محل فروش پارچه دورس دو نخ پنبه

پارچه دورس دو نخ پنبه چگونه پارچه ای است؟ ویژگی های پارچه دورس دو نخ پنبه را نام ببرید؟ در رابطه با محل فروش پارچه دورس دو نخ پنبه چه میدانید؟ قیمت پارچه دورس دو نخ پنبه چگونه است؟

 

دورس دو نخ پنبه
بدون شک سؤالات پرسیده شده تنها گوشه ای از سؤالاتی است که در رابطه با پارچه دورس دو نخ پنبه به ذهن شما خطور میکنند. در این مطلب ما به سؤالات شما پاسخ خواهیم داد، پس ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.
یکی از نمونه پارچه های موجود در بازارهای فروش، پارچه دورس دو نخ پنبه است، این پارچه ویژگی های متعددی دارد که سبب محبوبیت آن در میان دیگر پارچه ها شده است.
پارچه دورس دو نخ پنبه همانگونه که از نام آن پیدا است، از پنبه تهیه شده است. پنبه مناسب ترین جنس برای تولید یک پارچه است، بنابراین این پارچه بسیار پرطرفدار است، برای تهیه این منسوج از بهترین مواد اولیه استفاده شده است، بنابراین در انتخاب این پارچه های زیبا شک نکنید.
پارچه دورس دو نخ پنبه نرمی و لطافت بسیار بالایی دارد و این یکی از دلایل محبوبیت این پارچه است. این پارچه همچنین تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی دارد، بنابراین شما میتوانید از این پارچه مرغوب برای دوخت انواع لباس خود استفاده کنید و تنوع آن به گونه ای است که قطعاً شما میتوانید پارچه مطابق با سلیقه خود را بیابید.
پارچه دورس دو نخ پنبه قابلیت شست و شوی بسیار بالایی دارد و از این جهت نیز بسیار مناسب است و بعد از شست و شو تغییر حالت نمیدهد و مانند روز اول خود باقی خواهد ماند. قیمت این پارچه نیز بسیار مناسب است و خرید این پارچه قطعاً مقرون به صرفه خواهد بود.

خرید پارچه دورس دونخ پنبه
محل های فروش پارچه دورس دو نخ پنبه بسیار متعدد است، بنابراین دسترسی شما به این پارچه مرغوب بسیار آسان خواهد بود. امکان فروش پارچه دورس دو نخ پنبه برای اقصی نقاط کشور فراهم شده است، پس شما میتوانید به راحتی این پارچه را سفارش دهید و آن را تحویل بگیرید.
همچنین باید گفت که خرید و فروش این منسوج در محل های فروش پارچه دورس دو نخ پنبه به صورت حضوری و غیرحضوری است که این امر برای سهولت شما خریداران محترم است و شما میتوانید با روش مورد نظر خود اقدام به خرید این پارچه کنید.
پارچه دورس دو نخ پنبه بسیار پرکاربرد، زیبا و دارای مزیت های فراوان است، بنابراین اگر شما به دنبال پارچه ای با ویژگی های نام برده شده هستید، این پارچه را سفارش دهید و از آن استفاده کنید، این پارچه به گونه ای طراحی شده است که اگر شما یک بار آن را خریداری کنید، قطعاً مشتری همیشگی این پارچه زیبا و محبوب خواهید شد.

مشخصات پارچه دورس دو نخ پنبه

مشخصات پارچه دورس دو نخ پنبه

همانطور که قبل تر گفته شد، پارچه دورس دو نخ پنبه یکی از نمونه پارچه های موجود است که ما در این مطلب با مشخصات این پارچه پرطرفدار آشنا خواهیم شد.
پارچه های دورس در میان پارچه های موجود در بازار از معروفیت بسیاری برخوردار هستند و کمتر کسی است که پارچه های زیبای دورس را نشناسد. این پارچه های زیبا در مدل های مختلفی تهیه میشوند که هرکدام از محبوبیت خاص خود برخوردار هستند، از جمله پارچه دورس دو نخ پنبه.
این پارچه های مرغوب و باکیفیت با توجه به ویژگی های مثبتی که در آنها وجود دارد، در میان خریداران از اهمیت بالایی برخوردار هستند و فروش قابل توجهی را نیز دارد.
پارچه دورس دو نخ پنبه از لحاظ انواع مدل ها و رنگ بندی بسیار متنوع است که شما قطعاً میتوانید از این پارچه نمونه دلخواهتان را پیدا و خریداری کنید.
این پارچه از بهترین و باکیفیت ترین پنبه ها تولید میشود و در آن دو مدل نخ پنبه ای را ترکیب میکنند که میشود از این دو مدل نخ پنبه ای یکسان یا به صورت متفاوت استفاده شود.

خرید پارچه پاییزی
پارچه دورس دو نخ پنبه ضخیم است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین میشود از آن برای دوخت لباس های گرم استفاده کرد و دوام بالای این پارچه نیز سبب میشود که لباس دوخته شده با آن برای مدت ها باقی بماند.
در رابطه با پارچه دورس سه نخ پنبه همچنین باید گفت که انعطاف پذیری خوبی دارد و از این رو برای دوخت لباس های گرم کشی نیز مناسب است.
نرمی پارچه های دورس دو نخ پنبه نیز در میان مدل پارچه های دیگر مثال زدنی است.
این پارچه قابلیت مصارف متعددی دارد و در نمونه های نازک و ضخیم تولید میشود و از این جهت برای دوخت انواع لباس ها مناسب است.
پارچه های دورس دو نخ پنبه با دارا بودن این ویژگی ها و ویژگی های دیگر بسیار محبوب هستند و کمتر کسی است که یک لباس از جنس این پارچه های باکیفیت در کمد خود ندارد.

آشنایی با پارچه دورس پشت خاردار

آشنایی با پارچه دورس پشت خاردار

همانطور که اشاره شد، پارچه دورس نمونه های مختلفی دارد که یکی دیگر از نمونه های پارچه های دورس، پارچه دورس پشت خاردار است.
پارچه دورس پشت خاردار مناسب برای فصل های پاییز و زمستان است. پارچه دورس پشت خاردار گرمابخشی خوبی دارد و از ضخامت و دوام بالایی نیز برخوردار است.
جنس پارچه های دورس عموماً از پنبه یا پلی استر است. در پارچه های دورس انواع نخ های مختلف با هم ترکیب میشوند و علت اینکه بسیاری از پارچه های دورس ضخامت بالایی دارند، همین است که از نخ های متعدد استفاده میکنند.
در مدل پارچه های دورس پشت خاردار بعد از تهیه پارچه با ابزارهای خاص پشت آن را پرزهایی ایجاد میکنند که علت نام گذاری آن به پشت خاردار نیز همین است.
با توجه به اینکه پارچه های دورس پشت خاردار به صورت شیاردار تولید میشوند، رویه ای زبر دارند، بنابراین بهتر است که هنگام پوشیدن آنها در زیر آن از یک لباس نازک استفاده شود تا اینگونه بدن اذیت نشود.
دوام پارچه های پشت خاردار آنقدر زیاد است که در مقابل عوامل گوناگون، مانند سایش، کشش یا موارد دیگر باز به حالت اولیه خود باقی میمانند.
پارچه های دورس پشت خاردار همچنین در رنگ های بسیار متنوعی تولید میشوند و پاسخگوی تمامی سلیقه ها هستند.
ظاهر پارچه های دورس پشت خاردار به صورت مشبک و سوراخ دار دیده میشود، همچنین باید گفت که پارچه دورس پشت خاردار در انواع دو نخ و سه نخ نیز وجود دارد.
به طور کلی موارد مصرف پارچه های دورس پشت خاردار زیبا، برای دوخت انواع لباس پاییزی، لباس زمستانی، سویشرت و موارد دیگر است.
یک نکته ویژه در رابطه با پارچه دورس پشت خاردار این است که این پارچه در متراژ بالا موجود است که از این جهت میتوان از این پارچه برای تولید سایر منسوجات استفاده کرد.

بهترین مدل پارچه برای زمستان

بهترین مدل پارچه برای زمستان

برای دوخت و تهیه لباس های زمستانی، انواع مدل پارچه ها موجود هستند. پارچه های زمستانی ضخامت بسیار بالایی دارند و گرمابخشی آنها نیز بسیار بالا است. در ادامه ما چند نمونه از پرکاربردترین مدل های پارچه برای فصل سرد زمستان را نام خواهیم برد.
اولین نمونه پارچه های زمستانی، پارچه های زمستانی پنبه ای است. پارچه های پنبه ای را میتوان به صورت ضخیم و نازک تهیه کرد. پارچه های ضخیم پنبه ای برای فصل سرد بسیار مناسب هستند. پارچه های پنبه ای جذب رطوبت بسیار بالایی دارند و همچنین از قابلیت تنفس خوبی برخوردار هستند. از این رو برای افرادی که به پارچه های زمستانی مانند پشم حساسیت دارند، مناسب هستند. اگر به دنبال یک پارچه زمستانی نرم و باکیفیت هستید، پارچه پنبه ای گزینه مناسبی است.
از دیگر پارچه هایی که برای دوخت لباس گرم برای زمستان استفاده میشود، پارچه های پشمی است. در تهیه پارچه های پشمی از پشم حیوانات استفاده میشود. گرمابخشی پارچه پشمی بسیار بالا است. پارچه های پشمی برای بعضی از افراد ایجاد حساسیت میکنند، بنابراین در تهیه این پارچه ها برای زمستان باید به این نکته توجه داشت.

دورس دو نخ پنبه
یکی دیگر از پارچه های مناسب برای فصل زمستان، پارچه های چرمی است. پارچه های چرمی ظاهر فوق العاده زیبایی دارند، در تهیه آنها از چرم طبیعی حیوانات استفاده میشود. البته نمونه های مصنوعی آن نیز موجود است. پارچه های چرمی در مقابل دیگر پارچه های موجود، قیمت بیشتری دارند. این پارچه ها گرمابخشی خوبی نیز دارند و برای کسانی که میخواهند در فصل زمستان علاوه بر در امان ماندن از سرما، خوش استایل باشند، گزینه مناسبی هستند.
یکی دیگر از نمونه پارچه های مناسب برای زمستان پارچه هایی هستند که از الیاف کنف تهیه شده اند. پارچه های کنفی ویژگی های متعددی دارند، مانند اینکه این پارچه ها جریان هوا را از خود عبور میدهند، همچنین خاصیت آنتی باکتریال دارند که این ویژگی بسیار خوبی برای یک پارچه است. پارچه کنفی، پارچه مقاومی است و دوام بالایی و گرمابخشی بسیار عالی دارد. پارچه های کنفی برای آن دسته از افرادی که پوست حساسی دارند و دچار آلرژی میشوند، گزینه بسیار مناسبی است.
نایلون یکی دیگر از پارچه هایی است که میشود با آن لباس ها و کت های زمستانی تهیه کرد. نایلون از الیاف کاملاً مصنوعی تهیه میشود. از خصوصیات پارچه های نایلونی میتوان به ضد آب بودن، بادوام بودن و انعطاف پذیری این پارچه ها اشاره کنیم. پارچه های نایلونی به راحتی تمیز میشوند و برخلاف پارچه های زمستانی مانند چرم که نگهداری از آنها سخت است، نگهداری از پارچه های نایلونی بسیار آسان است. پارچه های نایلونی هم گرمابخشی خوبی دارند و با توجه به دیگر مزیت های این پارچه ها گزینه مناسبی برای روزهای سرد زمستان هستند.
یکی دیگر از پارچه هایی که برای فصل زمستان مورد استفاده قرار میگیرند، پارچه های خز طبیعی هستند، پارچه های خز طبیعی از موی بلند بدن حیوانات تهیه میشوند، این پارچه ها عایق مناسبی برای سرمای زمستان هستند. امروزه انواع خز طبیعی وجود دارد، مانند خز راسو، خز خرگوش، خز سمور، خز روباه و موارد دیگر.
در حال حاضر نمونه خزهای مصنوعی نیز موجود هستند که در آنها از موهای حیوانات استفاده نمیشود. خزهای مصنوعی نیز گرمابخشی خوبی دارند و قیمت آنها نیز از خزهای طبیعی کمتر است.
پارچه های ابریشم نیز میتوانند عایق خوبی برای سرما شوند، شاید تصور کنید که پارچه ابریشم اصلاً مناسب برای سرما نیست، اما باید گفت که پارچه های ابریشم هم میتوانند برای فصل زمستان مورد استفاده قرار گیرند، به خصوص اگر آنها را زیر یک لباس دیگر بپوشید، خواهید دید که برخلاف تصور از گرمابخشی خوبی برخوردار هستند.

قیمت خرید پارچه دورس دو نخ پنبه

قیمت خرید پارچه دورس دو نخ پنبه

قیمت خرید پارچه دورس دو نخ پنبه نیز بسیار مناسب است و اگر شما آن را با نمونه پارچه های دیگر مقایسه کنید، خود به این نکته پی خواهید برد.
باید گفت که قیمت یک پارچه به عوامل مختلفی بستگی دارد. شرکت های توزیع کننده پارچه دورس دو نخ پنبه این پارچه های مرغوب را با روش حضوری و غیرحضوری به فروش میرسانند و شما میتوانید این پارچه را در میزان عمده و محدود سفارش دهید.
سفارش عمده پارچه دورس دو نخ پنبه با توجه به قیمت مناسب آن بدون شک برای خریداران محترم به صرفه خواهد بود، همچنین توزیع کنندگان ما برای آن دسته از خریداران محترمی که به صورت عمده خرید میکنند، تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته اند. شما در هر کجای کشور عزیزمان که هستید، میتوانید پارچه دورس دو نخ پنبه را سفارش دهید و توزیع کنندگان ما در کوتاه ترین زمان ممکن این پارچه باکیفیت را به دست شما خواهند رساند. همچنین امکان خرید این پارچه برای آن دسته از خریدارانی که در خارج از کشور نیز هستند، فراهم است.
توزیع کنندگان این پارچه شرایطی را ایجاد کرده اند که دسترسی به این پارچه زیبا برای همه به آسانی صورت پذیرد.
با توجه به قیمت مناسب، کیفیت عالی و تنوع بسیار بالای این پارچه خرید و فروش آن قطعاً برای کسانی که به دنبال راهی برای سوددهی هستند، مناسب خواهد بود، پس پارچه دورس دو نخ پنبه را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما