پارچه خز سفید و تنوع رنگی پارچه تدی

پارچه خز تدی سفید مناسب همه سنین برای تولید لباس است و همینطور تنوع رنگی پارچه تدی بسیار در خرید دست ما را باز گذاشته است.

امروز تا به گذشته پارچه های خز جزو پارچه های تجملاتی به حساب می آید که مشتریان خاص خودش را دارد. پارچه های خز سفید ظاهری شیک و شکیلی دارند که می توان با انواع لباس آن را ست کرد.
رنگ سفید جزو پر مصرف ترین پارچه های خز برای تولید لباس کودکان است.
در بعضی از کشورها استفاده از پارچه های خز ممنوع است و استفاده از این پارچه مناسب افراد سلطنتی است و افراد معمولی فقط می توانند از خزهای درجه پایین تر در پوشاک استفاده کنند. پارچه های خزدارای گرمای بسیار خوبی هستند و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند.
پارچه های تدی همان پارچه های خز است که اسم های متفاوتی دارند. رنگ بندی پارچه های تدی بسیار زیاد است که برای دوخت انواع هودی، پالتو و….. به کار می‌ رود. یکی از پر طرفدارترین پارچه برای دوخت هودی پارچه تدی است که بسیار نرم و لطیف هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
پارچه های خز از دوام بالایی برخوردار هستند و در گذشت زمان شکل ظاهری خودشان را از دست نمی دهند. پارچه های تدی در انواع و رنگ های مختلف در بازار موجود است. پارچه تدی دو رو به تنهایی قابل استفاده است، مانند سایر لباس های دیگر بدن را اذیت نمی کند و بدن نما نیستند.
تدی نوعی پارچه پشمی و بسیار نرم و لطیف است که جنس ضخیمی دارد و تا حدودی شبیه پارچه های خز است. ویژگی های پارچه تدی این است که با وجود ضخامت امکان تنفس به پوست شما را می دهد مانند الیاف مصنوعی خفه و بسته نیست.

خز سفید

پارچه دارای خز  سفید تدی

پارچه های خز از پوست حیوانات تهیه می شود یکی از رنگ های پر طرفدار خز رنگ سفید است. پارچه های خز یکی گزینه ی مناسب برای تولید پالتو و کت است. رنگ سفید به دلیل خنثی بودن معمولا با انواع لباس ها ست می شوند. یکی از پر فروش ترین رنگ ها برای پارچه های خز رنگ سفید است.
برای داشتن یک استایل زیبا با کت خزدار سفید رنگ بهتر است آن را با رنگ مشکی یا رنگ تیره تر بپوشید تا کت خزدار سفید رنگ شما نظر همه را جلب کند.
پارچه های خزدار سفید در تولید انواع مختلف کالای خواب از جمله تولید شال مبل و کوسن از پارچه های خز سفید استفاده می شود، پارچه های خز که رنگ آنها سفید و نباتی است برای این کار گزینه بسیار مناسبی است که می توان برای دکوراسیون منزل از آنها استفاده کرد.
خرید پارچه های خز با کیفیت برای تولید انواع پوشاک از جمله: کت و پالتو و… مورد استفاده قرار می گیرند که پر طرفدار ترین رنگ خز در صنعت لباس رنگ سفید و نباتی است که زیبایی خاصی به پارچه های خز می دهد. پارچه های خزدار برای تولید پوشاک کودکان بسیار مناسب است و می توان از این پارچه در دوخت و کفش و کلاه کودک استفاده کرد پارچه های خزدار در رنگ بندی روشن بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند و بیشتر پارچه های خز در رنگ های نباتی و سفید در بین پر فروش ترین رنگ ها قرار می گیرد و لباس های تهیه شده از این رنگ ها در تهیه لباس کودک بسیار استفاده می شود.
پارچه های خزدار طبیعی از پوست حیوانات استفاده می شود و علاوه بر زیبایی که دارد، ویژگی ویژه ای را به خود اختصاص داده و فروش بالایی هم در بازارهای سراسری جهان دارد، بیشتر پارچه های خزدار طبیعی از پوست حیوانات وحشی به دست می آید؛ پارچه های خزدار طبیعی که از الیاف طبیعی تهیه می شود نیز بی عیب و نقص نیستند و چون قیمت بالاتری دارند تولیدکنندگان در صدد بر آمدند که خزهای مصنوعی تهیه کنند و جایگزین الیاف طبیعی شود.

خز سفید

تنوع رنگی پارچه سفید خز دار تدی

پارچه های تدی همانند پارچه های دیگر تنوع رنگی بسیار زیادی دارد. این پارچه ها دارای ترکیب رنگ فوق العاده ای است پارچه های تدی به دلیل اینکه مناسب فصل سرد است بهتر است از رنگ های تیره برای دوخت پالتو، هودی، سویشرت و…. تهیه کرد. بیشتر رنگ های تدی که برای دوخت لباس های گرم مورد استفاده قرار می گیرند رنگ های، قهوه ای، شتری، ذغالی، طوسی، دودی و مشکی است زیرا این رنگ ها در پاییز و زمستان مناسب است و می توان با آنها یک تیپ لاکچری زمستانه زد.
پارچه های تدی بسیار نرم و لطیف هستند همچنین این پارچه بدن ما را در برابر سرما محافظت می کند. الیاف پارچه تدی به حالت لانه زنبوری به هم متصل شده است که دارای الیاف بازیست. این پارچه قابلیت تنفس دارد که از ویژگی های بارز این پارچه باکیفیت به حساب می آید.
انتخاب رنگ در خرید لباس موضوع بسیار مهمی است پارچه های تدی داری انواع مختلف رنگ بندی هستند، اما بهتر است در هنگام خرید پالتو از رنگ های تیره مانند، قهوه‌ای، مشکی، سورمه ای و یا خاکستری استفاده کرد زیرا گرمای بیشتری به خود می گیرند.
پارچه های تدی از ویژگی های زیادی برخوردار هستند مانند: این پارچه ها آبرفت ندارد، شکل ظاهری خودشان را پس از سال ها استفاده حفظ می کنند، دوام و ماندگاری بالایی دارد، نرم و لطیف هستند، اجازه ورد سرما را به بدن نمی هند، تنوع رنگی بالایی دارند، برای همه سنین مناسب است، بسیار سبک و راحت است و…. لباس هایی که با پارچه تدی تهیه می شود شکل ظاهری مناسبی دارد. یکی از موارد استفاده از پارچه تدی دورو برای دوخت هودی است. جنس نرم این پارچه ها استایل زیبایی با استفاده از که با استفاده از دوخت پارچه هودی برای شخص ایجاد می شود خرید
مجموعه دیبابافت نگار به عنوان یک تولید کننده سال های زیادی است که در زمینه های پارچه و کالای خواب به طور حرفه ای و سود بسیار کم فعالیت خودش را شروع کرد و توانسته یکی از بهترین برندهای شناخته شده در سراسر کشور شود.

53

  1. باسلام وعرض ادب پارچه های خز برای لباس کودکان بیشتر استفاده میشود و کیفیت خوبی دارد وگرمای مطبوعی به بدن میبخشد

  2. سلام وقت بخیر
    امروز تا به گذشته پارچه های خز جزو پارچه های تجملاتی به حساب می آید که مشتریان خاص خودش را دارد. پارچه های خز سفید ظاهری شیک و شکیلی دارند که می توان با انواع لباس آن را ست کرد.

  3. سلام وقت بخیر
    پارچه خز تدی سفید مناسب همه سنین برای تولید لباس است و همینطور تنوع رنگی پارچه تدی بسیار در خرید دست ما را باز گذاشته است.

  4. سلام وقت بخیر الان فرصت جدیدی خسته همون پارچه خز داره یا اینکه پارچه خیس با پارچه تدی خسته فرق داره منو میشه منو راهنمایی کنید

  5. سلام خدمت شما این پارچه ها دارای ترکیب رنگ فوق العاده ای است پارچه های تدی به دلیل اینکه مناسب فصل سرد است بهتر است از رنگ های تیره برای دوخت پالتو، هودی، سویشرت تهیه کرد

  6. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور باهاما هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه های خز که رنگ آنها سفید و نباتی است برای این کار گزینه بسیار مناسبی است که می توان برای دکوراسیون منزل از آنها استفاده کرد.

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه خز تدی سفید مناسب همه سنین برای تولید لباس است و همینطور تنوع رنگی پارچه تدی بسیار در خرید دست ما را باز گذاشته است.

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه های تدی همان پارچه های خز است که اسم های متفاوتی دارند. رنگ بندی پارچه های تدی بسیار زیاد است و با قیمت خوبی هم می باشد

  10. سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در بله برای بفرستید نمونه ببینم قصد همکاری به تعداد بالا را دارم

  11. سلام وقت بخیر
    رنگ سفید جزو پر مصرف ترین پارچه های خز برای تولید لباس کودکان است که قیمت و کیفیت حرف اول را برای خرید می زند

  12. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه خز سفید شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  13. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه خز سفید درجه یک با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  14. سلام وقت بخیر
    رنگ سفید جزو پر مصرف ترین پارچه های خز برای تولید لباس کودکان است که قیمت و کیفیت حرف اول را برای خرید می زند

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه های تدی همان پارچه های خز است که اسم های متفاوتی دارند. رنگ بندی پارچه های تدی بسیار زیاد است که برای دوخت انواع هودی، پالتو و….. به کار می‌ رود

  16. سلام وقت بخیر
    پارچه های خز از دوام بالایی برخوردار هستند و در گذشت زمان شکل ظاهری خودشان را از دست نمی دهند

  17. امروز تا به گذشته پارچه های خز جزو پارچه های تجملاتی به حساب می آید که مشتریان خاص خودش را دارد. پارچه های خز سفید ظاهری شیک و شکیلی دارند

  18. سلام وقتتون بخیر
    من از پارچه های خز شما برای پالتو خرید کردم بسیار باکیفیت بودن ممنون از سایت خوبتون.

  19. سلام وقت بخیر
    رنگ سفید جزو پر مصرف ترین پارچه های خز برای تولید لباس کودکان است و در ابعاد و کیفیت عالی عرضه می شود

  20. سلام وقت بخیر
    شما در کاور و بسته بندی از چه پک چندعدددی مور استفاده فرمی دهید ؟

  21. سلام وقت بخیر پارچه خز سفید یکی از جذاب ترین پارچه های این جموعه بشمار کمی رود
    با کی بیاد به دلیل رنگ های مختلف باعث رضایت است

  22. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید
    آقای خسروانی آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما زنده باشید.

  23. سلام خز سفید با کیفیت بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه
    تجارت پارچه تریکو و اصول خاصی دارد که شما را نیازمند مشاوران کاربلد و باتجربه در این زمینه می سازد

  24. پارچه های خیلی عالی هستند برای پاتو ولی یک ایرادی که دارند این است که زود کثیف می‌شوند و نگهداری از آنها سخت است

  25. با سلام خدمت شما پارچه تدی مناسب چه کارهایی می باشد من هم نمیدانم یکم بیشتر توضیح دهید

  26. ارچه های خزدار طبیعی از پوست حیوانات استفاده می شود و علاوه بر زیبایی که دارد، ویژگی ویژه ای را به خود اختصاص داده و فروش بالایی هم در بازارهای سراسری جهان دارد

  27. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  28. سلام وقتتون بخیر من برای تهیه هودی مشکل از پارچه‌های تدی استفاده کردم خیلی زیبا و سبک هستند وگرمای مطلوبی دارند

  29. من همیشه پارچه خز سفید را از مراکز معتبر و دارای سابقه خریداری کرده و از آن مانتو و لباس های مجلسی بسیار شیک تهیه می نمایم

  30. خواهرم ازاین سایت پتوراخریداری کرده ومیگه خیلی نرم ولطیف وباکیفیت است وباقیمت مناسب تهیه کرده

  31. سجاد نوروزی
    این پارچه‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و برای دوخت لباس و سایر چیزی خیلی خوب هستند

  32. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  33. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  34. از این پارچه برای شلوار پیرهن و حوله و… وحتی برای ساخت کاور لوازم خانه بکار میرود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما