پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا

پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا به چه صورتی این کار را میکند؟ انواع شرکت پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا در کجا وجود دارند؟ نحوه تولید این منسوجات به چه صورت است؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور در زمینه این پارچه و هر سوال دیگر در این زمینه، لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید.
پارچه یکی از منسوجات متنوع تولید شده است که در رنگ ها و جنس ها و برندهای گوناگونی تولید و به بازار عرضه میشود. در این میان یکی از پرفروش ترین منسوجات تولیدی، پارچه دورس دو نخ لاکرا است که از تولیدات داخلی کشور عزیزمان ایران است. این محصول به صورت گسترده در دسترس عموم مردم قرار گرفته است و با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است در داخل و خارج از کشور مورد استقبال مردم قرار گیرد. شرکت پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا با مشاهده استقبال بیش از حد مردم از این محصول، تصمیم گرفت محصولات تولیدی را به صورت گسترده در سراسر کشور پخش کند و نمایندگی های فروشی تاسیس کند تا خریداران این منسوجات بتوانند به راحتی نسبت به تهیه این محصولات اقدام کنند.

پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا
این شرکت تولیدی محصولات خود را به راحتی در دید مصرف کنندگان قرار داده است و مصرف کنندگان و خریداران پارچه میتوانند به صورت غیرحضوری به سایت شرکت تولیدی این منسوجات مراجعه کنند و این محصول را در رنگ و طرح دلخواه خود از کارخانه به صورت بی واسطه خریداری کنند. مزیت خرید اینترنتی این محصولات این است که شما از اصالت جنس خریداری شده خود اطمینان خواهید داشت و پس از اطمینان، از آن منسوج با کیفیت بهتر استقبال میکنید. در این نوع روش خرید، نیاز نیست هزینه باربری و ارسال را بپردازید؛ اما در روش خرید حضوری از فروشگاه های عرضه کننده پارچه، نیاز به پرداخت هزینه باربری و ارسال است. این منسوجات از محصولات صادراتی به شمار میرود که هر سال بیش از نه هزار تن از آنها به کشورهای دیگر مانند ترکیه، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، عراق، روسیه، لبنان، کوبا، تاجیکستان، آذربایجان و… صادر میشود.
تجار با خرید و پخش عمده این پارچه در سطح کشور توانسته اند از سود زیادی برخوردار شوند و علاوه بر افزایش رونق اقتصادی، باعث شده اند این محصولات با قیمت مناسب تری به دست مصرف کننده برسد و همچنین بسیاری از هموطنان عزیزمان مشغول به کار در این مجموعه تولیدی شوند. شرکت پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا در بسیاری از استان های کشور مانند: استان تهران، قم، مرکزی، خراسان، کرمان، کرمانشاه، یزد، تبریز و … وجود دارند و بعد از تولید این محصولات، آنها را به شهرهای دیگر و زیرمجموعه این استان ها پخش میکنند.

ویژگی های پارچه دورس دو نخ

ویژگی های پارچه دورس دو نخ

امروزه در بازار پخش و تولید پارچه، برندهای گوناگونی وجود دارند. پارچه دورس دو نخ با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است مورد استقبال بسیاری از مردم واقع شود. در ادامه نگاهی به روند تولید پارچه دورس دو نخ و ویژگی های این محصول می اندازیم و از جوانب مختلف آن را مورد بررسی قرار میدهیم.
کارخانه تولیدی پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا با استفاده از الیاف طبیعی و غیر مصنوعی توانسته است محصولی مدرن و جدید را تولید و به بازار عرضه کند. این محصول از الیاف پنبه، پلی استر ویسکوز، مقداری ابریشم و ساتن ساخته شده است. با ترکیب الیاف مذکور بافت اولیه پارچه دورس دو نخ تشکیل میشود و باعث میشود به خوبی ترکیب شوند. سپس پارچه تولید شده به مرحله بافندگی و ریسندگی هدایت میشود. در مرحله بافندگی با استفاده از ماشین بافندگی چله هایی بر روی پارچه دورس ایجاد میشود که با این چله ها گردش هوای مناسبی در پارچه ایجاد میشود و به همان نسبت باعث میشود بوی بد به خود نگیرد.
ویژگی گردش هوا برای پارچه بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا پارچه دائما در تماس با بدن است و اگر نتواند گرما و تعریق بدن را از خود عبور دهد و نتواند سریع خشک شود، باعث میشود بوی بد درون الیاف ماندگار شود. پارچه دورس دو نخ این ویژگی را داشته و به همین دلیل این ویژگی با اهمیت ترین ویژگی برای این پارچه به شمار میرود. در ادامه الیاف پنبه به کار رفته در درون این پارچه باعث لطافت و نرمی بیش از حد برای آن شده که وزن سبکی نیز دارند. الیاف گیاه پنبه به صورتی است که به پارچه وزن سبک و نرمی بیشتری میدهد؛ در نتیجه برای مصرف کنندگان نوزاد و کودک گزینه مناسب تری به شمار میرود. سپس این الیاف این پارچه با استفاده از ماشین ریسندگی به خوبی به یکدیگر ترکیب میشود که باعث میشود این الیاف دارای ضخامت مناسب تری باشد.

ویژگی های پارچه دورس دو نخ
الیاف ترکیب شده هر چه قدر به همدیگر بیشتر ریسیده شوند، باعث میشود پارچه تولید شده مقاومت بیشتری داشته باشد، بعد از این بخش پارچه ها به دستگاه تراکم سنج میروند. در این دستگاه با استفاده از تنظیماتی که بر روی پارچه صورت گرفته، باعث شده ضخامت و وزن این پارچه به ما داده شود؛ در نتیجه با تنظیمات آن تراکم و ضخامت الیاف به کار رفته درون پارچه مناسب باشد. سپس این پارچه با استفاده از مدرن ترین روش های تثبیت رنگ، دارای رنگ های طبیعی میشوند؛ البته رنگ آن از حداقل ترین مواد شیمیایی ساخته شده است تا ضد حساسیت باشد.
در مرحله بعد پارچه ها به بخش طرح ریزی هدایت میشوند. در این بخش پارچه ها با استفاده از شابلون های طراحی، دارای طرح های برجسته یا گل ریز ساده میشوند که باعث میشود زیبایی بیشتری در نقش و نگار پارچه ایجاد شود. سپس پارچه تولید شده به مرحله ترمیم هدایت میشود. در این بخش با استفاده از نیروهای بازرسی، پارچه تولید شده به خوبی بررسی میشود تا دارای نقص نباشد. در صورت تایید توسط این بخش، پارچه دورس به مرحله بعد که برش است هدایت میشود و در اندازه های متنوع برش داده میشود. سپس در بسته بندی های استریلیزه قرار گرفته و به مراجع پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا ارسال میشود تا به سراسر کشور و جهان پخش شوند. این پارچه در لایه های تک لایه و دو لایه تولید میشود و از همین بابت جز منسوجات مناسب به شمار میرود.

دسته بندی پارچه دورس دو نخ بر اساس جنس

دسته بندی پارچه دورس دو نخ بر اساس جنس

کارخانجات تولیدی به خصوص شرکت پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا توانسته اند با استفاده از جدید ترین متدها و متریال، محصولاتی مرغوب تولید و به بازار عرضه کنند. این پارچه در دسته بندی های خاص قرار گرفته شامل پارچه دورس دو نخ، بر اساس جنس دسته بندی میشود. این محصولات در دسته های نخی، پنبه ای، پلی استری و… قرار میگیرند و با این تقسیم بندی ها به فروشگاه ها عرضه میشوند. تجار و بازرگانان با مشاهده انواع این محصولات در سایت شرکت تولیدی و پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا میتوانند این محصولات را متناسب با نیاز خود سفارش دهند. از دسته های جنسی این محصول میتوان به دسته های پارچه نوزادان، پارچه کودکان، پارچه بزرگسالان، پارچه ورزشی، پارچه نخی، پارچه مجلسی و… اشاره کرد.

دلایل پرکاربرد بودن پارچه دورس دو نخ لاکرا

دلایل پرکاربرد بودن پارچه دورس دو نخ لاکرا

محصولات پارچه ای بسیار پرکاربرد هستند. پارچه یک نخ و دو نخ لاکرا توسط شرکت تولیدی این محصول تولید میشود و به صورت عمده پخش میشود. تولیدی ها با خرید این پارچه ها به قیمت عمده توانسته اند سود زیادی را کسب کنند و محصولات متنوعی را تولید سازند. به دلیل اینکه این پارچه از ترکیب چند نوع الیاف ساخته شده است، پرکاربرد بودن این پارچه مشخص است. پارچه دورس دو نخ لاکرا برای لباس های نوزاد و سایر رده های سنی تولید میشود. علت استفاده از این پارچه برای لباس نوزاد چیست؟ به دلیل اینکه نوزادان بیشتر از سایر رده های سنی پوست حساسی دارند، باید از پارچه ای استفاده شود که از مواد پلی استری کمتر درونش استفاده شده باشد. این پارچه به دلیل به کار رفتن الیاف پنبه درونش بیشتر مورد استقبال واقع شده و در رنگ ها و طرح های بیشتری کاربرد دارد.
این پارچه حالت ارتجاعی و کشسانی دارد و به همین دلیل جزو پارچه هایی هستند که برای تولید لباس های ورزشی مناسب هستند و به همین علت برای لباس های گرمکن های ورزشی، تیشرت ورزشی مانند لباس های فوتبال، والیبال، بسکتبال و… کاربرد دارند. کودکان و نوزادان به دلیل تحرک بیشتر از بقیه رده های سنی، نیاز به پارچه ای دارند که در صورت کثیف شدن، قابلیت شست و شو داشته باشد. پارچه دو نخ لاکرا از این نظر بسیار مناسب است و خریداران این محصولات میوانند به راحتی این پارچه را به صورت دستی یا ماشینی شست و شو دهند.

پخش مستقیم پارچه دورس دو نخ لاکرا

پخش مستقیم این منسوج

برای خرید منسوجات با کیفیت تولید داخلی کشور که شامل پارچه دو نخ لاکرا است، دو روش وجود دارد. یکی از این روش های خرید، خرید بی واسطه این محصول از شرکت پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا است که برای این عمل کافی است به سایت شرکت تولیدی این منسوجات مراجعه کنید و این محصولات را در طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهید. همچنین با شماره های درج شده درون سایت شرکت و ارتباط با کارشناسان بخش فروش و مالی میتوانند از قیمت و گستردگی این محصولات مطلع شوید. پخش مستقیم این پارچه توسط پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا صورت میگیرد و از پخش کننده این محصولات میتوان به استان های تهران، کرمان، یزد، قم، اصفهان و… اشاره کرد.
روش دیگر خرید این محصولات، مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده پارچه است. کافی است به این فروشگاه ها مراجعه نمایید و محصولات مورد نظر خود را در طرح و رنگ دلخواه خریداری کنید. در نظر داشته باشید با پخش و خرید مستقیم این محصولات میتوانید آنها را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید تا سود بهتری بدست آورید.

پخش مستقیم پارچه دورس دو نخ لاکرا
پارچه دورس لاکرا: پارچه دورس لاکرا به صورت دو نخ و دو لایه یا به صورت تک نخ و تک لایه تولید میشود. فروش پارچه دورس لاکرا دو نخ نسبت به مورد تک نخ از قیمت منصفانه تری برخوردار بوده و در نتیجه تولیدات گسترده تری از این پارچه صورت گرفته است مانند: سویشرت ها، ژاکت ها، گرمکن ها و… پارچه دو نخ با داشتن یک سری ویژگی ها، طرفدار بیشتری داشته و همچنین در رنگ بندی گسترده ای تولید و به صورت مستقیم به بازار عرضه میشود.
پارچه دورس دونخ: پارچه دورس دو نخ، نوعی پارچه است که از الیاف پلی استر و الیاف گیاه پنبه تولید میشود. منسوج دورس دو نخ از موادی ساخته شده که قابلیت کشی بالایی دارند. گیاه پنبه به عنوان یک محصول زراعی در آب و هوای متعادل رشد میکند از این رو این پارچه برای چهار فصل مناسب است. پارچه دو نخ دورس زیبا ترین پارچه از دیدگاه نوع بافت و طرح و رنگ است. این پارچه به کشورهای دیگر صادر میشود؛ زیرا پخش کننده پارچه دورس دو نخ لاکرا علاوه بر ایران، در کشورهای دیگر هم طرفداران زیادی دارد.

پخش مستقیم پارچه دورس دو نخ لاکرا
پارچه دورس دو نخ همان طور که از اسمش مشخص است از دو نخ تشکیل شده است و ضخامت بالایی دارد که در اثر استفاده مداوم دچار ساییدگی و خراش نمیشود. اين منسوج هم به صورت یک لایه و هم به صورت دو لایه تولید میشود. از این پارچه به مقاومت و استحکام در مقابل چروک شدگی و افزایش ماندگاری به همراه تثبیت رنگ یاد میشود و فقط با استفاده از این پارچه میتوان ویژگی های مذکور را حس کرد و به درستی شناخت.
پارچه دو نخ: پارچه دو نخ نسبت به پارچه های دیگر از ضخامت بیشتری برخوردار بوده و به همین دلیل از دو نخ تشکیل شده است. پارچه دو نخ را میتوان برای بسیاری از البسه استفاده نمود. پارچه دو نخ از پارچه هایی است که در ساخت لباس های مدرن استفاده میشود. این پارچه جنبه اشرافی دارد که بزرگان از آن استفاده میکردند و یکی از پارچه های لوکس و گران قیمت با قدمت چند ساله است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما