فروش عمده پارچه تریکو طرحدار | قیمت پارچه تریکو کیلویی

پارچه های تریکو دارای انواع و نمونه های مختلفی هستند. یکی از پرمصرف ترین پارچه های تریکو، نوع طرح دار آن می‌باشد که طرفداران خاص و ویژه ای در ایران دارد. فروش عمده پارچه تریکو طرحدار برای البسه خانگی در رده های سنی مختلف اعم از کودکان تا بزرگسالان از طریق مراکز و نمایندگی های عرضه کننده ی فله ای منسوجات در حال انجام می‌باشد.

پارچه های تریکو در نمونه های طرح دار و یا ساده به صورت کیلویی نیز به مشتری عرضه می‌گردد. بهتر است بدانید قیمت پارچه تریکو کیلویی و یا فله ای برای مصرف کننده، بسیار مناسب تمام می‌شود.

 

فروش عمده پارچه تریکو طرحدار | قیمت پارچه تریکو کیلویی

انواع مارک پارچه تریکو در کشور

در تمام جهان و از جمله ایران، شرکت ها و کارخانجات معتبر و به نامی وجود دارند که انواع پارچه های تریکو را در بهترین مارک ها روانه بازارها می‌کنند. یکی از پارامترهای مهم در تهیه انواع مختلف پارچه تریکو توجه به برند و مارک آن است.

بهترین برندهای سارنده پارچه تریکو در کشور ما و یا در جهان موارد زیر را به خوبی رعایت می‌کنند:

  •  استفاده و به کارگیری از طرح های جدید و نو: سازنده همواره نیازهای مشتریان را برآورد می‌کند و بر اساس آخرین مد و سلیقه طرح پارچه ها را انتخاب می‌نماید.
  •  ارائه تخفیف به مشتریان دایمی و یا فروش های ویژه در طول سال
  •  استفاده از ماشین آلات مجهز و مطابق با آخرین تکنولوژی های روز
  •  به کارگیری استانداردهای لازم برای بافت پارچه ها اعم از نخ و یا الیاف های باکیفیت و …

 

انواع مارک پارچه تریکو در کشور

بزرگترین تولید کننده پارچه های تریکو در ایران

خوشبختانه در کشور ما از گذشته تا کنون، کارخانه های معتبر و بزرگی وجود دارند که در زمینه تولید انواع پارچه ها اعم از تریکو دارای فعالیتی ویژه و منحصر به فرد می‌باشند. پارچه های تریکو توسط کارگاه ها و یا کارخانجات مختلف تریکو بافی در شهر هایی همچون تهران، یزد، اصفهان و .. وجود دارند.

از آنجایی که نساجی و پارچه بافی به عنوان یک صنعت بزرگ و مهم در کشور ما به حساب می‌آید، بنابراین بزرگترین کارخانجات پارچه های تریکو با در نظر گرفتن نیازهای مشتری، مصارف گوناگون و  همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی های برتر روز، اقدام به عرضه این کالای مهم و بسیار پرمصرف به بازار می‌کنند.

صاحبان کارخانه و مدیران آنها با به کار بردن بهترین نخ و همچنین بهره مندی از طراحان ماهر، پارچه های تریکو زیر را به دست مشتریان می‌رسانند:

  • پارچه های پنبه ای رنگی ساده و چاپ دار
  • ویسکوز رنگی ساده و چاپ دار
  • اسپان ملانژ و رنگی
  • پارچه های خانواده فیلامنت اعم از ونیز، دیور، غواصی، کرپ و غیره

قیمت روز پارچه های تریکو باکیفیت

قیمت انواع پارچه های تریکو را از کجا می‌توان استعلام گرفت؟ نرخ و قیمت پارچه گردباف به چه عوامل و فاکتورهایی وابسته است؟

انواع و اقسام پارچه های تریکو دارای مصرف بالایی در کشور ما هستند و اغلب تولیدی های لباس از این کالا استفاده می‌کنند. برای مبادلات هر چه سریع تر و راحت تر پارچه های تریکو، مشتری و فروشنده بهتر است از قیمت روز این کالا با خبر باشند.قیمت روز منسوجات تریکو از طریق سایت های معتبر و یا نمایندگی های وابسته به تولید کنندگان و یا شرکت های پخش کننده قابل استعلام می‌باشد.

 

پارچه های گردباف که تریکو نیز جزئی از این دسته بندی می باشند، در بازار بر اساس پارامترهای مشخصی قیمت گذاری می شوند که از نمونه های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند و کارخانه سازنده
  • نوع جنس الیاف و نخ به کار رفته
  • هزینه تهیه مواد اولیه
  • هزینه اولیه ماشین آلات
  • نوع بسته بندی محصول
  • میزان سفارش
  • شیوه خرید

 

بزرگترین تولید کننده پارچه های تریکو در ایران

مرجع خرید و فروش انواع پارچه در کشور

حتما با مراجعه به بازار و فروشگاه های مختلف دیده اید که منسوجات و انواع پارچه های مختلفی در قفسه ها و ویترین مغازه ها موجود است. پارچه های مختلف دارای کاربردهای متنوعی هستند و همگی آنها صرفا فقط برای پوشش بدن انسان ها به کار نمی‌روند. به طور مثال از پارچه مبلی و یا پارچه های که برای روتختی ها استفاده می‌شود، نمی‌توان برای البسه مردانه و زنانه استفاده کرد.

مرجع و مرکز خرید و فروش انواع مختلف پارچه در کشور ما، منسوجات متنوع و گوناگون زیر را در طرح و رنگ بندی های ویژه و منحصر به فرد و در تولیدات داخلی و یا خارجی به مشتریان عرضه می‌دارد:

  1. لی
  2. نخی
  3. کتان
  4. چرمی
  5. حریر
  6. ابریشم
  7. جیر
  8. تریکو
  9. ساتن
  10. مخمل
  11. ویسکوز
  12. اسپان و …

 

یکی از پرمصرف ترین منسوجات در تمام دنیا از جمله کشور ما، پارچه لباس ورزشی می‌باشد. مرکز فروش پارچه ورزشی، این کالا را در انواع جنس های نخی، پلی استر، شمعی و یا بادگیر و جهت مصارف زیر به دست مصرف کنندگان می‌رساند:

  • لباس های باشگاهی تیم ها و ورزش های مختلف
  • انواع شلوار و سوییشرت های گرمکن
  • تاپ و شلوارک مردانه، زنانه و بچه گانه
  • جوراب و …

سفارش پارچه تریکو پلی استر طرح دار

پارچه های تریکو با انواع نخ های مختلفی بافته می‌شوند که یکی از آنها پلی استر می‌باشد. پارچه پلی استر از الیاف مصنوعی تشکیل شده است و از این رو جنس نرم و لطیفی دارد.

 

پارچه های پلی استر تریکو در صنعت مد و پوشاک مردانه و زنانه نقش بسزایی دارد و نمونه طرح دار آن دارای طرفداران زیادی است. پارچه های پلی استر طرح دار دارای دو نمونه ویسکوز و یا پنبه ای می‌باشد که خریدار بر حسب نیاز باید آن را تهیه کند.

 

پارچه های تریکو پلی استر قابلیت کشسانی خوبی دارند و همچنین از دوام و استحکام بالایی برخوردار می‌باشند. از دیگر ویژگی های بازر پارچه های تریکو پلی استر طرح دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تنوع رنگ بندی و رنگ پذیری بالا
  2. نگهداری از پارچه های پلی استر بسیار ساده است و شستن و خشک کردن آن راحت می‌باشد.
  3. پارچه های پلی استر به راحتی چروک نمی‌شوند و شکل اولیه خود را حفظ می‌کنند.

 

مرجع خرید و فروش انواع پارچه در کشور

عرضه پارچه های تریکو طرحدار

عرضه و فروش پارچه تریکو طرحدار در متراژها و تعداد طاقه های بالا در بازارهای سراسر شهرهای ایران با رونق خوبی در حال انجام می‌باشد. فروش پارچه طرحدار و یا چاپ دار تریکویی در نمونه های گلدار، قلبی، انیمیشنی برای کودکان و … برای مصارف لباس های خانگی مخصوصا البسه کودکان توسط عرضه کنندگان حضوری و یا اینترنتی صورت می‌گیرد.

 

پارچه های تریکو طرحدار در بازار کشور ما دارای ویژگی ها و مشخصات زیر می‌باشند:

  • طرح های مناسب و مطابق با سلیقه های متعدد مشتریان
  • تریکوهای طرحدار شسته شده هستند و از نوع بافت ضخیم می باشند.
  • تریکوها آبرفت و یا رنگ رفت ندارند و رنگ آنها بعد از چند بار شستشو ثابت خواهند بود.
  • کارخانه دارن و سازندگان از لحاظ کیفیتی از نخ و مواد پلی استر، پنبه، اسپان، فیلامنت و … در ساخت پارچه های تریکو استفاده می کنند.

 

لازم به ذکر است که از پارچه های تریکو طرحدار، به دلیل داشتن جنس نرم می‌توان در تمام فصل های سال استفاده کرد. اگر می‌خواهید این پارچه ها طول عمر بالایی داشته باشند، در هنگام شستشو از آب با دمای ۳۰ درجه استفاده کنید و همچنین اتوکشی آنها را با دمای پایین انجام دهید.

خرید پارچه تریکو طرحدار با بهترین قیمت

پارچه تریکو طرحدار از رایج ترین پارچه های مصرفی است که همه تولیدی ها از تولیدی لباس گرفته تا تولیدی منسوجات دیگر از آن استفاده می‌نمایند. البته باید این نکته را یادآور شد که پارچه تریکو به انواع مختلفی دسته بندی شده که هر کدام از آن ها نیز جزو پارچه های پرکاربرد نیز به حساب می‌آیند. از میان انواع مختلف پارچه تریکو بنا بر شکل ظاهری، می‌توان به پارچه تریکو طرحدار اشاره کرد که خریداران بسیاری را سمت خود جلب نموده است.

 

شما نیز به عنوان خریدار پارچه تریکو طرحدار می‌توانید به مراکز فروش پارچه تریکو کیلویی مراجعه کنید. در اینگونه مراکز به دلیل عرضه کیلویی پارچه، قطعا قیمت آن بسیار به صرفه تر به پای شما تمام خواهد شد. امروزه با متوسل شدن به خرید اینترنتی پارچه تریکو، خیلی راحت و بی دردسر تر از روش های حضوری می‌توان نسبت به سفارش و خریداری آن به صورت جزئی و  عمده اقدام کرد.

 

عرضه پارچه های تریکو طرحدار

 

قیمت روز پارچه های تریکو باکیفیت

فروش اینترنتی انواع پارچه در ایران

در چندین سال اخیر با گسترش فضای مجازی، خرید اینترنتی پارچه در کشور ما بسیار رونق خوبی گرفته است. سایت های اینترنتی این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده اند تا بتوانند خرید پارچه ارزان را در برنامه های خود داشته باشند.

 

اگر معاملات آنلاین انواع پارچه از طریق سایت و یا کانال های معتبر صورت بگیرد، موجب می‌گردد که مشتری به دلیل عدم واسطه هزینه کمتری را متقبل شود و بدین صورت در هزینه های جانبی خود صرفه جویی کند.

 

فروشگاه آنلاین ما یکی از سایت های معتبر است که در آن پارچه های مختلف در متراژهای عمده و یا جزئی، در کوتاه ترین زمان ممکن و در محل مورد نظر به دست شما مشتری عزیز می‌رسد.

 

یکی از انواع منسوجات پرفروش از طریق سایت ها، پارچه فلامنت ورزشی می‌باشد. این کالا برای لباس رشته های مختلف ورزشی کاربرد بسیاری دارد و تنوع رنگ بندی آن به قرار زیر است:

  • سبز
  • زرد
  • آبی فیروزه ای
  • قرمز کم رنگ و پر رنگ
  • مشکی
  • سورمه ای
  • سفید
  • خاکستری
  • قهوه ای

فروشنده انواع پارچه به صورت کیلویی

معاملات پارچه به صورت کیلویی و یا عمده یکی از بهترین راه ها برای مشتریانی است که این نوع مبالادت از نظر هزینه برایشان به صرفه تر می‌باشد. مثلا برای پادگان ها و یا بیمارستان ها، خرید پارچه های ملحفه ای به صورت کیلویی بسیار مناسب است.

 

در نمایندگی های عرضه کننده پارچه کیلویی، انواع مختلف پارچه های مانتویی، ملحفه ای و .. با تنوع طرح و مدل به مصرف کنندگان عرضه می‌گردد. یکی از پارچه هایی که اغلب در بازار به صورت کیلویی به فروش می‌رسد، دیور می‌باشد.

 

خرید پارچه دیور به صورت یک رو و دو رو در حال انجام می‌باشد. پارچه های دیور در طاقه های ۱۷ و ۱۸ کیلویی و به صورت عدلی (هر عدل ۴ طاقه) به مشتری عرضه می‌گردد. پارچه های دیور در حدود ۲۰ رنگ در بازار موجود هستند. این پارچه کشی است و به خاطر نوع بافت برای مانتو و یا لباس های مردانه و زنانه بسیار مناسب می‌باشد.

 

فروش اینترنتی انواع پارچه در ایران

فروشنده انواع پارچه به صورت کیلویی

 

سفارش پارچه تریکو پلی استر طرح دار

پارچه تریکو نخی اعلا برای خرید عمده

محبوبیت پارچه های تریکو نخی برای همگی آشکار است. خرید پارچه تریکو نخی به صورت عمده یکی از اقلامی است که در بازار منسوجات دارای رونق بسیار بالایی می‌باشد.

پارچه های تریکو نخی دارای ویژگی ها و خصوصیاتی مانند موارد زیر است:

  1. عبور هوا از میان تار و پود آن و در نتیجه کمتر تعرق کردن بدن
  2. نرمی و گوله نشدن پارچه
  3. مقاومت و عمر بالا
  4. این پارچه بوی بدن را کمتر به خود جذب می‌کند.
  5. عدم ایجاد حساسیت و سازگار بودن با پوست
  6. شستشو و لکه گیری آسان و راحت
  7. پارچه تریکو نخی دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است و از این رو مشتری بازه انتخاب بالاتری دارد.

 

برای بافت پارچه های تریکو نخی از الیاف های طبیعی، مصنوعی و ترکیب آنها استفاده می‌شود. انواع مختلف نخ های به کار رفته در پارچه تریکو نخی، نمونه های زیر است:

  1. ویسکوز
  2. فلامنت
  3. نایلون
  4. پلی استر
  5. جودون
  6. ملانژ

از پارچه های تریکو نخی برای تولید انواع جوراب، مانتوهای تابستانی، تی شرت و … استفاده می‌گردد.

خریدار بافت های مختلف پارچه تریکو

پارچه های تریکو دارای بافت های مختلفی هستند و هر کدام از این بافت ها نیز کاربردهای متنوعی دارند. بافت پارچه در کیفیت و کارایی آن تاثیر بسیار مهمی دارد و از همین رو یکی از مولفه های خریدار یک پارچه عالی، این است که به بافت پارچه دقت کند.

 

به طور کلی بافت پارچه ها به دو دسته کلی تار و پودی و حلقوی تقسیم بندی می‌شود. پارچه های تریکو از نوع دسته بندی حلقوی هستند و در دو نوع تخت و گرد در بازار موجود می‌باشد. لازم به ذکر است که نوع تخت با دستگاه های تخت و نوع گرد آن با دستگاه های گردباف، بافته می‌شوند.

 

علاه بر نوع بافت در پارچه های تریکو، نخ به کار رفته در آن نیز بسیار مهم می‌باشد. یکی از نخ های استفاده شده در پارچه تریکو، پنبه می‌باشد. خرید پارچه پنبه تریکویی برای لباس های نوزادی بسیار کاربرد دارد. از آنجایی پوست نوزادان بسیار حساس و لطیف می‌باشد، برای لباس های آنان استفاده از پارچه های نخی تریکویی بسیار مناسب است.

 

پارچه تریکو نخی اعلا برای خرید عمده

 

 

خریدار بافت های مختلف پارچه تریکو

تأمین انواع پارچه تریکو در کشور

انواع پارچه تریکو در کشور ما توسط مراکز مختلف زیر برای تمام مشتریان عمده و یا جزئی تأمین می‌شود:

  1. دفاتر فروش مستقیم تولید کنندگان مستقر در کارخانجات
  2. عمده فروشی و یا جزئی فروشی های مستقر در تمامی شهرهای کشورمان
  3. مراکز معتبر آنلاین اعم از سایت و یا کانال های مجازی که نمایندگی کارخانجات می‌اشند.

 

پارچه های تریکو دارای نمونه های زیر می‌باشند:

  1. پلی استر
  2. جودون
  3. لاکرا
  4. ملانژ
  5. یک رو پنبه
  6. دورو پنبه
  7. ویسکوز
  8. دورس
  9. اسلش
  10. و…

پارچه های تریکو نام برده در بالا هر کدام داری کاربردهای خاص هستند. مثلا تولیدی های لباس از پارچه های اسلش طرحدار و یا ساده برای شلوارهای راحتی خانگی و یا ورزشی استفاده می‌کنند.

بزرگترین عمده فروشی انواع پارچه تریکو

عمده فروشی های زیادی در سراسر کشور ما و در شهرهایی همچون مشهد، تهران، اصفهان، شیراز و … موجود هستند که انواع مختلف پارچه های تریکو را در متراژهای کم و یا به صورت طاقه ای به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می‌کنند.

 

بزرگترین عمده فروشی ها همواره بهترین و با کیفیت ترین پارچه های تریکو را در ویترین محصولات خود دارند و به مشتری جهت تهیه بهتر و راحت تر، مشاوره ها و راهنمایی لازم را نیز ارائه می‌دهند.

 

یکی از پارچه های بسیار پرکاربرد تریکو، دورس می‌باشد. فروش پارچه دورس برای لباس های پاییزه و زمستانی در سطح بالایی در کشور ما انجام می‌گیرد. پارچه دورس با دستگاه گردباف بافته می‌شود، تراکم بالایی دارند و ضخامت آنها بسیار خوب است. این پارچه ها در انواع مختلف دونخ و یا سه نخ در بازار موجود می‌باشند. لازم به ذکر است که از پارچه های دورس با رنگ بندی های روشن برای لباس های بچه گانه استفاده می‌شود ولی برای البسه نوزادان این کالا استفاده ای ندارد.

 

تأمین انواع پارچه تریکو در کشور

 

 

بزرگترین عمده فروشی انواع پارچه تریکو

5

  1. […] خرید و فروش پارچه شلوار اسلش به صورت عمده و جزئی از جانب مراجع مختلفی انجام می‌شود. در ایران، کارخانه های تولیدی پارچه این محصول را از نخ های مخصوصی بافته و سپس وارد بازار می نماید. تولید پارچه اسلش نیز در رنگ بندی ها و طرح های متفاوتی صورت می‌گیرد. این گونه از کالا، در صنعت تولید پوشاک از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد. می‌توان آن را از سایت های اینترنتی گوناگونی که در فضای مجازی فعالیت می‌نمایند هم تهیه کرد. پارچه های اسلش، نوع خاصی از محصول به شمار می‌روند. […]

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما