مرکز توزیع پارچه پنبه یکرو

برای درک کیفیت پارچه پنبه یکرو باید به نخهای استفاده شده در بافت آن توجه کنید. نخ های استفاده شده در بافتن یک تکه پارچه نخی همانطور که از نامش پیداست از پنبه است اما از این نخ ها در کیفیت های مختلفی استفاده می شود .یک تکه پارچه نخی از الیاف و نخ های پنبه ای تولید می شود و دیگر نخ وجود ندارد . از این رو شرکت ما توزیع مستقیم پارچه پنبه یکرو را بر عهده دارد و این محصول را با قیمت خوبی روانه بازار می کند.

مرکز توزیع پارچه پنبه یکرو

مشخصات مهم پارچه پنبه دو نخ

مشخصات مهم پارچه پنبه دو نخ در مورد ویژگی هایپارچه پنبه دو نخ باید بگویم که این پارچه از ۱۰۰٪ نخ پنبه ساخته شده است. این محصول به دلیل استفاده از پارچه پنبه لاکرا در آن ، ویژگی های منحصر به فردی به پارچه می بخشد. این پارچه به دلیل استفاده از نخ پنبه ای ، منافذ یا سوراخ های کوچک است که هوا از طریق آنها در تابستان حرکت می کند و باعث ایجاد گرما در تابستان نمی شود.

در زمستان به دلیل وجود هوا در این محفظه ها و پارچه این محصول ، وضعیت عایق حرارتی ایجاد می شود و باعث گرما در زمستان می شود. این ویژگی باعث می شود این پارچه در تمام فصول سال منحصر به فرد باشد. از پنبه مانند نخ پنبه ای در بافت این محصول استفاده شده است. از آنجا که این محصول روی دستگاههای بافندگی دوتایی تولید می شود ، به همین دلیل است که به این محصول پنبه مضاعف گفته می شود.

این پارچه از پارچه نخی ضخیم ساخته شده و بیشتر برای زمستان استفاده می شود. این محصول از بافت نخ پنبه ای ساخته شده و ۱۰۰٪ پنبه ای است. اگر به بافت این پارچه توجه کنید ، لوزی به شکل لوزی است و یک برآمدگی لوزی شکل و یک فرورفتگی وجود دارد. این فرم از پارچه با روش تولید تولید می شود و معمولاً با دستگاه دوبافی بافته می شود.

فروشندگان انواع پارچه پنبه یکرو

فروشندگان انواع پارچه پنبه یکرو این روزها نساجی های متعددی در شهرهای بزرگ کشور در حوزه تولید پارچه درجه یک از جمله پنبه ای یکرو مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با بهره‌گیری از الیاف و نخ های طبیعی و بوسیله دستگاه ها و ماشین آلات مجهز مطابق با استانداردهای لازم طراحی و تولید می کنند و پس از آماده شدن در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نمایند که به دلیل استفاده زیاد و ویژگی های مثبت فراوان استقبال خوبی از خرید این پارچه صورت می گیرد.

در حال حاضر بازار فروشندگان پارچه پنبه بسیار داغ می باشد و متقاضیان زیادی دارد. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع پارچه با کیفیتی عالی و قیمتی ایده آل همین شرکت می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید و آنها مشاوره و راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با شناخت و آگاهی کامل اقدام به خرید نماید و با ارسال محصول به آدرس مورد نظر صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما