های ترگال
  • پارچه های مخمل
  • پارچه مولینه

 

کارخانه های تولیدی انواع پارچه در ایران

مرجع خرید و فروش پارچه در کشور

مراجع مختلفی در ایران هستند که در کار خرید و فروش پارچه ها در انواع گوناگون مشغول می‌باشند. در ضمن می‌توان به تولیدی پارچه اسلش و سایر پارچه های دیگر اشاره کرد. این تولیدی ها دارای مرجع اصلی می باشند و محصولات خود را عمدتاً به شکل کلی وارد بازار کرده و به طرق متفاوتی در دسترس مصرف کنندگان اصلی می‌رسانند.

در فضای کنار کارخانجات، شعبی که این شرکت ها ایجاد کرده اند هم دیگر مرجع خرید و فروش اند. آنان به نوع عمده فروشی پارچه هم به شمار می‌روند و یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه یک پارچه مرغوب و خوب می‌باشند. در هر صورت، می توان از این مراجع لیست قیمت پارچه را نیز به دست آورد. گفتنی است که قیمت پارچه نخی با قیمت عمده پارچه پلی استر تفاوت هایی دارد که با مراجعه به فروشندگان، می‌توان به آسانی نرخ های جدید را به دست آورد و همچنین در صورت نیاز، اقدام به تهیه آن نمود.

یکی از مراجع دیگری که در آن به شکل گسترده‌ای داد و ستد پارچه صورت می‌گیرد، اینترنت می‌باشد. سایت های زیادی در چند سال اخیر در این حوزه ایجاد شده‌اند که برخی از آنان از جانب خود شرکت های تولیدی و وارداتی، طراحی و راه اندازی گردیده‌اند. می‌توان با مراجعه به آنان هم به شکل عمده و جزئی پارچه ها را خرید.

 

مرجع خرید و فروش پارچه در کشور

عرضه عمده پارچه های شلواری اسلش

برای کسانی که قصد دارند خرید پارچه اسلش شلواری را به صورت عمده انجام دهند، توصیه می‌شود که به مراجع اصلی مراجعه کنند. این مراجع می توانند شرکت‌هایی باشند که در کار بافت این کالا هستند و یا گروه های تجاری مختلفی که کالا را از سایر کشورهای دیگر وارد کرده و به اشکال متفاوتی، در اختیار خریداران عمده می‌رسانند.

عرضه عمده پارچه های شلواری اسلش، در تنوع بالایی انجام می‌شود. این گونه از محصول در چند سال گذشته، از فروش خوبی برخوردار بوده است زیرا که با آن شلوارهای رنگارنگ اسپرت و حتی مناسب برای بیرون تولید می‌کردند. بیشتر کسانی که کار خرید عمده این گونه از پارچه را انجام می‌دهند، تولیدی های پوشاک و همچنین فروشندگان جزئی در مراکز خرید و فروش پارچه می‌باشند. آن ها به عرضه کنندگان اصلی مراجعه می‌کنند و خریدشان را انجام می‌دهند. فروش عمده پارچه به طرق گوناگونی صورت می‌گیرد.

از سویی، بیشتر عرضه کنندگان عمده این گونه از کالا، محصولات خود را در حال حاضر، بیشتر از طریق اینترنت و کانال هایی که در فضای مجازی وجود دارند، به فروش می‌گذارند. به این طریق هم فروشنده می‌تواند سود خوبی ببرد و هم این که خریدار، به سادگی قادر خواهد بود که پارچه خوب و ارزان را تهیه نماید.

 

عرضه عمده پارچه های شلواری اسلش

مشخصات و ویژگی های پارچه های اسلش

پارچه های اسلش کارایی بالایی دارند و بیشتر از آنان لباس های گرم به ویژه شلوارهایی که بیشتر اسپرت مانند هستند، تولید می‌گردد. این نوع از محصول را از نخ های متفاوتی تولید می‌نمایند که همین مسئله باعث گردیده تا محصولاتی که از آن دوخته می‌گردد، در فصول متفاوتی قابل استفاده باشد. هم اکنون، یکی از جنس های پر فروش همین اسلش است که در بسیاری از فروشگاه های پارچه، عرضه می‌گردد. قابل ذکر است که این کالا از تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

در هر حال، از جمله مشخصات و ویژگی های این پارچه می‌توان به این اشاره کرد که از جنس های مختلفی تولید می‌شوند. آنان را می توان این گونه معرفی نمود:

  • پارچه های تولید شده از ترکیب پلی استر و کتان
  • پارچه های تولید شده از ترکیب کتان و پنبه
  • پارچه های کنفی بافته شده از الیاف گیاهی
  • پارچه هایی از الیاف حیوانی مانند پشم

 

مشخصات و ویژگی های پارچه های اسلش

آشنایی با مهمترین کاربرد های پارچه اسلش

از پارچه های اسلش، عموماً شلوار تولید می‌نمایند. البته گرم کن های ویژه را هم از این نوع پارچه می دوزند. پس به نوعی پارچه لباس ورزشی هم گفته می‌شود. شاید شما هم در بازار به کسانی برخورده‌اید که شلوارهای اسپرت را در فصول گرم و سرد به پا می‌کنند، اکثر این شلوارها از جنس اسلش می‌باشد. این گونه از محصول بیشتر گرم می‌باشند.

البته، در گذشته از آن در خانه و یا محیط های ورزشی استفاده می‌شد، ولی به مرور زمان جای خود را در بیرون هم باز کرد. یکی از خصوصیات این نوع از پارچه ها این است که محدودیت سنی ندارد و در عین حال، می‌شود آن را به خوبی با کفش و سایر لباس های دیگر ست کرد و یک دست لباس شیک و مناسب را با نرخ ارزان تهیه نمود.

در هر صورت می‌توان از این نوع پارچه در تولید انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه استفاده کرد و از آن در مدل ها و طرح های متفاوتی، البسه را دوخت و در فصول متفاوتی هم از آن کار گرفت. این پارچه همان گونه که در بالا هم به آن اشاره کردیم از جنس های نخ متفاوتی تولید شده است که همین باعث تنوع بالای آن گردیده است.

می‌توان با مراجعه به مراکز فروش پارچه طرحدار و ساده، نوع خوب و اصل این کالا را تهیه کرد و از آن بهترین شلوارهای ورزشی و راحتی را دوخت و از آن استفاده کرد.

 

آشنایی با مهمترین کاربرد های پارچه اسلش

آخرین قیمت پارچه شلوار اسلش در بازار

برای تهیه قیمت تازه پارچه شلوار اسلش، نیاز است که به مراجع مختلفی مراجعه کنید. برای نمونه گزینه مناسب در این راستا، مراجعه به بازار قماش می‌باشد. در این بازارها قیمت انواع پارچه را می‌شود به دست آورد. آن ها در کار فروش پارچه ورزشی و رسمی می‌باشند و به همین سبب است که آخرین قیمت ها را به خوبی می‌دانند.

اما از طریق اینترنت هم می‌شود قیمت های پارچه های شلواری اسلش را تهیه کرد. بیشتر فروشندگان مجازی، این نوع از محصول را عرضه می‌دارند. در این بخش باید توضیحات جانبی دیگری هم ارائه کرد. در خصوص ارزش گذاری پارچه، شرکت های تولید کننده نقش تعیین کننده را ایفاء می‌کنند. در کنار این شرکت های وارداتی هم خود نقش بارزی در نرخ گذاری دارند. این تعیین قیمت را بر اساس کیفیت پارچه، نوع خرید، برند تولید کننده و همچنین عرض و گرماژ پارچه انجام می‌دهند.

با همه این ها، برای به دست آوردن قیمت پارچه گردباف که اسلش هم جزئی از این خانواده می‌باشد، باید به فروشگاه ها پارچه فروشی حضوری و غیر حضوری مراجعه کرد. از این فروشگاه ها، خرید پارچه پنبه ای اسلش و خرید پارچه دیور هم امکان پذیر می‌باشد.

 

آخرین قیمت پارچه شلوار اسلش در بازار

خریدار انواع پارچه ارزان قیمت

اغلب کسانی که تصمیم دارند پارچه ای را تهیه کنند، به دنبال این هستند تا نوع ارزان قیمت محصول را به دست آورند. آنان برای همین به مراکز خاصی مراجعه می‌کنند و یا این که در بازار به گشت و گذار بیشتری می‌پردازند تا بتوانند، پارچه فروشی های ارزان فروش را پیدا کرده و کالای مورد نیاز خود را به دست آورند.

باید گفت، خرید پارچه ارزان به این معنی نمی‌باشد که شما محصولی نامرغوب را به دست آورید، بلکه می‌شود به عرضه کنندگانی مراجعه کرد که کالاهای خوب و باکیفیت را با نرخ های مناسبی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. از طرق گوناگونی می‌شود خرید پارچه ملانژ، تترون، ساتن، حریر و غیره را با بهترین قیمت به دست آورد.

خلاصه این که راه های متفاوتی را می‌توان در پیش گرفت تا بهترین و مرغوب ترین پارچه را با قیمت های بسیار ارزان و خوب تهیه کرد.

 

خریدار انواع پارچه ارزان قیمت

فروش مستقیم پارچه از کارخانه

شرکت هایی که در کار تولید انواع پارچه می‌باشند، محصولات خود را امروزه به صورت مستقیم وارد بازار می‌نمایند. آن ها به وسیله دفاتر فروش و همچنین شعبی که در اکثر نقاط ایران تأسیس نموده‌اند، کالای خود را بدون این که واسطه ای در میان باشد، به مشتریان خود عرضه می‌دارند.

در سال های نه چندان دور، بیشتر این واسطه ها بودند که کالا را از کارخانه تهیه کرده و سپس به فروش می‌گذاشتند. این کار سبب می‌شد که گاهی شاهد گرانی کالا شویم. اما با فروش مستقیم پارچه از کارخانه، دیگر این تکانه های قیمت را مشاهده نمی‌کنیم.

در هر صورت، فروش مستقیم هم به سود مشتریان است که می‌توانند با نرخ های مناسب پارچه های مرغوب را تهیه کنند و هم به نفع فروشنده که با سود بیشتری کالای خود را به فروش می‌رسانند.

 

فروش مستقیم پارچه از کارخانه

وب سایت رسمی فروش پارچه در ایران

در این مطلب به این مسئله اشاره شد که یکی از راه های عرضه پارچه در ایران، اینترنت می‌باشد. اغلب شرکت های تولید کننده و بازرگانی، در حال حاضر، وب سایت های گوناگونی را راه اندازی کرده‌اند که از این طریق به صورت رسمی محصولات خود را به فروش می‌گذارند.

شما هم اگر می‌خواهید که به راحتی خرید پارچه را در تنوع بالا و کیفیت عالی انجام دهید، توصیه می‌نماییم که به این سایت های رسمی سر زده و سفارش خود را ارائه دهید. در این فروشگاه های آنلاین، پارچه های گوناگونی عرضه می‌شوند.

 

وب سایت رسمی فروش پارچه در ایران

فروش اینترنتی پارچه اسلش سنگ شور

پارچه های اسلش سنگ شور شده را بسیاری از فروشندگان از طریق اینترنت در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهند.

خرید و فروش از این طریق، هم ساده است و هم این که بسیار از نظر اقتصادی به صرفه می‌باشد. مزیت دیگر مراجعه به وب سایت های معتبر می‌توان به تنوع بالا جنس و همچنین به دست آوردن کالا بدون این که دغدغه حمل آن را داشته باشیم، اشاره کرد.

از طرفی، فروشگاه های آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز باز هستند و فروش پارچه های اسلش سنگ شور شده را انجام می‌دهند.

 

فروش اینترنتی پارچه اسلش سنگ شور

انواع مارک های پارچه اسلش در بازار

اگر سری به بازار بزنید، متوجه می‌شوید که پارچه های اسلش را برندهای گوناگونی تولید می‌نمایند. طبعاً مارک هایی که معروف می‌باشند، محصولات خود را با بهترین کیفیت روانه بازار می‌نمایند.

باید در این جا متذکر شد که برندهای نام آشنا نکات زیر را در نظر می‌گیرند و محصولات خود را عرضه می‌دارند:

  • کیفیت نخ پارچه
  • عرض پارچه
  • گرماژ پارچه
  • طرح و رنگ محصول
  • و سایر موارد دیگر

 

انواع مارک های پارچه اسلش در بازار

سفارش عمده و جزئی انواع پارچه های اسلش

برای سفارش کلی و جزئی انواع پارچه هایی که به اسلش نام آشنا هستند، می‌توان به مراجع مختلفی سر زد. در این مطلب بارها به این موضوع اشاره کردیم و راه کار های مختلفی را نیز برای شما معرفی نمودیم.

در کل، سفارش کلی را می‌شود به کارخانجات و شرکت هایی که در کار واردات این محصول می‌باشند، ارائه داد و برای سفارش جزئی پارچه های اسلش می‌شود به نمایندگی های این شرکت ها و یا فروشگاه هایی که در سطح شهر فعالیت می‌کنند، مراجعه کرد.

این نوع از کالا، در تنوع رنگ و طرح زیادی ارائه می‌شود و همین طور، دارای کیفیت های مختلفی هم است که بر می‌گردد به نوع نخی که برای تولید و بافت آن به کار رفته است.

 

سفارش عمده و جزئی انواع پارچه های اسلش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما